1
Период разъяснений
с 30.11.2021 11:40
по 08.12.2021 10:00
2
Подача предложений
с 08.12.2021 10:00
по 13.12.2021 10:00
3
Аукцион
14.12.2021 14:00
4
Оценка

5
Контракт

Статус Оценка
Оценочная стоимость без НДС 176 700 MDL
Период уточнений: 30 ноя 2021, 11:40 - 8 дек 2021, 10:00
Подача предложений: 8 дек 2021, 10:00 - 13 дек 2021, 10:00

Техническая служба поддержки для поставщиков:

(+373) 79999801

Achiziționarea echipamentelor și accesoriilor pentru computere

Информация о заказчике
Наименование
Фискальный код/IDNO
Адрес
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfînt, 73
Веб сайт
---
Контактное лицо
Ф.И.О
Elena Demian
Контактный номер
061115598
Эл. адрес
Данные о закупке
Дата создания
30 ноя 2021, 11:40
Дата последних изменений
3 дек 2021, 10:49
Achizitii.md ID
21047797
CPV
30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Тип процедуры
Запрос ценовых оферт (товары)
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Источники финансирования
Документы процедуры закупок
duae.signed.pdf duae.signed.pdf
Оценка предложения
DUAE - pdf
30.11.21 11:40
duae.doc
Оценка предложения
DUAE- word
30.11.21 11:40
anunt de participare.signed.pdf anunt de participare.signed.pdf
tenderNotice
Anunț de participare
2.12.21 12:54
caiet de sarcini echipament tehnic final var ii.signed.pdf caiet de sarcini echipament tehnic final var ii.signed.pdf
Техническая спецификация
Caiet de sarcini
3.12.21 10:43
documentatia standard (2).signed.pdf documentatia standard (2).signed.pdf
Документация к предложению
Documentația Standard - pdf
3.12.21 10:49
documentatia standard (2).docx
Документация к предложению
Documentația Standard - word
3.12.21 10:49
Дата:
1 дек 2021, 14:32
Название вопроса:
MFP - 5 buc
Вопрос:
Caietul de sarcini este compus pentru MFP al brandului Xerox, in particular modelul WorkCentre 3345. Astfel este incalcata legea 131/2015 Achizitiilor Publice, ce este foarte straniu din asa organizatie ca a dvs. Rugam sa modificati parametrii echipamentului, ca sa poata participa si alti agenti economici cointeresati.
Ответ (2 дек 2021, 12:27):
Bună ziua, au fost luate în considerație cele invocate de dvs, au fost efectuate modificări la caietul de sarcini și documentația de atribuire.
Дата:
2 дек 2021, 13:20
Название вопроса:
Răspuns (2 dec 2021, 12:27):
Вопрос:
Nu este clar ce schimbari au fost facute. Caracteristicile care au fost pentru echipamentul Xerox Work Center 3345 si care se refera la acest model au ramas ne schimbate))
Ответ (3 дек 2021, 10:52):
Bună ziua, au fost operate modificări la caietul de sarcini și documentația de atribuire. Caracteristicile tehnice au fost elaborate și adaptate ulterior cu necesitățile instituționale.
Дата:
2 дек 2021, 14:21
Название вопроса:
Specificații tehnice
Вопрос:
În cerința pentru laptopuri este nevoie să fie 6 nuclee fizice sau logice?
Ответ (3 дек 2021, 10:50):
Bună ziua, numărul ambelor nuclee (fizice și logice) vor fi minim 6.
Дата:
3 дек 2021, 11:29
Название вопроса:
Răspuns (3 dec 2021, 10:52):
Вопрос:
Necesitățile instituției au fost de a micșora garanția de la producător de la 3 ani spre 2 ani?
Ответ (3 дек 2021, 13:18):
În cazul în care aveți oferte ce corespund cerințelor, nu ezitați să le înaintați. Suntem deschiși pentru a discuta toate întrebările tehnice. O zi bună-n continuare!
Дата:
3 дек 2021, 17:17
Название вопроса:
Răspuns (3 dec 2021, 13:18):
Вопрос:
Potrivit Legii 131/2015, ofertantul trebuie să îndeplinească toate criteriile solicitate, inclusiv cerințele tehnice. Cerințele dumneavoastră sunt adaptate sub echipamente Xerox concrete. În caz de nerespectare a caracteristicilor, propunerea va fi descalificată. Despre ce fel de ”deschiși pentru discuție” poate fi vorba? Consiliul Superior de Procurori echivalent ar fi ”Respectarea legilor”. Dar nu ca în cazul dat.
Ответ (6 дек 2021, 13:27):
Bună ziua, Stimate corespondent, reiterăm că în cazul în care aveți oferte ce corespund cerințelor expuse în caietul de sarcini/documentația de atribuire, nu ezitați să le înaintați. Cu titlu de informare, vă comunicăm că potrivit art.26 din Legea 131/2015, autoritatea contractantă atribuie contractul de achiziții publice ofertantului care a depus oferta cea mai avantajoasă din punct de vedere economic. O zi bună-n continuare!
Дата:
7 дек 2021, 14:06
Название вопроса:
certificatul de origine a bunului
Вопрос:
Buna ziua , in anuntul de participare este solicitat certificatul de origine pentru fiecare produs separat. Vrem sa va informam ca certificatul de origine poate fi obtinut doar in momentul plasarii comenzii la producator si se elibereaza de tara din care se face exportul de produs. Avind in vedere ca termenul de livrare este 10 zile obtinerea acestui certificat nu va fi posibila. Solicitam inlocuirea cartificatului de origine cu cetificatul de conformitate sau alt document ,Merci
Ответ (7 дек 2021, 15:38):
Bună ziua, actele solicitate sunt în corelație directă cu condițiile de garanție a dispozitivelor, care să dovedească originalitatea și să nu fie afectată tehnica în utilizare.
Вопросы в период разъяснений могут задавать только авторизованные пользователи платформы.