1
Период разъяснений
с 25.11.2021 11:22
по 16.01.2022 15:14
2
Подача предложений
с 16.01.2022 15:14
по 13.02.2022 18:14
3
Аукцион
не будет использоваться
4
Оценка

5
Контракт

Статус Оценка
Оценочная стоимость без НДС 2 852 200 MDL
Период уточнений: 25 ноя 2021, 11:22 - 16 янв 2022, 15:14
Подача предложений: 16 янв 2022, 15:14 - 13 фев 2022, 18:14

Техническая служба поддержки для поставщиков:

(+373) 79999801


Данная процедура проводится без электронного аукциона. Ваша оферта является окончательной и должна содержать весь список необходимых документов.

Echipament IT
Информация о заказчике
Фискальный код/IDNO
Адрес
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Stefan cel Mare nr. 168
Веб сайт
---
Контактное лицо
Ф.И.О
Esenia Turchin
Контактный номер
+37378809708
Эл. адрес
Данные о закупке
Дата создания
25 ноя 2021, 11:22
Дата последних изменений
14 янв 2022, 15:14
Achizitii.md ID
21047538
CPV
30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Тип процедуры
Открытый торг
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Источники финансирования
Список лотов
Lot 1 Computer de tip All-in-One
Бюджет: 1125000.0 MDL
Активный
Lot 2 Stații de lucru
Бюджет: 1375000.0 MDL
Активный
Lot 4 Monitoare
Бюджет: 16500.0 MDL
Активный
Lot 5 Periferice
Бюджет: 7200.0 MDL
Активный
LOT 6 Cabluri si accesorii
Бюджет: 53500.0 MDL
Активный
LOT 7 Acumulatoare
Бюджет: 50000.0 MDL
Активный
Документы процедуры закупок
duae_en.doc
Документация к предложению
-
25.11.21 11:22
duae_ro.doc
Документация к предложению
-
25.11.21 11:22
10.1 formulare engl modificat după contestație.docx
Документация к предложению
-
14.01.22 15:14
10.1 formulare ro modificat după contestație.docx
Документация к предложению
-
14.01.22 15:14
anunț de participare.signed.pdf anunț de participare.signed.pdf
Документация к предложению
-
14.01.22 15:14
participation notice.signed.pdf participation notice.signed.pdf
Документация к предложению
-
14.01.22 15:14
Дата:
26 ноя 2021, 16:28
Название вопроса:
Lotul 2
Вопрос:
În caietul de sarcini pentru echipamentul lotului 2, există câteva caracteristici care necesită clarificare. Vă rugăm să clarificați în ce scop aveți nevoie de frecvența 75 Hz pentru monitorul dvs.? Frecvență standard este de 60 Hz, ceea ce satisface absolut toate nevoile utilizatorilor. Monitoarele cu o frecvență mai mare - spre exemplu 144Hz, de obicei este utilizată de către game-ri. Remarcăm că ochiul uman va putea distinge diferența de 15Hz doar dacă există o tehnică specială, în timpul funcționării nu se observă deloc. Dar, pe de altă parte, monitoarele cu frecvență 75 Hz sunt disponibile doar la un producător - Lenovo, iar caracteristicile monitorului sunt scrise pentru modelul ThinkVision E27q. În plus, cerințele pentru stația de lucru sunt, de asemenea, remarcabil de similare cu cele ale Lenovo ThinkStation P348. Reamintim că această situație reprezintă o încălcare a prevederilor legii achizițiilor publice. Rugăm să faceți modificări în caietul de sarcini.
