1
Период разъяснений
с 04.03.2021 15:46
по 13.03.2021 13:44
2
Подача предложений
с 13.03.2021 13:44
по 15.03.2021 13:44
3
Аукцион
16.03.2021 14:00
4
Оценка

5
Контракт

Статус Оценка
Оценочная стоимость без НДС 79 166,66 MDL
Период уточнений: 4 мар 2021, 15:46 - 13 мар 2021, 13:44
Подача предложений: 13 мар 2021, 13:44 - 15 мар 2021, 13:44

Техническая служба поддержки для поставщиков:

(+373) 79999801

Serviciil de deservire tehnică a imprimantelor și aparatelor de multiplicare, regenerarea și restabilirea funcționalității cartușelor ( conform anexelor)
Информация о заказчике
Фискальный код/IDNO
Адрес
MD-2073, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare si Sfint nr.105
Веб сайт
---
Контактное лицо
Ф.И.О
Ala Macari
Контактный номер
0(22)820-196
Эл. адрес
Данные о закупке
Дата создания
4 мар 2021, 15:46
Дата последних изменений
9 мар 2021, 16:13
Achizitii.md ID
21036911
CPV
50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Тип процедуры
Закупка малой стоимости
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Источники финансирования
Документы процедуры закупок
caiet de sarcini pentru deservire imprimante 2021 .docx
Документация к предложению
caiet de sarcini
4.03.21 15:46
anunț de participare deservire imprimante 2021.docx
tenderNotice
anunț de participare
4.03.21 15:46
Servicii de deservire tehnică a imprimantelor și aparatelor de multiplicare, regenerarea și restabilirea funcționalității cartușelor (conform anexelor)
Дата:
9 мар 2021, 16:13
Название вопроса:
pret
Вопрос:
in conformitate cu caietul de sarcini aveti 204 echipamente si 343 de cartuse care necesita a fi restabilite, iar valoarea contractului pentru 10 luni este de 79,166.66 MDL fara TVA. Daca valoarea data o imparti doar pentru numarul total de echipamente indicate in anexa 1, fara a lua in considerare si serviciile de regenerare din anexa 2, costul unei deservirii o data pe luna si la solicitare ar fi de 38.81 fara TVA. Este corect calculat bugetul pentru licitatia data sau este s-a produs o eroare?
Ответ (11 мар 2021, 13:34):
Răspuns: Nu este corectă o astfel de abordare a cerințelor caietului de sarcini. Costul deservirii diferitor echipamente este diferit în dependență de model. 1. Deservire lunară obligatorie și la solicitare necesită aparatele de multiplicare performante. 2. Imprimantele de birou necesită deservire la solicitare. 3. Cartușele se regenerează doar la apariția unor probleme, iar restabilirea funcționalității cartușelor, prin aprovizionarea cu toner, se efectuează la cerere, în dependență de necesități, în limitele estimative expuse în caietul de sarcini. 4. Suma totală a achiziției este aceiași ca și în anii trecuți.
Servicii de deservire tehnică a imprimantelor și aparatelor de multiplicare, regenerarea și restabilirea funcționalității cartușelor (conform anexelor)
Дата:
9 мар 2021, 19:43
Название вопроса:
restabilirea functionalitatii cartuselor
Вопрос:
Conform Anexei nr. 3 restabilirea functionalitatii cartuselor presupune reincarcarea cu toner. In acest caz pretul se stabileste doar pentru serviciul prestat sau include si consumabilele (toner, cip)?
Ответ (11 мар 2021, 13:34):
Restabilirea funcționalității cartușelor presupune și reîncărcarea cu toner din suma totală a contractului. Cartușele nu au necesitatea de a schimba cip-urile.
Servicii de deservire tehnică a imprimantelor și aparatelor de multiplicare, regenerarea și restabilirea funcționalității cartușelor (conform anexelor)
Дата:
11 мар 2021, 15:21
Название вопроса:
regenerare cartus
Вопрос:
Cei mai mari producatori ai trehnicii de calcul au la baza politica de inlocuire a consumabilelor originale si nu reincarcarea sau regenerarea lor, in acest caz care e scopul solicitarii a minim 3 certificate de parteneriat cu brand-uri renumite enumerate de dvs in anuntul de participare?
Ответ (11 мар 2021, 15:48):
Solicitarea certificatelor de parteneriat nu se referă la consumabile. Se referă la asistența informațională din partea producătorilor și accesul la piese de schimb originale pentru o deservire tehnică calitativă.
Servicii de deservire tehnică a imprimantelor și aparatelor de multiplicare, regenerarea și restabilirea funcționalității cartușelor (conform anexelor)
Дата:
11 мар 2021, 17:57
Название вопроса:
servicii de deservire
Вопрос:
"Solicitarea certificatelor de parteneriat nu se referă la consumabile. Se referă la asistența informațională din partea producătorilor și accesul la piese de schimb originale pentru o deservire tehnică calitativă" in cazul in care aveti 4 brand-uri in lista de echipamente inseamna ca o mare parte din ele va ramane fara deservire tehnica calitativa si acces la piese originale? De ce nu solicitati 4 certificate de parteneriat?
Ответ (12 мар 2021, 13:44):
Ne limităm doar la brand-urile modelele cărora ne asigură principalul volum de lucru și a căror funcționalitate pentru noi este principială.
Вопросы в период разъяснений могут задавать только авторизованные пользователи платформы.