Государственная закупка
21010209
Obiectul achizițieiServicii de mentenanță pentru Gamma Camera SPIRIT DH-V
1
Период разъяснений
с 23.07.2019 18:49
по 02.08.2019 13:00
по 02.08.2019 13:00
2
Подача предложений
с 02.08.2019 13:00
по 13.08.2019 13:00
по 13.08.2019 13:00
3
Аукцион
4
Оценка
5
Предложения рассмотрены
Статус
Предложения рассмотрены
Оценочная стоимость без НДС
150 000 MDL
Период уточнений:
23 июл 2019, 18:49 - 2 авг 2019, 13:00
Подача предложений:
2 авг 2019, 13:00 - 13 авг 2019, 13:00
Начало аукциона:
не будет использоваться
Техническая служба поддержки для поставщиков:
(+373) 79999801
Данная процедура проводится без электронного аукциона. Ваша оферта является окончательной и должна содержать весь список необходимых документов.
Lista serviciilor:
Numărul de servicii necesare periodice:1 una .
CONTROLUL PRIN VERIFICARE A ECHIPAMENTELOR MEDICALE
evaluarea parametrilor definitorii de securitate, prin examinare și testare;
evaluarea parametrilor definitorii de performanță, prin examinare și testare;
verificarea îndeplinirii setului de criterii de acceptabilitate pentru dispozitivul
medical (valori impuse, limite specificate, accesorii etc.).
OPERAȚIUNI GENERALE:
curățarea parților componente ale echipamentului (altele decît cele ce sunt
executate de către operator, tehnician);
calibrări conform protocoalelor recomandate de producător;
ajustări și reglări a echipamentului medical;
controlul și eventual o noua reglare a aparatului;
înlocuirea părților componente ale aparatului pe care producătorul le
recomandă a fi înlocuite periodic;
actualizarea programelor soft la versiuni noi recomandate de producător;
suport nelimitat la distanță (remote control).
OPERAȚIUNI MECANICE:
verificarea și reglarea părților mecanice aflate în mișcare;
eliminarea jocurilor la părțile mecanice;
curățarea și gresarea părților mecanice aflate în mișcare.
OPERAȚIUNI LA PARTEA ELECTRICĂ ȘI ELECTRONICĂ:
verificarea tensiunilor de alimentare;
verificarea conexiunilor electrice;
verificarea cablurilor de masă;
curățarea plăcilor electronice (dacă este cazul), precum și a altor componente;
verificarea funcționării motoarelor;
verificarea ventilatoarelor, pompelor, etc;
verificarea componentelor pneumatice (acolo unde este cazul).
DEPANAREA ECHIPAMENTULUI ÎN CAZ DE DEFECT SE VA FACE LA
INTERVENȚIA SOLICITATĂ DE CĂTRE BENEFICIAR.
LOCUL DE PRESTARE:
service-ul va fi asigurat la sediul beneficiarului, respectiv autoritatea
contractanta.
TERMEN DE EXECUȚIE:
timpul de răspuns la solicitările beneficiarului va fi de maxim 48 de ore de la
comunicarea telefonică sau prin fax a solicitării.
GRAFIC DE PRESTARE:
reviziile tehnice se efectuează conform cerințelor expuse în caietul de sarcini
și graficul prestabilit.
CONDIȚII DE RECEPȚIE A SERVICIILOR:
recepționarea serviciilor de service se va întocmi în baza unui Raport de
Service sau Proces Verbal în care se vor menționa operațiunile efectuate și
dacă echipamentul medical este funcțional;
raportul de service sau Procesul verbal va fi semnat de către reprezentanții
prestatorului și cei ai beneficiarului;
remiterea raportului Controlul Calității (Control Quality) pentru echipamentul
medical;
emiterea unui raport de încercări care să conțină rezultatele obținute în urma
examinărilor și testărilor, în cazul în care dispozitivul medical nu îndeplinește
criteriile de acceptabilitate și în cazul în care cel puțin una dintre valorile
măsurate ale cerințelor esențiale de securitate sau performanța se situează în
apropierea limitelor specificate admise
Numărul de servicii necesare periodice:1 una .
CONTROLUL PRIN VERIFICARE A ECHIPAMENTELOR MEDICALE
evaluarea parametrilor definitorii de securitate, prin examinare și testare;
evaluarea parametrilor definitorii de performanță, prin examinare și testare;
verificarea îndeplinirii setului de criterii de acceptabilitate pentru dispozitivul
medical (valori impuse, limite specificate, accesorii etc.).
OPERAȚIUNI GENERALE:
curățarea parților componente ale echipamentului (altele decît cele ce sunt
executate de către operator, tehnician);
calibrări conform protocoalelor recomandate de producător;
ajustări și reglări a echipamentului medical;
controlul și eventual o noua reglare a aparatului;
înlocuirea părților componente ale aparatului pe care producătorul le
recomandă a fi înlocuite periodic;
actualizarea programelor soft la versiuni noi recomandate de producător;
suport nelimitat la distanță (remote control).
OPERAȚIUNI MECANICE:
verificarea și reglarea părților mecanice aflate în mișcare;
eliminarea jocurilor la părțile mecanice;
curățarea și gresarea părților mecanice aflate în mișcare.
