Государственная закупка
21035427
Transport de date DarkFiber – provider de bază
1
Период разъяснений
с 29.01.2021 17:32
по 08.02.2021 10:00
по 08.02.2021 10:00
2
Подача предложений
с 08.02.2021 10:00
по 12.02.2021 10:00
по 12.02.2021 10:00
3
Аукцион
с 15.02.2021 14:00
по 15.02.2021 14:09
по 15.02.2021 14:09
4
Оценка
5
Предложения рассмотрены
Статус
Предложения рассмотрены
Оценочная стоимость без НДС
21 000 MDL
Период уточнений:
29 янв 2021, 17:32 - 8 фев 2021, 10:00
Подача предложений:
8 фев 2021, 10:00 - 12 фев 2021, 10:00
Начало аукциона:
15 фев 2021, 14:00
Техническая служба поддержки для поставщиков:
(+373) 79999801
Tip: Transport de date DarkFiber. Canalul de transport de date trebuie să asigure interconectarea între sediul central BNM și sediul arendat ASEM bloc V prin canal optic subteran.
Perioada prestării serviciilor: 01.06.2021-31.05.2022.
Volumul de trafic: Nelimitat.
Calitatea conexiunii: trebuie să fie asigurată viteza până la 10Gbps.
Condiții tehnice:
• conexiunile de date cu BNM trebuie să fie asigurate prin canalul subteran fibra optică (Dark Fiber), o pereche de fire optice monomodale (Single Mode) (total 2 fire optice), conectate la patch panel optic instalat în cabinet standard al Beneficiarului;
• disponibilitatea conexiunii: min. 99,8% (cu excepţia cazurilor de deconectare temporară, drept consecință a survenirii circumstanțelor de forță majoră, efectuării lucrărilor planificate de mentenanță a rețelei, lipsei la Beneficiar a energiei electrice);
• în cazul căderii conexiunii, restabilirea ei în maxim: 24h;
• cu excepţia echipamentului de care dispune Beneficiarul, toate materialele, componentele, echipamentul şi mediul de transmitere a datelor necesar pentru conectarea Beneficiarului vor fi asigurate de Prestator, inclusiv patch cord-urile optice necesare pentru executarea conectării la echipamentul de rețea al Beneficiarului prin 2 conexiuni LC, şi vor fi incluse în preţul ofertei.
Condiții de menținere:
• să asigure Beneficiarului funcționarea rețelei de transmisiune, depistarea și înlăturarea defecțiunilor apărute din contul Prestatorului;
• să coordoneze cu Beneficiarul orarul executării lucrărilor de deservire planificate, nu mai târziu de 24 de ore până la începerea lucrărilor, prin poșta electronică/telefon;
• să notifice Beneficiarul despre timpul începerii și durata lucrărilor de deservire planificate. Durata lucrărilor planificate nu poate depăși în total 6 ore lunar și 2 ore la o singură lucrare. Lucrările de deservire planificate trebuie să fie efectuate în afară orelor și zilelor de lucru;
• să asigure confidențialitatea datelor şi altor mesaje (informaţii) ce ţin de Beneficiar, confidenţialitatea comunicărilor Beneficiarului realizate prin intermediul Serviciilor conform legislației în vigoare;
• să asigure Beneficiarului acces la serviciile de suport Hot-line (servicii specializate de suport a clienților, orientate spre soluționarea problemelor de ordin tehnic) oferite în orele 08:00 – 18:00 prin telefon, sau în regim non-stop, prin intermediul raportării problemei în HelpDesk, în cazul apariției unor întrebări ce țin de funcționarea segmentului rețelei de transmisiune situate între Prestator și Beneficiar;
• pentru încălcarea termenelor de prestare a Serviciilor conform nivelului de disponibilitate al Serviciilor prevăzut, Prestatorul va suporta o penalitate în valoare de 1% din costul lunar al Serviciului, pentru fiecare 60 de minute de întrerupere neplanificată a conexiunii. În cazul în care timpul unei întreruperi neplanificate depășește 48 ore (Luni-Vineri, zilele lucrătoare) se va considera că Serviciile sunt prestate necorespunzător și Beneficiarul va fi în drept să nu achite plata lunară a Serviciilor pentru luna corespunzătoare.
Conectarea serviciilor (pentru Ofertanții ce nu dispun de conexiunile în condițiile indicate mai sus pentru poziția dată): Pentru asigurarea condițiilor optime de interconectare, Ofertantul este obligat să asigure derularea și finalizarea tuturor lucrărilor necesare de cablare externă și interconectare la serviciul de transport de date, inclusiv testarea specializată, în decurs de 40 zile lucrătoare din data semnării contractului. Prestatorul este obligat să asigure din cont propriu testarea specializată necesară a conexiunilor oferite prin fire optice monomodale (Single Mode) și prezentarea Raportului de testare și verificare a conexiunilor. Conectarea se consideră executată de către Prestator și recepționată de Beneficiar, dacă este semnat Actul de conectare a serviciilor pentru canalul de bază în baza Raportului de testare și verificare a conexiunii pentru canalul de bază.
