Государственная закупка
21035427
Transport de date DarkFiber - provider alternativ
1
Период разъяснений
с 29.01.2021 17:32
по 08.02.2021 10:00
по 08.02.2021 10:00
2
Подача предложений
с 08.02.2021 10:00
по 12.02.2021 10:00
по 12.02.2021 10:00
3
Аукцион
с 15.02.2021 14:00
по 15.02.2021 14:09
по 15.02.2021 14:09
4
Оценка
5
Предложения рассмотрены
Статус
Предложения рассмотрены
Оценочная стоимость без НДС
4 000 MDL
Период уточнений:
29 янв 2021, 17:32 - 8 фев 2021, 10:00
Подача предложений:
8 фев 2021, 10:00 - 12 фев 2021, 10:00
Начало аукциона:
не будет использоваться
Техническая служба поддержки для поставщиков:
(+373) 79999801
Tip: Transport de date DarkFiber de la provider altenativ. Canalul de transport de date trebuie să asigure interconectarea între sediul central BNM și sediul arendat ASEM bloc V prin canal optic aerian.
Condiții speciale de calificare: Pentru a asigura un nivel înalt al disponibilității serviciului și pentru garantarea redundanței serviciilor de transport date, este necesară conectarea sediului arendat ASEM bloc V cu sediul BNM prin 2 canale de comunicații fizice diferite de la 2 provideri (lot 1 - provider de bază și lot 2 - provider alternativ) independenți. Dacă oferta pentru lotul 2 se declară câștigătoare conform criteriului de atribuire și concomitent se declară cîștigătoare pentru lotul 1, atunci oferta pentru lotul 2 se respinge, și la lotul 2 se declară câștigătoare oferta următorului operator economic cu următorul preț cel mai scăzut fără TVA pentru lotul 2.
Perioada prestării serviciilor: 01.04.2021-31.03.2022.
Volumul de trafic: Nelimitat.
Calitatea conexiunii: trebuie să fie asigurată viteza până la 10Gbps.
Condiții tehnice:
• conexiunile de date cu BNM trebuie să fie asigurate prin canal fibra optică (Dark Fiber), o pereche de fire optice monomodale (Single Mode) (total 2 fire optice), conectate la patch panel optic instalat în cabinet standard al Beneficiarului;
• disponibilitatea conexiunii: min. 99,8% (cu excepţia cazurilor de deconectare temporară, drept consecință a survenirii circumstanțelor de forță majoră, efectuării lucrărilor planificate de mentenanță a rețelei, lipsei la Beneficiar a energiei electrice);
• în cazul căderii conexiunii, restabilirea ei în maxim: 24h;
• cu excepţia echipamentului de care dispune Beneficiarul, toate materialele, componentele, echipamentul şi mediul de transmitere a datelor necesar pentru conectarea Beneficiarului vor fi asigurate de Prestator, inclusiv patch cord-urile optice necesare pentru executarea conectării la echipamentul de rețea al Beneficiarului prin 2 conexiuni LC, şi vor fi incluse în preţul ofertei.
Condiții de menținere:
• să asigure Beneficiarului funcționarea rețelei de transmisiune, depistarea și înlăturarea defecțiunilor apărute din contul Prestatorului;
• să coordoneze cu Beneficiarul orarul executării lucrărilor de deservire planificate, nu mai târziu de 24 de ore până la începerea lucrărilor, prin poșta electronică/telefon;
• să notifice Beneficiarul despre timpul începerii și durata lucrărilor de deservire planificate. Durata lucrărilor planificate nu poate depăși în total 6 ore lunar și 2 ore la o singură lucrare. Lucrările de deservire planificate trebuie să fie efectuate în afară orelor și zilelor de lucru;
• să asigure confidențialitatea datelor şi altor mesaje (informaţii) ce ţin de Beneficiar, confidenţialitatea comunicărilor Beneficiarului realizate prin intermediul Serviciilor conform legislației în vigoare;
• să asigure Beneficiarului acces la serviciile de suport Hot-line (servicii specializate de suport a clienților, orientate spre soluționarea problemelor de ordin tehnic) oferite în orele 08:00 – 18:00 prin telefon, sau în regim non-stop, prin intermediul raportării problemei în HelpDesk, în cazul apariției unor întrebări ce țin de funcționarea segmentului rețelei de transmisiune situate între Prestator și Beneficiar;
• pentru încălcarea termenelor de prestare a Serviciilor conform nivelului de disponibilitate al Serviciilor prevăzut, Prestatorul va suporta o penalitate în valoare de 1% din costul lunar al Serviciului, pentru fiecare 60 de minute de întrerupere neplanificată a conexiunii. În cazul în care timpul unei întreruperi neplanificate depășește 48 ore (Luni-Vineri, zilele lucrătoare) se va considera că Serviciile sunt prestate necorespunzător și Beneficiarul va fi în drept să nu achite plata lunară a Serviciilor pentru luna corespunzătoare.
