Государственная закупка
21013328
Sstemul informational de evidență contabilă 1C, versiunea 8.3, pentru instituțiile medico-sanitare publice(inclusive instalare, menținerea și instruirea personalului)
1
Период разъяснений
с 01.11.2019 15:58
по 05.11.2019 00:00
по 05.11.2019 00:00
2
Подача предложений
с 05.11.2019 00:00
по 07.11.2019 10:30
по 07.11.2019 10:30
3
Аукцион
4
Оценка
5
Предложения рассмотрены
Статус
Предложения рассмотрены
Оценочная стоимость без НДС
115 000 MDL
Период уточнений:
1 ноя 2019, 15:58 - 5 ноя 2019, 0:00
Подача предложений:
5 ноя 2019, 0:00 - 7 ноя 2019, 10:30
Начало аукциона:
не будет использоваться
Техническая служба поддержки для поставщиков:
(+373) 79999801
Данная процедура проводится без электронного аукциона. Ваша оферта является окончательной и должна содержать весь список необходимых документов.
I. Complet pentru 28 utilizatori (inslusiv instalarea, administrarea și configurarea nomenclatoarelor) care include:
- Instalarea platformei 1C, versiunea 8.3;
- Crearea bazei informaționale și încărcarea versiunii;
-Licența activitate pentru server și 28 locuri de munca;
- Aplicarea codului de activare și configurarea bazei de date, crearea utilizatorilor și a regulilor de securitate a bazei;
- Completarea constantelor și a nomenclatoarelor de bază;
- Acordarea ajutorului utilizatorilor privind utilizarea sistemului.
II. Administrarea serverului bazei de date 1C
- Administrarea serverului 1C
- Administrarea licențelor 1C
- Administrarea utilizatorilor și drepturile acestora inclusiv în 1C
- Consultarea utilizatorilor privind accesul la server
- Asigurarea securității informatice
- Vizita săptămânală obligatorie a consultantului în instituție
III.Servicii de mentenață a sistemului informațional de evidență contabilă 1 C, versiunea 8.3 pe parcursul anului 2019.
- Oferirea de consultații – linia fierbinte privind acest sistem
- Soluționarea tuturor problemelor apărute în sistem în procesul prelucrării și introducerii datelor
- Recepționarea sarcinilor, analiza și efectuarea modificărilor în sistem legate de activitatea cotidiană, luând în considerare modificările Biroului Național de Statistică, Serviciul Fiscal de Stat și alte acte legislative, normative;
IV.Implimentarea Sistemului informațional de evidență contabilă -1C-, versiunea 8.3 în cazul apariției noilor locuri de muncă.
- Serviciul unic pentru implimentarea sistemului în subdiviziunile care nu utilizează la moment sistemul.
V. Transferarea datelor din Software-ul vechi.
VI.Angajamente de nedivulgare a operațiunilor economice, crearea arhivei anuale pe suport magnetic.
Specificații tehnice conform caietului de sarcini
- Instalarea platformei 1C, versiunea 8.3;
- Crearea bazei informaționale și încărcarea versiunii;
-Licența activitate pentru server și 28 locuri de munca;
- Aplicarea codului de activare și configurarea bazei de date, crearea utilizatorilor și a regulilor de securitate a bazei;
- Completarea constantelor și a nomenclatoarelor de bază;
- Acordarea ajutorului utilizatorilor privind utilizarea sistemului.
II. Administrarea serverului bazei de date 1C
- Administrarea serverului 1C
- Administrarea licențelor 1C
- Administrarea utilizatorilor și drepturile acestora inclusiv în 1C
- Consultarea utilizatorilor privind accesul la server
- Asigurarea securității informatice
- Vizita săptămânală obligatorie a consultantului în instituție
III.Servicii de mentenață a sistemului informațional de evidență contabilă 1 C, versiunea 8.3 pe parcursul anului 2019.
- Oferirea de consultații – linia fierbinte privind acest sistem
- Soluționarea tuturor problemelor apărute în sistem în procesul prelucrării și introducerii datelor
- Recepționarea sarcinilor, analiza și efectuarea modificărilor în sistem legate de activitatea cotidiană, luând în considerare modificările Biroului Național de Statistică, Serviciul Fiscal de Stat și alte acte legislative, normative;
IV.Implimentarea Sistemului informațional de evidență contabilă -1C-, versiunea 8.3 în cazul apariției noilor locuri de muncă.