OPERAȚIUNI LA PARTEA ELECTRICĂ ȘI ELECTRONICĂ:
verificarea tensiunilor de alimentare;
verificarea conexiunilor electrice;
verificarea cablurilor de masă;
curățarea plăcilor electronice (dacă este cazul), precum și a altor componente;
verificarea funcționării motoarelor;
verificarea ventilatoarelor, pompelor, etc;
verificarea componentelor pneumatice (acolo unde este cazul).
DEPANAREA ECHIPAMENTULUI ÎN CAZ DE DEFECT SE VA FACE LA
INTERVENȚIA SOLICITATĂ DE CĂTRE BENEFICIAR.
LOCUL DE PRESTARE:
service-ul va fi asigurat la sediul beneficiarului, respectiv autoritatea
contractanta.
TERMEN DE EXECUȚIE:
timpul de răspuns la solicitările beneficiarului va fi de maxim 48 de ore de la
comunicarea telefonică sau prin fax a solicitării.
GRAFIC DE PRESTARE:
reviziile tehnice se efectuează conform cerințelor expuse în caietul de sarcini
și graficul prestabilit.
CONDIȚII DE RECEPȚIE A SERVICIILOR:
recepționarea serviciilor de service se va întocmi în baza unui Raport de
Service sau Proces Verbal în care se vor menționa operațiunile efectuate și
dacă echipamentul medical este funcțional;
raportul de service sau Procesul verbal va fi semnat de către reprezentanții
prestatorului și cei ai beneficiarului;
remiterea raportului Controlul Calității (Control Quality) pentru echipamentul
medical;
emiterea unui raport de încercări care să conțină rezultatele obținute în urma
examinărilor și testărilor, în cazul în care dispozitivul medical nu îndeplinește
criteriile de acceptabilitate și în cazul în care cel puțin una dintre valorile
măsurate ale cerințelor esențiale de securitate sau performanța se situează în
apropierea limitelor specificate admise
Информация о заказчике
Наименование
Фискальный код/IDNO
Адрес
2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str. C. Virnav 13
Веб сайт
---
Контактное лицо
Данные о закупке
Дата создания
Дата последних изменений
23 июл 2019, 18:49
Оценочная стоимость (без НДС)
150 000 MDL
Achizitii.md ID
21010209
MTender ID
Тип процедуры
Открытый торг
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Адрес поставки
2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, or. Сhişnău, str. C.Vîrnav,13
Срок действия контракта
23 авг 2019 03:00 - 31 дек 2019 02:00
Список позиций
1)
Название
Servicii de reparare şi de întreţinere a echipamentului medical şi de precizie
CPV: 50400000-9 - Ремонт и техническое обслуживание медицинского и высокоточного оборудования
Количество: 1.0
Ед. измерения: Bucata
Настройки подписки сохранены.
Помните, вы всегда можете вернутся в раздел Подписки и внести изменения в периодичность получения писем, удалить или добавить категории и заказчиков.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Документы процедуры закупок
anunt de participare servicii Metenanta Gama camera
Техническая спецификация
obligatoriu
23.07.19 18:49
Ниже доступны оферты участников, документы к офертам вы можете посмотреть нажав на иконку папки.
На основе Решения рабочей группы для выбора победителя требуется:
1) Выберите победителя нажав на кнопку признать победителем.
2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.
3) После выбора победителя нажмите кнопку: “Принять решение”.
Квалификация участников
№
Наименование участника
Цена предложения
Статус
1
Наименование участника:
Ancotec-Sistem
Цена предложения:
149 900 MDL
Статус:
Победитель
Coresapunderea ofertelor
06.09.19 10:28
Причина: Coresapunderea ofertelor
Документы квалификации
Документы квалификации отсутствуют
Документы, поданные с предложением
oferta financiara mente.semnat.pdf
oferta financiara mente.semnat.pdf
ID: 2d27a541-584d-4206-b3b1-0262e6082eaf
Финансовое предложение
Дата загрузки:
9.08.19 18:25
Дата открытия:
13.08.19 13:00
Квалификационные документы
Дата загрузки:
9.08.19 18:29
Дата открытия:
13.08.19 13:00
training certificate.semnat.pdf
training certificate.semnat.pdf
ID: 7a9dfddf-ce92-41de-82e5-a50e753ba834
Квалификационные документы
Дата загрузки:
9.08.19 18:40
Дата открытия:
13.08.19 13:00
a01) certificat conturi bancare.semnat.pdf
a01) certificat conturi bancare.semnat.pdf
ID: b7ff19b0-445c-418f-a622-d5fe1b55609f
Квалификационные документы
Дата загрузки:
9.08.19 18:26
Дата открытия:
13.08.19 13:00
Квалификационные документы
Дата загрузки:
9.08.19 18:25
Дата открытия:
13.08.19 13:00
a02) certificat de înregistrare.semnat.pdf
a02) certificat de înregistrare.semnat.pdf
ID: d4588fd5-495b-4f11-8035-9dad57fc19e2
Квалификационные документы
Дата загрузки:
9.08.19 18:26
Дата открытия:
13.08.19 13:00
История аукциона
Просмотр аукциона
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Активный".
Разъяснения
Документ успешно подписан
OK