Статус Отменен
Оценочная стоимость без НДС 135 000 000 MDL
Период уточнений: 29 окт 2020, 11:08 - 23 дек 2020, 9:22
Подача предложений: 23 дек 2020, 9:22 - 5 янв 2021, 9:22

Техническая служба поддержки для поставщиков:

(+373) 79999801


Данная процедура проводится без электронного аукциона. Ваша оферта является окончательной и должна содержать весь список необходимых документов.

Servicii de inspecție non-intruzivă a mărfurilor și mijloacelor de transport
Информация об отмене
Причина отмены
Necesitatea revizuirii specificațiilor tehnice / caietului de sarcini
Дата отмены
21 дек 2020, 9:22
Информация о заказчике
Наименование
Фискальный код/IDNO
Адрес
2065, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, N. Starostenco, 30
Веб сайт
---
Контактное лицо
Ф.И.О
Andrian Cabac
Контактный номер
+37322574254
Эл. адрес
Данные о закупке
Дата создания
29 окт 2020, 10:59
Дата последних изменений
21 дек 2020, 9:22
Achizitii.md ID
21030028
CPV
71600000-4 - Servicii de testare, analiză şi consultanţă tehnică
Тип процедуры
Открытый торг
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Источники финансирования
Servicii de inspecție non-intruzivă a mărfurilor și mijloacelor de transport la posturile vamale Leușeni, Giurgiulești și Tudora pentru o perioadă de 7 ani (84 luni calendaristice)
Дата:
12 ноя 2020, 12:20
Название вопроса:
intrebari de clarificare
Вопрос:
Bună ziua Adrian, Ținem să Vă informăm, că întreprinderea NUCTECH COMPANY LIMITED (societate pe acțiuni) este în proces de pregătire a documentelor pentru participare la licitație deschisă: „Servicii de inspecție non-intruzivă a mărfurilor și mijloacelor de transport” în valoare de 135,000,000.00 MDL. Astfel, la această etapă solicităm respectuos să clarificați următoarele întrebări: 1) Va fi acceptată de către autoritatea contractantă Garanția Pentru Ofertă în EUR sau USD? Acest aspect este important deoarece băncile comerciale din Republica Populară Chineză sau din oricare alte state (în afara Republicii Moldova) nu oferă garanții în lei moldovenești (a se vedea pct. 21.1 și 21.2 din Instrucțiuni Pentru Ofertanți). În momentul în care tenderul sau achiziția este deschisă și pentru companii din străinătate, ar fi echitabil să fie permise garanții în valută. 2) Este vre-un motiv de ce în pct. 8 al Anunțului de Participare Codul CPV (71631000-0) nu coincide cu Codul CPV (71600000-04) indicat în detalii de achiziție publicat pe pagina https://e-licitatie.md/achizitii/18462/servicii-de-inspectie-non-intruziva-a-marfurilor-si-mijloacelor-de? 3) Pe partea de semnarea electronica a documentelor - evident ca un nerezident nu poate semna electronic. Din acest motiv, acest rezident va emite procura pe numele meu (rezident persoana fizica). Intrebarea este urmatoarea - aceasta procura trebuie sa fie notariala + apostila? Sau in forma libera? China nu este parte la Conventia de la Haga cu privire la Apostila si obtinerea prin ambasada este un proces extrem de lung si anevoios. Noi din practica cunoastem ca este OK si o procura simpla (stampila companiei + semnatura persoanei responsabile). Dar am dorit sa ne re-asiguram ca sunteti OK cu o astfel de procedura. Așteptăm răspunsul DVS. la întrebările de mai sus. Cele bune, Sergiu
Ответ (19 ноя 2020, 10:40):
Bună ziua, 1) Se permite depunerea Garanției pentru ofertă în valută. 2) Platforma E-licitatie, prin intermediul căreia a fost inițiată licitația, nu permite indicarea unui cod CPV mai detaliat (similar celui indicat în Anunțul de participare anexat). Respectiv, în oferta Dvs puteți indica oricare CPV din cele două ce se regăsesc. 3) Se acceptă împuternicirea/procura din partea companiei fără a fi legalizată notarial.
