Государственная закупка
21029190
Soluție de distribuție automată a sarcinilor în rețeaua LAN
1
Период разъяснений
с 08.10.2020 13:17
по 16.10.2020 13:30
по 16.10.2020 13:30
2
Подача предложений
с 16.10.2020 13:30
по 26.10.2020 14:00
по 26.10.2020 14:00
3
Аукцион
с 27.10.2020 14:00
по 27.10.2020 14:09
по 27.10.2020 14:09
4
Оценка
5
Предложения рассмотрены
Статус
Предложения рассмотрены
Оценочная стоимость без НДС
310 555 MDL
Период уточнений:
8 окт 2020, 13:17 - 16 окт 2020, 13:30
Подача предложений:
16 окт 2020, 13:30 - 26 окт 2020, 14:00
Начало аукциона:
27 окт 2020, 14:00
Техническая служба поддержки для поставщиков:
(+373) 79999801
Tip: Soluție de distribuție automată a sarcinilor în rețeaua de transport date
Licențierea: Modelul de licențiere pentru soluția oferită va fi de tip perpetual sau subscriere. Totodată, modelul de licențiere oferit va permite ulterior extinderea atât a capacităților de performanță cât și de funcționalitate.
Soluția trebuie să asigure distribuția automată a sarcinilor în funcție de nivelul de încărcare a serviciilor importante utilizate în BNM. Totodată această soluție va permite redirecționarea automată a solicitărilor utilizatorilor către resursele de rezervă în cazul indisponibilității unora.
Cerințe generale față de soluție:
1. Soluția trebuie să fie propusă ca un Appliance Virtual, compatibilă cu platformele virtuale VMware și Citrix;
2. Soluția trebuie să consiste din 2 mașini virtuale configurate în regim de disponibilitate înaltă (HA);
3. Soluția trebuie să fie scalabilă;
4. Soluția trebuie să asigure minimum o performanță de procesare de 200Mbps;
5. Soluția trebuie să suporte rute statice;
6. Soluția trebuie să suporte NAT și Reverse NAT;
7. Soluția trebuie să suporte tehnologia link aggregation;
8. Soluția trebuie să suporte balansarea traficului de rețea în regim Transparent și Proxy;
9. Soluția trebuie să ofere posibilitatea integrării cu mai multe subrețele;
10. Soluția trebuie să suporte balansarea încărcăturii de rețea la nivelele Layer 4 – Layer 7 a modelului de referință OSI;
11. Soluția trebuie să suporte cel puțin următoarele metodologii de balansare a încărcăturii:
11.1. Round-Robin - distribuirea încărcăturii prin rotație, indiferent de sarcină;
11.2. Least Connections - distribuirea încărcăturii către destinația care deservește cel mai puține conexiuni;
11.3. Least Response Time – distribuirea încărcăturii către destinația cu cel mai mic timp mediu de răspuns;
11.4. Least Bandwith – distribuirea încărcăturii către destinația ce operează cel mai puțin trafic;
11.5. Least Packets – distribuirea încărcăturii către destinția care operează cel mai mic număr de pachete pe secundă
11.6. Politici definite de utilizator pe bază de URL, Domen, Sursă, Destinație, Server Application State Protocol (SASP), etc.
12. Soluția trebuie să suporte mai multe opțiuni de monitorizare a serverului, serviciului – ICMP, TCP, HTTP, HTTPS, etc.
