по 23.12.2020 12:00
по 28.12.2020 10:00
по 29.12.2020 14:09
Техническая служба поддержки для поставщиков:
(+373) 79999801
1 Abonament: 350 min - apeluri către orice rețea de telefonie mobilă sau fixă din RM
1000 SMS naționale - SMS expediate către orice rețea de telefonie mobilă din RM. 3
2 Abonament Nelimitat - apeluri către orice rețea de telefonie mobilă sau fixă din RM. 3
3 Abonament Nelimitat - apeluri către orice rețea de telefonie mobilă sau fixă din RM.
1000 SMS naționale - SMS expediate către orice rețea de telefonie mobilă din RM. 8
4 Abonament: Internet mobil - Trafic internet nelimitat după epuizarea traficului inclus în abonament;
Trafic internet 20 GB;
Viteza upload/download 4G; 8
5 Abonament M2M: 100 MB - Trafic internet mobil Viteza upload/download 4G. 1
• Serviciile trebuie sa fie asigurate permanent 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână, 365 de zile pe an;
• Operatorul trebuie sa deţină licenţă emisă de A.N.R.C.E.T.I. ;
• Cartelele trebuie să susțină standardul GSM sau Operatorul va asigura cantitatea necesară de aparate de telefoane în comodat;
• Aria de acoperire a operatorului să fie de minim 90% din suprafaţa teritoriului Moldovei, în reţea proprie;
• Efectuarea de convorbiri telefonice interne - în reţeaua proprie sau a celorlalţi operatori de telefonie mobilă sau fixă din Moldova;
• Contravaloarea cartelelor SIM trebuie inclusă în valoarea abonamentului; sim-uri de înlocuire gratuite;
• Se va asigura portarea numerelor de telefon existente fără costuri suplimentare;
• Se va asigura eliberarea facturilor detaliate, gratuit pe suport de hârtie şi în format electronic;
• Se va asigura, gratuit, informarea la zi privind costurile și minutele disponibile;
• Se va asigura accesul permanent la internet mobil;
• Se va asigura deblocarea gratuită a terminalelor/SIM-urilor;
• Se va asigura conectarea gratuită, precum şi suspendarea gratuită a unui abonament cu posibilitatea păstrării lui pe o perioadă de cel puţin 3 (trei) luni;
• Se va asigura înlocuirea gratuită a cartelei în caz de furt, pierdere sau deteriorare;
• Pentru toate serviciile și produsele/echipamentele obiectul acestui contract de achiziţie publică, prestatorul se obligă să asigure disponibilitatea acestora cu caracter permanent şi sigur, cu timp de răspuns la sesizare de maximum 4 ore si de remediere în maximum 48 ore, la sediul beneficiarului;
• Pentru zilele de sâmbătă, duminică şi sărbători legale, termenele de răspuns la sesizare şi de remediere pot fi prelungite la maxim 48 de ore;
• Acordarea de puncte de loialitate în funcţie de valoarea facturii lunare
• În cazul schimbării prestatorului, portarea şi implementarea soluţiei tehnice se va face în maxim 3 zile.