Servicii de inspecție non-intruzivă a mărfurilor și mijloacelor de transport la posturile vamale Leușeni, Giurgiulești și Tudora pentru o perioadă de 7 ani (84 luni calendaristice)
Дата:
16 ноя 2020, 17:01
Название вопроса:
Intrebari de clarificare (email 2)
Вопрос:
Buna ziua. Mai jos sunt cateva intrebari de clarificare. Unele din aceste intrebari/clarificari au si niste imagini, care nu pot fi copiate/plasate in aceasta "Descriere". De aceea, Va voi trimite si un email pe adresa indicata de Dvs mai sus - andrian.cabac@customs.gov.md. In email va fi exact acelasi text doar ca impreuna cu imaginile relevante. Traducere din limba engleză în limba română Elemente de clarificare (întrebări, sugestii) Partea de consultare: NUCTECH COMPANY LIMITED Clarificarea 1 Secţiunea 1: Sisteme pentru inspecţia neintruzivă (INI) - Cerinţe generale tehnice şi de performanţă Nr.: Punctul 1.1 și 1.12 Textul original: 1.1 Echipamentul cu raze X neintruziv pentru sarcini destinate inspectării mijloacelor de transport și containerelor trebuie să aibă un accelerator liniar cu energie dublă 4 - 6 MeV cu o penetrare minimă a oțelului de 330 mm. 1.12 Sistemul de inspecţie neintruzivă a încărcăturii trebuie să permită braţului să se deplaseze până la 10 grade perpendicular pe fiecare direcţie. Consultare (întrebare specifică): Sistemul de inspecţie neintruzivă a încărcăturii trebuie să permită braţului să se deplaseze până la 10 grade perpendicular pe fiecare direcţie? În plus, în acelaşi timp, trebuie să fie garantată pătrunderea minimă a oţelului de 330 mm necesar de la pct. 1.1? Din textul original, cerința privind dimensiunea maximă de scanare a vehiculului / obiectului este de 2,8m lățime. Este esențial de scanat vehiculul / obiectul cu o lățime de 2,8 m, în timp ce se asigură că brațul se deplasează până la 10 grade perpendicular în fiecare direcție? Funcția reglabilă a unghiului de scanare va restrânge tunelul de scanare, ceea ce va duce la incomodități în procesul de scanare. Clarificarea 2 Secţiunea 2: Sisteme de inspecţie neintruzivă (INI) - Cerinţe tehnice şi de performanţă detaliate (Primul tabel de parametri pentru scanerul remorcii) Nr.: Tabel de parametri --- Specificaţii fizice Textul original: Platformă Scanner montat pe remorcă Consultare (întrebare specifică): Este necesar ca fiecare scaner de remorcă să fie configurată cu un cap-tractor (cabină de remorcă)? Clarificarea 3 Secţiunea 2: Sisteme de inspecţie neintruzivă (INI) - Cerinţe tehnice şi de performanţă detaliate (Primul tabel de parametri pentru scanerul remorcii) Nr.: Tabel de parametri --- Specificaţii fizice Textul original: Dimensiune maximă recomandată pentru vehicul/obiect scanare (m) Lungimea: 22 m Lăţimea: 2.8 m Înălţimea: 5 m Dimensiuni totale (sau cu braţul deplasat) (m) Lungimea: 11.8 m Lăţimea: 8.3 m Înălţimea: 5.9 m Consultare/întrebare: Dacă se poate satisface cerința privind dimensiunea maximă recomandată a vehiculului/obiectului de scanare, dimensiunile totale de mai sus ale echipamentului de scanare nu trebuie limitate. Se recomandă de șters acest element pentru a oferi oportunitate pentru mai mulți concurenți și să se asigure puterea și interesul cumpărătorului. Clarificarea 4 Secţiunea 2: Sisteme de inspecţie neintruzivă (INI) - Cerinţe tehnice şi de performanţă detaliate (Primul tabel de parametri pentru scanerul remorcii) Nr.: Tabel de parametri --- Specificaţii fizice Textul original: Dimensiune maximă recomandată pentru vehicul/obiect