13. Soluția trebuie să suporte mai multe monitoare pe un singur server cu diferite priorități;
14. Soluția trebuie să suporte opțiunea X-Forward options;
15. Soluția trebuie să suporte minim următoarele protocoale: TCP, UDP, FTP, HTTP, HTTPS, DNS, SIP(over UDP), RTSP, RADIUS, SQL, RDP, SMTP
16. Soluția trebuie să suporte redirecționarea conexiunilor bazate pe sursă, destinație, sesiune;
17. Soluția trebuie să accepte SSL offload pe Load Balancer;
18. Soluția trebuie să accepte criptarea criptarea end-to-end SSL;
19. Soluția trebuie să permită blocarea renegocierii SSL;
20. Soluția trebuie să suporte protocolul TLS 1.0, 1.1, 1.2 și 1.3;
21. Soluția trebuie să suporte politicile de rescriere și redirecționare a răspunsurilor;
22. Soluția trebuie să ofere managementul centralizat al tuturor componentelor și funcțiilor administrative dintr-o singură interfață de utilizator, bazată pe o interfață web, cu un coținut ”User Friendly” și intuitivă pentru administrarea sistemului;
23. Soluția trebuie să asigure integrarea cu sistemele SIEM;
24. Soluția trebuie să suporte DDoS protecție la nivel de Layer 3, 4;
25. Soluția trebuie să suporte ACL la nivel de Layer 3, 4;
26. Soluția trebuie să suporte controlul ratei utilizării resurselor;
27. Soluția trebuie să suporte inspectarea solicitărilor HTTP, cu întreprinderea anumitor acțiuni în baza politicilor definite;
28. Soluția trebuie să ofere instrumente de raportare ce va include, dar nu se va limita la următoarele datele:
28.1. Numărul total de accesări pe server/serviciu, lățimea de bandă utilizată, timpul de procesare a solicitărilor;
28.2. Utilizarea resurselor, monitorizarea traficului în timp real pentru investigații detailate;
28.3. Rapoarte generale conform anumitor criterii, ca ex: cele mai accesate resurse, clienții ce consumă cele mai multe resurse etc.
Perioada de suport local și menținere de la producător:
1. Pentru soluția ofertată se solicită a fi 12 luni din data acceptanței finale a soluției.
2. Producătorul trebuie să ofere suport prin e-mail sau conectare de la distanță, inclusiv suport local din partea partenerului.
3. Suportul solicitat este de 8/5 (opt ore cinci zile ) conform orarului de lucru a Beneficiarului.
Notă:
Pentru verificarea corespunderii cerințelor înaintate, după deschiderea ofertelor, la solicitarea autorității contractante în decurs de 3 zile lucrătoare Ofertantul va oferi versiunea trial a soluției ofertate pentru testare.
Lucrările de instalare, configurare, punerea în funcțiune a soluției și asigurarea suportului la definirea/configurarea și exploatarea soluției pentru primul an de exploatare precum și transferul de cunoștințe Beneficiarului inclusiv furnizarea documentației de instalare, configurare și restabilire a serviciului oferit, trebuie să fie executate de Ofertant, iar costul acestora trebuie să fie incluse în ofertă.
Termen de livrare: 30 zile lucrătoare de la data intrării în vigoare a contractului, care include și timpul lucrărilor de instalare, configurare și punerea în funcțiune a soluției.
Ofertantul în funcție de tipul licenței ofertate va indica costul total de deținere (TCO) pentru următorii 4 ani după finisarea primului an de suport standard inclus de la Producător.
În cazul în care Ofertantul va oferi o licență de tip perpetual va indica prețul pentru suportul Standard de la Producător pentru următorii 4 ani și pentru cazul când Ofertantul va oferi o licență de tip subscriere va indica prețul licenței, pentru următorii 4 ani.
Informația dată este cu titlu de informare pentru a fi utilizată în cadrul evaluării financiare.
Licențierea: Modelul de licențiere pentru soluția oferită va fi de tip perpetual sau subscriere. Totodată, modelul de licențiere oferit va permite ulterior extinderea atât a capacităților de performanță cât și de funcționalitate.
Soluția trebuie să asigure distribuția automată a sarcinilor în funcție de nivelul de încărcare a serviciilor importante utilizate în BNM. Totodată această soluție va permite redirecționarea automată a solicitărilor utilizatorilor către resursele de rezervă în cazul indisponibilității unora.
