1
Период разъяснений
с 14.05.2021 15:08
по 24.05.2021 12:00
2
Подача предложений
с 24.05.2021 12:00
по 07.06.2021 12:00
3
Аукцион
с 08.06.2021 15:00
по 08.06.2021 15:09
4
Оценка

5
Контракт

Статус Оценка
Оценочная стоимость без НДС 852 500 MDL
Период уточнений: 14 май 2021, 15:08 - 24 май 2021, 12:00
Подача предложений: 24 май 2021, 12:00 - 7 июн 2021, 12:00

Техническая служба поддержки для поставщиков:

(+373) 79999801

Imprimantelor cu livrare și descărcare în depozitul CNAS mun. Chișinău, str. Gh Tudor 3.

Информация о заказчике
Наименование
Фискальный код/IDNO
Адрес
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str.Gheorghe Tudor,3
Веб сайт
---
Контактное лицо
Ф.И.О
Chiţan Cristina
Контактный номер
+37322257752
Эл. адрес
Данные о закупке
Дата создания
14 май 2021, 15:03
Дата последних изменений
14 май 2021, 15:56
Achizitii.md ID
21039646
CPV
30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Тип процедуры
Открытый торг
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Источники финансирования
Список лотов
Документы процедуры закупок
DUAE imprimante 2021.semnat
Техническая спецификация
DUAE
14.05.21 15:08
anunt_de_participare COP imprimante CNAS 2021.semnat
Техническая спецификация
Anunț de participare
14.05.21 15:08
documentatia_standard_bunuri imprimante anul 2021.semnat
Техническая спецификация
Documentația Standard
14.05.21 15:08
Дата:
14 май 2021, 15:56
Название вопроса:
cartus all-in-one
Вопрос:
Buna ziua, prin indicarea cartusului all-in-one, dumneavoastra limitati numarul participantilor la licitatia dumneavoastra. Va rugam sa eliminati parametrul dat. Multumesc
Ответ (17 май 2021, 07:41):
Grupul de lucru al Casei Naționale de Asigurări Sociale Vă aduce la cunoștința că sursele financiare la capitolul dat sunt limitate și insuficiente întru a satisface cerințele de tipărirea circulației documentelor existente în 42 de subdiviziuni din toată republica al organizației bugetare cum este Casa Națională de Asigurări Sociale, astfel nu suntem în stare financiară să permitem achiziționarea permanentă a cartușelor noi. Așadar, Casa Națională de Asigurări Sociale întru utilizarea eficientă a banilor publici limitați, practică reîncărcare și regenerarea cartușelor existente. Ca urmare a analizei eficienței utilizării banilor publici pe parcurs la mai mulți ani, personalul tehnic CNAS are calculație precum imprimante laser cu cartușul monobloc (în care toate piesele sunt într-un singur bloc și sunt sub protecție ce nu permite deteriorarea lor în timpul transportării/depozitării din centre raionale a Republicii Moldova spre/din Chișinău) sunt cei mai avantajoase economic în utilizare la prețul unei foi tipărite, ținând cont de cheltuieli de reîncărcare, regenerare, durata de folosire a cartușelor și riscuri de deteriorare a pieselor în timpul folosirii / transportării/depozitării. ( Legea 131/15 art.7 lit.a) utilizarea eficientă a banilor publici şi minimizarea riscurilor autorităţilor contractante) Astfel, specialiștii tehnici al CNAS insistă la cartușe de tip Monobloc ,care sunt fabricate practic de toate firme producătoare de cartușe și imprimante și asigură nivelul de liberă concurență. De exemplu HP CE505X, HP CF 226X
Дата:
19 май 2021, 10:49
Название вопроса:
Răspuns (17 mai 2021, 07:41):
Вопрос:
Buna ziua, conform art 37 liniatul (9) al legii 131 din 03-07-2015 privind achizitiile publice , si anume: (9) Specificaţiile tehnice trebuie să permită oricărui ofertant accesul egal la procedura de atribuire şi nu trebuie să aibă ca efect introducerea unor obstacole nejustificate de natură să restrîngă concurenţa între operatorii economici. Prin indicarea cartusului monobloc, dumneavoastra restringeti numarul participantilor la procedura de achizitie. Totodata raspunsul dumneavoastra privind transportarea cartusului monobloc care consta din modul cilindru si unitatea toner intr-un singur bloc nu este relevanta, deoarece in timpul transportarii modulul cilindru are o probabilitate de 90% a fi zgiriat sau deterioarat. Dar in cazul utilizarii cartusului cilindru separat de toner, se transporta doar cartusul toner, ceea ce elimina orice risc de a deteriore. La fel, conform articolului 37 liniatul (6) Specificațiile tehnice nu vor face referinţă la o anumită marcă comercială sau la un anumit agent economic, la un brevet, o schiţă sau un tip de bunuri, de lucrări şi de servicii, nu vor indica o origine concretă, un producător sau un operator economic concret. Pentru o transparenta dumneavoastra trebuie sa includeti cuvantul ORI ECHIVALENT, dat fiind faptul ca sunt producatori care nu folosesc cartusul all-in-one. Cu atat mai mult ca producatorii mondiali ai tehnicii de printare au extins durata de viata a cartuselor de toner separat pana la 20mii imprimari. Noi intelegem experienta dumneavoastra prin folosirea cartuselor all-in-one, dar parametrul dat nu poate limita participarea la licitatia publica. Drept urmare solicitam sa fie inclus sintagma ORI ECHIVALENT pentru cartusul toner pentru libera participare la licitatia publica. Speram la intelegerea din partea dumneavoastra.