Ответ (1 дек 2021, 11:30):
Frecvența de 75Hz la monitoarele ce fac parte din setul stației de lucru în lotul Nr.2 este indicată ca frecvență minimă solicitată, deci sunt absolut binevenite ofertele ce includ monitoare cu o frecvență atât de 75Hz (frecvența minimă din segmentul de piață accesibil) cât și cu frecvențe mai mari fie de 144Hz sau altele (segmentul de piață mai scump). Frecvența mai mare, chiar și cu 15Hz, oferă o calitate mai bună pentru video și reduce efectul de obosire a ochilor, cu atât mai mult că lotul se numește ”Stații de lucru” și are o cartelă grafică discretă. În ceea ce ține de ”nevoile utilizatorilor”, frecvența de 75Hz nu le satisface, dar asemenea model se încadrează în bugetul alocat și sunt disponibile la mai mulți producători, dar cum a fost menționat mai sus în caietul de sarcini al procedurii de achiziție sunt stipulați parametrii minimi și daca oferta va fi competitivă cu parametrii mai buni nu va fi nici un motiv pentru a nu fi acceptată. Toate caietele de sarcini sunt realizate cu consultarea fondului tehnicii de calcul existente în cadrul organizației și solicitările utilizatorilor plus racordarea acestora la bugetul alocat, producători de tehnică de calcul sunt mai mulți și pe piața respectivă sunt mai multe companii care pot să livreze aceleași produse sau produse similare cu caracteristici mai bune, conform specificațiilor indicate pot fi propuși cel puțin 3 producători larg răspândiți pe teritoriul Republicii Moldova cum ar fi (HP, Dell, Lenovo).
Дата:
26 ноя 2021, 16:52
Название вопроса:
Lot 3 & Lot 4
Вопрос:
Toate caracteristicile indicate ar trebuie să fie suportate de dispozitive sau instalate/integrate în fiecare dispozitiv? spre exemplu Touch&Print (NFC).
Ответ (29 ноя 2021, 11:27):
Toate caracteristicile sunt indicate fie cu suport actual (deja prezente în echipament), fie cu suport pentru instalare pe viitor. De exemplu la poziția nr. 3.2 pentru ”Caracteristici avansate de imprimare” este indicat: ”suport pentru implementarea pe viitor”, ceea ce înseamnă că asemenea tehnologii pot să nu fie prezente/instalate în echipament, dar v-a exista posibilitatea de a le instala/integra pe parcursul exploatării. În ceea ce privește tehnologia ”Touch&Print (NFC)”, aceasta este prezentă în enumerarea caracteristicilor la poziția nr. 3.1 pentru ”Caracteristici avansate de imprimare”, deci ea trebuie să fie instalată/integrată în echipamentul solicitat în cadrul procedurii de achiziție, pentru a permite imprimarea documentelor direct de pe dispozitivele mobile (ceea ce deja se practică cu imprimantele care se exploatează în cadrul instituției). Dacă în specificație se descrie nu o tehnologie realizată specific prin elemente adiționale, dar o tehnologie pe bază de ”Software”, atunci indicarea suportului specifică posibilitatea funcționării în baza acestei tehnologii, ca de exemplu pentru: ”Protocoale de scanare suportate” sau ”Protocoale de rețea suportate”.
Дата:
29 ноя 2021, 11:56
Название вопроса:
Răspuns (29 nov 2021, 11:27)
Вопрос:
Pe baza răspunsului dumneavoastră, vă rugăm să clarificați situația cu funcția „Imprimare cod de bare”. De exemplu, cu Canon MFP 1643iF, această funcție este disponibilă numai cu un modul opțional, care este achiziționat separat. Ar trebui să fie inclus acest modul în propunere?
Ответ (1 дек 2021, 08:38):
Caietul de sarcini va fi modificat. Sintagma "Barcode Print" va fi înlocuită cu "Barcode Print" (opțional).
Дата:
29 ноя 2021, 12:01
Название вопроса:
Brand name recunoscut International.
Вопрос:
Buna ziua, Supermicro, ca brand international, va fi acceptat in acest concurs de oferte ? Merci.
Ответ (30 ноя 2021, 16:53):
Orice nume de ”Brand” internațional care este standardizat la nivel mondial și național și care asamblează calculatoare ca un set poate fi reprezentat în oferta pentru această procedură de achiziție. Din câte cunoaștem brand-ul ”Supermicro” este un brand internațional și este standardizat inclusiv în RM.
