Выберите тип процедуры
Коммерческая закупка
21023654
1
Период разъяснений
с 28.05.2020 16:38
по 08.06.2020 11:00
по 08.06.2020 11:00
2
Подача предложений
с 08.06.2020 11:00
по 17.06.2020 10:00
по 17.06.2020 10:00
3
Аукцион
4
Оценка
5
Контракт
Статус
Оценка
Оценочная стоимость без НДС
958 000 MDL
Период уточнений:
28 май 2020, 16:38 - 8 июн 2020, 11:00
Подача предложений:
8 июн 2020, 11:00 - 17 июн 2020, 10:00
Техническая служба поддержки для поставщиков:
(+373) 79999801
Данная процедура проводится без электронного аукциона. Ваша оферта является окончательной и должна содержать весь список необходимых документов.
Подписаться невозможно
в период Оценка
-În cazul loturilor nr. 1-10, livrarea va avea loc la depozitul autorității contractante or. Strășeni, str. Toma Ciorbă 11/1, DDP – Franco destinație vămuit, Incoterms 2013, pe parcursul lunilor 01.07.2020-31.12.2020, condițiile de livrare se vor stabili de comun acord;
-În cazul lotului nr. 11, distribuirea produselor alimentare se efectuează de către Vânzător a cărui Unitate comercială în mod obligatoriu trebuie să fie amplasată în raza or. Strășeni, conform Listei pacienților, care se prezintă până la data de 10 a lunii curente de către medicul ftiziopneumolog și graficului aprobat de părți privind procurarea și distribuirea tichetelor alimentare. Vânzarea și distribuirea se va efectua în spațiul special amenajat de către Vânzător, în limita sumei și listei produselor alimentare recomandate, indicat în tichetul alimentar prezentat de către pacientul cu tuberculoză.
-Operatorii economici la solicitarea Autorității Contractante să prezinte mostre în termen de o zi. La finalizarea în SIARSAP concursului, operatorul economic să prezinte oferta și specificația de preț corespunzător sumei finale propuse. Certificatele solicitate de către Autoritatea Contractantă se prezintă pentru fiecare lot în parte. În caz de necesitate la solicitarea Autorității Contractante operatorii economici vor prezenta informația solicitată în termen de 3 zile.
-În cazul lotului nr. 11, distribuirea produselor alimentare se efectuează de către Vânzător a cărui Unitate comercială în mod obligatoriu trebuie să fie amplasată în raza or. Strășeni, conform Listei pacienților, care se prezintă până la data de 10 a lunii curente de către medicul ftiziopneumolog și graficului aprobat de părți privind procurarea și distribuirea tichetelor alimentare. Vânzarea și distribuirea se va efectua în spațiul special amenajat de către Vânzător, în limita sumei și listei produselor alimentare recomandate, indicat în tichetul alimentar prezentat de către pacientul cu tuberculoză.
-Operatorii economici la solicitarea Autorității Contractante să prezinte mostre în termen de o zi. La finalizarea în SIARSAP concursului, operatorul economic să prezinte oferta și specificația de preț corespunzător sumei finale propuse. Certificatele solicitate de către Autoritatea Contractantă se prezintă pentru fiecare lot în parte. În caz de necesitate la solicitarea Autorității Contractante operatorii economici vor prezenta informația solicitată în termen de 3 zile.
Информация о заказчике
Наименование
Фискальный код/IDNO
Адрес
MD 3701, MOLDOVA, Străşeni, mun.Străşeni, MD 3701, or. Straseni, str. Toma Ciorba 11/1
Веб сайт
---
Контактное лицо
Данные о закупке
Дата создания
28 май 2020, 16:38
Дата последних изменений
5 июн 2020, 14:18
Achizitii.md ID
21023654
MTender ID
CPV
15800000-6 - Diverse produse alimentare
Тип процедуры
Открытый торг
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Источники финансирования
Список лотов
Produse alimentare pentru pacienții cu tuberculoză prin intermediul tichetelor alimentare
Бюджет: 301000.0 MDL
Активный
Документы процедуры закупок
anunt de participare- produse alimenatre sem ii, 2020.semnat.pdf
anunt de participare- produse alimenatre sem ii, 2020.semnat.pdf
История документа
-
anunt de participare- produse alimenatre sem ii, 2020.semnat.pdf
anunt de participare- produse alimenatre sem ii, 2020.semnat.pdf
ID: 1cb3930a-3736-4f09-bbef-313adb6b55d2
tenderNotice
-
anunt de participare- produse alimenatre sem ii, 2020.docx
ID: 1cb3930a-3736-4f09-bbef-313adb6b55d2
tenderNotice
-
anunt de participare- produse alimenatre sem ii, 2020.semnat.pdf
anunt de participare- produse alimenatre sem ii, 2020.semnat.pdf
ID: 1cb3930a-3736-4f09-bbef-313adb6b55d2
tenderNotice
tenderNotice
5.06.20 14:18
documentatia standard ld prod. alim. sem ii.docx
История документа
-
documentatia standard ld prod. alim. sem ii.docx
ID: 1d9fb2a8-9cf2-48bf-a0c3-f45defda219f
Документация к предложению
-
documentatia standard ld prod. alim. sem ii.docx
ID: 1d9fb2a8-9cf2-48bf-a0c3-f45defda219f
Документация к предложению
-
documentatia standard ld prod. alim. sem ii.docx
ID: 1d9fb2a8-9cf2-48bf-a0c3-f45defda219f
Документация к предложению
Документация к предложению
5.06.20 14:18
duae.-prod. alim. sem. ii.semnat.pdf
duae.-prod. alim. sem. ii.semnat.pdf
Документация к предложению
5.06.20 14:18
Дата:
29 май 2020, 11:40
Название вопроса:
carne de pasare
Вопрос:
congelata sau refrigerata?
Ответ (29 май 2020, 13:44):
Bună ziua!
Carne de pasăre refrigerată.
Дата:
4 июн 2020, 15:08
Название вопроса:
Lotul 5 Produse lactate
Вопрос:
DUAE nu-l vedem in Documentele procedurii de achiziție
Ответ (5 июн 2020, 14:28):
Am publicat DUAE.
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Период разъяснений".
Документ успешно подписан
OK