Выберите тип процедуры
Коммерческая закупка
21048126
1
Период разъяснений
с
06.12.2021 11:39
по 16.12.2021 11:30
по 16.12.2021 11:30
2
Подача предложений
с
16.12.2021 11:30
по 27.12.2021 10:00
по 27.12.2021 10:00
3
Аукцион
не будет использоваться
4
Оценка
5
Контракт
Статус
Оценка
Оценочная стоимость без НДС
2 623 248 MDL
Период уточнений:
6 дек 2021, 11:39 - 16 дек 2021, 11:30
Подача предложений:
16 дек 2021, 11:30 - 27 дек 2021, 10:00
Техническая служба поддержки для поставщиков:
(+373) 79999801
Данная процедура проводится без электронного аукциона. Ваша оферта является окончательной и должна содержать весь список необходимых документов.
Подписаться невозможно
в период Оценка
Lot 1. Serviciul de asistență telefonică gratuită pentru victimele violenței în familie și violenței împotriva femeilor
Lot 2. Serviciul de asistență telefonică gratuită pentru persoanele cu dizabilități
Lot 3. Serviciul de asistență telefonică gratuită pentru copii
Lot 2. Serviciul de asistență telefonică gratuită pentru persoanele cu dizabilități
Lot 3. Serviciul de asistență telefonică gratuită pentru copii
Информация о заказчике
Наименование
Фискальный код/IDNO
Адрес
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Alecsandri Vasile, 2
Веб сайт
---
Контактное лицо
Данные о закупке
Дата создания
6 дек 2021, 11:39
Дата последних изменений
8 дек 2021, 17:00
Achizitii.md ID
21048126
MTender ID
CPV
75200000-8 - Prestări de servicii pentru comunitate
Тип процедуры
Открытый торг
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Источники финансирования
Список лотов
Lot 1. Serviciul de asistență telefonică gratuită pentru victimele violenței în familie și violenței împotriva femeilor
Бюджет: 873588.0 MDL
Активный
Lot 2. Serviciul de asistență telefonică gratuită pentru persoanele cu dizabilități
Бюджет: 853400.0 MDL
Активный
Lot 3. Serviciul de asistență telefonică gratuită pentru copii
Бюджет: 896260.0 MDL
Активный
Документы процедуры закупок
documentatia standard_servicii.docx
История документа
-
documentatia standard_servicii.docx
ID: 1d6da84c-b927-43af-a3cc-b97a82902bec
Документация к предложению
-
documentatia standard_servicii_omf_115_15_09_2021.docx
ID: 1d6da84c-b927-43af-a3cc-b97a82902bec
Документация к предложению
Документация к предложению
documentatia
8.12.21 16:20
anunt_de_participare.docx
История документа
-
anunt_de_participare.docx
ID: 620488a5-add2-49b9-98aa-be2ed141cf42
tenderNotice
-
anunt_de_participare_26_10_2021.docx
ID: 620488a5-add2-49b9-98aa-be2ed141cf42
tenderNotice
tenderNotice
anunt de participare
8.12.21 16:20
documentatia standard_servicii.semnat.pdf
documentatia standard_servicii.semnat.pdf
История документа
-
documentatia standard_servicii.semnat.pdf
documentatia standard_servicii.semnat.pdf
ID: 6e8bdbcc-161a-48fb-a17c-ca3d0460259a
Документация к предложению
-
documentatia standard_servicii_omf_115_15_09_2021.semnat.pdf
documentatia standard_servicii_omf_115_15_09_2021.semnat.pdf
ID: 6e8bdbcc-161a-48fb-a17c-ca3d0460259a
Документация к предложению
Документация к предложению
documentatia
8.12.21 16:20
anunt de participare.pdf
anunt de participare.pdf
История документа
-
anunt de participare.pdf
anunt de participare.pdf
ID: ce360fc5-ae8c-4cde-a8d6-4b87455295c2
tenderNotice
-
anunt_de_participare_26_10_2021.semnat.pdf
anunt_de_participare_26_10_2021.semnat.pdf
ID: ce360fc5-ae8c-4cde-a8d6-4b87455295c2
tenderNotice
tenderNotice
anunt de participare
8.12.21 16:20
Дата:
8 дек 2021, 17:00
Название вопроса:
4 Consultanti
Вопрос:
Buna ziua,
Stimati, rugam respectuos sa ne detaliati ce inseamna 4 consultanti, ce certificari sau studii trebuie sa detina persoanele respective.
1. Compania pune la dispozitie Call Centru + Personal ?
2. Compania pune la dispozitie Call Centru ?
3. Pesonalul (Consilierii) treuie sa fie angajatii companei care presteaza serviciul dat ?
Va multumim.
Ответ (9 дек 2021, 09:20):
Bună ziua.
Serviciul de asistență telefonică gratuită pentru copii este un serviciu social cu specializare înaltă care oferă: consiliere psiho-emoțională, informare în domeniul drepturilor copilului, consultanță în domeniul protecției copilului.
De asemenea, ce ține de calificarea specialiștilor care sunt antrenați în acest proces menționez cerințele față de aceștia - a) Managerul serviciului trebuie să dețină studii superioare în domeniul psihologiei/ pedagogiei/dreptului, experiență în domeniul protecției drepturilor copilului minim 3 ani și experiență de management administrativ; b) Consilierii serviciului trebuie să dețină studii superioare în domeniul psihologiei; c) Specialistul în tehnologii informaționale trebuie să dețină studii superioare în domeniu și experiență în gestionarea bazelor de date sau sistemelor informaționale automatizate.
Adițional, evidențiez că recrutarea şi evaluarea personalului serviciului este realizată de către prestatorul serviciului, astfel personalul serviciului îşi exercită atribuţiile în conformitate cu fişa postului şi cu normele deontologice.
Important de stipulat că, înainte de angajare, solicitanţii la postul de manager al serviciului și consilieri urmează cursul de formare iniţială cu durata de 40 ore, organizat de prestatorul serviciului.
Vă mulțumim.
Вопросы в период разъяснений могут задавать только авторизованные пользователи платформы.
Документ успешно подписан
OK