1
Период разъяснений
с 19.06.2019 11:00
по 29.06.2019 16:30
2
Подача предложений
с 29.06.2019 16:30
по 02.07.2019 17:00
3
Аукцион
с 03.07.2019 15:00
по 03.07.2019 15:09
4
Оценка

5
Контракт

Статус Оценка
Оценочная стоимость без НДС 300 000 MDL
Период уточнений: 19 июн 2019, 11:00 - 29 июн 2019, 16:30
Подача предложений: 29 июн 2019, 16:30 - 2 июл 2019, 17:00

Техническая служба поддержки для поставщиков:

(+373) 79999801

Aparate de control şi de testare
Информация о заказчике
Наименование
Фискальный код/IDNO
Адрес
MD2064, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, Coca 28
Веб сайт
---
Контактное лицо
Ф.И.О
Irina Strutescu
Контактный номер
+37368070022
Данные о закупке
Дата создания
19 июн 2019, 10:44
Дата последних изменений
27 июн 2019, 16:19
Achizitii.md ID
21009217
CPV
38550000-5 - Contoare
Тип процедуры
Procedură de valoare mică (товары)
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Источники финансирования
Список лотов
Echipament de masurare a fortei
Бюджет: 300000.0 MDL
Активный
Документы процедуры закупок
anunt de participare
Техническая спецификация
detalii tehnice
19.06.19 11:00
documentatia_standard_bunuri_echipamente de măsurare a forței.docx 01.07.2019
Документация к предложению
detalii cop
24.06.19 10:07
3.pdf DUAE
Техническая спецификация
duae
27.06.19 16:19
documentatia_standard_bunuri_echipamente de măsurare a forței.docx 01.07.2019
Документация к предложению
detalii cop
27.06.19 16:19
Дата:
20 июн 2019, 10:06
Название вопроса:
Documentele procedurii
Вопрос:
Buna ziua, in temeiul prevederilor cap. 3 pct. 19 din Regulamentul privind achiziția bunurilor și serviciilor prin cererea ofertelor de prețuri (HG Nr. 987 din 10.10.2018), solicitam respectuos completarea documentatiei de atribuire in conformitate cu prevederile pct. 12, 13, 14, 18 al aceluiasi Regulament. Va multumim anticipat!
Ответ (27 июн 2019, 16:15):
documentatia standard a fost incarcata!
Echipament de masurare a fortei
Дата:
20 июн 2019, 16:46
Название вопроса:
Documente, garantie, valoare estimata
Вопрос:
Va rugam sa postati documentatia completa la licitatie. De asemenea, va rugam sa precizati cat este garantia de participare- cuantum, modalitate de constituire, cont, banca. Va rugam sa precizati daca valoarea 300,000 MDL este cu TVA sau fara TVA. Va multumim.
Ответ (24 июн 2019, 09:11):
Buna ziua! Valoarea de 300 000 lei este indicata fara TVA!
Echipament de masurare a fortei
Дата:
25 июн 2019, 16:20
Название вопроса:
Solicitare prelungire data limita de depunere a ofertelor
Вопрос:
Bună ziua, Având în vedere că de-abia pe 24.06.2019 a fost depusă pe platforma de achiziții documentația standard completă (deși anunțul a fost publicat pe 19.06.2019), pentru a putea întocmi corespunzător oferta, vă rugăm să fiți de acord cu prelungirea termenului de depunere a ofertelor. Vă mulțumim.
Ответ (26 июн 2019, 09:55):
Din considerentul că sistemul e licitație a selectat ziua de 29.06. zi de simbata zi nelucratoare, termenul de depunere a ofertelor va fi data de 01.07.2019 pînă la ora 15 00.
Echipament de masurare a fortei
Дата:
25 июн 2019, 16:27
Название вопроса:
Solicitare confirmare faza de licitație electronică
Вопрос:
Bună ziua, Deși în Documentația standard a achiziției pentru procedura de COP ( și nici în FDA) nu se menționează că, după evaluarea tehnică a ofertelor, va exista o fază de licitație electronică, vă rugăm să confirmați că, în conformitate cu cele publicate pe platforma e-licitatie.md, va exista o licitație electronică cu pasul minim de 2,500 MDL și vă rugăm să precizați dacă licitația electronică va avea mai multe faze sau se va desfășura într-o singură etapă.
Ответ (26 июн 2019, 09:53):
COP se va desfașura intr-o singura etapa! Cu rezultatele evaluarii vorf fi notificati ofertantii in termen de 3 zile de la data deschiderii ofertelor! Darea de seamă va fi publicată pe platforma e-licitație!
Echipament de masurare a fortei
Дата:
25 июн 2019, 16:42
Название вопроса:
Termen de depunere 29.06.2019 -sâmbătă- până la ora 10:00 sau 10:27
Вопрос:
Bună ziua, În Fișa de date a achiziției, pct. 5.2 se indică următoarele: 5.5. Pentru depunerea ofertelor, adresa autorităţii contractante/organizatorului procedurii este: Adresa: E.Coca 28, anticamera sau bir.212 et. 2 Data-limită pentru depunerea ofertelor este: 29.06.2019 Ora:10-00. Pe platforma e-licitatie.md, depunerea este în aceeași zi nelucrătoare (sâmbătă), 29.06.2019, ora însă este 10:27. Vă rugăm să clarificați ora limită (10:00 sau 10:27) până la care se vor depune ofertele și dacă sâmbătă, 29.06.2019, veți avea un birou deschis unde se vor putea lăsa plicurile, ținând cont că instituția dvs. este închisă sâmbăta. Vă mulțumim.
Ответ (26 июн 2019, 09:56):
ora limita de depunere a ofertelor este 15 00 data de 01.07.2019, din considerentul că sâmbăta nu este zi lucrătoare!
Дата:
26 июн 2019, 09:23
Название вопроса:
