Выберите тип процедуры
Статус
Отменен
Оценочная стоимость без НДС
500 000 MDL
Период уточнений:
13 апр 2021, 13:10 - 28 апр 2021, 10:21
Подача предложений:
28 апр 2021, 10:21 - 1 май 2021, 10:21
Техническая служба поддержки для поставщиков:
(+373) 79999801
Geantă frigorifică
Информация об отмене
Причина отмены
Modificarea codului CPV.
Дата отмены
26 апр 2021, 10:33
Информация о заказчике
Фискальный код/IDNO
Адрес
MD, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str. Constantin Virnav, 16
Веб сайт
---
Контактное лицо
Данные о закупке
Дата создания
13 апр 2021, 13:04
Дата последних изменений
26 апр 2021, 10:33
Achizitii.md ID
21038451
MTender ID
CPV
33100000-1 - Echipamente medicale
Тип процедуры
Запрос ценовых оферт (товары)
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Источники финансирования
Список лотов
Дата:
14 апр 2021, 13:13
Название вопроса:
Volumul
Вопрос:
Buna ziua, spuneti Va rog daca acceptati model cu 30 litru?
Ответ (14 апр 2021, 15:32):
Buna ziua.
Nu se accepta, deoarece volumul este mare.
Дата:
19 апр 2021, 10:07
Название вопроса:
Bună ziua
Вопрос:
Se cere temperatura de răcire -15*C și -18*C sau 15*C și 18*C?
Ответ (20 апр 2021, 11:45):
Buna ziua.
Se cere temperatura de răcire 15*C și 18*C.
Дата:
22 апр 2021, 11:10
Название вопроса:
Bună ziua
Вопрос:
Art. 65 aliniat (4) din Legea 131 din 2015 privind achizițiile publice, prevede expres că prezentarea ofertei, presupune depunerea într-un set comun a propunerii tehnice, a propunerii financiare, a DUAE și, după caz, a garanției pentru ofertă.
Adesea întîlnim situații cind autoritățile contractante solicită și alte documente invocînd diferite motive dar care direct și/sau indirect limitează concurența, in mare parte a operatorilor economici mici.
Autotitatea contractantă prin aplicarea normelor imperative stipulate în Legea indicata mai sus, dar și a principiilor enumerate la art. 7 al aceleeași legi, ar trebui șă protejeze și să susțină întreprinderile mici și mijlocii.
Mai mult ca atît, documentul solicitat DUAE include in sine multă informație. Scopul acestui document este pentru a exclude numărul mare de acte pe care autoritatea contractantă le solicită adesea.
În concluzie, solicităm ajustarea cerințelor obligatorii la prevederile art. 65 din Legea 131/2015 privind achizițiile publice.
Ответ (23 апр 2021, 09:08):
Buna ziua.
Citiți cu atenție documentatia de atribuire si nu solicitati ajustarea cerintelor care nu sunt relevante, numai pentru a tergiversa deschiderea ofertelor.
Дата:
22 апр 2021, 11:16
Название вопроса:
Documente obligatorii
Вопрос:
Conform comunicatului AAP din 10/09/2020 - 17:30, autoritățile contractante, care vor iniția proceduri de achiziții publice pentru procurarea de produse de echipamente electrice și electronice (EEE) urmează să solicite de la operatorii economici, interesați să depună oferte, numărul de înregistrare din „Lista producătorilor” drept dovadă a conformării reglementărilor HG212/2018 p. 46 și 47, dar si LP209/2016 art. 12 alin. (5) lit. c), alin. (6) lit. a). Este de menționat că, potrivit pct. 52 din Regulament, de la 1 ianuarie 2019, pot introduce pe piață EEE numai producătorii înregistrați în „Lista producătorilor”, iar nerespectarea prevederilor Regulamentului de către cei implicați în ciclul de viață a EEE (producători, importatori, consumatori) constituie contravenție și se sancționează conform prevederilor art. 154 din Codul Contravențional al Republicii Moldova.
Ответ (23 апр 2021, 09:58):
Buna ziua.
Citiți cu atenție documentatia de atribuire si nu solicitati ajustarea cerintelor care nu sunt relevante, numai pentru a tergiversa deschiderea ofertelor.
Дата:
23 апр 2021, 14:29
Название вопроса:
Numarul de inregistrare din Lista producatorilor
Вопрос:
Buna ziua, vreau sa va reamintesc, in caz ca nu sunteti la curent, ca Institutia dvs procura gentile ca echipament medical, fapt ce este confirmat prin codul CPV atribuit acestui concurs, iar pentru dispozitivele medicale exista Registrul de Stat al Dispozitivelor Medicale. Aveti dreptul sa solicitati acest document ca obligatoriu. Daca doriti sa procurati echipamente electrice si electronice, folositi codul CPV corepunzator, si conturile cu mijloace banesti pentru aceste echipamente. Am facut o analiza a Listei producatorilor inregistrati, si nu am ramas foarte uimita sa gasesc doar un singur concurent are se ocupa cu comercializarea dispozitivelor medicale, si anume Tetis International. Deja nu mai stiti ce scheme sa folositi ca sa organizati licitatii trucate si cu intelegere prealabila.