Cerințe generale față de soluție:
1. Soluția trebuie să fie propusă ca un Appliance Virtual, compatibilă cu platformele virtuale VMware și Citrix;
2. Soluția trebuie să consiste din 2 mașini virtuale configurate în regim de disponibilitate înaltă (HA);
3. Soluția trebuie să fie scalabilă;
4. Soluția trebuie să asigure minimum o performanță de procesare de 200Mbps;
5. Soluția trebuie să suporte rute statice;
6. Soluția trebuie să suporte NAT și Reverse NAT;
7. Soluția trebuie să suporte tehnologia link aggregation;
8. Soluția trebuie să suporte balansarea traficului de rețea în regim Transparent și Proxy;
9. Soluția trebuie să ofere posibilitatea integrării cu mai multe subrețele;
10. Soluția trebuie să suporte balansarea încărcăturii de rețea la nivelele Layer 4 – Layer 7 a modelului de referință OSI;
11. Soluția trebuie să suporte cel puțin următoarele metodologii de balansare a încărcăturii:
11.1. Round-Robin - distribuirea încărcăturii prin rotație, indiferent de sarcină;
11.2. Least Connections - distribuirea încărcăturii către destinația care deservește cel mai puține conexiuni;
11.3. Least Response Time – distribuirea încărcăturii către destinația cu cel mai mic timp mediu de răspuns;
11.4. Least Bandwith – distribuirea încărcăturii către destinația ce operează cel mai puțin trafic;
11.5. Least Packets – distribuirea încărcăturii către destinția care operează cel mai mic număr de pachete pe secundă
11.6. Politici definite de utilizator pe bază de URL, Domen, Sursă, Destinație, Server Application State Protocol (SASP), etc.
12. Soluția trebuie să suporte mai multe opțiuni de monitorizare a serverului, serviciului – ICMP, TCP, HTTP, HTTPS, etc.
13. Soluția trebuie să suporte mai multe monitoare pe un singur server cu diferite priorități;
14. Soluția trebuie să suporte opțiunea X-Forward options;
15. Soluția trebuie să suporte minim următoarele protocoale: TCP, UDP, FTP, HTTP, HTTPS, DNS, SIP(over UDP), RTSP, RADIUS, SQL, RDP, SMTP
16. Soluția trebuie să suporte redirecționarea conexiunilor bazate pe sursă, destinație, sesiune;
17. Soluția trebuie să accepte SSL offload pe Load Balancer;
18. Soluția trebuie să accepte criptarea criptarea end-to-end SSL;
19. Soluția trebuie să permită blocarea renegocierii SSL;
20. Soluția trebuie să suporte protocolul TLS 1.0, 1.1, 1.2 și 1.3;
21. Soluția trebuie să suporte politicile de rescriere și redirecționare a răspunsurilor;
22. Soluția trebuie să ofere managementul centralizat al tuturor componentelor și funcțiilor administrative dintr-o singură interfață de utilizator, bazată pe o interfață web, cu un coținut ”User Friendly” și intuitivă pentru administrarea sistemului;
23. Soluția trebuie să asigure integrarea cu sistemele SIEM;
24. Soluția trebuie să suporte DDoS protecție la nivel de Layer 3, 4;
25. Soluția trebuie să suporte ACL la nivel de Layer 3, 4;
26. Soluția trebuie să suporte controlul ratei utilizării resurselor;
27. Soluția trebuie să suporte inspectarea solicitărilor HTTP, cu întreprinderea anumitor acțiuni în baza politicilor definite;
28. Soluția trebuie să ofere instrumente de raportare ce va include, dar nu se va limita la următoarele datele:
28.1. Numărul total de accesări pe server/serviciu, lățimea de bandă utilizată, timpul de procesare a solicitărilor;
28.2. Utilizarea resurselor, monitorizarea traficului în timp real pentru investigații detailate;
28.3. Rapoarte generale conform anumitor criterii, ca ex: cele mai accesate resurse, clienții ce consumă cele mai multe resurse etc.
Perioada de suport local și menținere de la producător:
1. Pentru soluția ofertată se solicită a fi 12 luni din data acceptanței finale a soluției.
2. Producătorul trebuie să ofere suport prin e-mail sau conectare de la distanță, inclusiv suport local din partea partenerului.
3. Suportul solicitat este de 8/5 (opt ore cinci zile ) conform orarului de lucru a Beneficiarului.
Notă:
Pentru verificarea corespunderii cerințelor înaintate, după deschiderea ofertelor, la solicitarea autorității contractante în decurs de 3 zile lucrătoare Ofertantul va oferi versiunea trial a soluției ofertate pentru testare.
