Государственная закупка
21019950
Lotul 1 Servicii de suport şi modificare Sistemului Informațional „Protecția Socială”
1
Период разъяснений
с 18.02.2020 15:53
по 04.03.2020 15:00
по 04.03.2020 15:00
2
Подача предложений
с 04.03.2020 15:00
по 26.03.2020 10:00
по 26.03.2020 10:00
3
Аукцион
с 27.03.2020 14:00
по 27.03.2020 14:09
по 27.03.2020 14:09
4
Оценка
5
Предложения рассмотрены
Статус
Предложения рассмотрены
Оценочная стоимость без НДС
2 640 000 MDL
Период уточнений:
18 фев 2020, 15:53 - 4 мар 2020, 15:00
Подача предложений:
4 мар 2020, 15:00 - 26 мар 2020, 10:00
Начало аукциона:
27 мар 2020, 14:00
Техническая служба поддержки для поставщиков:
(+373) 79999801
Servicii de suport şi consultanţa pentru SW aplicative (Anexa 1):
• Analiza datelor și identificarea cauzelor rezultatelor greşite ale operării al software-ului.
• Eliminarea problemelor detectate in SW aplicative prin modificarea componentelor SW sau elaborarea și aplicarea procedurilor automatizate de corectare a datelor.
• Consultanţă cu privire la întrebările specifice ale softul aplicativ.
Servicii de modificarea in softul aplicativ (Anexa 1):
• Modificarea funcţionalităţilor ca urmare a modificărilor în legislaţie din domeniile respective.
• Adăugarea funcţiilor noi, necesitatea cărora a apărut odată cu modificarea legislaţiei din domeniile respective.;
• Modificarea funcţionalităţilor legată de îmbunătăţirea esenţială a funcţionării business-proceselor interne.
• Îmbunătăţirea formelor de raportare:
i. Modificarea aspectului exterior al rapoartelor pentru o mai bună utilizare;
ii. Adăugarea unor noi elemente în rapoarte;
iii. Modificarea regulilor de formare a rapoartelor;
iv. Adăugarea metodelor de control la formarea rapoartelor.
• Documentarea modificărilor efectuate (conform reglementării tehnice "Procesele ciclului de viaţă al software-ului" RT 38370656 -002:2006).
• Consultanţă privind modificările realizate.
Nivelul serviciilor la Lotul 1:
1. Existenţa serviciului “Hot-Line”. 5/7, 8/24.
• Timpul de răspuns la solicitarea din partea CNAS – nu mai mult timp de 1 ore.
• Înregistrarea cererilor de suport, statutul în progres de rezolvare acestora, analiza rezultatelor.
• Furnizarea rapoartelor lunare privind serviciile prestate.
2. Existenţa grupului de proiect calificat asigurat pentru îndeplinirea serviciilor solicitate, inclusiv ingineri, analiști de sistem și dezvoltatori cu experiența în domeniu (cerintele in Anexa nr.3):
• Oracle Database Specialists
• Business Analitic
• Programator platforme ORACLE/Microsoft - Oracle Database Enterprise Edition 10g, Oracle Forms, Oracle Reports, PL/SQL, Java Eclipse, tehnologiile Web Services, .NET, Designer UI/UX
• ITIL - ITIL Foundaition Specialist
• Project mamgement
o PMP sau echivalent
o Project administrator min 5 ani experiență în proiectele similare
Termenul de realizare şi implementare a modificărilor, asociate cu modificări în legislaţie, trebuie să fie îndeplinite de către Prestator în termenele stabilite în actul legislativ. Termenul de realizare şi implementare a altor tipuri de modificări se determină prin acordul părţilor, dar nu mai mult de:
• Pînă la 10 zile pentru modificări minore.
• Pînă la 30 zile pentru modificări de volume medii.
• Pînă la 60 zile pentru modificări de volume mari.