Дата:
29 ноя 2021, 12:31
Название вопроса:
Lot 6.2: UTP Cable - UTP Solid, cat 5E 4x2, 24AWG 8 cooper, 0,50 mm, PVC BLACK
Вопрос:
Buna ziua. Cablu din lot 6.2 trebuie sa fie pentru pozarea/utilizarea interioara sau pozarea/utilizarea exterioara?
Ответ (29 ноя 2021, 15:52):
Cablu din lot 6.2 trebuie sa fie pentru utilizarea interioara, de culoare negru, deoarece spațiul de pozare al acestuia este vopsit in culori închise.
Дата:
29 ноя 2021, 14:25
Название вопроса:
imprimante multifuncționale
Вопрос:
Vă rugăm să clarificați care este volumul de imprimare lunar recomandat pentru ambele tipuri de imprimante multifuncționale. Merci
Ответ (30 ноя 2021, 16:29):
Volumul de imprimare lunar recomandat nu este indicat în specificațiile tehnice din caietul de sarcini a procedurii de achiziție așa cum este indicat parametrul ”Duty cycle” pentru volumul maximal de imprimare lunar și anume pentru poziția Nr.3.1: ”Duty cycle: 150,000 pagini per lună”, iar pentru poziția Nr.3.2: ”Duty cycle: 100,000 pagini per lună”.
Дата:
29 ноя 2021, 15:41
Название вопроса:
Multifunctional Color cu cerneala profesional
Вопрос:
Buna ! Tip medii de printare: Hârtie simplă, hârtie reciclată, hârtie grea, hârtie subţire, hîrtie colorată, etichete, plicuri. Ce tip de plicuri ar trebui să accepte Imprimante cu jet de cerneală?
Ответ (30 ноя 2021, 16:30):
Imprimanta cu jet de cerneală trebuie să accepte minim cele mai răspândite standarde pentru imprimarea pe plicuri și anume: ”Monarch”, ”nr.10”, ”DL” și ”C5”.
Дата:
29 ноя 2021, 16:25
Название вопроса:
Multifunctional Color cu cerneala profesional
Вопрос:
Accesorii și consumabile incluse în set: Media Tray / Cassette Feeder, 500 foi (A4). Solicitati prezenta "Intrare: Standard - 2xcasete de 500 foi; Tava multifunctionala - 50 foi; ADF - 100 foi". Ce vrei să spui prin „Tavă media / Alimentator casetă, 500 foi (A4)”?
Ответ (30 ноя 2021, 16:34):
La parametrul ”Intrare: Standard” este descris ceea ce trebuie să conțină setul de bază a imprimantei, ca de exemplu: ”Intrare: Standard - 2xcasete de 500 foi”. Adică, în setul standard a imprimantei trebuie să fie prezente două casete pentru hârtie. În fiecare din ele să încapă respectiv cel puțin un pachet standard de hârtie pentru imprimante, iar la parametrul ”Accesorii și consumabile incluse în set” sunt specificate accesoriile adiționale necesare pentru imprimanta în afară de cele de bază, deoarece la diferiți producători ele pot fi difere. În plus, accesoriile pot fi instalate la dorință (ca de exemplu, daca caseta de hârtie va încurca într-un fel utilizatorii, atunci ea poate fi dezasamblată).
Дата:
30 ноя 2021, 17:11
Название вопроса:
Intrebare Nr.1. Specificatii de pret
Вопрос:
Intrebare Nr.1 Anunt de particiapre, compartimentul “Documente obligatorii la depunerea ofertei” ; punct 4 Specificații de preț - Propunerea financiară va fi însoțită obligatoriu de documentele confirmative cu privire la prețurile prezentate (bon fiscal) pentru ultimile 15 zile până la data publicării anunțului de participare în SIA „RSAP” MTender. Explicati va rog, ce fel de documente confirmative trebuie sa prezentam pentru bunurile din licitatia data? Daca nu ma gresesc, acest punct se solicita la produse petroliere.