Conectarea serviciilor (pentru Ofertanții ce nu dispun de conexiunile în condițiile indicate mai sus pentru poziția dată): Pentru asigurarea condițiilor optime de interconectare, Ofertantul trebuie să asigure derularea și finalizarea tuturor lucrărilor necesare de cablare externă și interconectare la serviciul de transport de date, inclusiv testarea specializată, până la 26.03.2021.
Prestatorul este obligat să asigure din cont propriu testarea specializată necesară a conexiunilor oferite prin fire optice monomodale (Single Mode) și prezentarea Raportului de testare și verificare a conexiunilor. Conectarea se consideră executată de către Prestator și recepționată de Beneficiar, dacă este semnat Actul de conectare a serviciilor pentru canalul alternativ în baza Raportului de testare și verificare a conexiunii pentru canalul alternativ.
Pentru prestarea cu întârziere a Serviciilor necesare de cablare externă și interconectare la serviciul de transport de date, inclusiv testarea specializată, Prestatorul poartă răspundere materială în valoare de 5% din costul lunar al Serviciilor, pentru fiecare zi lucrătoare de întârziere.
Data activării serviciilor va fi stabilită 01.04.2021.
Condiții speciale de calificare: Pentru a asigura un nivel înalt al disponibilității serviciului și pentru garantarea redundanței serviciilor de transport date, este necesară conectarea sediului arendat ASEM bloc V cu sediul BNM prin 2 canale de comunicații fizice diferite de la 2 provideri (lot 1 - provider de bază și lot 2 - provider alternativ) independenți. Dacă oferta pentru lotul 2 se declară câștigătoare conform criteriului de atribuire și concomitent se declară cîștigătoare pentru lotul 1, atunci oferta pentru lotul 2 se respinge, și la lotul 2 se declară câștigătoare oferta următorului operator economic cu următorul preț cel mai scăzut fără TVA pentru lotul 2.
Perioada prestării serviciilor: 01.04.2021-31.03.2022.
Volumul de trafic: Nelimitat.
Calitatea conexiunii: trebuie să fie asigurată viteza până la 10Gbps.
Condiții tehnice:
• conexiunile de date cu BNM trebuie să fie asigurate prin canal fibra optică (Dark Fiber), o pereche de fire optice monomodale (Single Mode) (total 2 fire optice), conectate la patch panel optic instalat în cabinet standard al Beneficiarului;
• disponibilitatea conexiunii: min. 99,8% (cu excepţia cazurilor de deconectare temporară, drept consecință a survenirii circumstanțelor de forță majoră, efectuării lucrărilor planificate de mentenanță a rețelei, lipsei la Beneficiar a energiei electrice);
• în cazul căderii conexiunii, restabilirea ei în maxim: 24h;
• cu excepţia echipamentului de care dispune Beneficiarul, toate materialele, componentele, echipamentul şi mediul de transmitere a datelor necesar pentru conectarea Beneficiarului vor fi asigurate de Prestator, inclusiv patch cord-urile optice necesare pentru executarea conectării la echipamentul de rețea al Beneficiarului prin 2 conexiuni LC, şi vor fi incluse în preţul ofertei.
Condiții de menținere:
• să asigure Beneficiarului funcționarea rețelei de transmisiune, depistarea și înlăturarea defecțiunilor apărute din contul Prestatorului;
• să coordoneze cu Beneficiarul orarul executării lucrărilor de deservire planificate, nu mai târziu de 24 de ore până la începerea lucrărilor, prin poșta electronică/telefon;
• să notifice Beneficiarul despre timpul începerii și durata lucrărilor de deservire planificate. Durata lucrărilor planificate nu poate depăși în total 6 ore lunar și 2 ore la o singură lucrare. Lucrările de deservire planificate trebuie să fie efectuate în afară orelor și zilelor de lucru;
• să asigure confidențialitatea datelor şi altor mesaje (informaţii) ce ţin de Beneficiar, confidenţialitatea comunicărilor Beneficiarului realizate prin intermediul Serviciilor conform legislației în vigoare;
• să asigure Beneficiarului acces la serviciile de suport Hot-line (servicii specializate de suport a clienților, orientate spre soluționarea problemelor de ordin tehnic) oferite în orele 08:00 – 18:00 prin telefon, sau în regim non-stop, prin intermediul raportării problemei în HelpDesk, în cazul apariției unor întrebări ce țin de funcționarea segmentului rețelei de transmisiune situate între Prestator și Beneficiar;
• pentru încălcarea termenelor de prestare a Serviciilor conform nivelului de disponibilitate al Serviciilor prevăzut, Prestatorul va suporta o penalitate în valoare de 1% din costul lunar al Serviciului, pentru fiecare 60 de minute de întrerupere neplanificată a conexiunii. În cazul în care timpul unei întreruperi neplanificate depășește 48 ore (Luni-Vineri, zilele lucrătoare) se va considera că Serviciile sunt prestate necorespunzător și Beneficiarul va fi în drept să nu achite plata lunară a Serviciilor pentru luna corespunzătoare.
