Государственная закупка
21031164
Servicii de alimentație a elevilor IP LT ”Nicolae Iorga” pentru anul 2021
1
Период разъяснений
с 23.11.2020 11:15
по 07.12.2020 16:30
по 07.12.2020 16:30
2
Подача предложений
с 07.12.2020 16:30
по 14.12.2020 16:30
по 14.12.2020 16:30
3
Аукцион
4
Оценка
5
Предложения рассмотрены
Статус
Предложения рассмотрены
Оценочная стоимость без НДС
1 360 570,05 MDL
Период уточнений:
23 ноя 2020, 11:15 - 7 дек 2020, 16:30
Подача предложений:
7 дек 2020, 16:30 - 14 дек 2020, 16:30
Начало аукциона:
не будет использоваться
Техническая служба поддержки для поставщиков:
(+373) 79999801
Данная процедура проводится без электронного аукциона. Ваша оферта является окончательной и должна содержать весь список необходимых документов.
Servicii de alimentație a elevilor IP LT ”Nicolae Iorga” pentru anul 2021 - conform documentaíei de atribuire.
Criteriul de evaluare – cel mai bun raport calitate-preț.
Furnizorul va asigura servicii de alimentare pentru elevii din institutia nominalizata pentru perioada de studii 09.01.2021-24.12.2021
I-IV Dejun: 377 copii x 171 zile x 13,65 lei = 879974.55 lei
V-IX Dejun: 50 copii x 171 zile x 13,65 lei = 116707.5 lei
Dejun+prînz: 76 copii x 171 zile x 28,00 lei = 363888 lei
Condiții speciale de care depinde îndeplinirea contractului:
1. Meniul de repartiţie se perfectează de către lucrătorul medical și tehnologul angajat și salarizat de către operatorul economic, în conformitate cu legislața în vigoare.
2. Asigurarea condițiilor sanitaro-igienice necesare, păstrarea, prepararea şi repartizarea produsului finit în conformitate cu specificul şi particularităţile înaintate către alimentarea elevilor. Asigurarea calității produselor alimentare achiziţionate.
3. Respectarea obligațiunilor funcționale ale angajaţilor blocurilor alimentare, în conformitate cu legislația în vigoare.
4. Personalul angajat de către operatorul economic în mod obligatoriu să dispună de instruirea igienică, control medical, iar pentru specialiști minimul necesar de studii pentru activitate în domeniul serviciilor de alimentație a copiilor. Personalul angajat să fie asigurat cu echipament personal necesar pentru lucru.
5. Prepararea şi prelucrarea culinară a produselor alimentare se efectuează în corespundere cu cerinţele tehnologice de pregătire a bucatelor în blocul alimtentar.
6. Distribuirea bucatelor se permite numai după ce lucrătorii medicali au apreciat calitatea organoleptică a fiecărui fel de bucate, cum ar fi: aspectul, culoarea, consistenţa, mirosul şi gustul. Porţia pentru aprecierea calităţii se ia nemijlocit din vasele de pregătire a produselor alimentare. Rezultatele aprecierii se înregistrează într-un registru de rebutare a bucatelor.
7. Asigurarea condițiilor optime pentru funcționarea cantinelor în conformitate cu cerințele sanitaro-igienice în vigoare, cu păstrarea și explotarea utilajului, mobilierului din cantine, conform prevederilor regulamentare.
8. Transportarea produselor alimentare (bucatelor) se va organiza în modul care va exclude poluarea lor. Produsele uşor alterabile se transportă în vase închise şi marcate. La transportarea produselor ce necesită perioadă de timp -ore și mai mult, se utilizează transport izotermic dotat cu aparataj frigorific. Mijloacele de transport sunt însoțite de pașaport sanitar sau autorizația sanitar-veterinară. Pentru șofer se prezintă carnetul medical (copiile autentificate prin ștampila și semnătura operatorului economic), (în conformitate cu HG nr.22 din 29.12.20015, dezinfectanți, etc.).
9. Operatorul economic va asigura spălarea veselei, curățenia în cantină și în blocul alimentar utilizând produsele de curățire (pentru degresarea veselei în conformitate cu HG nr.22 din 29.12.20015, dezinfectanți, etc.) din cont propriu.