scanare (m) Lungimea: 22 m Lăţimea: 2.8 m Înălţimea: 5 m Dimensiunile braţului intern (suprafaţa de scanare) (m) Lăţimea: 3.8 m Înălţimea: 5.1 m Consultare/întrebare: Dacă se poate satisface cerința privind dimensiunea maximă recomandată pentru vehicul/obiect, dimensiunile brațului intern de mai sus ale echipamentului de scanare nu trebuie limitate. Se recomandă de șters acest element pentru a oferi oportunitate pentru mai mulți concurenți și să se asigure puterea și interesul cumpărătorului. Clarificarea 5 Secţiunea 2: Sisteme de inspecţie neintruzivă (INI) - Cerinţe tehnice şi de performanţă detaliate (Primul tabel de parametri pentru scanerul remorcii) Nr.: Tabel de parametri --- Specificaţii fizice Textul original: Înălţimea minimă de scanare (m) 0.4 m de la sol la detector Consultare (întrebare specifică): Înălţimea de scanare de 0,4 m este închisă spre partea sursei de raze X? Dacă înălţimea de scanare de 0,4 m este închisă spre partea detectorului, înălţimea de scanare închisă spre partea sursei de raze X va fi chiar mai mare (aproximativ 0,6 m), iar imaginea de scanare a vehiculului inspectat va lipsi mai mult. Clarificarea 6 Secţiunea 2: Sisteme de inspecţie neintruzivă (INI) - Cerinţe tehnice şi de performanţă detaliate (Primul tabel de parametri pentru scanerul remorcii) Nr.: Tabel de parametri --- Specificaţii fizice Textul original: 1.1 Echipamentul cu raze X neintruziv pentru sarcini destinate inspectării mijloacelor de transport și containerelor trebuie să aibă un accelerator liniar cu energie dublă 4 - 6 MeV cu o penetrare minimă a oțelului de 330 mm. Orientarea braţului (x °) 90 ° faţă de obiectul inspectat ca standard, 80 ° -100 ° cu braţ variabil. * Va reduce uşor lăţimea de scanare * Consultare (întrebare specifică): Orientarea braţului: 90 ° faţă de obiectul inspectat ca standard, 80 ° -100 ° cu braţ variabil. * Va reduce uşor lăţimea de scanare *. În plus, ar trebui să fie garantată în acelaşi timp pătrunderea minimă a oţelului de 330 mm necesare pentru punctul 1.1. Din textul original, cerința privind dimensiunea maximă de scanare a vehiculului / obiectului este de 2,8m lățime. Este esențial să scanați vehiculul / obiectul cu o lățime de 2,8 m, în timp ce asigurați-vă că brațul să se deplaseze până la 10 grade perpendicular în fiecare direcție? Funcția reglabilă a unghiului de scanare va restrânge tunelul de scanare, ceea ce va duce la incomoditate în procesul de scanare. Clarificarea 7 Secţiunea 2: Sisteme de inspecţie neintruzivă (INI) - Cerinţe tehnice şi de performanţă detaliate (Primul tabel de parametri pentru scanerul remorcii) Nr.: Tabel de parametri --- Specificaţii fizice Textul original: Direcţia de scanare În modul Gantry, sistemul poate funcţiona în orice direcţie, o direcţie în modul Portal (Tx şi Bx). Consultare/întrebare: În modul Gantry, sistemul poate funcţiona în orice direcţie, iar sistemul poate funcţiona în orice direcţie în modul Portal (Tx şi Bx). În funcție de diferite limitări ale amplasării și de condițiile din jurul amplasamentului, dispunerea sistemelor de inspecție non-invazivă (INI) trebuie să corespundă condițiilor amplasamentului. Prin urmare, dacă sistemul poate funcționa într-o singură direcție, aceasta va duce la probleme în configurarea sistemelor de inspecție non-invazivă (INI). De fapt, vehiculul inspectat poate trece prin tunelul de scanare în orice direcție indicată în figura 1 și 2 de mai jos. Fig. 1 Indicarea direcției de deplasare Fig. 2 