Conectarea serviciilor (pentru Ofertanții ce nu dispun de conexiunile în condițiile indicate mai sus pentru poziția dată): Pentru asigurarea condițiilor optime de interconectare, Ofertantul trebuie să asigure derularea și finalizarea tuturor lucrărilor necesare de cablare externă și interconectare la serviciul de transport de date, inclusiv testarea specializată, până la 26.03.2021.
Prestatorul este obligat să asigure din cont propriu testarea specializată necesară a conexiunilor oferite prin fire optice monomodale (Single Mode) și prezentarea Raportului de testare și verificare a conexiunilor. Conectarea se consideră executată de către Prestator și recepționată de Beneficiar, dacă este semnat Actul de conectare a serviciilor pentru canalul alternativ în baza Raportului de testare și verificare a conexiunii pentru canalul alternativ.
Pentru prestarea cu întârziere a Serviciilor necesare de cablare externă și interconectare la serviciul de transport de date, inclusiv testarea specializată, Prestatorul poartă răspundere materială în valoare de 5% din costul lunar al Serviciilor, pentru fiecare zi lucrătoare de întârziere.
Data activării serviciilor va fi stabilită 01.04.2021.
Информация о заказчике
Наименование
Фискальный код/IDNO
Адрес
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Веб сайт
---
Контактное лицо
Данные о закупке
Дата создания
29 янв 2021, 14:03
Дата последних изменений
29 янв 2021, 17:32
Оценочная стоимость (без НДС)
4 000 MDL
Размер минимального шага понижения цены
Achizitii.md ID
21035427
MTender ID
Тип процедуры
Закупка малой стоимости
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Адрес поставки
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Срок действия контракта
1 апр 2021 17:25 - 30 май 2022 17:16
Список позиций
1)
Название
Количество: 12.0
Ед. измерения: Luna
Настройки подписки сохранены.
Помните, вы всегда можете вернутся в раздел Подписки и внести изменения в периодичность получения писем, удалить или добавить категории и заказчиков.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Документы процедуры закупок
Документы лота
Ниже доступны оферты участников, документы к офертам вы можете посмотреть нажав на иконку папки.
На основе Решения рабочей группы для выбора победителя требуется:
1) Дисквалифицировать участников у которых цена ниже чем у победителя и указать причину дисквалификации.
2) Выбрать победителя нажав на кнопку признать победителем.
3) После выбора победителя нажмите кнопку: “Принять решение”.
Квалификация участников
№
Наименование участника
Цена предложения
Статус
1
Наименование участника:
Rapid Link SRL
Цена предложения:
9 000 MDL
Статус:
Победитель
Pentru lotul nr. 2 - oferta operatorului economic SRL RAPID LINK, corespunde tuturor cerințelor tehnice și de calificare obligatorii, fiind desemnată câștigătoare în sumă totală de 9000,00 lei fără TVA.
23.02.21 10:24
Причина: Pentru lotul nr. 2 - oferta operatorului economic SRL RAPID LINK, corespunde tuturor cerințelor tehnice și de calificare obligatorii, fiind desemnată câștigătoare în sumă totală de 9000,00 lei fără TVA.
Документы квалификации
Документы квалификации отсутствуют
Документы, поданные с предложением
Квалификационные документы
Дата загрузки:
9.02.21 16:53
Дата открытия:
15.02.21 14:10
Квалификационные документы
Дата загрузки:
9.02.21 16:53
Дата открытия:
15.02.21 14:10
Квалификационные документы
Дата загрузки:
9.02.21 16:53
Дата открытия:
15.02.21 14:10
specificații de preț_2021_alternativ.signed.pdf
specificații de preț_2021_alternativ.signed.pdf
ID: 864216a5-55c9-4bee-85ed-8c81c644f7b5
Финансовое предложение
Дата загрузки:
9.02.21 16:54
Дата открытия:
15.02.21 14:10
licenta_rl_sist_informationale .signed.pdf
licenta_rl_sist_informationale .signed.pdf
ID: 918fe5d3-0810-4422-a670-6e40810335c3
Квалификационные документы
Дата загрузки:
9.02.21 16:53
Дата открытия:
15.02.21 14:10
Квалификационные документы
Дата загрузки:
9.02.21 16:53
Дата открытия:
15.02.21 14:10
Квалификационные документы
Дата загрузки:
9.02.21 16:53
Дата открытия:
15.02.21 14:10
extras_rl_27112020.signed.pdf
extras_rl_27112020.signed.pdf
ID: df9de31d-9f3f-45aa-ab38-f12b6418f5c0
Квалификационные документы
Дата загрузки:
9.02.21 16:53
Дата открытия:
15.02.21 14:10
Квалификационные документы
Дата загрузки:
9.02.21 16:53
Дата открытия:
15.02.21 14:10
История аукциона
Просмотр аукциона
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Активный".
Разъяснения
Документ успешно подписан
OK