Государственная закупка
21019950
Lotul 3 Servicii de suport tehnic şi consultanţa pentru platforma tehnologica (Hardware şi Software de sistem)
1
Период разъяснений
с 18.02.2020 15:53
по 04.03.2020 15:00
по 04.03.2020 15:00
2
Подача предложений
с 04.03.2020 15:00
по 26.03.2020 10:00
по 26.03.2020 10:00
3
Аукцион
с 27.03.2020 14:00
по 27.03.2020 14:09
по 27.03.2020 14:09
4
Оценка
5
Предложения рассмотрены
Статус
Предложения рассмотрены
Оценочная стоимость без НДС
960 000 MDL
Период уточнений:
18 фев 2020, 15:53 - 4 мар 2020, 15:00
Подача предложений:
4 мар 2020, 15:00 - 26 мар 2020, 10:00
Начало аукциона:
не будет использоваться
Техническая служба поддержки для поставщиков:
(+373) 79999801
• Servicii de suport tehnic consultanţă pentru suportul tehnic al serverelor.
• Servicii de suport tehnic consultanţă pentru Sisteme Operaţionale şi Software de sistem a servere (Windows, Unix Solaris, MS SQL, Oracle).
• Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru suportul tehnic echipamentului activ de reţea.
• Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru suportul tehnic componentelor de virtualizare (inclusiv pe platforma mCloud).
• Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru asigurarea integrității și interacţiunii a infrastructurii SII CNAS si mCloud.
• Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru suportul tehnic componentelor de securitate Check Point.
• Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru suportul tehnic echipamentului pentru asigurarea alimentării electrice: APC, Generator.
• Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru asigurarea integrității și interacţiunii a infrastructurii Centrului de Date de Baza, Centrul de Date de Rezerva si mCloud.
Nivelul serviciilor la lotul 3:
• Existenţa serviciului “Hot-Line”. 5/7, 8/24.
• Timpul de răspuns la solicitarea din partea CNAS – nu mai mult timp de 1 ore.
• Înregistrarea cererilor de suport, statutul în progres de rezolvare acestora, analiza rezultatelor.
• Furnizarea rapoartelor lunare privind serviciile prestate.
• Existenţa grupului de proiect calificat asigurat pentru îndeplinirea serviciilor solicitate, inclusiv ingineri, analiști de sistem și dezvoltatori cu experiența în domeniu (cerintele in Anexa nr.3):
• SPARC Enterprise Certified Engineers
• Dell Servers Certified Engineer
• APC Symmetra PX Certified Engineer
• APC InRow Cooling Engineer
• Sun Storage 6000 Certified Engineer
• HITACHI Modular Storage Certified Engineer
• Cisco Network Engineers
• Oracle Database Specialists, Oracle Database Enterprise Edition 10g,
• Microsoft Certified Solutions Expert (Server Infrastructure)
• Microsoft SQL Server Certified Specialist
• Check Point Certified Specialist
• Platforme de virtualizare
• ITIL - ITIL Foundaition Specialist
• Project mamgement
o PMP sau echivalent
o Project administrator min 5 ani experiență în proiectele similare
• Microsoft - Microsoft Certified Systems Engineer, Microsoft Certified Solutions Associate, Microsoft Certified Solutions Expert
• Efortul preconizat pentru suport tehnic şi consultanţa pentru platforma tehnologica constituie 20 om/lună reieşind din 8 ore lucrătoare pe zi, 5 zile lucrătoare pe săptămînă, 22 zile lucrătoare pe lună (indiferent de numărul de persoane implicate). Achitarea se va efectua conform lucrărilor executate de facto şi doar după prezentarea rapoartelor detaliate, care vor înclude descifrarea efortului exprimat în om/ore, facturilor şi actelor de prestare semnate de către părţi.
Nota: termen pentru serviciile de suport tehnic şi consultanţa (lot 3) pentru echipamente sistemului FMS din Anexa 2, punct 1.2 constituie 3 luni.
• Servicii de suport tehnic consultanţă pentru Sisteme Operaţionale şi Software de sistem a servere (Windows, Unix Solaris, MS SQL, Oracle).
• Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru suportul tehnic echipamentului activ de reţea.
• Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru suportul tehnic componentelor de virtualizare (inclusiv pe platforma mCloud).
• Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru asigurarea integrității și interacţiunii a infrastructurii SII CNAS si mCloud.
• Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru suportul tehnic componentelor de securitate Check Point.
• Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru suportul tehnic echipamentului pentru asigurarea alimentării electrice: APC, Generator.
• Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru asigurarea integrității și interacţiunii a infrastructurii Centrului de Date de Baza, Centrul de Date de Rezerva si mCloud.
Nivelul serviciilor la lotul 3:
• Existenţa serviciului “Hot-Line”. 5/7, 8/24.