Lucrările de instalare, configurare, punerea în funcțiune a soluției și asigurarea suportului la definirea/configurarea și exploatarea soluției pentru primul an de exploatare precum și transferul de cunoștințe Beneficiarului inclusiv furnizarea documentației de instalare, configurare și restabilire a serviciului oferit, trebuie să fie executate de Ofertant, iar costul acestora trebuie să fie incluse în ofertă.
Termen de livrare: 30 zile lucrătoare de la data intrării în vigoare a contractului, care include și timpul lucrărilor de instalare, configurare și punerea în funcțiune a soluției.
Ofertantul în funcție de tipul licenței ofertate va indica costul total de deținere (TCO) pentru următorii 4 ani după finisarea primului an de suport standard inclus de la Producător.
În cazul în care Ofertantul va oferi o licență de tip perpetual va indica prețul pentru suportul Standard de la Producător pentru următorii 4 ani și pentru cazul când Ofertantul va oferi o licență de tip subscriere va indica prețul licenței, pentru următorii 4 ani.
Informația dată este cu titlu de informare pentru a fi utilizată în cadrul evaluării financiare.
Информация о заказчике
Наименование
Фискальный код/IDNO
Адрес
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Веб сайт
---
Контактное лицо
Данные о закупке
Дата создания
8 окт 2020, 13:00
Дата последних изменений
15 окт 2020, 11:35
Оценочная стоимость (без НДС)
310 555 MDL
Размер минимального шага понижения цены
310,56 MDL
Achizitii.md ID
21029190
MTender ID
Тип процедуры
Запрос ценовых оферт (товары)
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Адрес поставки
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Срок действия контракта
1 дек 2020 13:05 - 30 янв 2021 13:05
Список позиций
1)
Название
Soluție de distribuție automată a sarcinilor în rețeaua de transport date, inclusiv 12 luni de suport local și menținere de la producător
CPV: 48200000-0 - Пакеты программного обеспечения для сетей, интернета и интранета
Количество: 1.0
Ед. измерения: Bucata
2)
Название
Componente de cost ale TCO (Costul total de deținere)
CPV: 48200000-0 - Пакеты программного обеспечения для сетей, интернета и интранета
Количество: 1.0
Ед. измерения: Bucata
Настройки подписки сохранены.
Помните, вы всегда можете вернутся в раздел Подписки и внести изменения в периодичность получения писем, удалить или добавить категории и заказчиков.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Документы процедуры закупок
Ниже доступны оферты участников, документы к офертам вы можете посмотреть нажав на иконку папки.
На основе Решения рабочей группы для выбора победителя требуется:
1) Выберите победителя нажав на кнопку признать победителем.
2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.
3) После выбора победителя нажмите кнопку: “Принять решение”.
Квалификация участников
№
Наименование участника
Цена предложения
Статус
1
Наименование участника:
BTS PRO
Цена предложения:
277 200 MDL
Статус:
Победитель
Corespunde tuturor cerințelor de calificare și tehnice obligatorii solicitare, la cel mai mic preț.
09.11.20 16:12
Причина: Corespunde tuturor cerințelor de calificare și tehnice obligatorii solicitare, la cel mai mic preț.
