Выберите тип процедуры
21011535
Статус
Отменен
Оценочная стоимость без НДС
362 500 MDL
Период уточнений:
23 авг 2019, 14:12 - 28 авг 2019, 15:00
Подача предложений:
28 авг 2019, 15:00 - 5 сен 2019, 9:00
Техническая служба поддержки для поставщиков:
(+373) 79999801
Elaborarea documentaţiei de proiect şi deviz pentru «Construcția sistemului de canalizare menajer-fecaloidă din cartierul locativ mărginit cu str.Vlahuță, Radișcev, Muzicescu, Aivazovskii, Maria Cebotari din mun.Bălți»
Информация об отмене
Причина отмены
Din motive tehnice
Дата отмены
28 авг 2019, 11:54
Информация о заказчике
Наименование
Фискальный код/IDNO
Адрес
3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, locality, p-ţa Independenţei, 1
Веб сайт
---
Контактное лицо
Данные о закупке
Дата создания
23 авг 2019, 14:01
Дата последних изменений
28 авг 2019, 11:54
Achizitii.md ID
21011535
MTender ID
CPV
71200000-0 - Servicii de arhitectură şi servicii conexe
Тип процедуры
Запрос ценовых оферт (услуги)
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Источники финансирования
Дата:
24 авг 2019, 23:16
Название вопроса:
Caiet de Sarcini
Вопрос:
Buna ziua!. In anuntul de participare punctul 8 este indicat ca documentatia de proiect se va elabora „Conform Caietului de Sarcini anexat”. Pe platforma nu am gasit incarcat nici un Caiet de Sarcini pentru aceasta licitatie. Va rugam sa supliniti documentele pentru procedura respectiva si sa publicati Caietul de Sarcini integral cu specificarea a tuturor volumelor de lucrari solicitate de catre AC. Multumesc!
Ответ (27 авг 2019, 11:14):
Solicităm respectuos examinarea cu atenție a tuturor documentelor anexate. Astfel, în Documentația standard veți regăsi Fișa de date a achiziției, formulare-tip pentru completare, contractul-model precomletat, precum și CAIETUL DE SARCINI - p.28-29, Specificații tehnice F4.1 - p.30, Specificații de preț F 4.2 - p.31-32.
Дата:
27 авг 2019, 14:27
Название вопроса:
Depistarea încălcărilor
Вопрос:
Citiți mesajul în întregime ... „În conformitate cu prevederile art. 57 alin. (8) al Legii nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice și pct. 31 al Regulamentului privind achiziția bunurilor și serviciilor prin cererea ofertelor de prețuri aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 987 din 10.10.2018, utilizarea licitației electronice este obligatorie pentru achizițiile publice de bunuri și servicii prin cererea ofertelor de prețuri. Pentru alte tipuri de achiziție, utilizarea licitației electronice este facultativă. În acest caz, urmează a fi respectate prevederile art. 63 al Legii nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice. Totodată, conform art. 63 alin. (1) al Legii nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice și pct. 7 al Regulamentului privind achiziția bunurilor și serviciilor prin cererea ofertelor de prețuri aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 987 din 10.10.2018, anumite contracte de achiziții publice de bunuri, lucrări şi anumite contracte de achiziții publice de servicii care au ca obiect activităţi intelectuale, cum ar fi proiectarea de lucrări, nu pot face obiectul licitaţiilor electronice”, - a răspuns oficial Agenția Achiziții Publice la întrebarea dacă utilizarea licitației electronice este obligatorie (vezi pe portalul AAP, rubrica „ÎNTREBĂRI FRECVENTE”, pct. 24).
Ответ (28 авг 2019, 09:13):
Autoritatea contractantă se confruntă în repetate rînduri cu problema aplicării/neaplicării licitației electronice. Conform prevederilor legale, aceasta poate fi aplicată doar în urma calificării ca cerințe și criterii a participanților la procedură. De facto, este invers - mai întîi are loc clasificarea după preț, apoi autoritatea contractantă parcurge la examinarea documentelor în scopul calificării agențiolr economici. La moment, autoritatea contractantă nu are opțiunea de aplicare/neaplicare a licitației electronice în cadrul procedurilor COP pentru achiziția de bunuri și servicii. Platformele electronice prevăd licitația electronică pentru procedurile menționate în mod automatizat.