Efortul total preconizat pentru Servicii de suport tehnic și modificare SII CNAS constituie 55 om/lună reieşind din 8 ore lucrătoare pe zi, 5 zile lucrătoare pe săptămînă, 22 zile lucrătoare pe lună (indiferent de numărul de persoane implicate). Achitarea se va efectua conform lucrărilor executate de facto şi doar după prezentarea rapoartelor detaliate, care vor înclude descifrarea efortului exprimat în om/ore, facturilor şi actelor de prestare semnate de către părţi.
• Analiza datelor și identificarea cauzelor rezultatelor greşite ale operării al software-ului.
• Eliminarea problemelor detectate in SW aplicative prin modificarea componentelor SW sau elaborarea și aplicarea procedurilor automatizate de corectare a datelor.
• Consultanţă cu privire la întrebările specifice ale softul aplicativ.
Servicii de modificarea in softul aplicativ (Anexa 1):
• Modificarea funcţionalităţilor ca urmare a modificărilor în legislaţie din domeniile respective.
• Adăugarea funcţiilor noi, necesitatea cărora a apărut odată cu modificarea legislaţiei din domeniile respective.;
• Modificarea funcţionalităţilor legată de îmbunătăţirea esenţială a funcţionării business-proceselor interne.
• Îmbunătăţirea formelor de raportare:
i. Modificarea aspectului exterior al rapoartelor pentru o mai bună utilizare;
ii. Adăugarea unor noi elemente în rapoarte;
iii. Modificarea regulilor de formare a rapoartelor;
iv. Adăugarea metodelor de control la formarea rapoartelor.
• Documentarea modificărilor efectuate (conform reglementării tehnice "Procesele ciclului de viaţă al software-ului" RT 38370656 -002:2006).
• Consultanţă privind modificările realizate.
Nivelul serviciilor la Lotul 1:
1. Existenţa serviciului “Hot-Line”. 5/7, 8/24.
• Timpul de răspuns la solicitarea din partea CNAS – nu mai mult timp de 1 ore.
• Înregistrarea cererilor de suport, statutul în progres de rezolvare acestora, analiza rezultatelor.
• Furnizarea rapoartelor lunare privind serviciile prestate.
2. Existenţa grupului de proiect calificat asigurat pentru îndeplinirea serviciilor solicitate, inclusiv ingineri, analiști de sistem și dezvoltatori cu experiența în domeniu (cerintele in Anexa nr.3):
• Oracle Database Specialists
• Business Analitic
• Programator platforme ORACLE/Microsoft - Oracle Database Enterprise Edition 10g, Oracle Forms, Oracle Reports, PL/SQL, Java Eclipse, tehnologiile Web Services, .NET, Designer UI/UX
• ITIL - ITIL Foundaition Specialist
• Project mamgement
o PMP sau echivalent
o Project administrator min 5 ani experiență în proiectele similare
Termenul de realizare şi implementare a modificărilor, asociate cu modificări în legislaţie, trebuie să fie îndeplinite de către Prestator în termenele stabilite în actul legislativ. Termenul de realizare şi implementare a altor tipuri de modificări se determină prin acordul părţilor, dar nu mai mult de:
• Pînă la 10 zile pentru modificări minore.
• Pînă la 30 zile pentru modificări de volume medii.
• Pînă la 60 zile pentru modificări de volume mari.
Efortul total preconizat pentru Servicii de suport tehnic și modificare SII CNAS constituie 55 om/lună reieşind din 8 ore lucrătoare pe zi, 5 zile lucrătoare pe săptămînă, 22 zile lucrătoare pe lună (indiferent de numărul de persoane implicate). Achitarea se va efectua conform lucrărilor executate de facto şi doar după prezentarea rapoartelor detaliate, care vor înclude descifrarea efortului exprimat în om/ore, facturilor şi actelor de prestare semnate de către părţi.