Ответ (1 дек 2021, 08:32):
Cerința "Propunerea financiară va fi însoțită obligatoriu de documentele confirmative cu privire la prețurile prezentate (bon fiscal) pentru ultimile 15 zile până la data publicării anunțului de participare în SIA „RSAP” MTender." va fi exclusă din Anunțul de participare
Lot 2 Stații de lucru
Дата:
1 дек 2021, 09:27
Название вопроса:
3x Display Ports
Вопрос:
Buna ziua. Aceste porturi (3x Display Ports) ar trebui să fie prezente pe o placă video discretă sau se presupune că numărul total de porturi integrate pe placa de bază + placa video discretă? Mulțumesc anticipat.
Ответ (1 дек 2021, 12:21):
Toate porturile indicate (3x Display Ports), sunt necesare de a fi prezente la placa video discretă, pentru prelucrarea grafică nu vor fi utilizate porturile de pe placa de baza.
Дата:
1 дек 2021, 18:31
Название вопроса:
Stații de lucru
Вопрос:
GPU: Discretă; Bandwidth min. 410GB/s; Memorie min. 8GB GDDR6; Memory Bus min.256 bit Placa grafică trebuie instalată din fabrică? sau se poate folosi o placa video de la un al treilea producator (ASUS/PNY/MSI etc)?
Ответ (7 дек 2021, 10:50):
Placa video trebuie să fie integrată de producător, ceea ce garantează compatibilitatea deplină cu restul componentelor sistemului și o garanție generală a sistemului.
Дата:
1 дек 2021, 18:39
Название вопроса:
Stații de lucru
Вопрос:
Porturi: min. 4x USB 2.0 tip A; 4x USB 3.2 tip A; 1x USB 3.2 tip C Gen2; 3x porturi de afișare; 1x Gigabit Ethernet RJ-45. Ce generație de porturi (debitul de transfer) 4x USB 3.2 de tip A ar trebui să existe?
Ответ (7 дек 2021, 10:51):
Minim. Gen1 cu suport până la 5 Gbps
Дата:
1 дек 2021, 18:55
Название вопроса:
Statiile grafice.
Вопрос:
Conditia de livrare pentru lotul 2, Statii grafice, unde se solicita ca monitorul sa fie acelasi brand ca si statia de lucru, de ce ar fi obligatorie ? Credem ca s-ar putea de obtinut pret per lot mai bun daca s-ar combina 2 branduri recunoscute international, dar si ar permite o concurenta mai larga. Solicitam modificarea acestei cerinte.
Ответ (7 дек 2021, 15:15):
Cerința va fi modificată. Sintagama ,, Același brand ca stația de lucru ,, va fi exclusă.
Дата:
1 дек 2021, 18:58
Название вопроса:
All-inOne și Statiile grafice
Вопрос:
Pentru a exclude întrebări la evaluarea propunerilor agenților economici, vă rugăm să clarificați dacă este posibil să oferiți așa-numitul echipament „Home Edition”?
Ответ (7 дек 2021, 10:56):
Echipamentele din linia „Home Edition” nu sunt acceptate deoarece nu sunt concepute pentru muncă intensivă la sarcină ridicată.
Дата:
1 дек 2021, 19:14
Название вопроса:
All-inOne și Statiile grafice: Garanție
Вопрос:
Pentru a evita întrebările legate de garanție, vă rugăm să indicați tipul de garanție (on-site / NBD / 7x24, etc.); Cum trebuie confirmată garanția dacă cea standard diferă de cea cerută? Cum poate/ar trebui ofertantul să-și demonstreze capacitățile de servicii?
Ответ (7 дек 2021, 10:58):
Garanția trebuie să fie NBD On-site 8x5. Confirmarea garanției va fi o indicație a tipului de garanție în MAF sau o scrisoare separată de la producător/distribuitor.
Дата:
1 дек 2021, 19:16
Название вопроса:
Lotul 3: Garanție
Вопрос:
Pentru computere voi solicitați o garanție oficială. Înțelegem corect că loturile 3 și 4 trebuie să aibă și garanție oficială a producătorului?