Ответ (23 апр 2021, 15:51):
-
Дата:
23 апр 2021, 15:56
Название вопроса:
-
Вопрос:
-
Ответ (26 апр 2021, 10:21):
-
Дата:
25 апр 2021, 01:45
Название вопроса:
documentația obligatorie
Вопрос:
În atenția autorității contractante.
Atragem atenția la necesitatea ajustarii caietului de sarcini.
Mai mulți operatori economici semnalizează faptul că limitați accesul la procedura de achiziție si vă invinuiește ca favorizați un singur agent economic.
Este adevărat ca instituția DVS a solicitat echipament medical si nu echipament electric sau electronic.
Mai mult ca atît, întrebarea data la data de 22 aprilie 2021, ora 11:16, care face referire la comunicatul APP, ne-a făcut să înțelegem că acea întrebare de fapt trebuia sa fie un răspuns, doar ca operatorul economic scriind răspunsul în locul DVS, din greșeală l-a publicat, nu acolo unde trebuie.
Ceea ce face CNAMUP cu achiziția data se cheamă trucarea licitației si se pedepsește penal.
Ne rezervăm dreptul de a ne adresa administrației CNAMUP dar și altor organe abilitate pentru a verifica procedura în cauză.
Solicităm să excludeți cerința care limitează accesul altor operatori la procedura dată.
Ответ (26 апр 2021, 10:21):
Buna ziua,
Va rugam sa cititi atent prima clarificare solicitata si sa Va dati seama ca nu ati facut nici-o solicitare concludenta, exact ca si solicitarea privind includerea in Lista producătorilor de EEE (probabil de alt operator economic).
Ati solicitat: "În concluzie, solicităm ajustarea cerințelor obligatorii la prevederile art. 65 din Legea 131/2015 privind achizițiile publice.", nu ati indicat ce anume doriti, ce nu este clar s.a.m.d., respectiv si raspunsul a fost pe masura solicitarii, fiindca dupa parerea noastra ambele clarificari au fost neclare avind scopul de a taragana procedura, nefiind indicat concret scopul clarificarii.
Dupa celelalte clarificari ne-am dat seama ca ati vrut probabil sa excludem cerinta privind “Numărul de înregistrare din ,,Lista producătorilor””, deoarece ati calificat bunul solicitat ca dispozitiv medical (probabil dupa grupa CPV-ului).
Daca ati avut intrebari referitor la codul CPV trebuia sa le indicati clar si era sa fie redactat acest aspect.
Codul CPV, din punct de vedere tehnic (din cauza platformei) nu poate fi selectat exact pentru bunul solicitat, dar se permite de selectat doar grupa sau subgrupa din care face parte acest bun.
Geanta frigorifica solicitata face parte din echipamente electrice și electronice, iar codul CPV va fi corectat prin anularea si repetarea procedurii respective (nefiind posibil de redactat in procedura curenta).
Daca ati verificat in Registrul de Stat al Dispozitivelor Medicale si ati depistat careva “legaturi” cu un anume operator economic, asta e doar datorita “imaginatiei bogate” si datoroita faptului ca nu dati clarificari clare pentru a putea da si un raspuns concludent.
Mai mult ca atit, geanta frigorifica solicitata nici nu se regaseste in Registrul de Stat al Dispozitivelor Medicale si va fi folosita pentru depozitarea medicamentelor termolabile, resepctiv nu este necesar de solicitat ca sa fie inregistrat in Registrul de Stat al Dispozitivelor Medicale.
Referitor la careva scheme ce tin de clarificarea unui operator economic care de fapt “trebuia” sa fie raspuns, mentionam ca e o aberatie totala si care ne-a dus cu gindul ca e facuta probabil de aceeasi companie (compania Dvs), de asta a fost dat acelasi raspuns.
De ce e plasata clarificarea privind aplicarea comunicatului AAP din 10/09/2020 precum si a HG212/2018 atit timp cit in cerinte deja era solicitat acest lucru?
Reiteram faptul ca geanta frigorifica solicitata face parte din echipamente electrice și electronice si nu din dispozitive medicale, iar Regulamentul privind deseurile si EEE nu a fost inventat de institutia noastra si totodata nu institutia noastra a facut obligatorie aceasta cerinta.
Avind in vedere aspectul “repetitiv” al clarificarilor dupa continut, ne duce cu gindul ca e dat de aceeasi companie, respectiv acest text va fi anexat ca raspuns comun si Va anuntam ca procedura data va fi anulata si repetata pentru a fi modificat codul CPV.
Va uram succes la procedura de achizitie si Va rugam ca inainte de a “arunca” cu niste afirmatii sa va convingeti suta la suta de cele spuse.
O zi buna!
Дата:
25 апр 2021, 09:46
Название вопроса:
clarificări
Вопрос:
Conform Articolul 35 din Legea 131/2015 privind achizițiile publice ,,Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări privind documentaţia de atribuire”.
