1
Период разъяснений
с 18.11.2021 16:48
по 29.11.2021 14:00
2
Подача предложений
с 29.11.2021 14:00
по 06.12.2021 14:00
3
Аукцион

4
Оценка
5
Предложения рассмотрены
Статус Предложения рассмотрены
Оценочная стоимость без НДС 1 000 000 MDL
Период уточнений: 18 ноя 2021, 16:48 - 29 ноя 2021, 14:00
Подача предложений: 29 ноя 2021, 14:00 - 6 дек 2021, 14:00
Начало аукциона: не будет использоваться

Техническая служба поддержки для поставщиков:

(+373) 79999801


Данная процедура проводится без электронного аукциона. Ваша оферта является окончательной и должна содержать весь список необходимых документов.

Servicii de curățenie pentru anul 2022
Информация о заказчике
Наименование
Фискальный код/IDNO
Адрес
MD 2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Constantin Tănase, 7
Веб сайт
---
Контактное лицо
Ф.И.О
Adrian Andrievschi
Контактный номер
022 26 25 36
Эл. адрес
Данные о закупке
Дата создания
18 ноя 2021, 16:39
Дата последних изменений
18 ноя 2021, 16:48
Оценочная стоимость (без НДС)
1 000 000 MDL
Achizitii.md ID
21047097
Тип процедуры
Открытый торг
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Адрес поставки
MD 2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Constantin Tănase, 7
Срок действия контракта
1 янв 2022 16:46 - 30 дек 2022 16:46
Список позиций
1)
Название
Servicii de curățenie pentru sediile ministerului din str. Constantin Tănase, 7, clădirea 1 și 2 și Clădirea nr. 3 din str. Pușkin 44: 1. Blocul administrativ, anexa și bl. nr. 2 Servicii prestate zilnic:  Ștergerea umedă de praf a mobilierului, oglinzi, tehnică de calcul, uşi, pervazuri, calorifere cu spray-uri speciale și antistatice pentru fiecare tip de suprafață etc., curățarea coșurilor de gunoi și înlocuirea sacilor (137 birouri) – program de lucru: până la 08:00 sau de la 17: 00;  Dezinfectarea cu dezinfectant pe bază de alcool de minim 70% a mânerelor ușilor de la birouri de 2 ori pe zi – pe parcursul zilei;  Aspirarea covoarelor, mochetelor şi spălarea pardoselilor birouri, săli de ședințe, coffe-break (2937 m2) – program de lucru: până la 08:00 sau de la 17: 00;  Aspirarea covoarelor şi spălarea cu soluții speciale a pardoselilor pe holuri (753,8 m2) – program de lucru: de la 17:00;  Ștergerea umedă a balustradelor cu soluții dezinfectante pe bază de alcool de min 70 % (64 m) de 3 ori pe zi – pe parcusul zilei;  Ștergerea umedă cu soluții speciale a holurilor și scărilor de 2 ori pe zi (534,8 m2) – pe parcursul zilei;  Ștergerea umedă cu soluții speciale a ușilor și scărilor de la intrările în blocul administrativ nr. 1 (4 intrări) de 2 ori pe zi – pe parcursul zilei;  Dezinfectarea cu dezinfectant pe bază de alcool de minim 70 % a mânerelor de la ușile de la intrare (4 intrări) de 8 ori pe zi – pe parcursul zilei;  Instalarea covorașelor pentru picioare (antisplash) de mărimea aproximativă 1,20*0,70m pe toate zonele de intrare (4 intrări) cu înlocuire o dată pe săptămână în perioada (aprilie-septembrie) și de două ori pe săptămână în perioada (octombrie-martie);  Îngrijirea florilor de pe scări (20 buc.) – pe parcursul zilei;  Dotarea zilnică a cabinelor sanitare cu hârtie igienică pe tub, de culoare albă, în două straturi, cu perforație, analogic tork jumbo t2 advanced, cu lungimea de 170 m, lățimea rolei 9,5cm, lungimea prosopului de 14cm, 1 rulou de hârtie = 1214 prosoape, clasa premium cu capacitate sporită de absorbție a hârtiei (descompunere în apă) pentru dozatoare de tip Tork Elevation T2., (21 cabine), (pentru un flux zilnic de 300 persoane) – pe parcursul zilei;  Dotarea zilnică a cabinelor sanitare cu prosoape durabile de hârtie pentru mâini analogic tork zz h3, 23*11,5cm, 200buc/pac, în 2 straturi, albe, advanced (pentru un flux zilnic de 300 persoane), de calitate superioară pentru dozatorul de tip Tork Elevation H3, pentru 13 dozatoare (13 cutii de hârtie a cîte 200 prosoape în 2 straturi, pe zi);  Întreținerea curățeniei în blocurile sanitare de 6 ori pe zi (curățarea umedă a oglinzilor, gresiei (100 m2 ), wc-urilor, pisuarelor, chiuvetelor și dezinfectarea cu ajutorul soluțiilor speciale, odorizarea încăperilor cu deodorante plăcut mirositoare, etc.), (13 blocuri sanitare) – pe parcursul zilei;  Dezinfectarea mânerelor de la blocurile sanitare cu soluție pe bază de alc. de min 70 % de 8 ori pe zi;  Dotarea permanentă a pisuarelor cu pastile dezinfectante de clasă premium plăcut mirositoare;  Curăţarea coşurilor pentru gunoi în blocurile sanitare și înlocuirea sacilor (25 buc.) de 6 ori pe zi – pe parcursul zilei. Servicii prestate săptămânal:  Dotarea cabinelor sanitare cu săpun de tip spumă analogic tork mild s4 în cartușuri sigilate de unică folosință, în volum de 1000ml/2500 doze, incolor, de calitatea Premium, parfumat, să conțină ingrediente de hidratare și reginerare a pielii, pentru dozatorul de tip Tork Elevation S4, testat dermatologic, (pentru 14 dozatoare);  Dotarea pisuarelor cu pastile dezinfectante de clasă premium plăcut mirositoare;  Curățarea umedă cu soluții dezinfectante specifice a faianței și pereților despărțitori din PVC, bl nr.1 și nr. 2 (570 m2 ) în blocurile sanitare și scări.  