1
Период разъяснений
с 24.01.2022 11:24
по 13.02.2022 14:47
2
Подача предложений
с 13.02.2022 14:47
по 04.03.2022 14:47
3
Аукцион
не будет использоваться
4
Оценка

5
Контракт

Статус Оценка
Оценочная стоимость без НДС 30 600 000 MDL
Период уточнений: 24 янв 2022, 11:24 - 13 фев 2022, 14:47
Подача предложений: 13 фев 2022, 14:47 - 4 мар 2022, 14:47

Техническая служба поддержки для поставщиков:

(+373) 79999801


Данная процедура проводится без электронного аукциона. Ваша оферта является окончательной и должна содержать весь список необходимых документов.

Servicii bancare în vederea recepționării în numerar a drepturilor de import-export și a altor plăţi administrate de organele vamale pentru perioada de 36 luni
Информация о заказчике
Наименование
Фискальный код/IDNO
Адрес
2065, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, N. Starostenco, 30
Веб сайт
---
Контактное лицо
Ф.И.О
Andrian Cabac
Контактный номер
+37322574254
Эл. адрес
Данные о закупке
Дата создания
24 янв 2022, 11:18
Дата последних изменений
8 фев 2022, 10:11
Achizitii.md ID
21050466
CPV
66100000-1 - Servicii bancare şi de investiţii
Тип процедуры
Открытый торг
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Источники финансирования
Документы процедуры закупок
Anexa 3 la Anuntul de participare (Caietul de sarcini Banca-MPay-Serviciul Vamal)
Техническая спецификация
-
24.01.22 11:24
Anexa 2 la Anuntul de participare (Lista posturilor vamale)
Техническая спецификация
-
24.01.22 11:24
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021 (1)
Техническая спецификация
-
24.01.22 11:24
Anexa 1 la Anuntul de participare (Caiet de Sarcini- 2022-2025) ACTUALIZAT
Техническая спецификация
Modificat
24.01.22 11:24
Anexa 2 la Anuntul de participare (Lista posturilor vamale) ACTUALIZAT
Техническая спецификация
Modificat
24.01.22 11:24
DUAE
Техническая спецификация
-
24.01.22 11:24
anunț de participare
Техническая спецификация
-
24.01.22 11:24
Anexa 1 la Anuntul de participare (Caiet de Sarcini- 2022-2025)
Техническая спецификация
-
24.01.22 11:24
Servicii bancare în vederea recepționării în numerar a drepturilor de import-export și a altor plăţi administrate de organele vamale pentru perioada de 36 luni
Дата:
8 фев 2022, 10:11
Название вопроса:
Clarificari Licitatie Serviciul Vamal
Вопрос:
Cu referință la procedura de achiziție nr. ocds-b3wdp1-MD-1643015926279 din 24.01.2022 organizată de către Serviciul Vamal al RM, privind achiziționarea serviciilor bancare în vederea recepționării în numerar a drepturilor de import-export și a altor plăţi administrate de organele vamale pentru perioada de 36 luni, solicităm respectuos să fie precizate unele cerințe și criteriile de calificare, stipulate în Caietul de sarcini, după cum urmează: 1. Puntcul 18 din Anunț de participare inclusiv pentru procedurile de preselecție/ procedurile negociate: - Garanția de bună execuție-5% din suma totală a contractului, fără TVA (achiziționarea serviciilor financiare diferă de achiziția bunurilor și/sau altor servicii. Eventual semnarea Contractului obligă expres respectarea bilaterală a prevederilor acestuia). 2. Punctul 13 din Anunț de participare inclusiv pentru procedurile de preselecție/ procedurile negociate: - Termenul de valabilitate a contractului: 31.12.2025 (serviciile solicitate în Lictatie presupun deservirea autorității contractante pe perioada de 36 luni-01.04.2022-31.03.2025. Termenul final al Contractului-31.12.2025 depășește perioada indicată de 36 luni). 3. Punctele f)-i) din Caietul de Sarcini, cap. IV. Condiții obligatorii de calificare pentru participare la licitație: - asigurarea suplimentară cu subdiviziuni noi, cu personal suplimentar, cu Terminale, cu Bancomate ș.a., în termen de 14 zile calendaristice din ziua expedierii solicitării sau în termen de 24 de ore în caz de importanță majoră (realizarea în termenii propuși este una dificilă, fiind necesar un termen rezonabil, având în vedere factorii externi existenți-achiziționarea și aprovizionarea cu tehnică, momente organizaționale ș.a.). 4. Punctul 4 din Oferta (Anexa nr.1): - Prestarea serviciilor aferente operațiunilor cu numerar (comision). Încasarea de numerar de la funcționari vamali care activează în PTFS la frontieră de stat moldo ucraineană pe segmentul transnistrean, percepute pentru drepturile de import-export (actualmente nu există cadrul normativ-legal privind externalizarea plăților vamale prin banca ucraineană). 5. Anexa nr.2 Posturile Vamale ce necesită asigurarea activității bancare: 5.1. p-le 31,40,41, 23-Asigurarea cu Terminal Self Service (TSS) la posturile vamale Cahul-Oancea/ Cahul (PVI)/ Comrat (PVI)/ Rezina-pod (PVIC)/ Lipcani-Rădăuți/ Briceni-Rososani. - volumul estimativ a plăților vamale și evaluarea necesității asigurării a posturilor menționate cu TSS/ Agenție. 5.2. p.29,30 Externalizarea plăților vamale prin banca ucraineană (post vamal Cuciurgan-Pervomaisc/ Coianul Nou-Platonovo). - actualmente nu există cadrul normativ-legal privind externalizarea plăților vamale prin banca ucraineană. Externalizarea plăților vamale prin banca ucraineană va putea fi asigurată exclusiv conform legislației în vigoare.
Ответ (11 фев 2022, 14:47):
Cu referință la întrebările adresate: 1. Garanția de bună execuție este solicitată în conformitate cu prevederile art. 68 alin. 8) al Legii 131/2015. Modalitățile de constituire a garanției respective sunt indicate în pct. 92 al DOCUMENTAŢIEI STANDARD pentru realizarea achizițiilor publice de bunuri și servicii. 2. Termenul de valabilitate a contractului/acordului cadru trebuie să depășească termenul de prestare/executare a serviciilor în scopul acordării unui termen suplimentar pentru efectuarea plăților necesare (onorarea angajamentelor de plată de către Beneficiar), returnarea garanției de bună execuție, raportări finale, etc. Referitor la solicitările adresate în pct. 3, 4, și 5 au fost efectuate unele ajustări în Anunțul de participare (Anexe) și plasate suplimentar pe platforma de achiziții.
Вопросы в период разъяснений могут задавать только авторизованные пользователи платформы.