Выберите тип процедуры
1
Период разъяснений
с
06.07.2021 17:22
по 12.07.2021 08:00
по 12.07.2021 08:00
2
Подача предложений
с
12.07.2021 08:00
по 19.07.2021 08:00
по 19.07.2021 08:00
3
Аукцион
с
20.07.2021 15:00
по 20.07.2021 15:32
по 20.07.2021 15:32
4
Оценка
5
Контракт
Статус
Оценка
Оценочная стоимость без НДС
508 333,34 MDL
Период уточнений:
6 июл 2021, 17:22 - 12 июл 2021, 8:00
Подача предложений:
12 июл 2021, 8:00 - 19 июл 2021, 8:00
Техническая служба поддержки для поставщиков:
(+373) 79999801
Подписаться невозможно
в период Оценка
Materiale consumabile și piese de schimb
Информация о заказчике
Наименование
Фискальный код/IDNO
Адрес
MD-2033, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Piata Marii Adunari Nationale, 1
Веб сайт
---
Контактное лицо
Данные о закупке
Дата создания
6 июл 2021, 17:22
Дата последних изменений
7 июл 2021, 10:01
Achizitii.md ID
21041556
MTender ID
CPV
30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Тип процедуры
Запрос ценовых оферт (товары)
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Источники финансирования
Список лотов
Лот № 1 - achiziționarea pieselor de schimb pentru imprimante, copiatoare și calculatoare
Бюджет: 204166.67 MDL
Активный
Лот № 2 - achiziționarea materialelor consumabile pentru imprimante și copiatoare
Бюджет: 304166.67 MDL
Активный
Документы процедуры закупок
caiet de sarcini piese de schimb.pdf
caiet de sarcini piese de schimb.pdf
Документация к предложению
caiet de sarcini piese de schimb.
6.07.21 17:22
anunț de participare consumabile.pdf
anunț de participare consumabile.pdf
Документация к предложению
anunț de participare
6.07.21 17:22
anunț de participare .pdf
anunț de participare .pdf
Документация к предложению
anunț de participare
6.07.21 17:22
documentatia standart consumabile.pdf
documentatia standart consumabile.pdf
Документация к предложению
documentatia standart
6.07.21 17:22
achiziționarea materialelor consumabile pentru imprimante și copiatoare
Дата:
7 июл 2021, 10:01
Название вопроса:
Repartizarea pe loturi separate
Вопрос:
Buna ziua!
Pentru asigurarea concurentei transparente solicitam repartezare consumabile pe loturi separate dupa producatorul echipamnetului periferic. Acest lucru se datorează faptului că diferiți producători de echipamente periferice sunt reprezentați de diferiți agenți economici din Republica Moldova. În caz contrar, vom apela la ANSС. Multumim.
Ответ (7 июл 2021, 14:54):
Cadrul normativ din domeniul achizițiilor publice nu prevede obligativitatea autorității contractante de a diviza bunurile ce urmează a le achiziționa de a le diviza pe loturi separate în dependență de producător și Grupul de lucrul a inclus în Planul de achiziții pentru anul 2021 achiziționarea materialelor consumabile ca lot unic.
Дата:
8 июл 2021, 16:36
Название вопроса:
Atributiile grupului de lucru / Cheltuirea eficienta a banilor publici
Вопрос:
Conform HG10 din din 20-01-2021 punct.30. Membrii grupului de lucru au următoarele obligații:
1) să asigure eficiența achizițiilor publice pentru necesitățile autorității contractante; 2) să asigure participarea pe scară largă a operatorilor economici la procedurile de achiziție publică în scopul asigurării concurenței; Si conform art.7 din legea 131/2015 , Reglementarea relaţiilor privind achiziţiile publice se efectuează în baza următoarelor principii: a) utilizarea eficientă a banilor publici şi minimizarea riscurilor autorităţilor contractante;b) transparenţa achiziţiilor publice;c) asigurarea concurenţei şi combaterea practicilor anticoncurențiale în domeniul achiziţiilor publice; . Avind in vedere ca deja al doilea operator economic va atentioneaza asupra faptului ca ar fi bine sa divizati lotul pe loturi separate in dependenta de procucator astfel veti crea conditii egale si concurentiale pentru mai multi operatori economici care intentioneaza sa participe la acesta licitatie.
Ответ (9 июл 2021, 11:11):
La planificarea procedurilor de achiziţii publice, conform pct.14 din Regulamentul cu privire la modul de planificare a contractelor de achiziţii publice, aprobat prin HG nr.1419/2016, autoritatea contractantă nu are dreptul să divizeze achiziţia prin încheierea contractelor de achiziţii publice separate în scopul aplicării unei alte proceduri de achiziţie publică decît procedura care ar fi fost utilizată în conformitate cu Legea privind achiziţiile publice în cazul în care achiziţia nu ar fi fost divizată.
Luînd în considerare importanța achiziției planificate și în corespundere cu obligațiile stabilite prin HG nr.10/2021, în scopul asigurării eficienții achizițiilor publice pentru necesitățile autorității contractante și utilizării eficiente a banilor publici, precum şi minimizării riscurilor autorităţii contractante prin atribuirea contractului de livrare a consumabilelor unui sigur operator care presupune a fi unul cu capacități financiare sporite pe piața de desfacere și reputație/etică profesională la nivel, Grupul de lucru a decis achiziționarea materialelor consumabile ca lot unic.
Astfel, întru asigurarea și respectarea principiilor ce stau la baza relațiilor privind achizițiile publice statuate prin Legea 131/2015, autoritatea contractantă a inițiat și organizat procedura de achiziție a materialelor consumabile pentru imprimante și copiatoare în strisctă conformitatea cu cadrul legal ce reglementatează domeniul dat, cu anunțarea procedurii de achiziții prin intermediul sistemului informațional RSAP (MTender), astfel asigurînd principiul transparenței și a concurenței loiale dintre agenții economici aflați în competiție pe piața de livrare a consumabilelor din domeniul TIC.
Дата:
9 июл 2021, 13:15
Название вопроса:
Este posibil divizarea pe loturi in cadrul licitatiei
Вопрос:
Legea nu va interzice in cadrul aceleiasi licitatii sa divizati achizitia pe mai multe loturi
vedeti licitatia care are loc acum la Secretariatul Parlamentului https://achizitii.md/ro/public/tender/21041279/
Acelasi cod CPV , acelasi obiect al achizitiei COnsumabile si Accesorii , divizat in 85 de loturi.
Astfel ei vor obtine un pret mult mai bun pentru fiecare lot in parte si vor obtine macar o parte din piese in cadrul acestei licitatii si vor putea repeta licitatie pentru loturile ramase(daca vor fi astfel de loturi)
D-voastra repetati licitatia deja a 3 oare si riscati din nou sa nu aveti oferte suficiente sau conforme si plus solicitati livrare de 20 de zile care in opinia noastra este un termen prea mic si cu risc mare pentru agentii economici pentru se reusi acumularea tututor pozitiilor din lot. Intelegem perfect necesitatiile stringente ale autoritatii contractante , dar decit de repetat de 3 ori licitatia mai bine de oferit din start un termen de livrare de pina la 40-60 zile care ar fi suficient in conditiile actuale pentru livrarea bunurilor. Multumim.
Ответ (9 июл 2021, 13:39):
Autoritatea contractantă rămîne pe poziția expusă anterior prin cele două răspunsuri plasate în sistem
Вопросы в период разъяснений могут задавать только авторизованные пользователи платформы.
Документ успешно подписан
OK