Ответ (7 дек 2021, 14:27):
Loturile 3 și 4 trebuie să aibă o garanție oficială a producătorului.
Дата:
7 дек 2021, 11:25
Название вопроса:
Răspuns (7 dec 2021, 10:58)
Вопрос:
Ne pare rău, dar nu ați răspuns la întrebarea cum ar trebui un participant să-și demonstreze capacitățile de service și întreținerea echipamentului: trebuie să fie propriul centru de service sau contract cu un centru oficial de service, unde va fi indicat numarul licitației, va fi suficient?
Ответ (7 дек 2021, 15:21):
În Anunțul de Participare , punctul 16, subpunctul 16, a fost adăugată sintagma ,,Deținerea unui centru service sau accord/contract de colaborare cu un centru service,,.
Lot 3 Imprimante (Multifunctional profesional)
Дата:
7 дек 2021, 15:30
Название вопроса:
o LOT 3 Imprimante. POZ 3.1 Imprimante (Multifunctional profesional)
Вопрос:
Având în vedere că comunicarea electronică este acum posibilă cu metode mai avansate, de exemplu, e-mail sau Internet FAX, aveți nevoie de un FAX analogic integrat în MFP, care este o metodă lentă și învechită de transfer de informații și necesită și o conexiune la linie telefonică ?
Ответ (9 дек 2021, 13:55):
Tehnologia Fax prin linia telefonică este într-adevăr învechită, dar este o tehnologie pe care o utilizăm. Cu ceva timp în urmă, chiar am procurat câteva aparate de fax special pentru aceasta. Așa cum în anii precedenți noi deja am procurat mai multe imprimante multifuncționale cu modulul de Fax inclus, este acceptabil de a exclude acest modul din cerințe pentru poziția 3.1, așa cum noi vom putea schimba cu locul imprimantele deja existente cu cele din procedura de achiziție curentă în dependență de necesitatea prezenței acestei tehnologii pentru diferite grupe de utilizatori. In Caietul de sarcini, la poziția 3.1, cerința Fax, va fi adăugată sintagma ,, opțional ,, .
Lot 3 Imprimante (Multifunctional profesional)
Дата:
7 дек 2021, 15:30
Название вопроса:
LOT 3 Imprimante. POZ 3.1 Imprimante (Multifunctional profesional)
Вопрос:
Cerințele indică: Interfee Si Software: Interfee prezente: USB 2.0 Hi-Speed ​​​​pentru PC (direct connect, în spate), USB 2.0 Hi-Speed ​​​​pentru accesorii (tastatură sau card-reader, în spate), USB 2.0 Hi-Speed ​​​​pentru memorie externă (USB flash drive sau Portable HDD, în față), 10BASE-T / 100BASE-TX / 1000Base-T, Wireless 802.11b / g / n, Wireless Direct Connection. Totodată, în Caracteristici avansate de imprimare este indicat pe Touch & Print (NFC). Având în vedere că NFC este destinat doar să faciliteze împerecherea unor smartphone-uri cu un MFP cu conexiune directă și nu modifică proprietățile conexiunilor wireless, este necesar NFC în dispozitiv?
Ответ (9 дек 2021, 13:58):
Răspuns la această întrebare a fost deja dat anterior. NFC este necesar în dispozitiv.
Lot 3 Imprimante (Multifunctional profesional)
Дата:
7 дек 2021, 15:31
Название вопроса:
LOT 3 Imprimante. POZ 3.1 Imprimante (Multifunctional profesional)
Вопрос:
Majoritatea producătorilor de MFP echipează dispozitivele din această clasă cu o tavă de ieșire pentru hârtie cu o capacitate de 100 până la 150 de pagini, tava cu capacitate mai mare este de obicei la MFP-uri de dimensiune A3. Este acceptabil să ofere un dispozitiv cu o capacitate de hârtie de ieșire mai mică de 250 de coli?