Aspirarea și ștergerea umedă a subsolului bl. nr.1 și nr. 2 (holuri, depozite, arhive și alte încăperi), (1380 m2) – în fiecare zi de Luni, pe parcursul zilei.  Ștergerea umedă de praf a uşilor din subsolul bl. nr. 2 (22 bucăți) cu spray-uri speciale și antistatice.  Dotarea cabinelor sanitare din subsolul bl. nr. 2 (3 bucăți) cu hârtie igienică, saci de gunoi. Servicii prestate trimestrial:  Spălarea geamurilor și ușilor din sticlă pe ambele părți cu soluții speciale (223 bucăți, dimensiuni:1=2,0x1,75=3,5 m2) – program de lucru: de la 17:00;  Ștergerea prafului la poduri, îndepărtarea pânzei de păianjen din locurile greu accesibile (1264 m2) – program de lucru: de la 17:00;  Spălarea roletelor de la geamuri – 40m2. * Notă: În blocul administrativ se prevăd lucrări de reparație curentă pentru anul 2022, iar serviciile de curățenie în urma reparației vor fi prevăzute în costul total al ofertei. 2. Bl. 3, str. Pușkin 44 Servicii prestate zilnic:  Ștergerea umedă de praf a mobilierului, oglinzi, tehnică de calcul, uşi, pervazuri, calorifere cu spray-uri speciale și antistatice pentru fiecare tip de suprafață etc., curățarea coșurilor de gunoi și înlocuirea sacilor (16 birouri) – program de lucru: până la 08:00 sau de la 17: 00;  Dezinfectarea cu dezinfectant pe bază de alcool de minim 70% a mânerelor ușilor de la birouri de 2 ori pe zi – pe parcursul zilei;;  Aspirarea covoarelor şi spălarea pardoselilor birouri, sala de ședințe, coffe-break (395 m2) – program de lucru: până la 08:00 sau de la 17: 00;  Aspirarea covoarelor şi spălarea cu soluții speciale a pardoselilor pe holuri și subsol (160 m2) – program de lucru: de la 17:00;  Ștergerea umedă a balustradelor cu soluții dezinfectante pe bază de alcool de min 70 % (20 m) de 3 ori pe zi – pe parcusul zilei;  Ștergerea umedă cu soluții speciale a holurilor și scărilor de 2 ori pe zi (40 m2) – pe parcursul zilei;  Ștergerea umedă cu soluții speciale a ușilor și scărilor de la intrările în blocul administrativ nr. 3 (2 intrări), inclusiv dezinfectarea mânerelor ușilor de la intrare de 8 ori pe zi – pe parcursul zilei;  Instalarea covorașelor pentru picioare (antisplash) de mărimea aproximativă 1,20*0,70m pe toate zonele de intrare (2 intrări) cu înlocuire o dată pe săptămână în perioada (aprilie-septembrie) și de două ori pe săptămână în perioada (octombrie-martie);  Dotarea zilnică a cabinelor sanitare cu hârtie igienică pe tub, de culoare albă, în două straturi, cu perforație, analogic tork jumbo t2 advanced, cu lungimea de 170 m, lățimea rolei 9,5cm, lungimea prosopului 14cm, 1 rulou de hârtie = 1214 prosoape, clasa premium cu capacitate sporită de absorbție a hârtiei (descompunere în apă) pentru dozatoare de tip Tork Elevation T2, (4 cabine), (pentru un flux zilnic de 50 persoane) – pe parcursul zilei;  Dotarea zilnică a cabinelor sanitare cu prosoape durabile de hârtie pentru mâini analogic tork zz h3, 23*11,5cm, 200 buc/pac, în 2 straturi, albe, advanced, pentru dozatorul de tip Tork Elevation H3, pentru 3 dozatoare, (3 cutii de hârtie a câte 200 prosoape în 2 straturi, pe zi);  Întreținerea curățeniei în blocurile sanitare de 5 ori pe zi (curățarea umedă a oglinzilor, gresiei (16,8 m2 ), wc-urilor, pisuarelor, chiuvetelor și dezinfectarea cu ajutorul soluțiilor speciale, odorizarea încăperilor cu deodorante plăcut mirositoare, etc.), (4 blocuri sanitare) – pe parcursul zilei;  Dezinfectarea mânerelor de la blocurile sanitare cu soluție pe bază de alc. de min 70 % de 8 ori pe zi;  Curăţarea coşurilor pentru gunoi în WC-uri și înlocuirea sacilor (8 buc.) de 6 ori pe zi – pe parcursul zilei. Servicii prestate săptămânal:  Dotarea cabinelor sanitare cu săpun de tip spumă analogic tork mild s4 în cartușuri sigilate de unică folosință, în volum de 1000ml/2500 doze, incolor, de calitatea Premium, parfumat, să conțină ingrediente de hidratare și reginerare a pielii, pentru dozatorul de tip Tork Elevation S4, testat dermatologic, (pentru 3 dozatoare) – pe parcursul zilei;  Curățarea umedă cu soluții dezinfectante specifice a faianței (60 m2) în blocurile sanitare. Servicii prestate trimestrial:  Spălarea geamurilor pe ambele părți cu soluții speciale (16 bucăți, dimensiuni: 1=2,0x1,75=3,5 m2 ; 6 bucăți, dimensiuni: 18,0x2,5= 45m2 – program de lucru: de la 17:00;  Ștergerea prafului la poduri, îndepărtarea pânzei de păianjen din locurile greu accesibile (120 m2) – program de lucru: de la 17:00;  Spălarea roletelor de la geamuri – 30m2. * Notă: Sunt prevăzute lucrări de reparație curentă pentru anul 2022, iar serviciile de curățenie în urma