Статус Закупка не состоялась
Оценочная стоимость без НДС 3 000 000 MDL
Период уточнений: 11 ноя 2019, 10:59 - 25 ноя 2019, 14:00
Подача предложений: 25 ноя 2019, 14:00 - 4 дек 2019, 14:00

Техническая служба поддержки для поставщиков:

(+373) 79999801


Данная процедура проводится без электронного аукциона. Ваша оферта является окончательной и должна содержать весь список необходимых документов.

Lucrări de reparaţii capitale a încăperilor din str. Armeneasca, 42 B, mun. Chișinău (conform caietului de sarcini)
Информация о заказчике
Наименование
Фискальный код/IDNO
Адрес
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Веб сайт
---
Контактное лицо
Ф.И.О
Angela Prozorov
Контактный номер
022504506
Эл. адрес
Данные о закупке
Дата создания
11 ноя 2019, 10:59
Дата последних изменений
6 мар 2020, 9:21
Achizitii.md ID
21014322
CPV
45453000-7 - Lucrări de reparaţii generale şi de renovare
Тип процедуры
Открытый торг
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Источники финансирования
Дата:
14 ноя 2019, 17:46
Название вопроса:
Proiect
Вопрос:
Solicitam sa atasati proiect de exucutie a lucrarilor solicitate indeosebi pentru lucrari de ventilare. Multumim
Ответ (18 ноя 2019, 17:15):
Stimate operator economic, Referitor la întrebarea adresată, Vă informăm că ofertele de preţ urmeaza a fi prezentate în strictă conformitate cu cerinţele de calificare si specificaţiile tehnice indicate (in mod detaliat) in caietul de sarcini ataşat procedurii de achizitii publice. Totodata, menţionăm că o copie a documentaţiei tehnice de execuţie fără indicarea datelor cu caracter personal, poate fi prezentata printr-o solicitare în scris (e-mail) către persoana responsabilă de procedura de achizitie publică respectivă.
Дата:
15 ноя 2019, 10:01
Название вопроса:
securitate in munca
Вопрос:
Dv-stra solicitati "Adeverinţă cu privire la examinarea cunoştinţelor în domeniul securităţii în muncă (a dirigintelui de şantier)". In caz ca la companie este angajata persoana care detine Adeverinţă cu privire la examinarea cunoştinţelor în domeniul securităţii în muncă cu alta functie decit dirijinte de santier nu vom fi calificati? Dirijinte de santier dirijeaza cu lucrarile pe santier, dar cu securitatea de munca se ocupa alta persoana angajata cum si cu contabilitatea se ocupa contabil... Solicitam Clarificari
Ответ (18 ноя 2019, 17:15):
Stimate operator economic, Referitor la întrebarea adresată, Vă informăm, în conformitate cu legislaţia în vigoare a R.M. intr-un eventual contract de antrepriză la orice obiectiv de construcţie, inlcusiv reparaţie capitală, responsabil de calitatea şi securitatea procesului de execuţie a lucrărilor este dirigintele de şantier atestat. Luînd in consideraţie faptul, că lucrările solicitate in cadrul achiziţiei publice date, vor fi executate sub conducerea unui diriginte de şantier atestat ce se va afla permanent la obiectiv, se impune posedarea de către acesta a cunoştintelor in domeniul securităţii în muncă, fiind recomandabilă deţinarea Adeverinţei nominalizate, însă astfel de Adeverinţă o poate deţine şi altă persoană împuternucită din cadrul companiei.
Дата:
15 ноя 2019, 10:41
Название вопроса:
Achitari
Вопрос:
In documentul Sarcina tehnica ati stipulat ca achitarea va fi executata fara avans dupa finalizarea lucrarilor. In FDA stipulati ca va fi executata in termen de 20 zile dupa prezentarea procesului verbal si facturilor. Intrebare: Plata va fi executata pentru fiecare proces verbal cu factura pe parcursul executatii lucrarilor sau integral dupa finalizarea lucrarilor?
Ответ (18 ноя 2019, 17:15):
Stimate operator economic, Referitor la întrebarea adresată, Vă informăm că plata va fi efectuată periodic, în dependenţă de volumul lucrărilor executate, în termen de 20 zile după prezentarea facturii fiscale şi a procesului verbal de recepţie a lucrărilor nominalizate.
Дата:
18 ноя 2019, 09:20
Название вопроса:
Buna ziua
Вопрос:
În caiet de sarcini 1-1 poz.20 corectați vă rog volumul poziției. Mulțumim anticipat.
Ответ (18 ноя 2019, 17:15):
Stimate operator economic, La intrebarea adresată, Vă informăm că oferta de preţ urmeaza a fi intocmită în strictă conformitate cu prevederile şi specificaţiile indicate in caietul de sarcini ataşat procedurii de achizitie respectivă.
Дата:
20 ноя 2019, 12:14
Название вопроса:
Proiect
Вопрос:
Am solicitat proiectul prin scrisoare fara date personale de pe angela.prozorov@asp.gov.md si nu am nici un raspuns.
Ответ (21 ноя 2019, 09:05):
Stimate operator economic, Agenţia Servicii Publice (ASP), pe platforma achiziţii.md V-a comunicat că o copie a documentaţiei tehnice de execuţie fără indicarea datelor cu caracter personal poate fi prezentata printr-o solicitare în scris către persoana responsabilă de procedura de achizitie publică respectivă. Astfel, din considerentele expuse în răspunsul de pe platforma achiziţii.md, concretizăm că informaţia solicitată poate fi eliberată la sediul ASP, pe adresa mun. Chişinău, str. A. Puşkin, 42, în baza unei scrisori oficiale, semnată de către administratorul companiei sau persoana împuternicită prin procură, cu aplicarea ştampilei (după caz). Totodată, scrisoarea oficială poate fi expediată persoanei responsabile de achiziţie publică prin e-mail, semnată cu semnătură electronică conform normelor legale. Solicitările de informație trebuie să fie depuse în cadrul termenilor perioadei de clarificări, care expiră la data de 25.11.2019, ora 14.00. Pentru primirea informației la sediul ASP este necesar de prezentat buletinul de identite, extrasul din Registrul de Stat al persoanelor juridice și, după caz, procura persoanei împuternicite.
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Период разъяснений".