Информация о заказчике
Наименование
Фискальный код/IDNO
Адрес
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str.Gheorghe Tudor,3
Веб сайт
---
Контактное лицо
Данные о закупке
Дата создания
Дата последних изменений
2 мар 2020, 14:55
Оценочная стоимость (без НДС)
2 640 000 MDL
Размер минимального шага понижения цены
26 400 MDL
Achizitii.md ID
21019950
MTender ID
Тип процедуры
Открытый торг
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Адрес поставки
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Conform Documentației de Atribuire
Срок действия контракта
1 апр 2020 03:00 - 31 дек 2020 02:00
Список позиций
1)
Название
Servicii de suport şi consultanţa pentru SW aplicative
CPV: 72200000-7 - Услуги по программированию и консультационные услуги в области программного обеспечения
Количество: 1.0
Ед. измерения: Bucata
2)
Название
Servicii de modificarea in softul aplicativ
CPV: 72200000-7 - Услуги по программированию и консультационные услуги в области программного обеспечения
Количество: 1.0
Ед. измерения: Bucata
Настройки подписки сохранены.
Помните, вы всегда можете вернутся в раздел Подписки и внести изменения в периодичность получения писем, удалить или добавить категории и заказчиков.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Документы процедуры закупок
Docum Stand mentenanța 2020-converted.semnat
Документация к предложению
Documentația Standard
18.02.20 15:53
Docum Stand mentenanța 2020 modif-converted.semnat
Документация к предложению
Documentația Standard actualizată
2.03.20 14:55
Ниже доступны оферты участников, документы к офертам вы можете посмотреть нажав на иконку папки.
На основе Решения рабочей группы для выбора победителя требуется:
1) Выберите победителя нажав на кнопку признать победителем.
2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.
3) После выбора победителя нажмите кнопку: “Принять решение”.
Квалификация участников
№
Наименование участника
Цена предложения
Статус
1
Наименование участника:
DAAC System Integrator SRL
Цена предложения:
2 247 200 MDL
Статус:
Дисквалифицирован
Intru vizualizarea ofertei următoare
30.03.20 15:26
Причина: Intru vizualizarea ofertei următoare
Документы квалификации
Документы квалификации отсутствуют
Документы, поданные с предложением
Квалификационные документы
Дата загрузки:
25.03.20 16:43
Дата открытия:
27.03.20 14:09
Документы соответствия
Дата загрузки:
25.03.20 16:43
Дата открытия:
27.03.20 14:09
Финансовое предложение
Дата загрузки:
25.03.20 16:43
Дата открытия:
27.03.20 14:09
2
Наименование участника:
S&T IT Services
Цена предложения:
2 295 000 MDL
Статус:
Победитель
Conform deciziei grupului de lucru
07.04.20 16:29
Причина: Conform deciziei grupului de lucru
Документы квалификации
deciziadeatribuire102mentenanțasicnas2020_semnat.pdf
ID: bf375e71-606e-4415-8d9c-567a54b9b820
Oбъявление о присуждении
7.04.20 16:29
Документы, поданные с предложением
certificat iso 9001.signed.pdf
certificat iso 9001.signed.pdf
ID: 00eaed47-6453-4f7d-9aeb-36feaa65919e
Квалификационные документы
Дата загрузки:
26.03.20 09:25
Дата открытия:
30.03.20 15:26
op gar cnas 23.03.20.signed.pdf
op gar cnas 23.03.20.signed.pdf
ID: 1430d06a-a761-4ff9-9020-d372690e9442