10. La sfârșitul anului 2021 operatorul economic în baza procesului verbal, predă administrației instituției utilajul și inventarul din blocul alimentar și depozitele în stare de lucru.
11. La asigurarea cantinei cu veselă/tăcâmuri se va ține cont strict de HG nr. 956 din 23.08.2004. În contextul situației pandemice din tară, Operatorul Economic învingător în temeiul Ordinului nr. 840 din 19.08.2020 „cu privire la organizarea anului de studii 2020-2021 din învățământul general”, și a HMS nr. 21 din 29-12-2005 „cu privire la aprobarea și implementarea Regulilor și normativelor sanitaro-epidemiologice de stat - igiena instituțiilor de invațamânt primar, gimnazial și liceal” pentru prevenirea infectiei COVID-19, va asigura blocul alimentar si sala de mese cu (dezinfectant, covorașe dezinfectante, sapun lichid, servetele) și personalul angajat la blocul alimentar echipat cu halate, viziere, mănusi, masca.
12. Autoritatea contractantă nu duce responsabilitatea de deteriorarea veselei sau a altor bunuri investite în sistemul alimentar. În caz de insuficiență a bunurilor necesare procesului alimentar, operatorul economic asigură suplinirea lor.
Criteriul de evaluare – cel mai bun raport calitate-preț.
Furnizorul va asigura servicii de alimentare pentru elevii din institutia nominalizata pentru perioada de studii 09.01.2021-24.12.2021
I-IV Dejun: 377 copii x 171 zile x 13,65 lei = 879974.55 lei
V-IX Dejun: 50 copii x 171 zile x 13,65 lei = 116707.5 lei
Dejun+prînz: 76 copii x 171 zile x 28,00 lei = 363888 lei
Condiții speciale de care depinde îndeplinirea contractului:
1. Meniul de repartiţie se perfectează de către lucrătorul medical și tehnologul angajat și salarizat de către operatorul economic, în conformitate cu legislața în vigoare.
2. Asigurarea condițiilor sanitaro-igienice necesare, păstrarea, prepararea şi repartizarea produsului finit în conformitate cu specificul şi particularităţile înaintate către alimentarea elevilor. Asigurarea calității produselor alimentare achiziţionate.
3. Respectarea obligațiunilor funcționale ale angajaţilor blocurilor alimentare, în conformitate cu legislația în vigoare.
4. Personalul angajat de către operatorul economic în mod obligatoriu să dispună de instruirea igienică, control medical, iar pentru specialiști minimul necesar de studii pentru activitate în domeniul serviciilor de alimentație a copiilor. Personalul angajat să fie asigurat cu echipament personal necesar pentru lucru.
5. Prepararea şi prelucrarea culinară a produselor alimentare se efectuează în corespundere cu cerinţele tehnologice de pregătire a bucatelor în blocul alimtentar.
6. Distribuirea bucatelor se permite numai după ce lucrătorii medicali au apreciat calitatea organoleptică a fiecărui fel de bucate, cum ar fi: aspectul, culoarea, consistenţa, mirosul şi gustul. Porţia pentru aprecierea calităţii se ia nemijlocit din vasele de pregătire a produselor alimentare. Rezultatele aprecierii se înregistrează într-un registru de rebutare a bucatelor.
7. Asigurarea condițiilor optime pentru funcționarea cantinelor în conformitate cu cerințele sanitaro-igienice în vigoare, cu păstrarea și explotarea utilajului, mobilierului din cantine, conform prevederilor regulamentare.
8. Transportarea produselor alimentare (bucatelor) se va organiza în modul care va exclude poluarea lor. Produsele uşor alterabile se transportă în vase închise şi marcate. La transportarea produselor ce necesită perioadă de timp -ore și mai mult, se utilizează transport izotermic dotat cu aparataj frigorific. Mijloacele de transport sunt însoțite de pașaport sanitar sau autorizația sanitar-veterinară. Pentru șofer se prezintă carnetul medical (copiile autentificate prin ștampila și semnătura operatorului economic), (în conformitate cu HG nr.22 din 29.12.20015, dezinfectanți, etc.).