Ответ (9 дек 2021, 14:06):
În mod normal, capacitatea de 250 foi de imprimare a documentelor, fără necesitatea de a le prelua din imprimantă este bine-venită, având în vedere numărul și volumul de imprimare în diferite subdiviziuni. Însă pentru cantitatea inclusă în această poziție este posibil de a micșora acest parametru de la 250 de foi la 150 foi A4, așa cum noi vom putea schimba cu locul imprimantele deja existente cu cele din procedura de achiziție curentă în dependență de necesitatea volumului de imprimare continu pentru diferite grupe de utilizatori. Sintagma ,, Ieșire: 250 foi ,, va fi înlocuită cu sintagma ,, Ieșire 150-250 foi ,, .
Lot 3 Imprimante (Multifunctional profesional)
Дата:
7 дек 2021, 15:32
Название вопроса:
LOT 3 Imprimante. POZ 3.1 Imprimante (Multifunctional profesional)
Вопрос:
Caietul de sarcini specifică următoarele cerințe: Accesorii incluse în set: Media Tray / Case Feeder, 500 foi (A4), Cartridge standard în set min. 20.000 (douăzeci mii) pagini - 1 buc, Cartridge adițional de rezervă min. 20.000 (douăzeci mii) pagini - 2 buc. Alimentarea cu hârtie: Intrare: Standard - casetă de 500 foi, de asemenea, este indicată; Tava multifunctionala - 100 foi; ADF- 50 foi. Ar trebui să înțeleg că MFP ar trebui să aibă o singură casetă de hârtie integrată cu o capacitate de cel puțin 500 de coli A4 (80 g/m²) și să accepte conectarea unor casete suplimentare care pot fi conectate ulterior?
Ответ (9 дек 2021, 14:09):
Imprimanta din poziția 3.1 trebuie să aibă 2 (două) casete. O casetă integrată pentru hârtie cu o capacitate de cel puțin 500 de foi A4 și să fie livrată cu o casetă adițională care va fi conectată pentru a mări volumul de foi A4 încărcate în imprimantă de cel puțin 1000 de foi sumar. Deci, (1 casetă integrată și 1 casetă care fi montată/conectată direct la imprimantă), plus 3 (trei) cartușe (1 de lucru și 2 de rezervă).
Дата:
9 дек 2021, 14:38
Название вопроса:
Răspuns (9 dec 2021, 14:09)
Вопрос:
pe baza răspunsului dvs., ar trebui să existe cel puțin 2 tăvi, fiecare dintre ele care poate conține cel puțin 500 de coli. Înțelegem corect asta?
Ответ (9 дек 2021, 16:02):
Da, imprimanta din poziția 3.1 trebuie să aibă 2 (două) casete, fiecare a câte 500 foi A4 (un pachet de hârtie standard), dintre care una trebuie să fie incorporată (500 foi A4) și a doua să fie detașabilă (500 foi A4), ea va fi conectată cu scopul de a mări volumul de foi A4 (sau la necesitate foi A5) încărcate în imprimantă pentru 1000 de foi A4 sumar (casetă incorporată cu 500 foi A4/A5 + casetă adițională cu 500 foi A4/A5). Precizare: 1 casetă integrată (500 foi A4) plus 1 casetă (500 foi A4) care va putea fi montată/conectată direct la imprimantă în dependență de necesitățile utilizatorilor.
Дата:
9 дек 2021, 14:47
Название вопроса:
LOT 3 Imprimante. POZ 3.1 Imprimante (Multifunctional profesional); Răspuns (9 dec 2021, 14:06)
Вопрос:
Dar ni s-a parut ca motivul principal al schimbarii numarului de coli este ca imprimanta pentru care sunt scrise aceste cerinte are o capacitate tava de iesire de 150 de coli si cand ai scris cerintele ai gresit putin. Corectează-ne dacă acesta nu este cazul)))
Ответ (10 дек 2021, 08:24):
Urmăriți modificările din documentația de atribuire. Răspunsul de la ora 14:06 este destul de explicit.
