1
Период разъяснений
с 20.05.2021 09:42
по 13.06.2021 10:01
2
Подача предложений
с 13.06.2021 10:01
по 24.06.2021 10:01
3
Аукцион
не будет использоваться
4
Оценка

5
Контракт

Статус Оценка
Оценочная стоимость без НДС 4 229 520 MDL
Период уточнений: 20 май 2021, 9:42 - 13 июн 2021, 10:01
Подача предложений: 13 июн 2021, 10:01 - 24 июн 2021, 10:01

Техническая служба поддержки для поставщиков:

(+373) 79999801


Данная процедура проводится без электронного аукциона. Ваша оферта является окончательной и должна содержать весь список необходимых документов.

Indicatoare rutiere
Информация о заказчике
Наименование
Фискальный код/IDNO
Адрес
MD 2023, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Varnița, 22
Веб сайт
---
Контактное лицо
Ф.И.О
Maria Gaja
Контактный номер
47-11-65
Эл. адрес
Данные о закупке
Дата создания
20 май 2021, 9:42
Дата последних изменений
11 июн 2021, 10:01
Achizitii.md ID
21039799
CPV
34992100-8 - Indicatoare rutiere luminoase
Тип процедуры
Открытый торг
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Источники финансирования
Список лотов
Indicatoare rutiere
Бюджет: 4229520.0 MDL
Активный
Документы процедуры закупок
duae.semnat.pdf duae.semnat.pdf
Документация к предложению
20.05.21 09:42
documentatia_standard_bunuri.semnat.pdf documentatia_standard_bunuri.semnat.pdf
Документация к предложению
11.06.21 10:01
fișa de date.semnat.pdf fișa de date.semnat.pdf
Документация к предложению
11.06.21 10:01
anunț de participare.semnat.pdf anunț de participare.semnat.pdf
tenderNotice
11.06.21 10:01
Дата:
1 июн 2021, 18:58
Название вопроса:
Caiet de sarcini
Вопрос:
Buna ziua ! Referitor la termenul de livrare “in decurs de 24 ore la solicitare” asta ar însemna ca antreprenorul ar trebui sa dispună de toate indicatoarele rutiere conform cantității indicate in anunț la depozitul întreprinderii si ca DVS garantați ca toată cantitatea va fi achizionata pina la finele anului, in alte condiții s-ar înțelege ca licitația e din start aranjata sub un anumit antreprenor si ca condițiile date sunt solicitate pentru a limita la maxim concurenta și a descalifica pe restul participanților din start sau pe parcursul exercitării contractului in caz ca cîștiga. Mult stimate autoritate contractanta solicitam respectuos de a indica termeni de livrare rezonabili pentru a asigura o concurenta loiala și a atrage cit mai mulți participanți și totodata de a beneficia și de produse de o calitate europeană in caz contrar vom fi nevoiți sa contestam caietul de sarcini.
Ответ (2 июн 2021, 14:19):
Bună ziua. Aceasta ar însemna că operatorul economic trebuie să aibă ca gen principal de activitate comercializarea indicatoarelor rutiere pe teritoriul Republicii Moldova și la alți operatori economici în afară de I.M Exdrupo, având la depozit o cantitate suficientă de indicatoare rutiere ca să poată asigura necesitățile în termenul stabilit de autoritatea contractantă. Regia Exdrupo se ocupă de instalarea indicatoarelor rutiere în baza prescripțiilor și însărcinărilor emise de organele ce se ocupă de sistematizarea circulației rutiere având termen restrans de executare (nu poti pune viața pietonului și a participanților în trafic în pericol din anumite considerente). Regia Exdrupo nu poate prevedea ce fel de indicatoare vor fi necesare pe parcursul anului, nu cunoastem unde se vor vandaliza sau unde se vor produce accidente cu decese din aceste considerente Regia nu poate prevedea si garanta că pe parcursul anului vor fi procurate toata cantitatea prezentata in specificație. Pentru a nu pune viața omului în pericol suntem obligați sa îndeplinim lucrările date în termenul stabilit. Pentru gestionarea corectă a banului public regia nu-și poate permite să depoziteze cantități mari de produse.
Дата:
9 июн 2021, 16:28
Название вопроса:
Caietul de Sarcini
Вопрос:
Buna ziua !!! Referitor la termenii de livrare, totuși nu este clar. Dvs ați indicat la licitație o cantitate anumită, după care spune-ți ca nu cunoaște-ți catitatile exacte de care veți avea nevoi pina la finele anului. După care spune-ți ca pentru o gestionare buna a banilor publici nu puteți depozita cantități mari de produse dar in același timp solicitați de la participanți sa facă ei acest lucru sa va ofere și vacanța de plata de 90 zile. Se vede clar ca se încalcă principiile imparțialității și egalității fata de doritorii de a participa la licitație. Din acest motiv și solicitam sa modificați termenii de livrare pentru o gestionare corecta și a bugetelor noastre.
Ответ (11 июн 2021, 09:58):
Urmăriți modificările ce urmează a fi efectuate
Дата:
9 июн 2021, 18:05
Название вопроса:
Favorizări companii
Вопрос:
„Cu părere de rău, acest termen restrâns de 24 de ore, vine în contradicție cu principiul asigurării concurenței și combaterii practicilor anticoncurențiale în domeniul achizițiilor publice garantat de art. 7 lit. c) din Legea nr. 131. Mai mult, se încalcă și prevederile art. 17 alin. (9) din Legea nr. 131 care prevede că Autoritatea contractantă are obligaţia de a respecta principiul proporţionalităţii atunci când stabileşte criteriile de calificare şi selecţie, precum şi nivelul cerinţelor minime pe care ofertanţii/candidaţii trebuie să le îndeplinească. Or, este evident că nu poate un agent economic să mențină pe stoc mărfuri în valoare de 4 milioane de lei pentru a fi furnizate la prima cerință a autorității contractante, deorarece se încalcă principiul proporționalității. Pentru a fi respectat principiul proporționalității, urmează a fi specificat că Agentul economic va avea disponibile mărfurile în termen de cel mult (spre exemplu) 2 luni din momentul semnării Contractului.”
Ответ (11 июн 2021, 09:58):
Urmăriți modificările ce urmează a fi efectuate
Вопросы в период разъяснений могут задавать только авторизованные пользователи платформы.