1
Период разъяснений
с 03.07.2020 14:04
по 10.07.2020 08:37
2
Подача предложений
с 10.07.2020 08:37
по 13.07.2020 13:37
3
Аукцион
с 14.07.2020 13:00
по 14.07.2020 15:42
4
Оценка

5
Контракт

Статус Оценка
Оценочная стоимость без НДС 303 000 MDL
Период уточнений: 3 июл 2020, 14:04 - 10 июл 2020, 8:37
Подача предложений: 10 июл 2020, 8:37 - 13 июл 2020, 13:37

Техническая служба поддержки для поставщиков:

(+373) 79999801

CONFORM ANUNȚULUI
Livrarea, instalarea și configurarea la instituție din contul operatorului economic. Propriu service centru. Termen de livrare 30 zile după înregistrarea contractului.
Notă : obligatoriu pentru câștigători.
La necesitate operatorul economic va deconecta și evacua utilajul vechi, fiecare unitate de utilaj tehnologic va fi conectat la rețelele electrice cu utilizarea cablului electric din contul operatorului economic de la unitatea de utilaj pînă la cutia de distribuire, inclusiv pînă la panoul central de distribuire cu includerea tuturor accesoriilor necesare (întrerupător diferențial, demaror magnetic etc.) Livrarea și Instalarea și conectarea corespunzătoare la fiecare instituție în parte. Totul din contul operatorului economic, conform cerințelor și normelor în vigoare. În urma examinării situației la fața locului, operatorul economic va constata necesitatea reînnoirii rețelelor electrice conform necesităților de utilizare a utilajului propus pentru conectare, îndeplinește lucrările de transportare, montare și dare în exploatare a utilajului și rețelelor electrice. Totodată, utilizând accesoriile necesare, conectarea se va face și la rețelele de apeduct, canalizare, ventilare, conform destinației utilajului, din contul operatorului economic. Termenul de garanție a utilajului propus va fi nu mai puțin de 3 ani inclusiv să efectueze deservirea tehnică pe parcursul termenului de garanție a utilajului livrat din contul operatorului economic conform pașaportului tehnic al producătorului.
Информация о заказчике
Фискальный код/IDNO
Адрес
MD-2060, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd. Traian 21/2
Веб сайт
---
Контактное лицо
Ф.И.О
Inna Frunză
Контактный номер
+37322776711
Данные о закупке
Дата создания
3 июл 2020, 14:04
Дата последних изменений
3 июл 2020, 14:13
Achizitii.md ID
21025642
CPV
42900000-5 - Diverse utilaje de uz general şi special
Тип процедуры
Запрос ценовых оферт (товары)
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Источники финансирования
Список лотов
Mașină de tăiat legume
Бюджет: 17800.0 MDL
Активный
Plită electrică cu 4 ochiuri cu rolă.
Бюджет: 45000.0 MDL
Активный
Dulap frigorific
Бюджет: 19500.0 MDL
Активный
Mașină de tocat carne
Бюджет: 18000.0 MDL
Активный
Tigaie electrică
Бюджет: 26500.0 MDL
Активный
Cuptor electric pe aburi
Бюджет: 75600.0 MDL
Активный
Cazan electric din inox
Бюджет: 50000.0 MDL
Активный
Frigider fără congelator
Бюджет: 25000.0 MDL
Активный
Mixer pentru aluat
Бюджет: 25600.0 MDL
Активный
Документы процедуры закупок
duae_0.doc
Документация к предложению
3.07.20 14:04
anunț de participare.doc utilaj iet 79.doc
Документация к предложению
3.07.20 14:04
doc standart bunuri utilaj.docx
Документация к предложению
3.07.20 14:04
Дата:
3 июл 2020, 14:13
Название вопроса:
Termenul de livrare
Вопрос:
livrarea acestei cantități de marfa în termen de 30 zile este inoportun, doar dacă cineva din OE nu are deja în stoc, ceea ce nu înseamnă ca trebuie de restricționat accesul pentru ceilalți pretendenți. rugam extinderea până la 2 luni, fiindcă în conjunctura actuala privind import-export, logistica, transport - pot interveni impedimente în ciclul de livrare de la fabrica. mulțumim anticipat!
