1
Период разъяснений
с 16.11.2021 08:57
по 22.11.2021 10:00
2
Подача предложений
с 22.11.2021 10:00
по 25.11.2021 10:00
3
Аукцион
с 26.11.2021 13:00
по 26.11.2021 14:05
4
Оценка

5
Контракт

Статус Оценка
Оценочная стоимость без НДС 253 150 MDL
Период уточнений: 16 ноя 2021, 8:57 - 22 ноя 2021, 10:00
Подача предложений: 22 ноя 2021, 10:00 - 25 ноя 2021, 10:00

Техническая служба поддержки для поставщиков:

(+373) 79999801

Aparate de aer condiționat

Информация о заказчике
Фискальный код/IDNO
Адрес
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, mun.Chisinau,str.M.Cibotari, 53
Веб сайт
---
Контактное лицо
Ф.И.О
Moroi Ivan
Контактный номер
+37367402083
Эл. адрес
Данные о закупке
Дата создания
15 ноя 2021, 16:29
Дата последних изменений
16 ноя 2021, 18:00
Achizitii.md ID
21046821
CPV
39700000-9 - Aparate de uz casnic
Тип процедуры
Запрос ценовых оферт (товары)
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Источники финансирования
Документы процедуры закупок
Anunt de participare
Техническая спецификация
-
16.11.21 08:57
Model declaratie privind confirmarea identitii beneficiarilor
Техническая спецификация
-
16.11.21 08:57
Documentatia standard
Техническая спецификация
-
16.11.21 08:57
DUAE
Техническая спецификация
-
16.11.21 08:57
Дата:
16 ноя 2021, 18:00
Название вопроса:
instalare
Вопрос:
citi metri este necesar pentru 1 trasa? sau daca puteti dati un numar de contact cu persoana care ar arata ce si unde se conecteaza?
Ответ (17 ноя 2021, 10:31):
Buna ziua, Vor fi necesari in jur de 4 - 4,5 metri traseu (instalare peste perete cu grosime de 60-70 cm). tel: 069943385 - dl Liviu
Дата:
17 ноя 2021, 13:01
Название вопроса:
agent frigorific
Вопрос:
se accepta si R410A?
Ответ (17 ноя 2021, 13:40):
Ofertele vor fi prezentate conform cerintelor din documentatia de atribuire.
Дата:
19 ноя 2021, 11:52
Название вопроса:
Solicitare de reducere a perioadei de garanție
Вопрос:
perioada de garanție (60 luni) este exagerata reieșind din termenul standard oferit de producător (2 ani), iar orice perioada care depășește durata de funcționare este supusa unor cheltuieli suplimentare (deservire, intervenție, reparație) suportate de furnizor local, care cumulativ vor depăși valoarea bugetata a unui bun destinat achiziției. De aceea solicitam reducerea termenului la 2 ani. Cadrul legal de referința: Legea Nr. 105 din 13.03.2003, Articolul 17 (12), al. (3) Dacă termenul de garanție este stabilit de producător, vânzătorul nu poate stabili un termen mai mic. + al. (4) În cazul în care producătorul nu a stabilit un termen de garanție pentru produsele de folosință îndelungată, consumatorul beneficiază de drepturile prevăzute la art. 18 alin. (2) dacă neconformitățile au apărut în termen de 2 ani de la livrarea produsului. La fel citind Articolul 183 al. (1) Răspunderea vânzătorului, conform prevederilor art. 18, este angajată dacă neconformitatea apare într-un termen de 2 ani, calculat de la livrarea produsului. + al. (2) Pentru produsele a căror durată de funcționare este mai mică de 2 ani, termenul prevăzut la alin. (1) se reduce la această durată.
Ответ (19 ноя 2021, 13:43):
Buna ziua, Conform legii mentionate de către Dvs, termenul de 2 ani este termenul minim legal prevăzut si anume pentru a proteja consumatorul (în cazul dat autoritatea contractantă). Totodată, conform aceluiași articol menționat de Dvs (dar nu integral), este stiupulat clar posibilitatea vânzatorului de a stabili termene de garanție mai mari decît cea menționată mai sus și anume: "Articolul 183. Termene: (1) Răspunderea vînzătorului privind garanția legală de conformitate este angajată dacă neconformitatea apare într-un termen de 2 ani, calculat de la livrarea produsului. În cazul în care vînzătorul a stabilit un termen de garanţie comercială mai mare decît cel de garanţie legală de conformitate de 2 ani, răspunderea vînzătorului, conform prevederilor art. 18, este angajată dacă neconformitatea apare în cadrul termenului de garanţie comercială oferit." Respectiv menționăm faptul că acest termen a fost satbilit anume pentru a preveni ca autoritatea contractantă să nu suporte ulterior cheltuieli suplimentare (deservire, intervenție, reparație), din cauza livrării unor produse de o calitate necorespunzătoare, care se manifestă doar după un anumit termen de fucționare.
Вопросы в период разъяснений могут задавать только авторизованные пользователи платформы.