Статус Отменен
Оценочная стоимость без НДС 4 532 210 MDL
Период уточнений: 8 июл 2020, 15:58 - 20 авг 2020, 10:00
Подача предложений: 20 авг 2020, 10:00 - 15 сен 2020, 10:00

Техническая служба поддержки для поставщиков:

(+373) 79999801


Данная процедура проводится без электронного аукциона. Ваша оферта является окончательной и должна содержать весь список необходимых документов.

Echipament IT
Информация об отмене
Причина отмены
IP Universitatea Tehnică a Moldovei anulează procedura de achiziție pe motiv că nu este posibil tehnic de adăugat loturi noi în sistem.
Дата отмены
12 авг 2020, 16:04
Информация о заказчике
Фискальный код/IDNO
Адрес
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Stefan cel Mare nr. 168
Веб сайт
---
Контактное лицо
Ф.И.О
Olga Gherman
Контактный номер
022 23-35-03
Эл. адрес
Данные о закупке
Дата создания
8 июл 2020, 15:58
Дата последних изменений
12 авг 2020, 16:04
Achizitii.md ID
21025791
CPV
30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Тип процедуры
Открытый торг
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Источники финансирования
Список лотов
Отменена
Отменена
Отменена
Lot 4 Tablă interactivă (Interactive table)
Бюджет: 1047680.0 MDL
Отменена
Lot 8 Computer portabil (Laptop) Model 2
Бюджет: 82710.0 MDL
Отменена
Lot 9 Echipament radio (Access Point)
Бюджет: 17230.0 MDL
Отменена
Отменена
Lot 7 Computer portabil (Laptop) Model 1
Бюджет: 118900.0 MDL
Отменена
Отменена
Отменена
Дата:
8 июл 2020, 18:17
Название вопроса:
Lot 7 Computer portabil (Laptop) Model 1
Вопрос:
Vă rugăm să confirmați că în primul tip de laptop aveți nevoie exact de conectorul mecanic pentru conectarea stației de andocare.
Ответ (10 июл 2020, 22:43):
Bună ziua. La întrebarea dvs privind "Lot 7 Computer portabil (Laptop) Model 1" venim cu următoarea precizare: Confirmăm că în primul tip de laptop nu avem nevoie exact de conector mecanic pentru conectarea stației de andocare.
Дата:
8 июл 2020, 18:23
Название вопроса:
Caiet de sarcini
Вопрос:
Stimați domni. După analiza caietului de sarcini pentru unele categorii de echipamente este nevoie de remarcat, că spre exemplu, parametrii tehnici pentru laptop sunt facute exclusive pentru HP, deoarece nici Dell, nici Lenovo, nici alte modele – nu au in gama sa, ecrane cu așa caracteristici. Este vorba despre laptopul HP Elitebook 840G6 (6 bucați) și HP Elite Dragonfly (3 bucați). Cerințele față de Imprimantă multifuncțională laser sunt scrise sub MFD Canon i-Sensys MF443dw utilizânduse termenii și caracteristicile proprietare apartelor indicate. Rugăm să revizuiți caietul de sarcini ca parametrii solicitați al echipamentelor să corespundă „art. 37 Regulile privind descrierea bunurilor, lucrărilor și serviciilor din Legea 131/2015” și practicii ERASMUS+, care după părerea noastră nu presupune urmarea intereselor unor companii concrete sau producători.
Ответ (10 июл 2020, 22:48):
Bună ziua! Vă informăm că am ținut cont de obiectivele propuse în cadrul proiectului MHELM și nu am favorizat nici o companie sau producător care eventual poate oferta în cadrul licitației. Cu scopul asigurării accesului egal la procedura de achiziție și asigurarea unui grad sporit de concurență, informăm că caietul de sarcini pentru loturile 6,7,8 și lotul 12 a fost revizuit și documentele cu modificările menționate sunt atașate în sistem.
