1
Период разъяснений
с 05.01.2022 13:48
по 17.01.2022 14:00
2
Подача предложений
с 17.01.2022 14:00
по 24.02.2022 10:00
3
Аукцион
не будет использоваться
4
Оценка

5
Контракт

Статус Оценка
Оценочная стоимость без НДС 2 640 000 MDL
Период уточнений: 5 янв 2022, 13:48 - 17 янв 2022, 14:00
Подача предложений: 17 янв 2022, 14:00 - 24 фев 2022, 10:00

Техническая служба поддержки для поставщиков:

(+373) 79999801


Данная процедура проводится без электронного аукциона. Ваша оферта является окончательной и должна содержать весь список необходимых документов.

Servicii de curățenie și igienizare a edificiilor și spălare a echipamentelor de protecție
Информация о заказчике
Наименование
Фискальный код/IDNO
Адрес
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Albişoara 38
Веб сайт
---
Контактное лицо
Ф.И.О
Vitalie Cojocaru
Контактный номер
022256797, 068768855
Эл. адрес
Данные о закупке
Дата создания
5 янв 2022, 13:48
Дата последних изменений
11 янв 2022, 12:53
Achizitii.md ID
21049675
CPV
90900000-6 - Servicii de curăţenie şi igienizare
Тип процедуры
Открытый торг
Критерии присуждения
Лучшее соотношение цена - качества
Источники финансирования
Список лотов
Документы процедуры закупок
anunț de participare.pdf
Документация к предложению
Anunț de participare
11.02.22 15:57
declaratia operatorului economic.docx
Документация к предложению
Decalrație operator economic
11.02.22 16:00
caiet de sarcini.pdf
Документация к предложению
Documentatia standard
11.02.22 16:02
Documentatia standard.rtf
Документация к предложению
Documentatia standard
11.02.22 16:04
Дата:
10 янв 2022, 14:48
Название вопроса:
Declarație privind neîncadrarea in situațiile prevâzute de art.16 al (2) lit a Legea nr 246/2017
Вопрос:
Vă rugăm să clarificați punctul 14 lit. 6 Declarație privind neîncadrarea in situațiile prevâzute de art.16 al (2) lit a Legea nr 246/2017. În anunțul de participare de la secțiunea (mod de demonstrare a îndeplinirii criteriului/cerinței) sunt indicate următoarele - ORIGINAL complectat integral, comform anexa 3..... Dar Anexa nr. 3 descărcată nu conține o mostră din această declarație. Descărcați un exemplu de declarație.
Ответ (10 янв 2022, 15:54):
Bună ziua, multumesc pentru întrebare, am încărcat in documente anexate Declarația.
Дата:
10 янв 2022, 15:01
Название вопроса:
Formularele 3.1, 3.2 și 4.2
Вопрос:
Formularele 3.1, 3.2 și 4.2 pe care le-ați solicitat au fost se abrogă în conformitate cu după intrarea în vigoare a Ordinului Ministerului Finanțelor 115 din 15-09-2021 și în baza publicării în 01-10-2021 în Monitorul Oficial Nr. 230-237 art. 1151. Vă rugăm să indicați formele legislației în vigoare. Pentru a nu induce în eroare operatorii economici.
Ответ (11 янв 2022, 12:49):
A fost modificat pct. 14, 16, 19, din Anunțul de participare conform Ordinului finanțare nr. 115 din 15 septembrie 2021.
Дата:
10 янв 2022, 15:05
Название вопроса:
Anexa nr.3
Вопрос:
Sunt documentele indicate în anexa numărul 3, constând într-o listă pe 3 posturi, ca un caiet de sarcini, sunt obligatorii sau la solicitarea autorității contractante?
Ответ (11 янв 2022, 12:50):
A fost modificat pct. 14, 16, 19, din Anunțul de participare conform Ordinului finanțare nr. 115 din 15 septembrie 2021.
Дата:
10 янв 2022, 15:43
Название вопроса:
Clarificari
Вопрос:
Anexa numărul 1 are tabelul numărul 3 și anexa numărul 2 are tabelul numărul 1. Aceste tabele sunt obligatorii sau nu? Dați un exemplu de formular Anexa nr. 23 Specificatia de preti? Și, de asemenea, trebuie să depun Anexa nr. 22 Specificatia tehnice?
Ответ (11 янв 2022, 12:50):
A fost modificat pct. 14, 16, 19, din Anunțul de participare conform Ordinului finanțare nr. 115 din 15 septembrie 2021.
Дата:
12 янв 2022, 12:42
Название вопроса:
Vă rugăm să nu copiați același răspuns la întrebări diferite.
Вопрос:
1. Punct Formă 3.1. este se abrogă în conformitate cu după intrarea în vigoare a Ordinului Ministerului Finanțelor 115 din 15-09-2021. Nu te-ai schimbat. Vă rugăm să corectați. 2. Nu există specificații tehnice în paragraful 14 din Anexa nr. 22. Obligatoriu conform rdinului Ministerului Finanțelor 115 din 15-09-2021. 3.Nu există mostre de formulare anexe 22 și 23 (sunt articole pe care autoritatea contractantă trebuie să le completeze), astfel încât operatorul economic să completeze totul corect, iar baza de comparare a ofertelor să fie transparentă și proporțională. Descărcați Documentația Standard în conformitate cu Legea 74/2020 și Ordinul Ministerului Finanțelor 115. 4.Anexa numărul 1 are tabelul numărul 3 și anexa numărul 2 are tabelul numărul 1. Aceste tabele sunt obligatorii sau nu? Vă rugăm să răspundeți la toate cele 4 întrebări de mai sus.
Ответ (13 янв 2022, 09:34):
Bună ziua. Vă aducem la cunoștință că Formă 3.1. nu este abrogată, și solicităm să fie îndeplinită. în formularul specificația de preț completați din partea DVS, informația detaliată este descrisă clar în anexele la anunțul de participare. solicităm să prezentați oferta corespunzător.
Дата:
12 янв 2022, 12:46
Название вопроса:
Anexa nr.3
Вопрос:
Sunt documentele indicate în anexa numărul 3, constând într-o listă pe 3 posturi, ca un caiet de sarcini, sunt obligatorii încărcați pe platformă SIA RSAP sau la solicitarea autorității contractante pe e-mail dupa deschidere ofertei?
Ответ (13 янв 2022, 09:38):
în anexa 3 este clar indicat ce informație trebuie prezentată încărcați toate documentele necesare
Дата:
14 янв 2022, 11:06
Название вопроса:
Valoarea estimată și Durata contractului
Вопрос:
Valoarea estimată fără TVA - 2 640 000 Аceasta este 12 luni ? Sau Durata contractului: de la 11 febr 2022 până la 31 dec 2022 in acest caz este 11,5 luni? În Anunțul de participare punct 10. Termen și condițtiile de livrare.... pentru perioda anului 2022. Nu este indicat căte luni.
Ответ (14 янв 2022, 15:16):
Contractul va fi semnat in baza deciziei grupului de lucru si va fi valabil pina la 31 decembrie 2022, asa cum este indicat in anuntul de participare. Valoare estimativa fara TVA, a achizitiei este stabilta din considerentul a 12 luni.
Вопросы в период разъяснений могут задавать только авторизованные пользователи платформы.