Indicarea direcției de deplasare Clarificarea 8 Secţiunea 2: Sisteme de inspecţie neintruzivă (INI) - Cerinţe tehnice şi de performanţă detaliate (Primul tabel de parametri pentru scanerul remorcii) Nr.: Tabel de parametri --- Specificaţii fizice Textul original: Excluderea cabinei Posibilitatea de a evita automat scanarea cabinei numai pentru camioane cu remorcă în modul Tx. Consultare (întrebare specifică): Posibilitatea de a evita automat scanarea în cabină nu trebuie să fie numai pentru pista de remorcă (prezentată în figura 3) în modul TX. Este necesară scanarea boxei remorcii (prezentat în figura 4) la fața locului? Fig. 3 Camion remorcă Fig.4 Camion închis Clarificarea 9 Secţiunea 2: Sisteme de inspecţie neintruzivă (INI) - Cerinţe tehnice şi de performanţă detaliate (Primul tabel de parametri pentru scanerul remorcii) Nr.: Tabel de parametri --- Specificaţii fizice Textul original: Dimensiune maximă recomandată pentru vehicul/obiect scanare (m) Lungimea: 22 m Lăţimea: 2.8 m Înălţimea: 5 m Zona ecranată de excludere a radiaţiei, lungimea (m) x lăţimea (m) 40m x 50m bazat pe 20 de scanări pe oră în modul Gantry şi 2000 de ore de funcţionare pe an Consultare: Zona ecranată de excludere a radiaţiei: 40m x 50m bazat pe 20 de scanări pe oră în modul Gantry şi 2000 de ore de funcţionare pe an. În plus, zona ecranată de excludere a radiaţiei ar trebui să fie calculată pe baza vehiculului cu lungimea de 22 m. Clarificarea 10 Secţiunea 2: Sisteme de inspecţie neintruzivă (INI) - Cerinţe tehnice şi de performanţă detaliate (al doilea tabel de parametri pentru scanerul de bază mobil) Nr.: Tabel de parametri --- Specificaţii fizice Textul original: Dimensiune maximă recomandată pentru vehicul/obiect scanare (m) Lungimea: 22 m Lăţimea: 2.8 m Înălţimea: 5 m Dimensiuni totale (sau cu braţul deplasat) (m) Lungimea: 11 m Lăţimea: 8 m Înălţimea: 5.9 m Consultare/întrebare: În cazul în care cerința privind dimensiunea maximă recomandată a vehiculului / obiectului de scanare ar putea fi satisfăcută, dimensiunile totale de mai sus ale echipamentului de scanare nu ar trebui să fie limitate. Se recomandă de șters acest element pentru a oferi oportunitate pentru mai mulți concurenți și să se asigure puterea și interesul cumpărătorului. Clarificarea 11 Secţiunea 2: Sisteme de inspecţie neintruzivă (INI) - Cerinţe tehnice şi de performanţă detaliate (al doilea tabel de parametri pentru scanerul de bază mobil) Nr.: Tabel de parametri --- Specificaţii fizice Textul original: Dimensiune maximă recomandată pentru vehicul/obiect scanare (m) Lungimea: 22 m Lăţimea: 2.8 m Înălţimea: 5 m Dimensiunile braţului intern (suprafaţa de scanare) (m) Lăţimea: 3.9 m Înălţimea: 5.1 m Consultare/întrebare: Dacă se poate satisface cerința privind dimensiunea maximă recomandată pentru vehicul/obiect, dimensiunile brațului intern de mai sus ale echipamentului de scanare nu trebuie limitate. Se recomandă de șters acest element pentru a oferi oportunitate pentru mai mulți concurenți și să se asigure puterea și interesul cumpărătorului. Clarificarea 12 Secţiunea 2: Sisteme de inspecţie neintruzivă (INI) - Cerinţe tehnice şi de performanţă detaliate (al doilea tabel de parametri pentru scanerul de bază mobil) Nr.: Tabel de parametri --- Specificaţii fizice Textul original: Înălţimea minimă de scanare (m) 0.4 m de la sol la detector Consultare/întrebare: Înălţimea de scanare de 0,4 m este închisă spre partea sursei de raze X? Dacă înălţimea de scanare de 