Дата:
27 авг 2019, 14:30
Название вопроса:
Cheltuieli pentru verificarea și expertizarea DPD
Вопрос:
De către cine vor fi suportate cheltuielile pentru verificarea și expertizarea documentației de proiect și deviz?
Ответ (28 авг 2019, 09:15):
Cheltuielile respective le suportă autoritatea contractantă.
Дата:
27 авг 2019, 21:28
Название вопроса:
Acte necesare pentru inceprea lucrarilor de proiectare
Вопрос:
Buna ziua. Va rog sa na spuneti daca aveti toate documentele necesare, valabile, pentru inceperea lucrarilor de priectare, se are in vedere fisa de oordonari cu avizarea la oraganele competente: Agentia Mediului, Centrul de Medicina Preventiva, Serviciul situatii exceptionale, Certificat de Urbanism si alte institutii/furnizor interesati?
Multumesc.
Ответ (28 авг 2019, 09:33):
Autoritatea contractantă a parcurs la întocmirea setului necesar de acte - condițiile tehnice sint anexate la procedură. Pînă la începutul executării contractului, OE va dispune de documente necesare avizate.
Дата:
27 авг 2019, 23:37
Название вопроса:
Codul practic CPL 01.01.2012
Вопрос:
Codul practic CPL 01.01.2012, la care faceți trimitere în documentația de atribuire, nici nu există. Presupunem că ar fi vorba despre o greșeală de ordin tehnic, astfel solicităm de la Dvs. o clarificare în acest.
Ответ (28 авг 2019, 09:20):
Vă recomandăm spre documentare: http://www.incercom.md/?id=d1 ”LISTA DOCUMENTELOR NORMATIVE IN CONSTRUCTII” CP L.01.01:2012 ”Instrucţiuni privind întocmirea devizelor pentru lucrările de construcţii-montaj prin metoda de resurse” Ord. № 6 din 23.01.13 M.O. № 31-35 2013; Prezentul document normativ stabileşte modul de întocmire a devizelor pentru lucrările de construcţii-montaj prin metoda de resurse şi reprezintă unul din documentele normative ale capitolului “Economia construcţiilor”, care face parte integrantă din sistemul de documente normative în construcţii. Documentul are scopul de a asigura o metodologie unitară, care să servească pentru participanţi la procesul de construcţii privind determinarea valorii de deviz a obiectivului de investiţii, formarea preţurilor contractuale pentru lucrările executate.
Дата:
28 авг 2019, 10:15
Название вопроса:
Depistarea încălcărilor (continuare)
Вопрос:
Vă îndemnăm să atrageți atenția că „contractele de achiziții publice care au ca obiect procurarea unor bunuri sau prestări de servicii ce nu pot face obiectul licitației electronice se vor atribui prin desfășurarea unui alt tip de procedură de achiziție publică, și anume licitație deschisă, licitație restrînsă, negocieri cu publicarea, dialog competitiv”, fapt prevăzut expres de pct. 7 al Regulamentului privind achiziția bunurilor și serviciilor prin cererea ofertelor de prețuri aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 987 din 10.10.2018, relevant speței fiind și art. 63 alin. (1) al Legii nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice, potrivit căruia „anumite contracte de achiziții publice de lucrări şi anumite contracte de achiziții publice de servicii care au ca obiect activităţi intelectuale, cum ar fi proiectarea de lucrări, nu pot face obiectul licitaţiilor electronice”. În acest context, soluția propusă spre examinare autorității contractante este de a anula procedura de achiziție publică în cauză cu inițiere repetată, la publicarea căreia, în loc de COP să fie selectat LP, astfel licitația electronică este facultativă.
Ответ (28 авг 2019, 11:16):
Scopul autorității contractante este de a reduce termenul de publicare - 12 zile pentru COP vs. 20 zile pentru LP, avînd în vedere termenul maxim de executie a documentație de proiect și deviz 2,5 luni în a.2019. În calitate de operator economic aveți dreptul de a menține prețul ofertei pe parcursul rundelor, fără a-l micșora. Primăria mun.Bălți a inițiat mai multe proceduri COP pentru elaborarea DPD, la care participanții și-au menținut prețurile. Vă rugăm să ne informați dacă insistați pe anularea procedurii în cauză. Mulțumim.
Дата:
28 авг 2019, 11:18
Название вопроса:
Depistarea încălcărilor (continuare)
Вопрос:
Da, insistăm.
Вопросы в период разъяснений могут задавать только авторизованные пользователи платформы.
Документ успешно подписан
OK