Выберите тип процедуры
Коммерческая закупка
21028075
1
Период разъяснений
с
09.09.2020 14:26
по 15.09.2020 10:30
по 15.09.2020 10:30
2
Подача предложений
с
15.09.2020 10:30
по 22.09.2020 11:00
по 22.09.2020 11:00
3
Аукцион
23.09.2020 15:00
4
Оценка
5
Контракт
Статус
Оценка
Оценочная стоимость без НДС
591 666,67 MDL
Период уточнений:
9 сен 2020, 14:26 - 15 сен 2020, 10:30
Подача предложений:
15 сен 2020, 10:30 - 22 сен 2020, 11:00
Техническая служба поддержки для поставщиков:
(+373) 79999801
Подписаться невозможно
в период Оценка
Prestarea serviciilor indicate în Termenii de referință și în anexa nr. 1 la Caietul de sarcini/ Invitație de participare la procedura de achiziție respectivă include, dar nu se limitează la, următoarele elemente:
1. Analiza dezvoltărilor indicate în anexa nr. 1 la Caietul de sarcini/ Invitație de participare la procedura de achiziție respectivă și definirea cerințelor de modificare. Consultarea Beneficiarului în vederea formulării sarcinilor de dezvoltare;
2. Modificarea codului sursă conform noilor cerințe impuse de cadrul normativ sau mediul de producție.
3. Managementul schimbărilor:
i. Consultarea specialiștilor beneficiarului în vederea elaborării planurilor de implementare a modificărilor și suportul la implementarea acestora;
ii. Analiza impactului, testarea și suportul privind aplicarea reînnoirilor pentru sistemele de operare, SGBD și alte componente program externe cu care interacționează sistemul informatic;
iii. Testarea de comun cu specialiștii Beneficiarului a impactului modificărilor asupra parametrilor de funcționare și siguranței sistemului informatic;
4. Documentarea sistemului și lucrări de reinginerie ”inversă” (definirea structurii logice a în baza codului sursă).
5. Perfectarea scripturilor de corectare a datelor în vederea soluționării incidentelor legate de SIF.
1. Analiza dezvoltărilor indicate în anexa nr. 1 la Caietul de sarcini/ Invitație de participare la procedura de achiziție respectivă și definirea cerințelor de modificare. Consultarea Beneficiarului în vederea formulării sarcinilor de dezvoltare;
2. Modificarea codului sursă conform noilor cerințe impuse de cadrul normativ sau mediul de producție.
3. Managementul schimbărilor:
i. Consultarea specialiștilor beneficiarului în vederea elaborării planurilor de implementare a modificărilor și suportul la implementarea acestora;
ii. Analiza impactului, testarea și suportul privind aplicarea reînnoirilor pentru sistemele de operare, SGBD și alte componente program externe cu care interacționează sistemul informatic;
iii. Testarea de comun cu specialiștii Beneficiarului a impactului modificărilor asupra parametrilor de funcționare și siguranței sistemului informatic;
4. Documentarea sistemului și lucrări de reinginerie ”inversă” (definirea structurii logice a în baza codului sursă).
5. Perfectarea scripturilor de corectare a datelor în vederea soluționării incidentelor legate de SIF.
Информация о заказчике
Наименование
Фискальный код/IDNO
Адрес
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Vasile Alecsandri nr.42
Веб сайт
---
Контактное лицо
Данные о закупке
Дата создания
9 сен 2020, 14:26
Дата последних изменений
9 сен 2020, 14:26
Achizitii.md ID
21028075
MTender ID
CPV
72500000-0 - Servicii informatice
Тип процедуры
Запрос ценовых оферт (услуги)
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Источники финансирования
Список лотов
Документы процедуры закупок
documentatia_standard_cop (1).docx
Документация к предложению
informație privind criteriile de evaluare și calificare pentru ofertanți, modele de formulare
9.09.20 14:26
anunț de participare.pdf
anunț de participare.pdf
tenderNotice
invitație de participare
9.09.20 14:26
anexa nr.1 caiet de sarcini rec .pdf
anexa nr.1 caiet de sarcini rec .pdf
Техническая спецификация
specifiații tehnice
9.09.20 14:26
Вопросы в период разъяснений могут задавать только авторизованные пользователи платформы.
Документ успешно подписан
OK