1
Период разъяснений
с 15.06.2021 16:53
по 25.06.2021 11:00
2
Подача предложений
с 25.06.2021 11:00
по 09.07.2021 11:00
3
Аукцион

4
Оценка
5
Предложения рассмотрены
Статус Предложения рассмотрены
Оценочная стоимость без НДС 54 166,67 MDL
Период уточнений: 15 июн 2021, 16:53 - 25 июн 2021, 11:00
Подача предложений: 25 июн 2021, 11:00 - 9 июл 2021, 11:00
Начало аукциона: не будет использоваться

Техническая служба поддержки для поставщиков:

(+373) 79999801


Данная процедура проводится без электронного аукциона. Ваша оферта является окончательной и должна содержать весь список необходимых документов.

Tip: Extinderea termenului de garanţie pentru 3 (trei) servere HPE DL380 Gen10 24SFF CTO, procurate în anul 2018.
Cerințe: Serviciile urmează a fi prestate în baza prelungirii contractului de garanție cu producătorul pentru perioada 01.09.2021 – 31.08.2022 pentru serverele HPE DL380 Gen10 24SFF CTO cu datele de referință:
- p/n: 868704-B21;
- s/n: CZ28330F7Q, CZ28330F7R, CZ28330F7N.
Cerințe generale de prestare a serviciilor în perioada extinsă a termenului de garanție trebuie să include minim următoarele:
1. Posibilitatea contactării imediate a Ofertantului (Prestatorului) la linia „hot-line” în scopul raportării unei defecţiuni sau probleme.
2. Timpul de reacție din partea Prestatorului nu trebuie să depăşească 1 oră (în zilele de lucru, intervalul de timp 08:00 – 18:00);
3. Diagnosticarea problemei nu trebuie să depăşească 1 zi lucrătoare. În cazul în care la necesitatea Beneficiarului executarea lucrărilor de diagnosticare trebuie să se efectueze în ore/zile nelucrătoare, termenul de diagnosticare poate fi extins până la 5 zile lucrătoare;
4. Înlăturarea problemei nu trebuie să depăşească 10 zile lucrătoare. Înlăturarea problemei presupune repararea sau substituirea componentelor defectate, instalarea, configurarea şi testarea funcţionării adecvate a lor. Pentru înlăturarea cu întârziere a problemei, Prestatorul va plăti o penalitate în mărime de 1% din costul anual a serviciilor aferent unui echipament indicat în această poziție pentru fiecare zi lucrătoare de întârziere;
5. Efectuarea lucrărilor de suport și upgrade a softului firmware și a softului integrat care asigură funcționalitatea echipamentului în limita versiunilor disponibile pentru echipamentul deservit;
6. Diagnosticarea echipamentelor și rezolvarea problemelor legate de situații excepționale sau funcționarea nestabilă a echipamentului;
7. Propunerea de metode de soluționare și prevenire a incidentelor;
8. Toate lucrările de deservire şi reparaţie a echipamentului se execută în sediul Beneficiarului de către personalul calificat din contul Prestatorului, utilizând componentele noi livrate de producătorul echipamentului. Toate serviciile legate de înlăturarea defecțiunilor sau problemelor (inclusiv corespondența cu producătorul, transportarea, vămuirea pieselor de schimb și celor defectate, etc.) vor fi efectuate de către Prestator din contul său. Garanţia include costul pieselor şsi al manoperei;
9. La solicitarea Beneficiarului lucrările de diagnosticare, deservire / reparaţie se execută de către personalul Prestatorului şi în afară zilelor de lucru (în zilele de odihnă);
10. La finisarea perioadei de garanție extinsă, Prestatorul va fi obligat să prezinte Raportul privind executarea Serviciilor în baza căruia se va semna Actul de prestare a serviciilor.
Forma prezentării garanției: Prestatorul va trebui să prezinte până la 01.09.2021 un document confirmativ parvenit de la compania producător, care să garanteze extinderea termenului de garanţie pentru echipament, sau o confirmare pe site-ul producătorului că produsele sunt acoperite de garanție pentru perioada solicitată. Pentru confirmarea extinderii garanției cu întârziere, Prestatorul va plăti o penalitate în mărime de 0,1% din costul poziției confirmate cu întârziere.
Информация о заказчике
Наименование
Фискальный код/IDNO
Адрес
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Веб сайт
---
Контактное лицо
Ф.И.О
Elena Samoila
Контактный номер
022822237
Эл. адрес
Данные о закупке
Дата создания
15 июн 2021, 16:44
Дата последних изменений
15 июн 2021, 16:53
Оценочная стоимость (без НДС)
54 166,67 MDL
Achizitii.md ID
21040839
Тип процедуры
Открытый торг
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Адрес поставки
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Срок действия контракта
24 авг 2021 16:50 - 31 авг 2022 16:52
Список позиций
1)
Название
Servicii de extindere a termenului de garanţie pentru 3 (trei) servere HPE DL380 Gen10 24SFF CTO CPV: 50300000-8 - Техническое обслуживание и ремонт
Количество: 1.0
Ед. измерения: Bucata
Документы процедуры закупок
1. documentatia de atribuire.doc
Документация к предложению
15.06.21 16:53
2. anunt de participare.docx
tenderNotice
15.06.21 16:53
3. duae.doc
Критерии соответствия
15.06.21 16:53

Ниже доступны оферты участников, документы к офертам вы можете посмотреть нажав на иконку папки.

На основе Решения рабочей группы для выбора победителя требуется:

1) Выбрать победителя нажав на кнопку признать победителем.

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

3) После выбора победителя нажмите кнопку: “Принять решение”.

Квалификация участников
Наименование участника
Цена предложения
Статус
1
Наименование участника:

S&T Mold

Цена предложения: 54 160 MDL
Статус: Победитель
Причина: Corespunde tuturor cerințelor de calificare și tehnice minime obligatorii solicitate
Документы квалификации
Документы квалификации отсутствуют
Документы, поданные с предложением
История аукциона
Просмотр аукциона
Апелляция
Подать апелляцию
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Активный".
Разъяснения