Квалификационные документы
Дата загрузки:
26.03.20 09:25
Дата открытия:
30.03.20 15:26
echipa vol 2.zip
ID: 29431d8b-8e0c-4162-8211-4c72a243d235
Квалификационные документы
Дата загрузки:
26.03.20 09:27
Дата открытия:
30.03.20 15:26
4.2 specificații de preț.signed.pdf
4.2 specificații de preț.signed.pdf
ID: 29760d6b-b232-4c67-9109-bdd64b020142
Финансовое предложение
Дата загрузки:
26.03.20 09:28
Дата открытия:
30.03.20 15:26
fy20-oraclepartnermember-bass systems(1).signed.pdf
fy20-oraclepartnermember-bass systems(1).signed.pdf
ID: 6518ba91-2c99-486a-adf8-7b3bb9ce3b31
Квалификационные документы
Дата загрузки:
26.03.20 09:25
Дата открытия:
30.03.20 15:26
scrisoare de recomandare min sanatatii siaas.signed.pdf
scrisoare de recomandare min sanatatii siaas.signed.pdf
ID: 6afe0daf-c551-4cc9-bce4-0374fab5a589
Квалификационные документы
Дата загрузки:
26.03.20 09:25
Дата открытия:
30.03.20 15:26
Квалификационные документы
Дата загрузки:
26.03.20 09:25
Дата открытия:
30.03.20 15:26
3.1 formularul ofertei.signed.pdf
3.1 formularul ofertei.signed.pdf
ID: 7d843003-373f-41f8-9a8b-3342c22ed3bc
Финансовое предложение
Дата загрузки:
26.03.20 09:28
Дата открытия:
30.03.20 15:26
extras_s&t it services s.r.l._2020_02_28.signed.pdf
extras_s&t it services s.r.l._2020_02_28.signed.pdf
ID: 8ab31453-d3b6-43a4-8867-e4f7025246eb
Квалификационные документы
Дата загрузки:
26.03.20 09:25
Дата открытия:
30.03.20 15:26
certificate iso 27001.signed.pdf
certificate iso 27001.signed.pdf
ID: 9066123e-cfbb-4965-b7ff-dd299ed0794a
Квалификационные документы
Дата загрузки:
26.03.20 09:25
Дата открытия:
30.03.20 15:26
3.7 formularul experientei similare.signed.pdf
3.7 formularul experientei similare.signed.pdf
ID: a592a235-f16e-44ed-8803-19d6a9dc3288
Квалификационные документы
Дата загрузки:
26.03.20 09:25
Дата открытия:
30.03.20 15:26
echipa vol 1.zip
ID: ac909844-158c-49c9-8e6a-79186d7ef6f5
Квалификационные документы
Дата загрузки:
26.03.20 09:27
Дата открытия:
30.03.20 15:26
4.1 specificaţii tehnice.signed.pdf
4.1 specificaţii tehnice.signed.pdf
ID: b3f514a4-c834-478d-b82b-c1ce21d164fd
Квалификационные документы
Дата загрузки:
26.03.20 09:25
Дата открытия:
30.03.20 15:26
scrisoare de recomandare serviciul vamal asycuda.signed.pdf
scrisoare de recomandare serviciul vamal asycuda.signed.pdf
ID: b78cb8cf-8b22-4ddb-85a7-41eece8c6c59
Квалификационные документы
Дата загрузки:
26.03.20 09:25
Дата открытия:
30.03.20 15:26
Квалификационные документы
Дата загрузки:
26.03.20 09:25
Дата открытия:
30.03.20 15:26
decizie asp statut s&t it services s.r.l.signed.pdf
decizie asp statut s&t it services s.r.l.signed.pdf
ID: cf8af832-9de9-481b-8d0e-caae279d32af
Квалификационные документы
Дата загрузки:
26.03.20 09:25
Дата открытия:
30.03.20 15:26
Квалификационные документы
Дата загрузки:
26.03.20 09:25
Дата открытия:
30.03.20 15:26
certificat lipsa datorii.signed.pdf
certificat lipsa datorii.signed.pdf
ID: f164ffc2-2093-4bc8-941d-453f5d2c195c
Квалификационные документы
Дата загрузки:
26.03.20 09:25
Дата открытия:
30.03.20 15:26
История аукциона
Просмотр аукциона
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Активный".
Разъяснения
Документ успешно подписан
OK