Semnarea si stampilarea documentelor
Вопрос:
. Potrivit art. art. 33 alin. (14) lit. i) al Legii nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice, pct. 25 din Hotărârea de Guvern nr. 987 din 10.10.2018 pentru aprobarea Regulamentului privind achiziția bunurilor și serviciilor prin cererea ofertelor de prețuri, pe toate documentele ofertelor încărcate de operatorii economici urmează a fi aplicată semnătura electronică. Totodată, în conformitate cu prevederile art. 5 alin (2) al legii Nr. 91 din 29.05.2014 cu privire la semnătura electronică şi documentul electronic, semnătura electronică avansată calificată are aceeaşi valoare juridică ca şi semnătura olografă. Astfel, luînd în considerație cele menționate mai sus, solicităm respectuos să modificați cerințele față de semnarea documentelor în conformitate cu prevederile legislative în vigoare.
Ответ (26 июн 2019, 09:58):
Depuneti setul de documente la sediul INM Coca 28 bir 212 sau anticamera, nu este obligatorie semnătura electronică!
Дата:
26 июн 2019, 09:26
Название вопроса:
DUAE
Вопрос:
În conformitate, cu prevederile art. 20 alin (1) al Legii nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice, ”la momentul depunerii cererilor de participare sau a ofertelor, autoritatea contractantă acceptă documentul unic de achiziții european (în continuare – DUAE), care constă într-o declaraţie pe proprie răspundere actualizată, ca dovadă preliminară în locul certificatelor eliberate de către autorităţile publice sau de către terţi”. Totodată, în conformitate cu IPO 18.1 din documentația standard 18.1: Oferta va cuprinde următoarele: propunerea financiară, care va include, după caz, și garanția pentru ofertă; propunerea tehnică, precum și documente suport și facultative solicitate de autoritatea contractantă; Documentul unic de achiziții European. Astfel, solicităm respectuos să înărcați pe platformă formularul redactabil al DUAE și să excludeți obligativitatea prezentării: declarațiilor pe proprie răspundere, copiilor certificatului de înregistrare, certificatului de efectuare sistematică a plății impozitelor si a altor documente solicitate în conformitate cu FDA.
Ответ (27 июн 2019, 15:47):
Documentul DUAE este încărcat pe platformă !
Echipament de masurare a fortei
Дата:
26 июн 2019, 09:33
Название вопроса:
Concretizari tehnice-Termen de livrare
Вопрос:
Perioada de livrare solicitata de 12 saptamani se va suprapune peste luna august cand atat producatorul de echipamente cat si laboratorul de metrologie care asigura etalonarea au activitatea suspendata (perioada concediilor de vara). Ca urmare va rugam sa acceptati o prelungire corespunzatoare a perioadei de livrare la 17 saptamani. In caietul de sarcini ati solicitat atat pentru traductorul de forta cat si pentru indicatorul digital huse de transport. Va rugam clarificati daca aceste huse se refera la cutii pentru transport deoarece dataorita greutatii echipamentelor nu se pot transporta in huse. Deasemenea va rugam sa clarificati daca se accepta atat cutii de transport individuale pentru fiecare echipament in parte cat si o singura cutie in care pot fi depozitate ambele echipamente (traductor si indicator).
Ответ (27 июн 2019, 15:49):
1. Termenul de livrare îl indicati individual in oferta! 2. Sunt necesare huse si husele sa fie incluse in cutie!
Дата:
26 июн 2019, 09:47
Название вопроса:
Formulare solicitate in FDA
Вопрос:
În FDA, sectiunea 2, Criterii și cerințe de calificare, pct 1-7 sunt solicitate un șir de formulare care nu sunt puse la dispoziția operatorilor economici in documentația standard ori ordinea de numerotare a acestora este diferită fața de formularele existente in IPO atașat. Astfel, vă rugăm insistent să modificați cerințele caietului de sarcini și a FDA, prin solicitarea documentele de calificare în conformitate cu prevederile legislației în vigoare.
Ответ (27 июн 2019, 15:59):
1. Prezentati documentele solicitate de operatorul economic în conformitate cu legislatia in vigoare!!
Дата:
26 июн 2019, 09:59
Название вопроса:
Modul de desfășurare a procedurii de achiziție
Вопрос:
În conformitate cu pct. 5.2 din documentația standard, se menționează faptul că dosarul ofertei se prezintă la adresa INM pînă la data de 29.06.2019, iar deschiderea va avea loc la data de 01.07.2019. Totuși, în conformitate cu prevederile art. 2 din legea 131/2015 cu privire la achizițiile publice, toate achizițiile publice, care cad sub incidența legii 131/2015 sunt realizate prin intermediul platformelor electronice, respectiv platformele pe care a fost inițiată procedura și încărcate documentele. Solicităm respectuos să confirmați că achiziția va avea loc prin intermediul SIA RSAP, prin procedura de achiziție electronică.
Ответ (27 июн 2019, 16:13):
Procedura COP va avea loc prin procedura de achizitie electronica!
Вопросы в период разъяснений могут задавать только авторизованные пользователи платформы.