• Timpul de răspuns la solicitarea din partea CNAS – nu mai mult timp de 1 ore.
• Înregistrarea cererilor de suport, statutul în progres de rezolvare acestora, analiza rezultatelor.
• Furnizarea rapoartelor lunare privind serviciile prestate.
• Existenţa grupului de proiect calificat asigurat pentru îndeplinirea serviciilor solicitate, inclusiv ingineri, analiști de sistem și dezvoltatori cu experiența în domeniu (cerintele in Anexa nr.3):
• SPARC Enterprise Certified Engineers
• Dell Servers Certified Engineer
• APC Symmetra PX Certified Engineer
• APC InRow Cooling Engineer
• Sun Storage 6000 Certified Engineer
• HITACHI Modular Storage Certified Engineer
• Cisco Network Engineers
• Oracle Database Specialists, Oracle Database Enterprise Edition 10g,
• Microsoft Certified Solutions Expert (Server Infrastructure)
• Microsoft SQL Server Certified Specialist
• Check Point Certified Specialist
• Platforme de virtualizare
• ITIL - ITIL Foundaition Specialist
• Project mamgement
o PMP sau echivalent
o Project administrator min 5 ani experiență în proiectele similare
• Microsoft - Microsoft Certified Systems Engineer, Microsoft Certified Solutions Associate, Microsoft Certified Solutions Expert
• Efortul preconizat pentru suport tehnic şi consultanţa pentru platforma tehnologica constituie 20 om/lună reieşind din 8 ore lucrătoare pe zi, 5 zile lucrătoare pe săptămînă, 22 zile lucrătoare pe lună (indiferent de numărul de persoane implicate). Achitarea se va efectua conform lucrărilor executate de facto şi doar după prezentarea rapoartelor detaliate, care vor înclude descifrarea efortului exprimat în om/ore, facturilor şi actelor de prestare semnate de către părţi.
Nota: termen pentru serviciile de suport tehnic şi consultanţa (lot 3) pentru echipamente sistemului FMS din Anexa 2, punct 1.2 constituie 3 luni.
Информация о заказчике
Наименование
Фискальный код/IDNO
Адрес
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str.Gheorghe Tudor,3
Веб сайт
---
Контактное лицо
Данные о закупке
Дата создания
Дата последних изменений
2 мар 2020, 14:55
Оценочная стоимость (без НДС)
960 000 MDL
Размер минимального шага понижения цены
Achizitii.md ID
21019950
MTender ID
Тип процедуры
Открытый торг
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Адрес поставки
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Conform Documentației de Atribuire
Срок действия контракта
1 апр 2020 03:00 - 31 дек 2020 02:00
Список позиций
1)
Название
Servicii de suport tehnic şi consultanţa pentru platforma tehnologica (Hardware şi Software de sistem)
CPV: 72200000-7 - Услуги по программированию и консультационные услуги в области программного обеспечения
Количество: 1.0
Ед. измерения: Bucata
Настройки подписки сохранены.
Помните, вы всегда можете вернутся в раздел Подписки и внести изменения в периодичность получения писем, удалить или добавить категории и заказчиков.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Документы процедуры закупок
Docum Stand mentenanța 2020-converted.semnat
Документация к предложению
Documentația Standard
18.02.20 15:53
Docum Stand mentenanța 2020 modif-converted.semnat
Документация к предложению
Documentația Standard actualizată
2.03.20 14:55
Ниже доступны оферты участников, документы к офертам вы можете посмотреть нажав на иконку папки.
На основе Решения рабочей группы для выбора победителя требуется:
1) Выберите победителя нажав на кнопку признать победителем.
2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.
3) После выбора победителя нажмите кнопку: “Принять решение”.
Квалификация участников
№
Наименование участника
Цена предложения
Статус
1
Наименование участника:
DAAC System Integrator SRL
Цена предложения:
954 360 MDL
Статус:
Дисквалифицирован
Conform deciziei grupului de lucru
07.04.20 16:30
Причина: Conform deciziei grupului de lucru
Документы квалификации
deciziadeatribuire102mentenanțasicnas2020_semnat.pdf
ID: d0311ac8-0a9c-41ab-818c-bbbe3d425286
Oбъявление о присуждении
7.04.20 16:30
Документы, поданные с предложением
Квалификационные документы
Дата загрузки:
25.03.20 16:43
Дата открытия:
27.03.20 14:09
Документы соответствия
Дата загрузки:
25.03.20 16:43
Дата открытия:
27.03.20 14:09
Финансовое предложение
Дата загрузки:
25.03.20 16:43
Дата открытия:
27.03.20 14:09
История аукциона
Просмотр аукциона
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Активный".
Разъяснения
Документ успешно подписан
OK