Ответ (3 июл 2020, 14:31):
Termenul nu va fi schimbat.
Дата:
3 июл 2020, 14:13
Название вопроса:
Solicitare de reducere a perioadei de garanție
Вопрос:
Inoxplus SRL cu regret constata ca fiind exagerata perioada de garanție (3 ani) reieșind din termenul standard oferit de producător (2 ani), iar orice perioada care depășește durata de funcționare este supusa unor cheltuieli suplimentare (deservire, intervenție, reparație) suportate de furnizor local, care cumulativ vor depăși valoarea bugetata a unui bun destinat achiziției. De aceea solicitam reducerea termenului la 2 ani. Cadrul legal de referința: Legea Nr. 105 din 13.03.2003, Articolul 17 (12), al. (3) Dacă termenul de garanție este stabilit de producător, vânzătorul nu poate stabili un termen mai mic. + al. (4) În cazul în care producătorul nu a stabilit un termen de garanție pentru produsele de folosință îndelungată, consumatorul beneficiază de drepturile prevăzute la art. 18 alin. (2) dacă neconformitățile au apărut în termen de 2 ani de la livrarea produsului. La fel citind Articolul 183 al. (1) Răspunderea vânzătorului, conform prevederilor art. 18, este angajată dacă neconformitatea apare într-un termen de 2 ani, calculat de la livrarea produsului. + al. (2) Pentru produsele a căror durată de funcționare este mai mică de 2 ani, termenul prevăzut la alin. (1) se reduce la această durată.
Ответ (3 июл 2020, 15:53):
Legia 131 privind achiziții publice art. 37 alin. (14) Autoritatea contractantă are dreptul de a impune în documentaţia de atribuire, în măsura în care acestea sînt compatibile cu dreptul comunitar, condiţii speciale de îndeplinire a contractului, prin care se urmăreşte obţinerea unor efecte de ordin social sau în legătură cu protecţia mediului şi promovarea dezvoltării durabile. Mulți operator economici propun garanțiile și de 5 ani. Astfel considerăm dacă livrați un produs de calitate și garanția poate fi mai mare. Asumați responsabilitatea pentru marfa care livrați.
Дата:
3 июл 2020, 14:18
Название вопроса:
Notă : obligatoriu pentru câștigători
Вопрос:
Specificati va rugam, care cerinte si norme in vigoare cu indicarea concreta, permit agentilor economici sa execute lucrari la retelele electrice existente, canalizare si ventilare. Cumparati bunuri, nu servicii sau lucrari - care au alt cod CPV, aveti companii care va deservesc anual in baza contractelor de iantrepriza semnate anual. Este o incalcare a legislatiei in vigoare. Pentru aceste lucrari trebuie sa faceti licitatie aparte. Foarte comod pentru dvs sa venim noi cu buldozerul sa va evacum gunoiul!!!!! Sa va tragem apa, canalizare, electricitate, ventilare.
Ответ (3 июл 2020, 15:47):
Legia 131 privind achiziții publice art. 37 alin. (14) Autoritatea contractantă are dreptul de a impune în documentaţia de atribuire, în măsura în care acestea sînt compatibile cu dreptul comunitar, condiţii speciale de îndeplinire a contractului, prin care se urmăreşte obţinerea unor efecte de ordin social sau în legătură cu protecţia mediului şi promovarea dezvoltării durabile. Garanțiile oferite de Operatori economic prevăd punctul dacă utilajul nu este conectat de acest operator economic care a livrat bunul, garanția își pierde efectul și în cazul dacă utilajul a eșit din funcțiune nu exstă argumentul că va fi reparat în baza garanției. Astfel conectând utilajul asumați responsabilitate pentru utilaj care o să livrați. că să nu apare pe urmă devergenți și întrebări că din vina cuiva utilajul nu funcționează. Purtați responsabilitatea pentru marfa care vă aduceți.
Дата:
3 июл 2020, 14:45
Название вопроса:
Solicitare de reducere a perioadei de garanție