reparației vor fi prevăzute în costul total al ofertei. Condiții generale obligatorii:  Numărul recomandat de personal pentru îndeplinirea contractului va constitui până la 13 persoane inclusiv șeful de echipă/supervizor;  Prestatorul va asigura prezența zilnică pe toată durata zilei de muncă a minimum 3 persoane de serviciu pentru întreținerea curățeniei în sediile ministerului, grupurile sanitare, holuri, căi de acces și alte servicii accidentale/ocazionale;  Serviciile de curățenie vor fi efectuate cu soluții chimice dezinfectante, fără adaos de clor, cu miros proaspăt de lămâie (produse certificate ecolabel);  Prestatorul va asigura din contul său toate echipamentele și materialele necesare pentru efectuarea operațiunilor de curățenie, va prezenta pentru coordonare și aprobare lista cu detergenți, soluții de curățat, emulsii de igienizare, dezinfectanți, soluții de degresare, hârtie igienică, prosoape pentru mâini, săpun de tip spumă, saci pentru gunoi, covorașe antisplash, mopuri, căldări, bureți speciali pentru diferite suprafețe și alte produse folosite pe tipuri de operațiuni specifice fiecărui tip de suprafață ce trebuie curățată.  În costul serviciilor vor fi incluse: toate tipurile de soluții, detergenți, hârtia igienică, hârtia pentru uscarea mâinilor, săpunul de tip spumă, pastile pentru pisuare, saci pentru gunoi, covorașe antisplas, mopuri, căldări, bureți speciali pentru diferite suprafețe și restul inventarului necesar pentru efectuarea curățeniei.  Produsele utilizate trebuie sa fie certificate, cu termenul de utilizare valabil, de calitate superioară, nontoxice, ecologice și plăcut mirositoare.  Prestatorul va pune din cont propriu la dispoziție Beneficiarului aspiratoare profesionale pentru efectuarea curățeniei.  Prestatorul va prezenta spre coordonare și aprobare lista cu echipamente, ustensile și utilaje profesionale pe care se obligă să le utilizeze la îndeplinirea contractului.  Personalul prestatorului de servicii va fi calificat și responsabil (cu cazierul juridic curat), trebuie să cunoască regulile generale de conduită, să respecte regulile privind igiena personală;  Personalul prestatorului de servicii va fi echipat zilnic cu îmbrăcăminte specială de muncă unică pentru toți (uniforme), măști și mănuși de protecție (schimbate la fiecare 2 ore) și dezinfectant.  Prestatorul va răspunde de bunurile deteriorate din culpă proprie și dovedită, aflate în spațiile în care se prestează serviciile de curățenie;  Prestatorul va asigura controlul îndeplinirii programului de lucru zilnic și al calității serviciilor prestate prin intermediul unui șef de echipă sau a unui supervizor al cărui nume se va preciza în propunerea tehnică;  Prestatorul va asigura echipament de protecție și lucru, pe parcursul derulării contractului, va respecta legislația în vigoare în conformitate cu reglementările obligatorii referitoare la securitatea și sănătatea în muncă, prevenirea și stingerea incendiilor. Beneficiarul își rezervă dreptul:  De a modifica programul de lucru al Prestatorului dacă, se constată că programul de lucru specificat în Cerințele față de serviciile prestate nu este funcțional;  de a solicita înlocuirea personalului în cazul în care acesta nu dă dovadă de aspect sau comportament decent.  Toate serviciile prestate trebuie să fie îndeplinite calitativ și în termen. Elaborarea ofertei financiare:  Ca parte a ofertei financiare, Prestatorul de servicii va prezenta obligatoriu descifrarea elementelor de cost ce formează prețul/costul lunar și total al ofertei, acestea vor include: nr. total de personal atribuit pentru executarea contractului, cheltuieli cu personalul (salariul lunar brut per dereticătoare și alte tipuri de plăți (premii, etc.), contribuțiile de asistență medicală și sociale ale angajatorului), cheltuielile cu resursele tehnice, consumabilele utilizate și alte elemente considerate în formarea prețului. CPV: 90900000-6 - Услуги по очистке и санации
Количество: 12.0
Ед. измерения: Luna
2)
Название
Curățarea chimică a covoarelor și mochetelor la sediul prestatorului. Primirea și livrarea covoarelor se va efectua cu transportul prestatorului;  Prestarea serviciilor se va efectua pe tot parcursul anului 2022;  Comenzile vor fi preluate de prestator în termen de max. 2 zile de la solicitarea beneficiarului. CPV: 90900000-6 - Услуги по очистке и санации
Количество: 2000.0
Ед. измерения: Metru patrat
Документы процедуры закупок
duae.semnat.pdf duae.semnat.pdf
Документация к предложению
-
18.11.21 16:48
anunț de participare.semnat.pdf anunț de participare.semnat.pdf
Документация к предложению
-
18.11.21 16:48
caiet de sarcini.docx
Документация к предложению
-
18.11.21 16:48
caiet de sarcini.semnat.pdf caiet de sarcini.semnat.pdf
Документация к предложению
-
18.11.21 16:48
duae.doc
Документация к предложению
-
18.11.21 16:48