Lot 4 Tablă interactivă (Interactive table)
Дата:
10 июл 2020, 09:21
Название вопроса:
Optoma op651rke
Вопрос:
Stimați domni. După analiza caietului de sarcini pentru unele categorii de echipamente este nevoie de remarcat, că spre exemplu, parametrii tehnici sunt facute exclusive pentru Optoma op651rke https://www.optomaeurope.com/product-details/op651rke#specifications , deoarece alte modele – nu au in gama sa toate caracteristicile indicate proprietare apartelor indicate. Rugăm să revizuiți caietul de sarcini ca parametrii solicitați al echipamentelor să corespundă „art. 37 Regulile privind descrierea bunurilor, lucrărilor și serviciilor din Legea 131/2015” și practicii ERASMUS+, care după părerea noastră nu presupune urmarea intereselor unor companii concrete sau producători.
Ответ (14 июл 2020, 14:01):
Bună ziua! Vă informăm că în toate procedurile realizate de Universitatea Tehnică a Moldovei, inclusiv în actuala licitație, am ținut cont de obiectivele propuse în cadrul proiectului MHELM, de funcționalitatea produselor descrise în loturi în scopul atingerii rezultatelor scontate ale proiectului sus-menționat și nu am favorizat nici o companie sau producător care eventual poate oferta în cadrul licitației. Cu scopul asigurării accesului egal la procedura de achiziție și asigurarea unui grad sporit de concurență, informăm că a fost revizuit caietul de sarcini pentru loturile: LOT 1 Panou interactiv, LOT 2 Tablă interactivă cu proiector, LOT 3 Prezidiu electronic/digital, LOT 4 Tablă interactivă. Documentele cu noi modificări sunt atașate în sistem.
Lot 1 Panou interactiv (Interactiv flat panel display)
Дата:
10 июл 2020, 09:23
Название вопроса:
Optoma op751rke
Вопрос:
Stimați domni. După analiza caietului de sarcini pentru unele categorii de echipamente este nevoie de remarcat, că spre exemplu, parametrii tehnici sunt facute exclusive pentru Optoma op751rke https://www.optomaeurope.com/product-details/op751rke#specifications , deoarece alte modele – nu au in gama sa toate caracteristicile indicate proprietare apartelor indicate. Rugăm să revizuiți caietul de sarcini ca parametrii solicitați al echipamentelor să corespundă „art. 37 Regulile privind descrierea bunurilor, lucrărilor și serviciilor din Legea 131/2015” și practicii ERASMUS+, care după părerea noastră nu presupune urmarea intereselor unor companii concrete sau producători.
Ответ (14 июл 2020, 14:03):
Bună ziua! Cu scopul asigurării accesului egal la procedura de achiziție și asigurarea unui grad sporit de concurență, informăm că a fost revizuit caietul de sarcini pentru loturile: LOT 1 Panou interactiv, LOT 2 Tablă interactivă cu proiector, LOT 3 Prezidiu electronic/digital, LOT 4 Tablă interactivă. Documentele cu noi modificări sunt atașate în sistem.
Дата:
11 июл 2020, 16:00
Название вопроса:
Coerenta in specificatii tehnice.
