1
Период разъяснений
с 10.12.2020 13:40
по 15.12.2020 11:43
2
Подача предложений
с 15.12.2020 11:43
по 17.12.2020 11:43
3
Аукцион
не будет использоваться
4
Оценка

5
Контракт

Статус Оценка
Оценочная стоимость без НДС 141 275 MDL
Период уточнений: 10 дек 2020, 13:40 - 15 дек 2020, 11:43
Подача предложений: 15 дек 2020, 11:43 - 17 дек 2020, 11:43

Техническая служба поддержки для поставщиков:

(+373) 79999801


Данная процедура проводится без электронного аукциона. Ваша оферта является окончательной и должна содержать весь список необходимых документов.

Servicii de telefonie mobilă pentru anul 2021
Информация о заказчике
Наименование
Фискальный код/IDNO
Адрес
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Веб сайт
---
Контактное лицо
Ф.И.О
Oxana Bătrînu
Контактный номер
022822528
Эл. адрес
Данные о закупке
Дата создания
10 дек 2020, 13:40
Дата последних изменений
14 дек 2020, 9:31
Achizitii.md ID
21032185
CPV
64200000-8 - Servicii de telecomunicaţii
Тип процедуры
Закупка малой стоимости
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Источники финансирования
Список лотов
Документы процедуры закупок
invitatie_de_participare.docx
tenderNotice
Invitație de participare
10.12.20 13:40
Дата:
14 дек 2020, 09:31
Название вопроса:
Clarificare
Вопрос:
Buna ziua, Raspunsul Dvs. la ultima clarificare din procedura de achiziții ocds-b3wdp1-MD-1607093325468 publicată pe 4 dec 2020: ” Bună ziua! Vă aduc la cunoștință că autoritatea contractantă dacă pe parcursul analizei, evaluării şi/sau finalizării procedurii de atribuire constată erori sau omisiuni care face imposibilă încheiarea unui contract care ar satisface cerințelor autorității cu includerea tuturor serviciilor necesare pe parcursul anului, anulează procedura de achiziție pentru a rectifica toate erorile. Mulțumesc!” nu poate fi acceptat din motivul că pretinsa eroare legată de serviciul Semnătura Mobilă din caietul de sarcini din procedura de achiziții ocds-b3wdp1-MD-1604474894083 publicată pe 4 nov 2020 nu a fost rectificată în cadrul următoarei proceduri de achiziție ocds-b3wdp1-MD-1607093325468 publicată pe 4 dec 2020 și o careva altă eroare la fel nu a fost corectată, Caietele de Sarcini fiind identice. Astfel, luând în considerare cele expuse mai sus, cele expuse în cadrul clarificărilor la procedura de achiziții ocds-b3wdp1-MD-1607093325468 publicată pe 4 dec 2020 și atât în baza art. 7 (b), 7 (h) Legea nr. 131/2015 cât și în baza P. 4 al HG nr. 665 din 27.05.2016 revenim la solicitarea respecuoasă enunțată anterior de a asigura corectarea încălcării admise în cadrul procedurii de achiziție ocds-b3wdp1-MD-1604474894083 publicată pe 4 nov 2020 prin examinarea ofertei complete înnaintate de MOLDCELL SA în cadrul procedurii vizate și emiterea deciziei privind rezultatul procedurii luând în considerare deja toate ofertele depuse. Vă mulțumim!
Ответ (14 дек 2020, 11:43):
Bună ziua! La procedura nr. ocds-b3wdp1-MD-1604474894083 din 04 noiembrie 2020, autoritatea contractantă pe parcursul analizei ofertelor a depistat careva erori și omisiuni care a făcut imposibilă încheiarea unui contract care ar fi satisfacut cerințele autorității, situația în cauză a dus și la completarea neconformă a ofertelor depuse de către operatorii economici ”ORANGE MOLDOVA”SA și ”MOLDCELL” SA. Autoritatea contractantă anunță repetat procedura de achiziție cu nr.ocds-b3wdp1-MD-1607093325468 din 4 decembrie 2020, unde a inclus modificări în Invitația de participare și anume la Anexa nr. 1 (6.1 Servicii aplicare semnături). La cererea operatorilor economici prin intermediu clarificărilor s-a solicitat includerea numărului concret de semnături mobile digitale necesar pe parcursul anului 2021. Din păcate platforma www.achizitii.md nu permite modificări în lista serviciilor și Autoritate a decis anularea procedurii pentru a putea efectua modificările de rigoare. Astfel Autoritatea contractantă nu intenționează de a efectua careva modificări la Deciziile de anualare luate anterior. Mulțumesc!
Дата:
14 дек 2020, 15:26
Название вопроса:
Clarificare
Вопрос:
Bună ziua, Având în vedere faptul că adăugarea cuvântului „semnaturi” în Anexa 1 (p. 6.1) nu avea cum să rectifice pretinsa eroare și astfel să devină acceptabil răspunsul Dvs. privind motivul anulării procedurii de achiziție ocds-b3wdp1-MD-1604474894083 publicată pe 4 nov 2020, rămâne a fi neclar adevăratul motiv al anulării procedurii în cauză, la fel ca și motivul refuzului Părții Contractante de a corecta încălcarea admisă în cadrul acestei proceduri de achiziție prin examinarea ofertei complete înnaintate de MOLDCELL SA în cadrul procedurii vizate și emiterea deciziei privind rezultatul procedurii luând în considerare deja toate ofertele depuse. Considerăm astfel, că în cadrul procedurii de achiziție ocds-b3wdp1-MD-1604474894083 nu a fost respectat principiul de transparență și imparţialitate atât conform art. 7 (b), 7 (h) Legea nr. 131/2015 cât și în baza P. 4 al HG nr. 665 din 27.05.2016. Prin urmare, inițerea prezentei proceduri de achiziție (ocds-b3wdp1-MD-1607599217718 publicate pe 10 dec 2020) o considerăm nefondată atâta timp cât aceasta reisese dintr-o procedură anterioară finalizată cu abateri. Vă mulțumim!
Ответ (14 дек 2020, 17:42):
Bună seara! Reiterăm, că la procedura nr. ocds-b3wdp1-MD-1604474894083 din 04 noiembrie 2020, s-a respectat principiul transparenței prin publicarea acesteia în SIA ”RSAP” M-Tender, în baza art. 7, lit. b) din Legea 131/2015 și pct. 4 din HG 665/2016 . Cu referire la evaluarea și atribuirea contractului de achiziție decizia rămâne doar la discreția autorității contractante, potrivit cadrului normativ conex cu incidență în domeniul achizițiilor. Autoritatea contractantă prin decizia de anulare a procedurii de achiziție prin eliminarea unor erori și omisiuni din Invitația de participare urmărește utilizarea eficientă a resurselor financiare, transparenţa, asigurarea concurenței, obiectivitatea şi imparţialitatea procesului de achiziţie şi încrederea publică faţă de acesta. Mulțumesc!
Вопросы в период разъяснений могут задавать только авторизованные пользователи платформы.