Дата:
11 янв 2022, 15:34
Название вопроса:
Lot 1 Computer de tip All-in-One
Вопрос:
Video Connector: Minimum 1xDP or HDMI Vă rugăm să clarificați de ce cereți DP sau HDMI?
Ответ (14 янв 2022, 14:38):
Pe parcurs exista posibilitatea de a fi necesar conectarea unui al doilea monitor la All-in-One pentru extinderea spațiului de lucru. Așa cum la moment nu avem procurate monitoarele se accepta prezenta portului atât DP cat si HDMI.
Дата:
11 янв 2022, 15:35
Название вопроса:
Sursa alimentare: 220-240V, 50-60Hz, maximum 250W (80 PLUS certificat)
Вопрос:
Nu are sens practic să limităm puterea sursei de alimentare, deoarece există un consum de energie al dispozitivului și acesta nu poate fi mai mare decât cel oferit de caracteristicile computerului. Mai mult, cu cât sursa de alimentare are mai multă rezervă de putere, cu atât funcționează mai stabilă și fiabilitatea sa este mai mare. În sfârșit, această cerință arată puțin ciudat în raport cu cerința pentru alimentarea Stației de lucru grafice: Sursa alimentare: min. 500W (80 Plus Gold). Nu este foarte clar de ce într-un caz setați puterea maximă, iar în celălalt minim. Vă rugăm să excludeți cu totul cerința pentru o sursă de alimentare, deoarece toți producătorii au o opțiune de alimentare optimă pentru configurațiile computerelor AiO în mod implicit.
Ответ (14 янв 2022, 14:41):
Dacă se considera ca prin indicare acestor parametri se limitează concurența agenților economici și depunerea ofertelor, acest parametru va fi exclus din ambele loturi.
Дата:
11 янв 2022, 15:37
Название вопроса:
Web -Camera: Built -in, Full HD with microphone
Вопрос:
Precizati, daca e nevoie de lumina infrarosie pentru camera, deaorece nu este indicat in documentatie.
Ответ (14 янв 2022, 14:38):
Lumina infraroșie pentru camera nu este un parametru necesar si nu a fost inclus in caietul de sarcini, însă daca va fi oferit in cadrul ofertelor va fi acceptat.
Дата:
11 янв 2022, 15:44
Название вопроса:
warranty: minimum 3 years from the manufacturer
Вопрос:
In ce modalitate trebuie sa fie confirmata garantia de la producator?
Ответ (14 янв 2022, 14:39):
Confirmarea garanției va fi o indicație a tipului de garanție in MAF sau o scrisoare separata de la producător/distribuitor
Дата:
11 янв 2022, 17:29
Название вопроса:
GPU: Discrete; Bandwidth min. 410GB/s; Memorie min. 8GB GDDR6; Memory Bus min.256 bit
Вопрос:
Vă rugăm să clarificați câte și ce tip de interfețe ar trebui să aibă o placă video. Avem dreptate să presupunem că magistrala PCI pe care ar trebui să funcționeze placa video solicitată ar trebui să fie de ultimă generație? Înțelegem corect că interfața plăcii video și monitorul solicitat trebuie să fie identică?
Ответ (14 янв 2022, 14:41):
Minim 3DP ports 1.4. Da, PCI trebuie sa fie de ultima generație (PCI Express 4.0). Da, cartela video si monitorul trebuie sa aibă Porturi DP identice.
Дата:
11 янв 2022, 17:47
Название вопроса:
Printers (Professional Multifunction) A4 / Printers (Professional Multifunction) A3
Вопрос:
Bună seara ! Ai solicitat ca MFP să îndeplinească următoarele specificații: "Duty cycle: 150,000 pages per month" (A4) / "Duty cycle: 100,000 pages per month" (A3). Vă rugăm să clarificați câte imprimări pe lună intenționați să faceți pe acest MFP?
Ответ (14 янв 2022, 14:43):
Dacă se considera ca prin indicare acestor parametri se limitează concurența agenților economici și depunerea ofertelor, acest parametru va fi exclus.