Вопрос:
Stimata autoritate contractanta. La lot 2 dvs solicitati ca intervalul termic de operare a tablei interactive sa fie -15 ~ 50 °C, pe cand pentru proiector intervaluyl termic solicitat este 5°C ~ 40°C. Pentru tabla interactiva dvs solicitati ca ea functioneze normal in intervalul de umiditate relativa 20 ~ 90 %, iar pentru proietor ati indicat doar limita de sus a uniditatiii relative ~ 85%. (In paranteze va comunicam ca temperatura in baia ruseasca clasica se mentine in intervalul 40 ~ 60 °C, iar umiditatea relativa se afla in intervalul 40 ~ 60 %). In acelasi timp dvs nu ati indicat DE LOC intervalele de temperatura si umiditate pentru functionarea calculatoarelor, care, impreuna cu tabla interactiva si proiectorul, formeaza un sistem integrat. Suplimentar, va atragem atentia asupra faptului ca toate echipamentele procurate in cadrul acestei licitatii vor fi exploatate in instirutiile de invatamant superior, pentru care sunt stabilite normative sanitare, inclusiv in ceea ce tine de temperatura si umiditatea relativa a aerului in salile de sturii. Reiesind din cele expuse solicitam: 1. Stabilirea unor cerinte unice fata de intervalele de temperatura si umiditate relativa a aeruluiin, in care trebuie asigurata functionarea urmatoarelor echipamente: table interactive, proiectoare si calculatoare. 2. La stabulirea acestor cerinte unice sa se tina cont de Normele sanitare pentru instirutiile de invatamant superior, elaborate si piblicate de catre USMF N.Testemitanu in 2013.
Ответ (14 июл 2020, 14:04):
Bună ziua! Vă informăm că au fost efectuate modificări în Caietul de Sarcini pentru loturile: LOT 1 Panou interactiv, LOT 2 Tablă interactivă cu proiector, LOT 3 Prezidiu electronic/digital, LOT 4 Tablă interactivă. Documentele modificate sunt atașate în sistem.
Дата:
12 июл 2020, 20:33
Название вопроса:
Răspuns (10 iul 2020, 22:43):
Вопрос:
vă rugăm să clarificați ce port pentru stația de andocare trebuie utilizat - USB (care) sau Thunderbot?
Ответ (13 июл 2020, 11:29):
Bună ziua. Posibilitatea conectării stației de andocare este opțională și trebuie realizată prin intermediul Thunderbolt.
Дата:
13 июл 2020, 13:10
Название вопроса:
Sanctiuni
Вопрос:
La p. 10.3 al Contractului de Achizitii Publice dvs ati indicat ca: Pentru livrarea cu întîrziere a Bunurilor, Vînzătorul poartă răspundere materială în valoare de 0,1% din suma Bunurilor nelivrate, pentru fiecare zi de întîrziere, dar nu mai mult de 5% din suma totală a prezentului Contract. În cazul în care întîrzierea depășește 10 zile, se consideră ca fiind refuz de a vinde Bunurile prevăzute în prezentul Contract și Vînzătorului i se va reține garanţia de bună executare a contractului, în cazul în care ea a fost constituită în conformitate cu prevederile punctului 10.1. INTREBARE: Daca dvs indicati ca daunele de interese se vor plati la rata de 0.1% pe zi, iar suma maxima nu va depasi 5% din suma Contractului, atunci de ce scrieti ca intazierea nu poate sa depaseasca 10 zile? Din aritmetica de mai sus rezulta ca Autoritatea Contractanta ar putea admite o intarziere de pana la 50 de zile pentru toate bunurile ce urmeaza a fi livrate conform contractului. Rugam sa clarificati acest aspect.
Ответ (13 июл 2020, 19:37):
În Documentația Standard ete indicat expres data limită pînă la care poate fi executat Contractul: Termenul maxim de livrare 90 zile. Astfel Sancțiuni se aplică pentru două acțiuni: 1. Întârzierea la livrarea mărfii SAU 2. Refuz de a livra marfa. 1.Conform pct. 10.3, penalitatea de întîrziere de 0,1% pentru fiecare zi se va calcula doar în cazul livrării mărfii cu întîrziere de 10 zile, adică după expirarea termenului de 90 zile, dar nu mai tîrziu de 100 zile din data intrării în vigoare a Contractului. 2. În cazul în care începând cu cea de-a 101 zi marfa nu va fi livrată autorității contractante (AC), atunci va fi aplicată prevederea pct. 10.1, adică reținerea garanției de bună executare și rezilierea Contractului în baza pct. 8.2 lit. a), fără a se calcula suplimentar penalitățile de întârziere conform pct. 10.3. Concluzua Dvs. Nu este corectă referitor la admiterea de către AC a întârzierii cu 50 zile. Termenul maxim care îl admite AC ca întîrziere este de 10 zile (care sunt penalizate) de la expirarea termenului maxim de livrare.