Документы квалификации
Документы квалификации отсутствуют
Документы, поданные с предложением
citrix-adc-data-sheetsigned.pdf
ID: 0ead3d1b-a1ab-4c47-bbcf-4dcb76ebfbf4
x_technicalDocuments
Дата загрузки:
26.10.20 13:49
Дата открытия:
27.10.20 14:09
duae_btssemnat.pdf
ID: 1123b300-7d25-4cf8-a7db-5f2e928abefa
Документы соответствия
Дата загрузки:
26.10.20 13:49
Дата открытия:
27.10.20 14:09
procurabgподписан.pdf
ID: 273878d1-28fc-4cae-af66-3ebf49aa8f45
Документы соответствия
Дата загрузки:
26.10.20 13:49
Дата открытия:
27.10.20 14:09
bts-bnm234signed.pdf
ID: 428344bc-6fc6-4c12-a3b1-5fd074ac815a
Документы для представления
Дата загрузки:
26.10.20 13:49
Дата открытия:
27.10.20 14:09
formulare_btssemnat.pdf
ID: 6827d4fa-c352-4fbc-81d7-19266eaaf324
Квалификационные документы
Дата загрузки:
26.10.20 13:49
Дата открытия:
27.10.20 14:09
manufacturersauthorizationform_btsfornbmsemnat.pdf
ID: 94e3d849-136e-46f4-8df0-65b5213ad057
Квалификационные документы
Дата загрузки:
26.10.20 13:49
Дата открытия:
27.10.20 14:09
citrixnetscalervpxdatasheet.pdf
ID: c11210dd-fdd2-4fca-8ec0-645cc3459076
x_technicalDocuments
Дата загрузки:
26.10.20 13:49
Дата открытия:
27.10.20 14:09
procuraadподписан.pdf
ID: de078f9d-25cd-4f2a-8673-d9f8d735f425
Документы соответствия
Дата загрузки:
26.10.20 13:49
Дата открытия:
27.10.20 14:09
oferta_btssigned.pdf
ID: df0dc658-3eb8-40ec-947f-de4b3475210c
Финансовое предложение
Дата загрузки:
26.10.20 13:49
Дата открытия:
27.10.20 14:09
fisc211020-051120semnat.pdf
ID: e6865e55-7401-49ac-a477-7b9303bb6d7e
Квалификационные документы
Дата загрузки:
26.10.20 13:49
Дата открытия:
27.10.20 14:09
2
Наименование участника:
DAAC System Integrator SRL
Цена предложения:
277 277 MDL
Статус:
В ожидании
Документы типа "Квалификационная документация", "финансовое предложение" и "иллюстрация" будут доступны всем для просмотра только после перехода оферты в статус "на рассмотрении".
Причина: Не указано
Документы квалификации
Документы квалификации отсутствуют
Документы, поданные с предложением
procura culicov iu.signed.pdf
procura culicov iu.signed.pdf
ID: aaa7973b-884f-4c27-822e-2fb13c7871c4
Документы для представления
Дата загрузки:
26.10.20 11:49
Дата открытия:
27.10.20 14:09
6. formularul duae.signed.pdf
6. formularul duae.signed.pdf
ID: bb9e5a4d-ea91-4ecf-96e1-052b7a36ecbf
Документы соответствия
Дата загрузки:
26.10.20 11:47
Дата открытия:
27.10.20 14:09
11. personalul de specialitate cazacov_cv_eng.signed.pdf
11. personalul de specialitate cazacov_cv_eng.signed.pdf
ID: 03a4e56b-49e8-46b9-b59e-72c693402853
Квалификационные документы
Дата загрузки:
26.10.20 11:48
Дата открытия:
28.10.20 10:11
5. specificații de preț, f4.2.signed.pdf
5. specificații de preț, f4.2.signed.pdf
ID: 0f710f64-fe61-4bf9-90a6-8d6644ad7e60
Финансовое предложение
Дата загрузки:
26.10.20 11:47
Дата открытия:
28.10.20 10:11
12. actul care atestă dreptul de livrare_f5_maf_daac_nba.signed.pdf
12. actul care atestă dreptul de livrare_f5_maf_daac_nba.signed.pdf
ID: 1e089476-3620-4a3f-8738-08348d050eea
Квалификационные документы
Дата загрузки:
26.10.20 11:48
Дата открытия:
28.10.20 10:11
formular informativ.signed.pdf
formular informativ.signed.pdf
ID: 573b6b83-c589-418d-bf53-63c09d0cdbc8
Квалификационные документы
Дата загрузки:
26.10.20 11:49
Дата открытия:
28.10.20 10:11
9. dsi situatii financiare 2019.signed.pdf
9. dsi situatii financiare 2019.signed.pdf
ID: 5b68667a-98f6-4da7-86c9-612582d1d440
Квалификационные документы
Дата загрузки:
26.10.20 11:48
Дата открытия:
28.10.20 10:11
