Выберите тип процедуры
Коммерческая закупка
21030819
1
Период разъяснений
с
17.11.2020 10:36
по 07.12.2020 11:00
по 07.12.2020 11:00
2
Подача предложений
с
07.12.2020 11:00
по 12.12.2020 11:00
по 12.12.2020 11:00
3
Аукцион
не будет использоваться
4
Оценка
5
Контракт
Статус
Оценка
Оценочная стоимость без НДС
1 041 666,67 MDL
Период уточнений:
17 ноя 2020, 10:36 - 7 дек 2020, 11:00
Подача предложений:
7 дек 2020, 11:00 - 12 дек 2020, 11:00
Техническая служба поддержки для поставщиков:
(+373) 79999801
Данная процедура проводится без электронного аукциона. Ваша оферта является окончательной и должна содержать весь список необходимых документов.
Подписаться невозможно
в период Оценка
Servicii pază și deservire tehnică a sistemelor de supraveghere video, antiincendiară și antiefracție pentru perioada 01.01.2021-31.12.2021.
Информация о заказчике
Наименование
Фискальный код/IDNO
Адрес
MD 2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Constantin Tănase, 7
Веб сайт
---
Контактное лицо
Данные о закупке
Дата создания
17 ноя 2020, 10:36
Дата последних изменений
2 дек 2020, 14:38
Achizitii.md ID
21030819
MTender ID
CPV
79700000-1 - Servicii de investigaţie şi de siguranţă
Тип процедуры
Открытый торг
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Источники финансирования
Список лотов
Документы процедуры закупок
documentatia standard.semnat (1).pdf
documentatia standard.semnat (1).pdf
Документация к предложению
17.11.20 10:36
anunț de participare.semnat (1).pdf
anunț de participare.semnat (1).pdf
Документация к предложению
17.11.20 10:36
Дата:
2 дек 2020, 14:38
Название вопроса:
Clarificare cu privire la modificarea informației
Вопрос:
Solicităm modificarea informației la compartimentul Pază tehnică, inclusiv deservirea Sistemului antiincendiar și antiefracție, precum și a Standartelor de referință, din Anunțul de participare privind achiziționarea Servicii pază și deservire tehnică a Sistemelor de supraveghere video, antiincendiară și antiefracție pentru perioada 01.01 .2021 - 31.12.2021 enunțat prin procedura de achiziție Licitație deschisă nr. ocds-b3wdp1-MD-1605601735310. În Specificația tehnică descrisă și standardele de referință din tabela Anunțului de participare nu este o claritate privitor la delimitarea obiectivelor și utilajului tehnic instalat la fiecare etaj, birou, incăpere, etc., iar numerotarea unică a obiectivelor și utilajului complică pregătirea ofertelor pe loturi. Prin urmare, solicităm să fie expuse separat numerotarea incăperilor cu indicarea utilajelor instalate pentru fiecare obiectiv in parte, inclusiv și pentru fiecare etaj. Subsecvent, solicităm informații referitor la apartenența utilajului tehnic existent la obiective și anume: utilajul care se află la balanța contabilă a ofertantului și utilajul agentului economic care a prestat anterior servicii de pază tehnică, în scopul prezentării calitative a ofertei de participare.
Ответ (2 дек 2020, 14:53):
Procedura de achiziție publică nr. ocds-b3wdp1-MD- 1605601735310 privind achiziționarea serviciilor de pază și deservire tehnică a sistemelor de supraveghere video, antiincendiară și antiefracție pentru perioada 01.01.2021-31.12.2021, se desfășoară conform prevederilor Legii nr. 131/2015 privind achizițiile publice și cadrului secundar de reglementare a achizițiilor publice.
Astfel, în scopul achiziționării ”Serviciilor de pază și deservire tehnică a sistemelor de supraveghere video, antiincendiară și antiefracție pentru perioada 01.01.2021-31.12.2021”, a fost elaborată de către grupul de lucru documentația de atribuire, care include documentația standard, anunțul de participare și caietul de sarcini, conform cadrului normativ în domeniul achizițiilor publice. Cerințele privind exigentele tehnice și calitatea serviciilor impuse de autoritatea contractantă în documentația de atribuire au fost stabilite reieșind din prevederile art. 37 din Legea nr.131/2015 și din specificul activității Ministerului.
Totodată, menționăm că totalitatea utilajelor și echipamentelor pentru paza tehnică este menționată în specificațiile tehnice și se află la balanța ministerului.
Conform celor expuse, grupul de lucru pentru achiziții consideră inoportun modificarea informațiilor ce se conțin în documentația de atribuire.
Вопросы в период разъяснений могут задавать только авторизованные пользователи платформы.
Документ успешно подписан
OK