Дата:
15 июл 2020, 11:39
Название вопроса:
Modificata lista bunurilor din Lotul 2. Cod CPV diferite.
Вопрос:
Stimată Autoritate contractanta, conform Documentatiei standard modificate la 14 iulie 2020, in specificatiile pentru Lotul 2 (Interactive whiteboard with projector) dvs ati exclus in totalitate cerintele fata de intervalele de temperatura si umiditate relativa a aerului in care pot sa functioneze tabla interactiva si proiectorul, cerinte formulate in Documentatia standard din 08 iulie 2020. Insa, spre surprinderea noastra, in loc sa armonizati cerintele fata de intervalele termice si de umiditate in care pot functiona echipamentele electronice mentionate si calculatorul, dvs le-ati omis in totatlitate. In acelasi timp dvs ati modificat lista bunurilor din Lotul 2 prin adaogarea unui soft educational. Va atragem atentia asupra faptului softurile educationale au codul CPV 48190000-6, pe cand tablele interactive au codul CPV 30195200-4. Prin urmare, includerea acestor doua articole cu coduri CPV total diferite nu este justificata si reduce semnificativ concurenta. Se creeaza impresia ca se urmareste scopul descurajarii agentilor economic de a participa la aceasta procedura de achizitii publice. Solicitam ca la divizarea bunurilor pe loturi se fie respectate prevederile Legii 131/2015 privind achizitiile publice.
Ответ (17 июл 2020, 08:22):
Bună ziua, stimați domni. Mulțumim pentru clarificare, la prezenta venim cu următoarea precizare: LEGEA Nr. 131 din 03.07.2015 privind achiziţiile publice Articolul 37, aliniatul (1) Specificațiile tehnice ale bunurilor, lucrărilor şi serviciilor solicitate de autoritatea contractantă vor reprezenta o descriere exactă şi completă a obiectului achiziţiei, astfel încît fiecare cerinţă şi criteriu, stabilite de autoritatea contractantă, să fie îndeplinite și aliniatul (4) Specificațiile tehnice ale obiectului achiziţiei trebuie să corespundă cerinţelor autorităţii contractante privind calitatea, eficienţa, testarea, securitatea, dimensiunile, simbolurile, terminologia, ambalajul, modul de transportare, marcarea, etichetarea, procesele şi metodele de producere, precum şi procedeele de determinare a conformităţii lui cu cerinţele din documentația de atribuire. Totodată al. (12) În cazul în care autoritatea contractantă defineşte specificaţiile tehnice din caietul de sarcini prin precizarea performanţelor şi/sau cerinţelor funcţionale solicitate, nici o ofertă nu poate fi respinsă dacă ofertantul demonstrează, prin orice mijloc adecvat, că bunurile, lucrările sau serviciile oferite asigură îndeplinirea performanţelor sau cerinţelor funcţionale solicitate deoarece sînt conforme. - Cerințele față de intervalele de temperatură și umiditate relativă a aerului în care poate funcționa echipamentul au fost excluse deoarece nu reprezintă o specificație tehnică care să influențeze în careva mod funcționalitatea echipamentului solicitat. - Astfel încât la lotul 2 se solicită sisteme de tablă interactivă (care pe lângă tabla interactivă în sine, trebuie să includă adițional, atât hardware (proiector, suport, cabluri), software (pentru a adăuga funcționalitate tablei interactive), cât și servicii (de livrare, instalare, setare etc.u) pentru ca acest sistem sa devină funcțional și integru, și toate elementele sistemului solicitat funcționează cu un computer - s-a indicat codul CPV 30195200-4, Table electronice cu posibilitate de copiere sau accesorii.
Вопросы в период разъяснений могут задавать только авторизованные пользователи платформы.