Pentru prestarea cu întârziere a Serviciilor necesare de cablare externă și interconectare la serviciul de transport de date, inclusiv testarea specializată, Prestatorul poartă răspundere materială în valoare de 5% din costul lunar al Serviciilor, pentru fiecare zi lucrătoare de întârziere.
Data activării serviciilor va fi stabilită 01.06.2021.
Perioada prestării serviciilor: 01.06.2021-31.05.2022.
Volumul de trafic: Nelimitat.
Calitatea conexiunii: trebuie să fie asigurată viteza până la 10Gbps.
Condiții tehnice:
• conexiunile de date cu BNM trebuie să fie asigurate prin canalul subteran fibra optică (Dark Fiber), o pereche de fire optice monomodale (Single Mode) (total 2 fire optice), conectate la patch panel optic instalat în cabinet standard al Beneficiarului;
• disponibilitatea conexiunii: min. 99,8% (cu excepţia cazurilor de deconectare temporară, drept consecință a survenirii circumstanțelor de forță majoră, efectuării lucrărilor planificate de mentenanță a rețelei, lipsei la Beneficiar a energiei electrice);
• în cazul căderii conexiunii, restabilirea ei în maxim: 24h;
• cu excepţia echipamentului de care dispune Beneficiarul, toate materialele, componentele, echipamentul şi mediul de transmitere a datelor necesar pentru conectarea Beneficiarului vor fi asigurate de Prestator, inclusiv patch cord-urile optice necesare pentru executarea conectării la echipamentul de rețea al Beneficiarului prin 2 conexiuni LC, şi vor fi incluse în preţul ofertei.
Condiții de menținere:
• să asigure Beneficiarului funcționarea rețelei de transmisiune, depistarea și înlăturarea defecțiunilor apărute din contul Prestatorului;
• să coordoneze cu Beneficiarul orarul executării lucrărilor de deservire planificate, nu mai târziu de 24 de ore până la începerea lucrărilor, prin poșta electronică/telefon;
• să notifice Beneficiarul despre timpul începerii și durata lucrărilor de deservire planificate. Durata lucrărilor planificate nu poate depăși în total 6 ore lunar și 2 ore la o singură lucrare. Lucrările de deservire planificate trebuie să fie efectuate în afară orelor și zilelor de lucru;
• să asigure confidențialitatea datelor şi altor mesaje (informaţii) ce ţin de Beneficiar, confidenţialitatea comunicărilor Beneficiarului realizate prin intermediul Serviciilor conform legislației în vigoare;
• să asigure Beneficiarului acces la serviciile de suport Hot-line (servicii specializate de suport a clienților, orientate spre soluționarea problemelor de ordin tehnic) oferite în orele 08:00 – 18:00 prin telefon, sau în regim non-stop, prin intermediul raportării problemei în HelpDesk, în cazul apariției unor întrebări ce țin de funcționarea segmentului rețelei de transmisiune situate între Prestator și Beneficiar;
• pentru încălcarea termenelor de prestare a Serviciilor conform nivelului de disponibilitate al Serviciilor prevăzut, Prestatorul va suporta o penalitate în valoare de 1% din costul lunar al Serviciului, pentru fiecare 60 de minute de întrerupere neplanificată a conexiunii. În cazul în care timpul unei întreruperi neplanificate depășește 48 ore (Luni-Vineri, zilele lucrătoare) se va considera că Serviciile sunt prestate necorespunzător și Beneficiarul va fi în drept să nu achite plata lunară a Serviciilor pentru luna corespunzătoare.
Conectarea serviciilor (pentru Ofertanții ce nu dispun de conexiunile în condițiile indicate mai sus pentru poziția dată): Pentru asigurarea condițiilor optime de interconectare, Ofertantul este obligat să asigure derularea și finalizarea tuturor lucrărilor necesare de cablare externă și interconectare la serviciul de transport de date, inclusiv testarea specializată, în decurs de 40 zile lucrătoare din data semnării contractului. Prestatorul este obligat să asigure din cont propriu testarea specializată necesară a conexiunilor oferite prin fire optice monomodale (Single Mode) și prezentarea Raportului de testare și verificare a conexiunilor. Conectarea se consideră executată de către Prestator și recepționată de Beneficiar, dacă este semnat Actul de conectare a serviciilor pentru canalul de bază în baza Raportului de testare și verificare a conexiunii pentru canalul de bază.