0,4 m este închisă spre partea detectorului, înălţimea de scanare închisă spre partea sursei de raze X va fi chiar mai mare (aproximativ 0,6 m), iar imaginea de scanare a vehiculului inspectat va lipsi mai mult. Clarificarea 13 Secţiunea 2: Sisteme de inspecţie neintruzivă (INI) - Cerinţe tehnice şi de performanţă detaliate (al doilea tabel de parametri pentru scanerul de bază mobil) Nr.: Tabel de parametri --- Specificaţii fizice Textul original: 1.1 Echipamentul cu raze X neintruziv pentru sarcini destinate inspectării mijloacelor de transport și containerelor trebuie să aibă un accelerator liniar cu energie dublă 4 - 6 MeV cu o penetrare minimă a oțelului de 330 mm. Orientarea braţului (x °) 90 ° faţă de obiectul inspectat ca standard, 80 ° -100 ° cu braţ variabil. * Va reduce uşor lăţimea de scanare * Consultare (întrebare specifică): Orientarea braţului: 90 ° faţă de obiectul inspectat ca standard, 80 ° -100 ° cu braţ variabil. * Va reduce uşor lăţimea de scanare *. În plus, ar trebui să fie garantată în acelaşi timp pătrunderea minimă a oţelului de 330 mm necesar pentru punctul 1.1. Din textul original, cerința privind dimensiunea maximă de scanare a vehiculului / obiectului este de 2,8m lățime. Este esențial să scanați vehiculul / obiectul cu o lățime de 2,8 m, în timp ce se asigură că brațul să se deplaseze până la 10 grade perpendicular în fiecare direcție? Funcția reglabilă a unghiului de scanare va restrânge tunelul de scanare, ceea ce va duce la incomoditate în procesul de scanare Clarificarea 14 Secţiunea 2: Sisteme de inspecţie neintruzivă (INI) - Cerinţe tehnice şi de performanţă detaliate (al doilea tabel de parametri pentru scanerul de bază mobil) Nr.: Tabel de parametri --- Specificaţii fizice Textul original: Direcţia de scanare În modul Gantry sistemul poate funcţiona în orice direcţie, o direcţie în modul Portal (Tx şi Bx). Consultare/întrebare: În modul Gantry, sistemul poate funcţiona în orice direcţie, iar sistemul poate funcţiona în orice direcţie în modul Portal (Tx şi Bx). În funcție de diferite limitări ale amplasării și de condițiile din jurul amplasamentului, dispunerea sistemelor de inspecție non-invazivă (INI) trebuie să corespundă condițiilor amplasamentului. Prin urmare, dacă sistemul poate funcționa într-o singură direcție, aceasta va duce la probleme în configurarea sistemelor de inspecție non-invazivă (INI). De fapt, vehiculul inspectat poate trece prin tunelul de scanare în orice direcție indicată în figura 5 și 6 de mai jos. Fig. 5 Indicarea direcției de deplasare Fig. 6 Indicarea direcției de deplasare Clarificarea 15 Secţiunea 2: Sisteme de inspecţie neintruzivă (INI) - Cerinţe tehnice şi de performanţă detaliate (al doilea tabel de parametri pentru scanerul de bază mobil) Nr.: Tabel de parametri --- Specificaţii fizice Textul original: Excluderea cabinei Posibilitatea de a evita automat scanarea cabinei numai pentru camioane cu remorcă în modul Tx. Consultare (întrebare specifică): Posibilitatea de a evita automat scanarea în cabină nu trebuie să fie numai pentru remorcă (prezentată în figura 7) în modul TX. Este necesară și scanarea boxei ce urmează a remorcii (prezentat în figura 8) la fața locului? Fig. 7 Camion remorcă Fig. 8 Camion închis Clarificarea 16 Secţiunea 2: Sisteme de inspecţie neintruzivă (INI) - Cerinţe tehnice şi de performanţă detaliate (al doilea tabel de parametri pentru scanerul de bază mobil) Nr.: Tabel de parametri --- Specificaţii fizice