1
Период разъяснений
с 29.06.2021 15:58
по 01.07.2021 10:00
2
Подача предложений
с 01.07.2021 10:00
по 14.07.2021 10:00
3
Аукцион

4
Оценка
5
Предложения рассмотрены
Статус Активный
Оценочная стоимость без НДС 25 000 MDL
Период уточнений: 29 июн 2021, 15:58 - 1 июл 2021, 10:00
Подача предложений: 1 июл 2021, 10:00 - 14 июл 2021, 10:00
Начало аукциона: не будет использоваться

Техническая служба поддержки для поставщиков:

(+373) 79999801


Данная процедура проводится без электронного аукциона. Ваша оферта является окончательной и должна содержать весь список необходимых документов.

Lotul nr. 1 „Servicii de asistență pentru software S.I. „Managementul documentelor”,„Registrul petițiilor” și „Biblioteca electronică”:
1.1. - Servicii de asistență pentru software S.I. „Managementul documentelor”;
1.2. - Servicii de asistență pentru software S.I. „Registrul petițiilor”;
1.3. - Servicii de asistență pentru software S.I. „Biblioteca electronică”.
Информация о заказчике
Фискальный код/IDNO
Адрес
MD-2032, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Nicolae Titulescu 35
Веб сайт
---
Контактное лицо
Ф.И.О
Leu Mariana
Контактный номер
022409715
Эл. адрес
Данные о закупке
Дата создания
29 июн 2021, 15:53
Дата последних изменений
29 июн 2021, 15:58
Оценочная стоимость (без НДС)
25 000 MDL
Achizitii.md ID
21041334
Тип процедуры
Закупка малой стоимости
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Адрес поставки
MD-2032, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Nicolae Titulescu 35
Срок действия контракта
16 июл 2021 15:56 - 31 дек 2021 15:56
Список позиций
1)
Название
Servicii de asistență pentru software S.I.”Registrul petițiilor”- Clasificarea petițiilor după tipuri, tematică, localități, rezultate examinare, corespondenți etc.; - notificarea (prin e-mail) privind mersul executării documentelor (atenţionări, avertizări, comentarii ş.a.); - accesul personalizat al utilizatorilor la documente în funcţie de rolul exercitat de utilizator; - posibilitatea reînnoirii sau modificării drepturilor de acces; - informarea automatizată a utilizatorilor (angajaţilor) organizaţiei privind actualizarea documentelor sau elaborarea altora noi; - jurnalizarea acțiunilor utilizatorilor: accesare document, deschidere document etc.; - crearea, administrarea, redactarea şi completarea clasificatoarelor Sistemului; - generarea de documente complexe, cum ar fi statistici, rapoarte etc.; - asigurarea securităţii informaţiei la toate etapele de creare, redactare şi transportare a documentelor prin reţele; - identificarea documentelor, navigarea prin bazele de date, căutarea documentelor după criteriile de înregistrare ale acestora; - regăsirea documentelor după legăturile funcţionale (fiecare document poate conţine referinţe la alte documente); - atașarea fișierelor cu răspunsul la petiție; - stabilirea termenelor-tip și a celor individuale de examinare a documentelor; - asigurarea accesului conducătorilor de subdiviziuni la documentele elaborate de subalterni; - asigurarea, până la distribuirea documentului spre examinare, accesului la document exclusiv pentru personalul cu funcții de registrator, administrator și coordonator; - posibilitatea efectuării auditului (analizei) comportamentului utilizatorilor în cadrul Sistemului Informatic (audit gestiune, audit confirmare, audit accesare, audit orice modificare, inclusiv adăugarea executanților); - spațiu suficient de stocare a fișierelor; - numerotarea mixtă (generarea numărului de ordine automat a documentelor începând cu nr.1 annual, adăugarea manuală a unui indice - literă) - instrument bazat cu interfață web. CPV: 72200000-7 - Услуги по программированию и консультационные услуги в области программного обеспечения
Количество: 6.0
Ед. измерения: Luna
2)
Название