Вопрос:
Dina Cociug SRL cu regret constata ca fiind exagerata perioada de garanție (3 ani) reieșind din termenul standard oferit de producător (2 ani), iar orice perioada care depășește durata de funcționare este supusa unor cheltuieli suplimentare (deservire, intervenție, reparație) suportate de furnizor local, care cumulativ vor depăși valoarea bugetata a unui bun destinat achiziției. De aceea solicitam reducerea termenului la 2 ani. Cadrul legal de referința: Legea Nr. 105 din 13.03.2003, Articolul 17 (12), al. (3) Dacă termenul de garanție este stabilit de producător, vânzătorul nu poate stabili un termen mai mic. + al. (4) În cazul în care producătorul nu a stabilit un termen de garanție pentru produsele de folosință îndelungată, consumatorul beneficiază de drepturile prevăzute la art. 18 alin. (2) dacă neconformitățile au apărut în termen de 2 ani de la livrarea produsului. La fel citind Articolul 183 al. (1) Răspunderea vânzătorului, conform prevederilor art. 18, este angajată dacă neconformitatea apare într-un termen de 2 ani, calculat de la livrarea produsului. + al. (2) Pentru produsele a căror durată de funcționare este mai mică de 2 ani, termenul prevăzut la alin. (1) se reduce la această durată.
Ответ (3 июл 2020, 15:55):
Legia 131 privind achiziții publice art. 37 alin. (14) Autoritatea contractantă are dreptul de a impune în documentaţia de atribuire, în măsura în care acestea sînt compatibile cu dreptul comunitar, condiţii speciale de îndeplinire a contractului, prin care se urmăreşte obţinerea unor efecte de ordin social sau în legătură cu protecţia mediului şi promovarea dezvoltării durabile. Mulți operator economici propun garanțiile și de 5 ani. Legislația sus menționată de către DVS privede termen de garanție minim și nu limitează AC de stabelire termenului mai mare de garanție.Astfel considerăm dacă livrați un produs de calitate și garanția poate fi mai mare. Asumați responsabilitatea pentru marfa care livrați.
Dulap frigorific
Дата:
6 июл 2020, 13:44
Название вопроса:
Dulap frigorific
Вопрос:
2 dimensiuni? dupa care ne ghidam?
Ответ (6 июл 2020, 15:22):
după ambele
Дата:
7 июл 2020, 15:22
Название вопроса:
Conditii licitatie
Вопрос:
Stimați bugetari, aveți o abordare neconstructiva fata de cerințele simple și clare din partea furnizorilor. exista doar 3 solicitări argumentate, elementare: 1) prelungiți va rugam termenul de livrare până la 2 luni (situația cu pandemia frânează interacțiunile cu făbricile și cu transportatorii); 2) reduceți va rugam termenul de garanție la 2 ani (exista temei legal, dar și povara economica pare a fi mai optima); 3) reformulați va rugam condițiile care nu au nimic în comun cu livrarea utilajelor, care țin de obligațiunile antreprenorilor de lucrări de profil: rețea electrica, de gaz, apeduct, canalizare, ventilare (aceste lucrări au alt cod CPV, exisa alte firme, alți bani alocați aparte). Deci, după cum vedeți nu se cere nimic neacceptabil - convocați va rugam ședința grupului de lucru, prezentați dovezile din clarificări de mai sus, chemați furnizorii. Daca importatorii nu participa, înseamna ca participa revanzatorii, cărora noi le vindem cu preț standard (nu de tender), la care intermediarii mai pun încă interesul lor astfel incit putem prognoza ca bugetul curent va fi depășit minim în cuantum de 85-105%. Daca extrapolam, tenderul va fi anulat și anulat, din nou și din nou, din lipsa de fonduri, până nu o sa ajustați cerințe, numai 3 cerințe. Fiti cumpătați și chibzuiți!
Ответ (8 июл 2020, 08:37):
cerințele nu vor fi schimbate
Вопросы в период разъяснений могут задавать только авторизованные пользователи платформы.