Ниже доступны оферты участников, документы к офертам вы можете посмотреть нажав на иконку папки.

На основе Решения рабочей группы для выбора победителя требуется:

1) Выбрать победителя нажав на кнопку признать победителем.

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

3) После выбора победителя нажмите кнопку: “Принять решение”.

Квалификация участников
Наименование участника
Цена предложения
Статус
1
Наименование участника:

Proterra Grup

Цена предложения: 908 000 MDL
Статус: Победитель
Причина: Corespunde cerințelor de calificare impuse
Документы квалификации
Документы, поданные с предложением
2
Наименование участника:

Easy Clean

Цена предложения: 915 000 MDL
Статус: Дисквалифицирован
Причина: Другие основания для отклонения предложения
Документы квалификации
Документы квалификации отсутствуют
Документы, поданные с предложением
3
Наименование участника:

Elina Service

Цена предложения: 924 619,80 MDL
Статус: Дисквалифицирован
Причина: Другие основания для отклонения предложения
Документы квалификации
Документы квалификации отсутствуют
Документы, поданные с предложением
4
Наименование участника:

IGIENA COMPANY

Цена предложения: 972 000 MDL
Статус: Дисквалифицирован
Причина: Другие основания для отклонения предложения
Документы квалификации
Документы квалификации отсутствуют
Документы, поданные с предложением
5
Наименование участника:

AV BUSINESS MIX

Цена предложения: 978 800 MDL
Статус: Дисквалифицирован
Причина: Другие основания для отклонения предложения
Документы квалификации
Документы квалификации отсутствуют
Документы, поданные с предложением
6
Наименование участника:

Euroservices Cleaning

Цена предложения: 996 000,04 MDL
Статус: В ожидании

Документы типа "Квалификационная документация", "финансовое предложение" и "иллюстрация" будут доступны всем для просмотра только после перехода оферты в статус "на рассмотрении".

Причина: Не указано
Документы квалификации
Документы квалификации отсутствуют
Документы, поданные с предложением
История аукциона
Просмотр аукциона
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Активный".
Разъяснения