Servicii de asistență pentru software S.I.”Managementul documentelor” -  Clasificarea documentelor (după tip: scrisoare, sesizare, indicație, demers, solicitare etc.; după mijloacele de comunicare: prin poștă, prin e-mail, prin curierul corespondentului, prin curierul propriu; fax etc.); - notificarea (prin e-mail) privind mersul executării documentelor (atenţionări, avertizări ş.a.); - accesul personalizat al utilizatorilor la documente în funcţie de rolul exercitat de utilizator; - posibilitatea reînnoirii sau modificării drepturilor de acces; - informarea automatizată (prin e-mail) a utilizatorilor (angajaţilor) organizaţiei privind actualizarea documentelor sau elaborarea altora noi; - jurnalizarea acțiunilor utilizatorilor: accesare document, deschidere document etc.; - crearea, administrarea, redactarea şi completarea clasificatoarelor Sistemului; - generator de date statistice, constructor de rapoarte; - asigurarea securităţii informaţiei la toate etapele de creare, redactare şi transportare a documentelor prin reţele; - identificarea documentelor, navigarea prin bazele de date, căutarea documentelor după criteriile de înregistrare ale acestora; - regăsirea documentelor după legăturile funcţionale (fiecare document poate conţine referinţe la alte documente); - stabilirea termenelor-tip și a celor individuale de examinare a documentelor; - asigurarea accesului conducătorilor de subdiviziuni la documentele elaborate de subalterni; - asigurarea, până la distribuirea documentului spre examinare, accesului la document exclusiv pentru personalul cu funcții de registrator, administrator și coordonator; - posibilitatea efectuării auditului (analizei) comportamentului utilizatorilor în cadrul Sistemului Informatic (audit gestiune, audit confirmare, audit accesare, audit orice modificare, inclusiv adăugarea executanților); - numerotarea mixtă (generarea numărului de ordine automat a documentelor începând cu nr.1 annual, adăugarea manuală a indicelui subdiviziunii); - instrument bazat cu interfață web. CPV: 72200000-7 - Услуги по программированию и консультационные услуги в области программного обеспечения
Количество: 6.0
Ед. измерения: Luna
3)
Название
Servicii de asistență pentru software S.I.”Biblioteca electronică”- Stocarea și distribuirea documentelor cu caracter de dispoziție destinatarilor; - Clasificarea documentelor după tip (ordin de bază, ordin pe efectiv, ordin MJ, dispoziție, dispoziție MJ, circulară, nomenclator etc.); - Menţinerea istoriei de modificare a documentelor (note informative referitor la modificările introduse în documentelor sunt anexate electronic de document); - Accesul personalizat al utilizatorilor la documente în dependenţă de funcţia executată; - Posibilitatea reînnoirii drepturilor de acces; - Informarea automatizată (prin e-mail) a utilizatorilor (angajaţilor) organizaţiei privind actualizarea/elaborarea documentelor; - Identificarea documentelor, navigarea prin biblioteca de documente, căutarea documentelor după criteriile de înregistrare ale acestora; - Selectarea documentelor în ordinea cronologică a aprobării, după criteriile de înregistrare; Regăsirea documentelor după legăturile funcţionale (fiecare document poate conţine referinţe la alte documente); - Comentarea documentului de către utilizatori; - Divizarea accesului la modificarea bazei de date; - Posibilitatea efectuării auditului (analizei) comportamentului utilizatorilor în cadrul Sistemului Informatic (audit gestiune, audit confirmare, audit accesare, audit orice modificare, inclusiv adăugarea executanților); - Evidența executării documentelor cu caracter de dispoziție; - Instrument bazat cu interfață web. CPV: 72200000-7 - Услуги по программированию и консультационные услуги в области программного обеспечения
Количество: 6.0
Ед. измерения: Luna
Документы процедуры закупок
anunt de participare.pdf anunt de participare.pdf
Документация к предложению
Anunt de participare (Pdf)
29.06.21 15:58
anunt de participare secretariat.docx
Документация к предложению
Anunt de participare (Word)
29.06.21 15:58
Квалификация участников
Наименование участника
Цена предложения
Статус
1
Наименование участника:

INFOSOFT-MAX S.R.L.

Цена предложения: 24 000 MDL
Статус: На рассмотрении
Причина: Не указано
Документы квалификации
Документы квалификации отсутствуют
Документы, поданные с предложением
История аукциона
Просмотр аукциона
Апелляция
Подать апелляцию
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Активный".
Разъяснения