Textul original: Dimensiune maximă recomandată pentru vehicul/obiect scanare (m) Lungimea: 22 m Lăţimea: 2.8 m Înălţimea: 5 m Zona ecranată de excludere a radiaţiei, lungimea (m) x lăţimea (m) 40m x 50m bazat pe 20 de scanări pe oră în modul Gantry şi 2000 de ore de funcţionare pe an Consultare/întrebare: Zona ecranată de excludere a radiaţiei: 40m x 50m bazat pe 20 de scanări pe oră în modul Gantry şi 2000 de ore de funcţionare pe an. În plus, zona ecranată de excludere a radiaţiei ar trebui să fie calculată pe baza vehiculului cu lungimea de 22 m. Clarificarea 17 Secţiunea 3: Platforma sistemului de integrare a datelor - cerinţe de funcţionalitate şi performanţă Nr.: Punctul 3.2 Textul original: Principala aşteptare a platformei de integrare a datelor este de a prezenta informaţiile manifestului în mod clar analistului de imagine, pentru a evalua conţinutul containerului de marfă care este inspectat. Informaţiile manifestului şi datele aferente Containerului de marfă, care vor fi furnizate prin intermediul platformei de integrare a datelor, sunt importate în baza de date a sistemului de integrare a datelor prin EDI, Servicii Web şi OCR, RFID sau scanarea codurilor de bare 2D / QR a manifestului de documentare. Informaţiile din manifest furnizate de aceste surse ar trebui să includă, dar nu se limitează la, următoarele elemente de date - numărul containerului, data sosirii, linia de expediere, numărul documentului de transport, ţara / portul de origine, exportatorul, destinatarul şi Manifestul containerului. Informaţiile digitale referitoare la manifestele cu serviciile prevăzute vor permite revizuirea în timpul evaluării imaginii. Consultare (întrebare specifică): Puteţi oferi o prezentare generală a sistemelor sau interfeţelor care trebuie să fie integrate şi a protocoalelor de comunicare propuse, astfel încât să le putem reflecta în oferta tehnică? Clarificarea 18 Secţiunea 3: Platforma sistemului de integrare a datelor - cerinţe de funcţionalitate şi performanţă Nr.: Punctul 3.4 Textul original: În plus, cu platforma sistemului de integrare a datelor, sistemul de scanare neintruzivă este un instrument de colectare a datelor pentru organele de securitate de stat şi este utilizat nu numai pentru inspecţie. Platforma sistemului de integrare a datelor oferă posibilitatea de a integra şi reda datele generate de Sisteme de inspecţie neintruzivă cu alte baze de date cu informaţii de securitate şi este integrată pentru a accesa mai multe baze de date pentru a include baze de date penale / administrative locale şi naţionale, precum şi informaţii critice despre vehicule, conducători şi manifestele la punctele de control vamal. Consultare (întrebare specifică): Puteţi oferi o prezentare generală a sistemelor sau interfeţelor care trebuie integrate şi a protocoalelor de comunicare propuse, astfel încât să le putem reflecta în oferta tehnică? Clarificarea 19 Secţiunea 3: Platforma sistemului de integrare a datelor - cerinţe de funcţionalitate şi performanţă Nr.: Punctul 3.7 Textul original: Platforma de integrare a datelor trebuie, de asemenea, să fie capabilă să se integreze cu periferice şi sisteme existente, precum şi cu software-ul sistemelor existente. Acest lucru maximizează disponibilitatea sistemelor existente operate în prezent de Serviciul Vamal, fără a izola aceste sisteme de analiză la distanţă. Consultare (întrebare specifică): Puteţi oferi numele, cantităţile şi alte informaţii ale acestor periferice