Ответ (21 май 2021, 15:13):
Stimate operator economic Vă aducem la cunoștință că cerințele înaintate în documentația de atragere sunt elaborate ca urmare a experienței acumulate de mai mulți ani de utilizare a imprimantelor, întru economisirea banilor publici la întreținerea și utilizarea echipamentului precum în timpul garanției сum și perioadei post garanție, totodată cartușele ”All in one” sunt mai sigure și mai ușoare în utilizare pentru persoane fără experiența în domeniul IT. Totodată, în utilizare a cartușelor la care insistați DVS ”toner + drum separate” personae responsabile din incinta CNAS au o experienta negativa și anume (prin folosirea cartuselor separate (toner + drum separate) patru modele de imprimante care au fost utilizate de CNAS pe parcursul anilor precedenți ”Xerox 3225, Dell 1700, Dell 1710 si Dell 1720”) sau depistat următoarele neajunsuri : - Toner-cartus murdareste ambalare imprimantei si personal care îl utilizează din cauza ca are valul cu toner deschis - Drum-cartus are influenta pentru calitatea imaginei tipărite si daca” drum” are problemă si nu este predat impreuna cu toner-cartus, către persoanele responsabile centralizat de la aparatul central CNAS de întreținerea tehnicii IT, defectul nu dispare și durează 2-3 luni pentru înlăturare deoarece deplasările de la CTAS-uri raionale către aparat central CNAS se efectuează odată în lună. Dar daca a fost predat și ”drum cartuș” imprimanta nu poate lucra fară drum-cartus de rezerva, (concluzie: pentru aparat cu cartuse all-in-one ar fi trebuit numai doi cartuse pentru lucrul neintrerupt, dar pentru aparatul cu cartuse separate avem nevoie de patru cartuse – două drum-cartuse si dou toner-cartuse. Astfel, cheltuielile se dublează și apar multiple probleme la utilizare imprimantelor de către personalul CNAS). - În mare majoritate drum –cartușe sunt de tip deschis si au o probabilitate majoră a fi zgâriat sau deteriorat în timpul transportărilor având o suprafața foarte sensibilă, dar ”cartuse all-in one - fotoreceptor închis” care sunt solicitate în documentația de atragere practic nu se deteriorează (Astfel, cheltuieli de întreținerea a imprimantelor și comoditatea de utilizare cu specificația tehnică solicitată este semnificativ mai avantajoasă) Totodată, pe piață este o gamă variată de modele de imprimante cu tipul cartușelor all-in one - fotoreceptor închis astfel ne se împiedică concurența dintre operatori economic. Studiind piața de procurare a imprimantelor specialiștii tehnici CNAS au depistat existența multiplor imprimante ieftine la vânzare dar utilizare/întreținerea cărora necesită cheltuieli enorme de care nu dispune bugetul instituțiilor publice (precum este și CNAS) cea ce provoacă risipirea/pierderea/cheltuială ne eficientă a banilor publici fără posibilitate de a utiliza ulterior bunul achiziționat. Așadar, reieșind din cele expuse Vă informăm că cerințele expuse în documentația de atragerea sunt strict necesare întru a satisface necesitățile Autorității contractante (tipărirea actelor documentelor necesare întru deservirea cetățenilor, completarea dosarelor de pensionari și dosarelor privind alte prestații sociale în conformitatea cu modificările în legislația) în mod eficient economisind mijloace bugetare alocate. Totodată, Vă informăm că conform art. 37 al.(4) al Legii 131/2015 privind Achizițiile publice (4) ”Specificațiile tehnice ale obiectului achiziţiei trebuie să corespundă cerinţelor autorităţii contractante privind calitatea, eficienţa, testarea, securitatea, dimensiunile, simbolurile, terminologia, ambalajul, modul de transportare, marcarea, etichetarea, procesele şi metodele de producere, precum şi procedeele de determinare a conformităţii lui cu cerinţele din documentația de atribuire”.
Вопросы в период разъяснений могут задавать только авторизованные пользователи платформы.