1
Период разъяснений
с 04.10.2021 12:10
по 14.10.2021 14:43
2
Подача предложений
с 14.10.2021 14:43
по 19.10.2021 14:43
3
Аукцион
с 20.10.2021 15:00
по 20.10.2021 15:09
4
Оценка

5
Контракт

Статус Оценка
Оценочная стоимость без НДС 269 800 MDL
Период уточнений: 4 окт 2021, 12:10 - 14 окт 2021, 14:43
Подача предложений: 14 окт 2021, 14:43 - 19 окт 2021, 14:43

Техническая служба поддержки для поставщиков:

(+373) 79999801

Reţele
Информация о заказчике
Наименование
Фискальный код/IDNO
Адрес
2019, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str.Grenoble 106
Веб сайт
---
Контактное лицо
Ф.И.О
Larisa Crăciun
Контактный номер
+37322403125
Данные о закупке
Дата создания
4 окт 2021, 11:59
Дата последних изменений
5 окт 2021, 11:39
Achizitii.md ID
21044847
CPV
32400000-7 - Reţele
Тип процедуры
Запрос ценовых оферт (товары)
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Источники финансирования
Список лотов
Документы процедуры закупок
Paravan de protecție în rețea
Техническая спецификация
anunț de participare
4.10.21 12:10
duae_ro_Paravan de protecție
Техническая спецификация
DUAE
5.10.21 09:20
Documentația standart Paravan de protecție
Техническая спецификация
documentația standart
5.10.21 11:39
Paravan de protecție în rețea (Firewall)
Дата:
4 окт 2021, 15:34
Название вопроса:
Termen de garantie si suport.
Вопрос:
Buna ziua! Vă rugăm să indicați garanția necesară și perioada de asistență pentru echipamentul solicitat. Multumim.
Ответ (5 окт 2021, 15:37):
Conform caietului de sarcini, la ”Garanție și suport”, Soluția va beneficia de minimum 1 an de suport, ce va include: . Suport tehnic din partea producătoruIu 7 zile pe săptămână,24 de ore pe zi . Înlocuirea echipamentului în caz de defecțiune hardware fără costuri suplimentare pentru beneficiar . Update firmware versiuni minore și majore . Update-uri automate de semnături pentru: controlul aplicafiei, IPS și anti-virus . Acces la următoarele servicii: sandbox în cloud, web filter și antispam
Дата:
4 окт 2021, 16:21
Название вопроса:
Clarificari
Вопрос:
Buna ziua, Va rog sa completati prezemta procedura cu toate actele aferente. Multumesc.
Ответ (5 окт 2021, 15:36):
Deja sunt
Дата:
4 окт 2021, 16:28
Название вопроса:
Clarificari
Вопрос:
Va rog sa clarificati daca procurarea si configurarea solutiei de Firewall pentru necesitati proprii va fi acceptata ca dovada experientei specifice in livrarea bunurilor?
Ответ (5 окт 2021, 15:37):
Conform caietului de sarcini, la ”Garanție și suport”, Soluția va beneficia de minimum 1 an de suport, ce va include: . Suport tehnic din partea producătoruIu 7 zile pe săptămână,24 de ore pe zi . Înlocuirea echipamentului în caz de defecțiune hardware fără costuri suplimentare pentru beneficiar . Update firmware versiuni minore și majore . Update-uri automate de semnături pentru: controlul aplicafiei, IPS și anti-virus . Acces la următoarele servicii: sandbox în cloud, web filter și antispam
Дата:
5 окт 2021, 15:43
Название вопроса:
Clarificare
Вопрос:
Ati omis raspunsul pentru intebarea de mai jos: Va rog sa clarificati daca procurarea si configurarea solutiei de Firewall pentru necesitati proprii va fi acceptata ca dovada experientei specifice in livrarea bunurilor?
Ответ (6 окт 2021, 09:56):
* Ofertantul are drepturi legale de a comercializa echipamentul respectiv pe teritoriul Republicii Moldova; este un distribuitor autorizat sau partener al producătorului de echipamente * Ofertantul are stabilite toate procedurile logistice pentru a livra echipamentul de la producător până la beneficiar * Ofertantul este autorizat de producător să efectueze deservirea tehnică a echipamentului pe perioada de garanție sau are stabilite canale de deservire direct cu producătorul
Дата:
8 окт 2021, 10:58
Название вопроса:
Clarificari
Вопрос:
Va rog sa atasati caietul de sarcini in format Word.
Ответ (12 окт 2021, 14:42):
Dacă platforma îmi va permite, le voi atașa. Vă mulțumim pentru înțelegere
Дата:
8 окт 2021, 11:04
Название вопроса:
Clarificari
Вопрос:
De asemenea solicitam atașarea formularelor 4.1, 4.2 si DUAE in varianta Word completate de catre autoritatea contractanta.
Ответ (12 окт 2021, 14:43):
Dacă platforma îmi va permite, le voi atașa. Vă mulțumim pentru înțelegere
Вопросы в период разъяснений могут задавать только авторизованные пользователи платформы.