1
Период разъяснений
с 11.10.2019 17:02
по 28.10.2019 12:00
2
Подача предложений
с 28.10.2019 12:00
по 31.10.2019 13:00
3
Аукцион

4
Оценка
5
Предложения рассмотрены
Статус Предложения рассмотрены
Оценочная стоимость без НДС 2 200 000 MDL
Период уточнений: 11 окт 2019, 17:02 - 28 окт 2019, 12:00
Подача предложений: 28 окт 2019, 12:00 - 31 окт 2019, 13:00
Начало аукциона: не будет использоваться

Техническая служба поддержки для поставщиков:

(+373) 79999801


Данная процедура проводится без электронного аукциона. Ваша оферта является окончательной и должна содержать весь список необходимых документов.

Servicii de modificarea în softul aplicativ conform Listei componentelor aplicative din SII CNAS
Modificările in softul aplicativ:
a) Modificarea funcţionalităţilor ca urmare a modificărilor în legislaţia din domeniul respective;
b) Adăugarea funcţiilor noi, necesitatea cărora a apărut odată cu modificarea legislaţiei din domeniul respective;
c) Modificarea funcţionalităţilor legată de îmbunătăţirea esenţială a funcţionării business-procese;
d) Documentarea (conform cerinţelor Ordinului MTIC nr. 78 din 01.06.2006 cu privire la aprobarea reglementării tehnice "Procesele ciclului de viaţă al software-ului" RT 38370656 -002:2006) şi instruirea pentru noile funcţionalităţilor, modificărilor implementate;
e) consultanţă în formă de răspunsuri scrise la întrebările cu privire softul aplicativ, și în formă de prezentările în oficiu CNAS cu privire la întrebările specifice ale softul aplicativ;
f) Modificările privind problemele apărute în cadrul implementării şi exploatării produselor software:
i. Perfecţionarea controlului la introducerea datelor;
ii. Controale suplimentare la introducerea datelor, necesitatea cărora a fost depistată în cadrul implementării şi exploatării produselor software;
iii. Perfecţionarea algoritmilor de prelucrare a informaţiei după introducerea acesteia;
iv. Adăugarea unor noi elemente în tabelele de introducere a datelor pentru facilitarea lucrului utilizatorului, necesitatea cărora a apărut în cadrul implementării şi exploatării produselor software;
g) Îmbunătăţirea formelor de raportare:
i. Modificarea aspectului exterior al rapoartelor pentru o mai bună utilizare;
ii. Adăugarea unor noi elemente în rapoarte;
iii. Modificarea regulilor de formare a rapoartelor;
iv. Adăugarea metodelor de control la formarea rapoartelor.

Nivelul serviciilor:

1. Existenţa serviciului “Hot-Line”. 5/7, 8/24.
• Timpul de răspuns la solicitarea din partea CNAS – nu mai mult timp de 1 ore.
• Înregistrarea cererilor de suport, statutul în progres de rezolvare acestora, analiza rezultatelor.
• Furnizarea rapoartelor lunare privind serviciile prestate.
2. Existenţa grupului de proiect calificat asigurat pentru îndeplinirea serviciilor solicitate, inclusiv analiști de sistem și dezvoltatori cu experiența în domeniu
• platformă de ORACLE - Oracle Database Enterprise Edition 10g, Oracle Forms, Oracle Reports, PL/SQL, Java Eclipse, tehnologiile Web Services
Termenul de realizare şi implementare a modificărilor, asociate cu modificări în legislaţie, trebuie să fie îndeplinite de către Prestator în termenele stabilite în actul legislativ. Termenul de realizare şi implementare a altor tipuri de modificări se determină prin acordul părţilor, dar nu mai mult de:
• Pînă la 10 zile pentru modificări minore.
• Pînă la 30 zile pentru modificări de volume medii.
• Pînă la 60 zile pentru modificări de volume mare.

Efortul preconizat pentru modificări într-un an constituie 48 om/lună reieşind din 8 ore lucrătoare pe zi, 5 zile lucrătoare pe săptămînă, 22 zile lucrătoare pe lună (indiferent de numărul de persoane). Achitarea se va efectua conform lucrărilor executate de facto şi doar după prezentarea rapoartelor, facturilor şi actelor de prestare semnate de către părţi.
Semnare și respectarea: acordului privind asigurarea securităţii datelor şi utilizarea accesului de la distanţă la resursele informaţionale CNAS Anexa nr. 7 din contractul model din Documentația standard
Информация о заказчике
Наименование
Фискальный код/IDNO
Адрес
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str.Gheorghe Tudor,3
Веб сайт
---
Контактное лицо
Ф.И.О
Chiţan Cristina
Контактный номер
+37322257752
Эл. адрес
Данные о закупке
Дата создания
Дата последних изменений
23 окт 2019, 16:15
Оценочная стоимость (без НДС)
2 200 000 MDL
Achizitii.md ID
21013218
Тип процедуры
Открытый торг
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Адрес поставки
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chișinău str. Gh. Tudor, 3
Срок действия контракта
1 ноя 2019 02:00 - 30 ноя 2019 02:00
Список позиций
1)
Название
Achiziţionarea serviciilor pentru modificările în softul aplicativ a Sistemului Informațional CNAS pentru anii 2019-2020 CPV: 72200000-7 - Услуги по программированию и консультационные услуги в области программного обеспечения
Количество: 1.0
Ед. измерения: Bucata
Документы процедуры закупок

Ниже доступны оферты участников, документы к офертам вы можете посмотреть нажав на иконку папки.

На основе Решения рабочей группы для выбора победителя требуется:

1) Выберите победителя нажав на кнопку признать победителем.

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

3) После выбора победителя нажмите кнопку: “Принять решение”.

Квалификация участников
Наименование участника
Цена предложения
Статус
1
Наименование участника:

DAAC SOFTWARE SYSTEMS S.R.L.

Цена предложения: 1 800 000 MDL
Статус: Дисквалифицирован
Причина: conform deciziei ANSC
Документы квалификации
Документы, поданные с предложением
2
Наименование участника:

BASS Systems

Цена предложения: 1 814 400 MDL
Статус: Победитель
Причина: Conform deciziei grupului de lucru
Документы квалификации
Документы, поданные с предложением
История аукциона
Просмотр аукциона
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Активный".
Разъяснения