1
Период разъяснений
с 21.01.2021 12:02
по 20.02.2021 11:00
2
Подача предложений
с 20.02.2021 11:00
по 23.02.2021 11:00
3
Аукцион
24.02.2021 14:00
4
Оценка

5
Контракт

Статус Оценка
Оценочная стоимость без НДС 664 158 MDL
Период уточнений: 21 янв 2021, 12:02 - 20 фев 2021, 11:00
Подача предложений: 20 фев 2021, 11:00 - 23 фев 2021, 11:00

Техническая служба поддержки для поставщиков:

(+373) 79999801

Bunuri achiziționate din surse UE în cadrul proiectului “Poduri pentru creșterea încrederii între poliție și cetățenii raionului Ialoveni și județului Iași”, cod 2SOFT/4.3/48, finanțat în cadrul Programul Operațional Comun România – Republica Moldova 2014-2020.
Информация о заказчике
Наименование
Фискальный код/IDNO
Адрес
MD-6801, MOLDOVA, Яловенский, or.Ialoveni, Alexandru cel Bun, 33
Веб сайт
---
Контактное лицо
Ф.И.О
Lionela Dascal
Контактный номер
069116097
Эл. адрес
Данные о закупке
Дата создания
21 янв 2021, 12:02
Дата последних изменений
21 янв 2021, 12:38
Achizitii.md ID
21034772
CPV
34100000-8 - Autovehicule
Тип процедуры
Запрос ценовых оферт (товары)
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Источники финансирования
Документы процедуры закупок
5. formular declaratie cf prag 2.3.3.docx
Документация к предложению
Declarație varianta WORD
21.01.21 12:02
3. documentatia standard.pdf 3. documentatia standard.pdf
Документация к предложению
Documentație stabndard
21.01.21 12:02
5. declaratie (prag).pdf 5. declaratie (prag).pdf
Документация к предложению
Declarație de încadrare criteriile de excludere
21.01.21 12:02
2. duae.pdf 2. duae.pdf
Документация к предложению
DUAE
21.01.21 12:02
4. anexe.pdf 4. anexe.pdf
Документация к предложению
Anexe
21.01.21 12:02
1. anunt de participare.pdf 1. anunt de participare.pdf
tenderNotice
Anunț de participare
21.01.21 12:02
Дата:
21 янв 2021, 12:38
Название вопроса:
Scutirea de accize.
Вопрос:
Buna ziua. În conformitate cu punctul 3 din Regulamentul privind modul de aplicare a facilităţilor fiscale şi vamale la importul şi/sau livrarea pe teritoriul ţării a mărfurilor şi serviciilor destinate proiectelor de asistenţă tehnică şi investiţională în derulare, care cad sub incidenţa tratatelor internationale la care Republica Moldova este parte, aprobat prin Hotărîrea Guvernului nr.246 din 8 aprilie 2010, la livrarea pe teritoriul ţării a mărfurilor şi serviciilor destinate proiectelor de asistenţă tehnică şi proiectelor de asistenţă investiţională, subiecţii impozabili livrează pe teritoriul republicii mărfuri şi servicii în baza scrisorii emisă pe blanchetă oficială de către donator sau implementator, sau beneficiar, în care va fi indicat subiectul căruia i se va efectua livrarea şi în care se va face trimitere la proiectul de asistenţă tehnică sau investiţională, specificat în anexele nr.1 şi nr.2 la prezenta hotărîre. Asadar va rog sa ne comunicati cine ste "donator sau implementator, sau beneficiar" al proiectului, adica cine va emite scrisoarea susmentionata? Multumesc.
Ответ (22 янв 2021, 11:59):
Buna ziua, Proiect: “Poduri pentru creșterea încrederii între poliție și cetățenii raionului Ialoveni și județului Iași”, cod: 2SOFT/4.3/48 Beneficiar: Consiliul raional Ialoveni www.il.md Finanțare: Programul Operațional Comun România – Republica Moldova 2014-2020 www.ro-md.net Cota TVA 0 – Monitorul oficial nr. 241-245 (pag. 57) din 25 septembrie 2020
Дата:
3 фев 2021, 13:24
Название вопроса:
Inscriptia
Вопрос:
Buna ziua. In cerintele se cere inscriptia conform standardelor IGC (Carabinieri). Vă rog să verificați daca e o greșeală și corect este conform standardelor IGP (Politiția), sau să confirmați standardul IGC. Merci.
Ответ (4 фев 2021, 09:24):
Buna ziua. Aveti dreptate, este o greseală. Rugăm să luați in considerație corect să fie conform standardelor IGP (Poliția)
Вопросы в период разъяснений могут задавать только авторизованные пользователи платформы.