- Serviciul unic pentru implimentarea sistemului în subdiviziunile care nu utilizează la moment sistemul.
V. Transferarea datelor din Software-ul vechi.
VI.Angajamente de nedivulgare a operațiunilor economice, crearea arhivei anuale pe suport magnetic.
Specificații tehnice conform caietului de sarcini
Информация о заказчике
Наименование
Фискальный код/IDNO
Адрес
3505, MOLDOVA, Оргеевский, mun.Orhei, str. C.Negruzzi 85
Веб сайт
---
Контактное лицо
Данные о закупке
Дата создания
16 окт 2019, 15:01
Дата последних изменений
1 ноя 2019, 15:58
Оценочная стоимость (без НДС)
115 000 MDL
Achizitii.md ID
21013328
MTender ID
Тип процедуры
Закупка малой стоимости
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Адрес поставки
3505, MOLDOVA, Оргеевский, mun.Orhei, str. C.Negruzzi 85
Срок действия контракта
11 ноя 2019 15:58 - 30 дек 2019 15:58
Список позиций
1)
Название
Sstemul informational de evidență contabilă 1C, versiunea 8.3, pentru instituțiile medico-sanitare publice(inclusive instalare, menținerea și instruirea personalului)
CPV: 48900000-7 - Различные пакеты программного обеспечения и информационные системы
Количество: 1.0
Ед. измерения: Bucata
Настройки подписки сохранены.
Помните, вы всегда можете вернутся в раздел Подписки и внести изменения в периодичность получения писем, удалить или добавить категории и заказчиков.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Документы процедуры закупок
Квалификация участников
№
Наименование участника
Цена предложения
Статус
1
Наименование участника:
"Modern Sistem" SRL
Цена предложения:
97 750 MDL
Статус:
Победитель
Oferta corespunde cerintelor solicitate in documentatia de atribuire.
28.11.19 09:17
Причина: Oferta corespunde cerintelor solicitate in documentatia de atribuire.
Документы квалификации
Документы квалификации отсутствуют
Документы, поданные с предложением
modernsistem_extras.semnat.pdf
modernsistem_extras.semnat.pdf
ID: 418d4090-aae1-4f3e-ad4a-913f4a0e6585
Документы для представления
Дата загрузки:
6.11.19 17:49
Дата открытия:
7.11.19 10:30
modernsistem_certificat dreptului de autor_2.semnat.pdf
modernsistem_certificat dreptului de autor_2.semnat.pdf
ID: 7238a93f-e50d-4dff-9a73-be8eb4c51de0
Документы для представления
Дата загрузки:
6.11.19 17:49
Дата открытия:
7.11.19 10:30
formularul ofertei.semnat.pdf
formularul ofertei.semnat.pdf
ID: ba5be4e8-19d5-4054-baea-4df9e1c59439
Документы для представления
Дата загрузки:
6.11.19 17:49
Дата открытия:
7.11.19 10:30
certificat de atribuire a contului bancar №407 154 din 16.10.2019.semnat.pdf
certificat de atribuire a contului bancar №407 154 din 16.10.2019.semnat.pdf
ID: cf10f28b-9250-45ee-b7e1-3e0812714563
Документы для представления
Дата загрузки:
6.11.19 17:55
Дата открытия:
7.11.19 10:30
orhei spitalul evidentacontabila_1c8_med_.semnat.pdf
orhei spitalul evidentacontabila_1c8_med_.semnat.pdf
ID: ec32321b-b705-4414-964f-3f4dfed96385
Финансовое предложение
Дата загрузки:
6.11.19 17:49
Дата открытия:
7.11.19 10:30
modernsistem_certificat dreptului de autor_1.semnat.pdf
modernsistem_certificat dreptului de autor_1.semnat.pdf
ID: fb0c5b5d-5e69-4d6a-b902-4a2142e25204
Документы для представления
Дата загрузки:
6.11.19 17:49
Дата открытия:
7.11.19 10:30
2
Наименование участника:
DAAC SOFTWARE SYSTEMS S.R.L.
Цена предложения:
200 000 MDL
Статус:
В ожидании
История аукциона
Просмотр аукциона
Апелляция
Подать апелляцию
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Активный".
Разъяснения
Документ успешно подписан
OK