Pentru prestarea cu întârziere a Serviciilor necesare de cablare externă și interconectare la serviciul de transport de date, inclusiv testarea specializată, Prestatorul poartă răspundere materială în valoare de 5% din costul lunar al Serviciilor, pentru fiecare zi lucrătoare de întârziere.
Data activării serviciilor va fi stabilită 01.06.2021.
Информация о заказчике
Наименование
Фискальный код/IDNO
Адрес
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Веб сайт
---
Контактное лицо
Данные о закупке
Дата создания
29 янв 2021, 14:03
Дата последних изменений
29 янв 2021, 17:32
Оценочная стоимость (без НДС)
21 000 MDL
Размер минимального шага понижения цены
840 MDL
Achizitii.md ID
21035427
MTender ID
Тип процедуры
Закупка малой стоимости
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Адрес поставки
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Срок действия контракта
1 апр 2021 17:25 - 30 май 2022 17:16
Список позиций
1)
Название
Количество: 12.0
Ед. измерения: Luna
Настройки подписки сохранены.
Помните, вы всегда можете вернутся в раздел Подписки и внести изменения в периодичность получения писем, удалить или добавить категории и заказчиков.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Документы процедуры закупок
Документы лота
Ниже доступны оферты участников, документы к офертам вы можете посмотреть нажав на иконку папки.
На основе Решения рабочей группы для выбора победителя требуется:
1) Дисквалифицировать участников у которых цена ниже чем у победителя и указать причину дисквалификации.
2) Выбрать победителя нажав на кнопку признать победителем.
3) После выбора победителя нажмите кнопку: “Принять решение”.
Квалификация участников
№
Наименование участника
Цена предложения
Статус
1
Наименование участника:
Moldtelecom
Цена предложения:
18 500 MDL
Статус:
Победитель
Pentru lotul nr. 1 - oferta operatorului economic SA MOLDTELECOM pentru, corespunde tuturor cerințelor tehnice și de calificare obligatorii, fiind desemnată câștigătoare în sumă totală de 18 500,00 lei fără TVA.
23.02.21 10:23
Причина: Pentru lotul nr. 1 - oferta operatorului economic SA MOLDTELECOM pentru, corespunde tuturor cerințelor tehnice și de calificare obligatorii, fiind desemnată câștigătoare în sumă totală de 18 500,00 lei fără TVA.
Документы квалификации
Документы квалификации отсутствуют
Документы, поданные с предложением
certificat fiscal 02.02.21.signed.pdf
certificat fiscal 02.02.21.signed.pdf
ID: 0bba719b-880e-4687-8fe1-460b5f305637
Квалификационные документы
Дата загрузки:
9.02.21 14:23
Дата открытия:
15.02.21 14:10
Квалификационные документы
Дата загрузки:
9.02.21 14:23
Дата открытия:
15.02.21 14:10
Квалификационные документы
Дата загрузки:
9.02.21 14:23
Дата открытия:
15.02.21 14:10
certificat cont bancar.signed.pdf
certificat cont bancar.signed.pdf
ID: 58a36985-9c4e-4893-a98e-fbf33eed9d04
Квалификационные документы
Дата загрузки:
9.02.21 14:23
Дата открытия:
15.02.21 14:10
Квалификационные документы
Дата загрузки:
9.02.21 14:22
Дата открытия:
15.02.21 14:10
Финансовое предложение
Дата загрузки:
9.02.21 14:22
Дата открытия:
15.02.21 14:10
Квалификационные документы
Дата загрузки:
9.02.21 14:22
Дата открытия:
15.02.21 14:10
declaratie informativa.semnat.signed.pdf
declaratie informativa.semnat.signed.pdf
ID: cf46b459-74c1-4330-b873-aefb9fc16882
Квалификационные документы
Дата загрузки:
9.02.21 14:23
Дата открытия:
15.02.21 14:10
certificat inregistrare.semnat.signed.pdf
certificat inregistrare.semnat.signed.pdf
ID: fa93877b-b27b-4adf-a009-bddcb477b7d9
Квалификационные документы
Дата загрузки:
9.02.21 14:23
Дата открытия:
15.02.21 14:10
Квалификационные документы
Дата загрузки:
9.02.21 14:22
Дата открытия:
15.02.21 14:10
2
Наименование участника:
Rapid Link SRL
Цена предложения:
30 000 MDL
Статус:
В ожидании
В случае когда Критерий присуждения - Самая низкая цена: документы типа 'Квалификационная документация', 'финансовое предложение' и 'иллюстрация' будут доступны всем для просмотра только после перехода оферты в статус 'на рассмотрении'.
История аукциона
Просмотр аукциона
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Активный".
Разъяснения
Документ успешно подписан
OK