service-centru autorizat.signed.pdf
service-centru autorizat.signed.pdf
ID: 5d3fb480-4ae9-4cdb-bf26-d52ff0a159f2
Квалификационные документы
Дата загрузки:
26.10.20 11:49
Дата открытия:
28.10.20 10:11
Квалификационные документы
Дата загрузки:
26.10.20 11:49
Дата открытия:
28.10.20 10:11
8. certificat de atribuire contului bancar_stampilat.signed.pdf
8. certificat de atribuire contului bancar_stampilat.signed.pdf
ID: 8bfb2067-9ce9-4cc0-868c-eee9b57c3205
Квалификационные документы
Дата загрузки:
26.10.20 11:47
Дата открытия:
28.10.20 10:11
2. garantia bancara.signed.pdf
2. garantia bancara.signed.pdf
ID: 8fa9d9a9-3481-4db6-8482-b3fbb9cf185a
Квалификационные документы
Дата загрузки:
26.10.20 11:46
Дата открытия:
28.10.20 10:11
4. specificații tehnice, f4.1.signed.pdf
4. specificații tehnice, f4.1.signed.pdf
ID: 92f906de-e960-423f-99ed-91b86f7e0256
Квалификационные документы
Дата загрузки:
26.10.20 11:46
Дата открытия:
28.10.20 10:11
Финансовое предложение
Дата загрузки:
26.10.20 11:46
Дата открытия:
28.10.20 10:11
10. demonstrarea experienței.signed.pdf
10. demonstrarea experienței.signed.pdf
ID: b71750de-96fe-4388-9315-1f1e76776adc
Квалификационные документы
Дата загрузки:
26.10.20 11:48
Дата открытия:
28.10.20 10:11
7. certificat de înregistrare a întreprinderii.signed.pdf
7. certificat de înregistrare a întreprinderii.signed.pdf
ID: cad75c0f-f227-4096-aab0-782ec20f4f1c
Квалификационные документы
Дата загрузки:
26.10.20 11:47
Дата открытия:
28.10.20 10:11
11. personalul de specialitate f5-ca-cert.signed.pdf
11. personalul de specialitate f5-ca-cert.signed.pdf
ID: e127ffb5-1caf-44a9-aaeb-200e2d72c143
Квалификационные документы
Дата загрузки:
26.10.20 11:48
Дата открытия:
28.10.20 10:11
История аукциона
Просмотр аукциона
Soluție de distribuție automată a sarcinilor în rețeaua LAN
Дата:
15 окт 2020, 12:35
Название вопроса:
Clarificarea Cerintelor
Вопрос:
Buna ziua. Ținând cont de cerințele înaintate fată de soluția cerută în punctele 10, 24, si 25, cât și de cerințele față de lucrările de instalare, configurare, și suport, care trebuie sa fie incluse în preț, și să fie planificate pentru a acoperi termenul limită cerut, vă rugăm să indicați concret, câte anume aplicații doriți Dvs să le protejați de DDOS (conform p.24) și pentru câte aplicații doriți sa implementați ACL extins Layer 4, la care face referință p.25?
Ответ (15 окт 2020, 16:53):
Bună ziua,
Vă mulțumim pentru întrebarea de clarificare acordată.
În acest context, Vă informăm că: „La etapa inițială vor fi protejate de DDoS două aplicații web. La fel vor fi utilizate anumite reguli ACL în contextul acestor resurse.
Vă mulțumim.
Soluție de distribuție automată a sarcinilor în rețeaua LAN
Дата:
15 окт 2020, 14:36
Название вопроса:
Specificația tehnică
Вопрос:
Stimați domni,
Pentru a vă putea oferi o soluție total corespunzătoare cerințelor Dvs, vă rugăm să indicați următorii parametri ce țin de balansarea sarcinii:
1) numărul și tipul aplicațiilor (traficului) care trebuie balansate (web, messenger-e, trafic non-web)
2) numărul aplicațiilor cu trafic securizat SSL/TLS
Vă mulțumim anticipat!
Ответ (15 окт 2020, 16:54):
Bună ziua, Vă mulțumim pentru întrebarea de clarificare acordată. În acest context, Vă informăm că:
„La etapa inițială vor fi incluse în balansarea sarcinii două aplicații web și serviciul mail. Ambele aplicații web folosesc trafic securizat”.
Vă mulțumim.
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Активный".
Разъяснения
Документ успешно подписан
OK