Aliniatul (2) al acelșuiași articol prevede că autoritatea contractantă are obligaţia de a răspunde, în mod clar, complet şi fără ambiguităţi, cît mai repede posibil, la orice clarificare solicitată, într-o perioadă care nu trebuie să depăşească, de regulă, 3 zile lucrătoare de la primirea unei astfel de solicitări din partea operatorului economic, cu excepţia procedurii de cerere a ofertelor de preţuri, caz în care această perioadă nu trebuie să depăşească o zi lucrătoare.
Răspunsurile date de către persoana responsabilă de procedura de achiziție sunt total inadecvate.
Ori dna Peștereanu Nina nu citește clarificările date de agenții economici, ori domnia ei, nu știe prevederile Legii 131/2015, ne mai vorbind de alte acte normative.
Răspunsul ,,Citiți cu atenție documentația de atribuire si nu solicitati ajustarea cerintelor care nu sunt relevante, numai pentru a tergiversa deschiderea ofertelor” sau ------------ dă dovadă de lipsa de profesionalism și nerespectarea prevederilor normelor juridice citate mai sus.
Persoana responsabilă de procedura dată î-și neglijează direct atribuțiile de serviciu, iar Autoritatea contractantă subminează normile juridice pentru procedura dată, contribuind asfel la vicierea procedurii în sine.
Vă rugăm să excludeți cerința obligatorie ,,Numărul de înregistrare din ,,Lista producătorilor” deoarece nu este relevantă procedurii unde se achiziționează echipament medical.
Așteptăm de la autoritatea contractantă răspunsuri la clarificări argumentate juridic, clare și fără ambiguități.
Ответ (26 апр 2021, 10:21):
Buna ziua,
Va rugam sa cititi atent prima clarificare solicitata si sa Va dati seama ca nu ati facut nici-o solicitare concludenta, exact ca si solicitarea privind includerea in Lista producătorilor de EEE (probabil de alt operator economic).
Ati solicitat: "În concluzie, solicităm ajustarea cerințelor obligatorii la prevederile art. 65 din Legea 131/2015 privind achizițiile publice.", nu ati indicat ce anume doriti, ce nu este clar s.a.m.d., respectiv si raspunsul a fost pe masura solicitarii, fiindca dupa parerea noastra ambele clarificari au fost neclare avind scopul de a taragana procedura, nefiind indicat concret scopul clarificarii.
Dupa celelalte clarificari ne-am dat seama ca ati vrut probabil sa excludem cerinta privind “Numărul de înregistrare din ,,Lista producătorilor””, deoarece ati calificat bunul solicitat ca dispozitiv medical (probabil dupa grupa CPV-ului).
Daca ati avut intrebari referitor la codul CPV trebuia sa le indicati clar si era sa fie redactat acest aspect.
Codul CPV, din punct de vedere tehnic (din cauza platformei) nu poate fi selectat exact pentru bunul solicitat, dar se permite de selectat doar grupa sau subgrupa din care face parte acest bun.
Geanta frigorifica solicitata face parte din echipamente electrice și electronice, iar codul CPV va fi corectat prin anularea si repetarea procedurii respective (nefiind posibil de redactat in procedura curenta).
Daca ati verificat in Registrul de Stat al Dispozitivelor Medicale si ati depistat careva “legaturi” cu un anume operator economic, asta e doar datorita “imaginatiei bogate” si datoroita faptului ca nu dati clarificari clare pentru a putea da si un raspuns concludent.
Mai mult ca atit, geanta frigorifica solicitata nici nu se regaseste in Registrul de Stat al Dispozitivelor Medicale si va fi folosita pentru depozitarea medicamentelor termolabile, resepctiv nu este necesar de solicitat ca sa fie inregistrat in Registrul de Stat al Dispozitivelor Medicale.
Referitor la careva scheme ce tin de clarificarea unui operator economic care de fapt “trebuia” sa fie raspuns, mentionam ca e o aberatie totala si care ne-a dus cu gindul ca e facuta probabil de aceeasi companie (compania Dvs), de asta a fost dat acelasi raspuns.
De ce e plasata clarificarea privind aplicarea comunicatului AAP din 10/09/2020 precum si a HG212/2018 atit timp cit in cerinte deja era solicitat acest lucru?
Reiteram faptul ca geanta frigorifica solicitata face parte din echipamente electrice și electronice si nu din dispozitive medicale, iar Regulamentul privind deseurile si EEE nu a fost inventat de institutia noastra si totodata nu institutia noastra a facut obligatorie aceasta cerinta.
Avind in vedere aspectul “repetitiv” al clarificarilor dupa continut, ne duce cu gindul ca e dat de aceeasi companie, respectiv acest text va fi anexat ca raspuns comun si Va anuntam ca procedura data va fi anulata si repetata pentru a fi modificat codul CPV.
Va uram succes la procedura de achizitie si Va rugam ca inainte de a “arunca” cu niste afirmatii sa va convingeti suta la suta de cele spuse.
O zi buna!
Вопросы в период разъяснений могут задавать только авторизованные пользователи платформы.
Документ успешно подписан
OK