Статус Отменен
Оценочная стоимость без НДС 12 900 080 MDL
Период уточнений: 18 май 2021, 14:01 - 1 июн 2021, 10:00
Подача предложений: 1 июн 2021, 10:00 - 23 июн 2021, 14:00

Техническая служба поддержки для поставщиков:

(+373) 79999801


Данная процедура проводится без электронного аукциона. Ваша оферта является окончательной и должна содержать весь список необходимых документов.

Servicii de mentenanța a sistemului de comunicații radio TETRA și a magistralei de transport radio-releu
Информация об отмене
Причина отмены
Ajustarea documentației
Дата отмены
19 май 2021, 12:10
Информация о заказчике
Фискальный код/IDNO
Адрес
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Vasile Alecsandri nr.42
Веб сайт
---
Контактное лицо
Ф.И.О
Anastasia Caraivanova
Контактный номер
069449630
Данные о закупке
Дата создания
18 май 2021, 14:01
Дата последних изменений
19 май 2021, 12:10
Achizitii.md ID
21039702
CPV
50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Тип процедуры
Открытый торг
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Источники финансирования
Список лотов
Piese de schimb și consumabile necesare
Бюджет: 3708330.0 MDL
Отменена
Дата:
18 май 2021, 22:01
Название вопроса:
ANUNȚ DE PARTICIPARE, p.15
Вопрос:
Ce vrei să spui când scrii echivalentul ISO 9001? Vă rugăm să indicați mai precis; Prin "Autorizația necesară de la producător" vă referiți MAF?
Ответ (19 май 2021, 11:47):
Echivalentul înseamnă orice alt document prin care se poate certifica calitatea serviciilor.Sistemul de comunicații în standart TETRA reprezintă un sistem critic la nivel național, iar efectuarea intervențiilor necesare pentru asigurarea mentenanței și funcționalității sistemului de către un personal necalificat nu se acceptă.
Дата:
18 май 2021, 22:22
Название вопроса:
cerinte tehnice
Вопрос:
Reieșind din comentariile dvs. cu privire la etapele de implementare a elementelor de infrastructură TETRA, putem înțelege ca echipamentele au fost deja integrate în sistemul național TETRA în 2020. Prin urmare, aceste echipamente ar trebui să mai fie în perioada de garanție. Vă rugăm să clarificați dacă solicitați intr-adevăr un serviciu suplimentar pentru echipamentele care mai sunt în perioada de garanție?
Ответ (19 май 2021, 11:47):
Da întradevăr, unele echipamente care au fost instalate în anul 2020 sunt in perioada de garanție, însă serviciile de mentenanță nu presupun intervenții fizic la echipament. În caz de defecțiuni a echipamentului aflat in garanție acestea vor fi reparate de către producător.
Дата:
18 май 2021, 22:26
Название вопроса:
ANUNȚ DE PARTICIPARE, p.14
Вопрос:
in Capitolul 1 Aspecte Generale indicați că pe parcursul anilor 2017-2020 în cadrul proiectului TETRA a fost asigurată instalarea și operaționalizarea a 66 stații de bază și crearea a 56 legături radio-releu. Pe de altă parte, solicitați de la ofertanți cel puțin 2 contracte finalizate pentru aceeași perioadă. Întrebare: întrucât a existat un singur contract pentru implementarea sistemului respectiv, și a fost încheiat cu Motorola Solutions Germany GMBH, cum putem prezenta 2 contracte finalizate pentru astfel de servicii?
Ответ (19 май 2021, 11:48):
Se solicită prezentarea a 2 contracte de prestare a serviciilor similare de mentenanță și deservire infrastructură de telecomunicații, nu este neapărat de implementare a sistemelor TETRA.
Вопросы в период разъяснений могут задавать только авторизованные пользователи платформы.