Статус Отменен
Оценочная стоимость без НДС 2 656 000 MDL
Период уточнений: 25 ноя 2020, 1:23 - 7 дек 2020, 12:00
Подача предложений: 7 дек 2020, 12:00 - 16 дек 2020, 16:30
Начало аукциона: не будет использоваться

Техническая служба поддержки для поставщиков:

(+373) 79999801


Данная процедура проводится без электронного аукциона. Ваша оферта является окончательной и должна содержать весь список необходимых документов.

Servicii de alimentație a elevilor IP LT PA ”Mihail Berezovschi” pentru anul 2021 - conform documentaţiei de atribuire.
Criteriul de evaluare – cel mai bun raport calitate-preț.
Furnizorul va asigura servicii de alimentare pentru elevii din institutia nominalizata pentru perioada de studii 09.01.2021-24.12.2021
I-IV Dejun: 827copii x 171 zile x 13,65 lei = 1930342,05 lei.
V-IX Dejun: 126 copii x 171 zile x 13,65 lei = 294102,90 lei.
Dejun+prînz: 90 copii x 171 zile x 28,00 lei = 430920,00 lei.
Total: 1043 copii x 171 zile = 2656000,00 lei.
Condiții speciale de care depinde îndeplinirea contractului:
1. Meniul de repartiţie se perfectează de către lucrătorul medical și tehnologul angajat și salarizat de către operatorul economic, în conformitate cu legislața în vigoare.
2. Asigurarea condițiilor sanitaro-igienice necesare, păstrarea, prepararea şi repartizarea produsului finit în conformitate cu specificul şi particularităţile înaintate către alimentarea elevilor. Asigurarea calității produselor alimentare achiziţionate.
3. Respectarea obligațiunilor funcționale ale angajaţilor blocurilor alimentare, în conformitate cu legislația în vigoare.
4. Personalul angajat de către operatorul economic în mod obligatoriu să dispună de instruirea igienică, control medical, iar pentru specialiști minimul necesar de studii pentru activitate în domeniul serviciilor de alimentație a copiilor. Personalul angajat să fie asigurat cu echipament personal necesar pentru lucru.
5. Prepararea şi prelucrarea culinară a produselor alimentare se efectuează în corespundere cu cerinţele tehnologice de pregătire a bucatelor în blocul alimtentar.
6. Distribuirea bucatelor se permite numai după ce lucrătorii medicali au apreciat calitatea organoleptică a fiecărui fel de bucate, cum ar fi: aspectul, culoarea, consistenţa, mirosul şi gustul. Porţia pentru aprecierea calităţii se ia nemijlocit din vasele de pregătire a produselor alimentare. Rezultatele aprecierii se înregistrează într-un registru de rebutare a bucatelor.
7. Asigurarea condițiilor optime pentru funcționarea cantinelor în conformitate cu cerințele sanitaro-igienice în vigoare, cu păstrarea și explotarea utilajului, mobilierului din cantine, conform prevederilor regulamentare.
8. Transportarea produselor alimentare (bucatelor) se va organiza în modul care va exclude poluarea lor. Produsele uşor alterabile se transportă în vase închise şi marcate. La transportarea produselor ce necesită perioadă de timp -ore și mai mult, se utilizează transport izotermic dotat cu aparataj frigorific. Mijloacele de transport sunt însoțite de pașaport sanitar sau autorizația sanitar-veterinară. Pentru șofer se prezintă carnetul medical (copiile autentificate prin ștampila și semnătura operatorului economic), (în conformitate cu HG nr.22 din 29.12.20015, dezinfectanți, etc.).
9. Operatorul economic va asigura spălarea veselei, curățenia în cantină și în blocul alimentar utilizând produsele de curățire (pentru degresarea veselei în conformitate cu HG nr.22 din 29.12.20015, dezinfectanți, etc.) din cont propriu.
10. La sfârșitul anului 2021 operatorul economic în baza procesului verbal, predă administrației instituției utilajul și inventarul din blocul alimentar și depozitele în stare de lucru.
11. La asigurarea cantinei cu veselă/tăcâmuri se va ține cont strict de HG nr. 956 din 23.08.2004. În contextul situației pandemice din tară, Operatorul Economic învingător în temeiul Ordinului nr. 840 din 19.08.2020 „cu privire la organizarea anului de studii 2020-2021 din învățământul general”, și a HMS nr. 21 din 29-12-2005 „cu privire la aprobarea și implementarea Regulilor și normativelor sanitaro-epidemiologice de stat - igiena instituțiilor de invațamânt primar, gimnazial și liceal” pentru prevenirea infectiei COVID-19, va asigura blocul alimentar si sala de mese cu (dezinfectant, covorașe dezinfectante, sapun lichid, servetele) și personalul angajat la blocul alimentar echipat cu halate, viziere, mănusi, masca.
12. Autoritatea contractantă nu duce responsabilitatea de deteriorarea veselei sau a altor bunuri investite în sistemul alimentar. În caz de insuficiență a bunurilor necesare procesului alimentar, operatorul economic asigură suplinirea lor.
Информация о заказчике
Фискальный код/IDNO
Адрес
2075, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Ciocana str. Igor Vieru 15/4
Веб сайт
---
Контактное лицо
Ф.И.О
Doina Cercel
Контактный номер
68535107
Эл. адрес
Данные о закупке
Дата создания
25 ноя 2020, 0:56
Дата последних изменений
25 ноя 2020, 16:39
Оценочная стоимость (без НДС)
2 656 000 MDL
Achizitii.md ID
21031313
Тип процедуры
Открытый торг
Критерии присуждения
Лучшее соотношение цена - качества
Адрес поставки
2075, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Ciocana str. Igor Vieru 15/4
Срок действия контракта
22 дек 2020 08:00 - 30 дек 2020 01:22
Список позиций
1)
Название
Servicii de alimentație a elevilor IP LT PA ”Mihail Berezovschi” pentru anul 2021 CPV: 55500000-5 - Столовые и общественное питание
Количество: 1.0
Ед. измерения: Bucata
Документы процедуры закупок
duae.docx
Документация к предложению
DUAE
25.11.20 01:23
anunt alimentație berezovschi(3).semnat.pdf anunt alimentație berezovschi(3).semnat.pdf
Документация к предложению
Anuntul de participare
25.11.20 01:23
doc. standard.docx
Документация к предложению
Documentatia standard
25.11.20 01:23
История аукциона
Просмотр аукциона
Апелляция
Подать апелляцию
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Активный".
Разъяснения