Дата:
12 янв 2022, 16:03
Название вопроса:
Lot 2 / Monitor
Вопрос:
Din punct de vedere fiziologic al siguranței ochilor, luminozitatea optimă pentru monitoare este de +/- 100 nit. În condiții de iluminare artificială intensă, o valoare de 150-200 nit este considerată normală. Cu cât luminozitatea este mai mare, cu atât ochii devin mai obosiți, mai ales în absența tehnologiilor adecvate pentru suprimarea așa-numitei Blue Light (lumină albastră). Prin urmare, vă rugăm fie să reduceți luminozitatea monitorului la standardul pentru aplicații grafice de afaceri și ușoare (250 nit), fie pentru a proteja ochii utilizatorilor, să introduceți o cerință pentru un certificat de conformitate pentru protecția împotriva luminii albastre.
Ответ (14 янв 2022, 14:44):
Dacă se considera ca prin indicare acestor parametri se limitează concurența agenților economici și depunerea ofertelor, acest parametru va fi ajustat la 250 nit.
Дата:
12 янв 2022, 16:05
Название вопроса:
Lot 3 / 2x Cartridge standard included min. 20,000 pages - every;
Вопрос:
Prin stabilirea unor astfel de cerințe, limitați posibilii participanți la opțiunile de a oferi imprimante: spre exemplu, de ce nu se permite oferirea a 10 cartușe cu volum de 2000 de printuri? Vă rugăm să modificați această cerință.
Ответ (14 янв 2022, 14:42):
În cadrul instituției este implementată procedura de optimizare a aparatelor de tipar, astfel fiind conectate mai multe subdiviziuni la o imprimantă MFU, mărirea numărului de cartușe, pentru a ajunge la același volum de pagini imprimate, nu reprezintă o egalitatea, dar v-a impune reorganizarea neeficientă. În acest context pentru evitarea înlocuirea frecventă a cartușului la fiecare imprimata cât și procurarea acestora la fel și reducerea task-urilor inginerilor, acest volum este optim și esențial procesului neîntrerupt de lucru al instituției. Vă rugăm să analizați posibilitatea de a oferi echipament care ar satisface această cerință.
Дата:
14 янв 2022, 13:52
Название вопроса:
Lotul 3
Вопрос:
Buna ziua ! Solicitați un dispozitiv în Lotul 3 care poate fi oferit doar de 2 producători. Astfel, limitați oportunitatea de a participa pentru alți participanți pe piață, deoarece există mai mulți producători care pot oferi MFP-uri de tip 1 (10 bucăți), dar nu pot participa din cauza prezenței unui dispozitiv de tip 2 în lot. Aceasta încalcă prevederile Legii 131 din 2015. Vă rugăm să împărțiți lotul în 2 pentru a respecta cerințele Legii.
Ответ (14 янв 2022, 15:11):
Prin DECIZIA ANSC nr. 03D-891-21 din data 29.12.2021 solicitarea de a diviza Lotul nr. 3 a fost respinsă.
Дата:
14 янв 2022, 14:13
Название вопроса:
Intrebare
Вопрос:
Spuneți vă rog dacă varianta nouă a caietului de sarcini include toate schimbările, care au fost publicate în etapa de întrebări și răspunsuri, pînă la publicare versiunii noi din 06/01/2022.
Ответ (14 янв 2022, 15:11):
Anunțul de Participare va fi modificat. Versiunea din 14/01/2022 va include toate modificările din caietul de sarcini..
Дата:
14 янв 2022, 15:18
Название вопроса:
Răspuns (14 ian 2022, 14:43)
Вопрос:
Ne pare rău, dar nu am întrebat nimic despre competiție. Era vorba despre numărul de pagini care sunt tipărite pe lună. Vă rugăm să clarificați câte imprimări pe lună intenționați să faceți pe acest MFP?
Ответ (14 янв 2022, 15:25):
Consultați Anunțul de Participare modificat la data de 14/01/2022.
Вопросы в период разъяснений могут задавать только авторизованные пользователи платформы.