9. Operatorul economic va asigura spălarea veselei, curățenia în cantină și în blocul alimentar utilizând produsele de curățire (pentru degresarea veselei în conformitate cu HG nr.22 din 29.12.20015, dezinfectanți, etc.) din cont propriu.
10. La sfârșitul anului 2021 operatorul economic în baza procesului verbal, predă administrației instituției utilajul și inventarul din blocul alimentar și depozitele în stare de lucru.
11. La asigurarea cantinei cu veselă/tăcâmuri se va ține cont strict de HG nr. 956 din 23.08.2004. În contextul situației pandemice din tară, Operatorul Economic învingător în temeiul Ordinului nr. 840 din 19.08.2020 „cu privire la organizarea anului de studii 2020-2021 din învățământul general”, și a HMS nr. 21 din 29-12-2005 „cu privire la aprobarea și implementarea Regulilor și normativelor sanitaro-epidemiologice de stat - igiena instituțiilor de invațamânt primar, gimnazial și liceal” pentru prevenirea infectiei COVID-19, va asigura blocul alimentar si sala de mese cu (dezinfectant, covorașe dezinfectante, sapun lichid, servetele) și personalul angajat la blocul alimentar echipat cu halate, viziere, mănusi, masca.
12. Autoritatea contractantă nu duce responsabilitatea de deteriorarea veselei sau a altor bunuri investite în sistemul alimentar. În caz de insuficiență a bunurilor necesare procesului alimentar, operatorul economic asigură suplinirea lor.
Информация о заказчике
Наименование
Фискальный код/IDNO
Адрес
MD-2072, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Valea Crucii 4/1
Веб сайт
---
Контактное лицо
Данные о закупке
Дата создания
23 ноя 2020, 10:26
Дата последних изменений
23 ноя 2020, 11:15
Оценочная стоимость (без НДС)
1 360 570,05 MDL
Achizitii.md ID
21031164
MTender ID
Тип процедуры
Открытый торг
Критерии присуждения
Лучшее соотношение цена - качества
Адрес поставки
MD-2072, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Valea Crucii 4/1
Срок действия контракта
23 дек 2020 10:32 - 31 дек 2020 10:32
Список позиций
1)
Название
Servicii de alimentație a elevilor IP LT ”Nicolae Iorga” pentru anul 2021
CPV: 55500000-5 - Столовые и общественное питание
Количество: 1.0
Ед. измерения: Bucata
Настройки подписки сохранены.
Помните, вы всегда можете вернутся в раздел Подписки и внести изменения в периодичность получения писем, удалить или добавить категории и заказчиков.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Документы процедуры закупок
anunț alimentație n. iorga.semnat.pdf
anunț alimentație n. iorga.semnat.pdf
Документация к предложению
anunț de participare
23.11.20 11:15
Ниже доступны оферты участников, документы к офертам вы можете посмотреть нажав на иконку папки.
На основе Решения рабочей группы для выбора победителя требуется:
1) Выберите победителя нажав на кнопку признать победителем.
2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.
3) После выбора победителя нажмите кнопку: “Принять решение”.
Квалификация участников
№
Наименование участника
Цена предложения
Статус
1
Наименование участника:
ISAP"Bucuria-el
Цена предложения:
1 360 570,05 MDL
Статус:
Победитель
Potrivit documentației standard si anuntului de participare pentru procedura respectivă, criteriul de evaluare a fost stabilit cel mai bun raport calitate-pret. Astfel, în rezultatul verificării datelor documentelor de calificare prezentate pentru lotul respectiv, IMAP Bucuria - EL a fost desemnat cîștigător, obținînd 100 de puncte, iar pachetul de acte prezentat și atașat în sistema electronică/platforma achizitii.md este în corespundere cu cerințele autorității contractante.