şi sisteme existente, astfel încât să putem face o estimare aproximativă a volumului de muncă posibil? Clarificarea 20 Secţiunea 3: Platforma sistemului de integrare a datelor - cerinţe de funcţionalitate şi performanţă Nr.: Punctul 3.9 Textul original: Platforma sistemului de integrare a datelor - Cerinţe tehnice şi funcţionale detaliate Consultare (întrebare specifică): Aţi putea oferi o descriere mai specifică a cerinţelor funcţionale sau a scenariilor aplicaţiei pentru tehnologiile enumerate? Cum ar fi recunoaşterea facială, soluţia de cod de bare cu matrice de cod QR, conţinutul afişat al tabloului de bord al fluxului de lucru şi detalii despre alte funcţii? Clarificarea 21 Secţiunea 3: Platforma sistemului de integrare a datelor - cerinţe de funcţionalitate şi performanţă Nr.: Punctul 3.9.2 Textul original: Prezentarea tuturor sau a unei părţi a acestor date în browser web, telefoane mobile şi tablete Android şi iOS. Consultare (întrebare specifică): Este necesar să utilizaţi un browser Web pentru a vizualiza informaţiile de inspecţie pe terminalele personale ale operatorului (mobil, tabletă)? Clarificarea 22 Secţiunea 3: Platforma sistemului de integrare a datelor - cerinţe de funcţionalitate şi performanţă Nr.: Punctul 3.9.18 Textul original: Rapoarte detaliate disponibile pentru eficienţa operatorului, inclusiv procesul de analiză a imaginii, performanţa TIP / IR. Consultare (întrebare specifică): Aţi putea descrie cerinţele specifice ale performanţei TIP / IR? Clarificarea 23 Secţiunea 4: Serviciul de analiză a imaginilor şi integrare a datelor oferit Nr.: Secţiunea 4 Consultare (întrebare specifică): Aţi putea descrie numărul de terminale virtuale care trebuie să fie puse la dispoziţie? Clarificarea 24 Secţiunea 4: Serviciul de analiză a imaginilor şi integrare a datelor oferit Nr.: Punctul 4.5 Textul original: Centrul de date, centrul de analiză la distanţă şi proiectarea punctelor de scanare prevăzute. Consultare (întrebare specifică): Serviciul CertScan care trebuie să fie prezentat de ofertant se referă la platforma de integrare globală S2? Centrul de date (CD-uri) şi alte module de server trebuie să utilizeze tehnologii legate de Microsoft Windows şi pot fi utilizate tehnologii bazate pe Linux asigurând în acelaşi timp cerinţe funcţionale? Clarificarea 25 Secţiunea 4: serviciul de analiză a imaginilor şi integrare a datelor oferit Nr.: Punctul 4.6.2 Textul original: Planul de implementare hardware Consultare (întrebare specifică): Fiecare CLA trebuie să construiască un cluster de gazdă virtuală? Putem asigura un set mai mare de cluster server de gazdă la centrul de date (CD-uri), iar fiecare CLA ar putea utiliza serviciile desktop virtuale din centrul de date (CD-uri)?
Ответ (21 дек 2020, 09:21):
.
Servicii de inspecție non-intruzivă a mărfurilor și mijloacelor de transport la posturile vamale Leușeni, Giurgiulești și Tudora pentru o perioadă de 7 ani (84 luni calendaristice)
Дата:
20 ноя 2020, 08:48
Название вопроса:
Certificat securitatea informatiilor v. certificat securitatea datelor
Вопрос:
Buna ziua, Conform documentatiei de tender urmeaza a fi depusa dovada pe Certificarea securitatii informatiilor si certificat securitatea datelor. Este vorba de doua certificate diferite (asa cum apare in oferta)? Sau este acelasi certificat? Daca sunt diferite, care ar fi diferenta?
Ответ (21 дек 2020, 09:22):
.
Вопросы в период разъяснений могут задавать только авторизованные пользователи платформы.