1
Период разъяснений
с 06.12.2021 11:39
по 16.12.2021 11:30
2
Подача предложений
с 16.12.2021 11:30
по 27.12.2021 10:00
3
Аукцион
не будет использоваться
4
Оценка

5
Контракт

Статус Оценка
Оценочная стоимость без НДС 2 623 248 MDL
Период уточнений: 6 дек 2021, 11:39 - 16 дек 2021, 11:30
Подача предложений: 16 дек 2021, 11:30 - 27 дек 2021, 10:00

Техническая служба поддержки для поставщиков:

(+373) 79999801


Данная процедура проводится без электронного аукциона. Ваша оферта является окончательной и должна содержать весь список необходимых документов.

Lot 1. Serviciul de asistență telefonică gratuită pentru victimele violenței în familie și violenței împotriva femeilor
Lot 2. Serviciul de asistență telefonică gratuită pentru persoanele cu dizabilități
Lot 3. Serviciul de asistență telefonică gratuită pentru copii

Информация о заказчике
Фискальный код/IDNO
Адрес
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Alecsandri Vasile, 2
Веб сайт
---
Контактное лицо
Ф.И.О
Cucereanu Diana
Контактный номер
+373 268 809
Данные о закупке
Дата создания
6 дек 2021, 11:39
Дата последних изменений
8 дек 2021, 17:00
Achizitii.md ID
21048126
CPV
75200000-8 - Prestări de servicii pentru comunitate
Тип процедуры
Открытый торг
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Источники финансирования
Документы процедуры закупок
duae_ro.semnat.pdf duae_ro.semnat.pdf
Критерии соответствия
duae
6.12.21 11:39
declaratie_ro.doc
Разъяснения для участников
declaratie
6.12.21 11:39
duae_ro.doc
Критерии соответствия
DUAE
6.12.21 11:39
documentatia standard_servicii.docx
Документация к предложению
documentatia
8.12.21 16:20
anunt_de_participare.docx
tenderNotice
anunt de participare
8.12.21 16:20
documentatia standard_servicii.semnat.pdf documentatia standard_servicii.semnat.pdf
Документация к предложению
documentatia
8.12.21 16:20
anunt de participare.pdf anunt de participare.pdf
tenderNotice
anunt de participare
8.12.21 16:20
Дата:
8 дек 2021, 17:00
Название вопроса:
4 Consultanti
Вопрос:
Buna ziua, Stimati, rugam respectuos sa ne detaliati ce inseamna 4 consultanti, ce certificari sau studii trebuie sa detina persoanele respective. 1. Compania pune la dispozitie Call Centru + Personal ? 2. Compania pune la dispozitie Call Centru ? 3. Pesonalul (Consilierii) treuie sa fie angajatii companei care presteaza serviciul dat ? Va multumim.
Ответ (9 дек 2021, 09:20):
Bună ziua. Serviciul de asistență telefonică gratuită pentru copii este un serviciu social cu specializare înaltă care oferă: consiliere psiho-emoțională, informare în domeniul drepturilor copilului, consultanță în domeniul protecției copilului. De asemenea, ce ține de calificarea specialiștilor care sunt antrenați în acest proces menționez cerințele față de aceștia - a) Managerul serviciului trebuie să dețină studii superioare în domeniul psihologiei/ pedagogiei/dreptului, experiență în domeniul protecției drepturilor copilului minim 3 ani și experiență de management administrativ; b) Consilierii serviciului trebuie să dețină studii superioare în domeniul psihologiei; c) Specialistul în tehnologii informaționale trebuie să dețină studii superioare în domeniu și experiență în gestionarea bazelor de date sau sistemelor informaționale automatizate. Adițional, evidențiez că recrutarea şi evaluarea personalului serviciului este realizată de către prestatorul serviciului, astfel personalul serviciului îşi exercită atribuţiile în conformitate cu fişa postului şi cu normele deontologice. Important de stipulat că, înainte de angajare, solicitanţii la postul de manager al serviciului și consilieri urmează cursul de formare iniţială cu durata de 40 ore, organizat de prestatorul serviciului. Vă mulțumim.
Вопросы в период разъяснений могут задавать только авторизованные пользователи платформы.