23.12.20 10:18
Причина: Potrivit documentației standard si anuntului de participare pentru procedura respectivă, criteriul de evaluare a fost stabilit cel mai bun raport calitate-pret. Astfel, în rezultatul verificării datelor documentelor de calificare prezentate pentru lotul respectiv, IMAP Bucuria - EL a fost desemnat cîștigător, obținînd 100 de puncte, iar pachetul de acte prezentat și atașat în sistema electronică/platforma achizitii.md este în corespundere cu cerințele autorității contractante.
Документы квалификации
Документы квалификации отсутствуют
Документы, поданные с предложением
Документы для представления
Дата загрузки:
11.12.20 18:09
Дата открытия:
14.12.20 16:30
Документы для представления
Дата загрузки:
11.12.20 18:18
Дата открытия:
14.12.20 16:30
Документы для представления
Дата загрузки:
11.12.20 18:09
Дата открытия:
14.12.20 16:30
Документы для представления
Дата загрузки:
11.12.20 18:22
Дата открытия:
14.12.20 16:30
certificat ansa într.semnat.pdf
certificat ansa într.semnat.pdf
ID: 2db3823c-6a65-4973-ad5a-f36f1ab779a4
Документы соответствия
Дата загрузки:
11.12.20 18:17
Дата открытия:
14.12.20 16:30
Документы для представления
Дата загрузки:
11.12.20 18:08
Дата открытия:
14.12.20 16:30
autoriz.san-vet.transport.semnat.pdf
autoriz.san-vet.transport.semnat.pdf
ID: 351d7414-0e97-4fb5-b2d6-fec0e0476c94
Документы соответствия
Дата загрузки:
11.12.20 18:13
Дата открытия:
14.12.20 16:30
scrisori recomandare.semnat.pdf
scrisori recomandare.semnat.pdf
ID: 3a1db266-23b2-4223-a19e-7075389ec893
Квалификационные документы
Дата загрузки:
11.12.20 18:23
Дата открытия:
14.12.20 16:30
Документы для представления
Дата загрузки:
11.12.20 18:08
Дата открытия:
14.12.20 16:30
Документы соответствия
Дата загрузки:
11.12.20 18:13
Дата открытия:
14.12.20 16:30
autorizația n.iorga.semnat.pdf
autorizația n.iorga.semnat.pdf
ID: 63fe87a0-e6fe-446c-824c-9a67cafe7e05
Документы соответствия
Дата загрузки:
11.12.20 18:18
Дата открытия:
14.12.20 16:30
Квалификационные документы
Дата загрузки:
11.12.20 18:20
Дата открытия:
14.12.20 16:30
contracte similare_compressed (1).semnat.pdf
contracte similare_compressed (1).semnat.pdf
ID: 8bba00f4-e201-486d-a585-3900c97a3b8a
Квалификационные документы
Дата загрузки:
11.12.20 18:23
Дата открытия:
14.12.20 16:30
situații financiare.semnat (1).pdf
situații financiare.semnat (1).pdf
ID: 8ec679f2-8df2-42f1-9745-43cf073df43b
Документы для представления
Дата загрузки:
11.12.20 18:12
Дата открытия:
14.12.20 16:30
Документы соответствия
Дата загрузки:
11.12.20 18:10
Дата открытия:
14.12.20 16:30
Документы для представления
Дата загрузки:
11.12.20 18:13
Дата открытия:
14.12.20 16:30
Документы для представления
Дата загрузки:
11.12.20 18:09
Дата открытия:
14.12.20 16:30
Документы для представления
Дата загрузки:
11.12.20 18:18
Дата открытия:
14.12.20 16:30
Документы соответствия
Дата загрузки:
11.12.20 18:17
Дата открытия:
14.12.20 16:30
Документы для представления
Дата загрузки:
11.12.20 18:20
Дата открытия:
14.12.20 16:30
Документы для представления
Дата загрузки:
11.12.20 18:19
Дата открытия:
14.12.20 16:30
Документы соответствия
Дата загрузки:
11.12.20 18:12
Дата открытия:
14.12.20 16:30
Документы соответствия
Дата загрузки:
11.12.20 17:48
Дата открытия:
14.12.20 16:30
История аукциона
Просмотр аукциона
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Активный".
Разъяснения
Документ успешно подписан
OK