Bilete de odihnă de vară a copiilor și adolescenților în sezonul estival 2019
Техническая служба поддержки для поставщиков:
(+373) 79999801
17 iunie 2019-28 august 2019.
1. Durata schimbului: 10 zile, schimbul conține 9 nopți și 10 zile primirea copiilor de la ora 8-00 în prima zi a schimbului și plecarea la ora 14-00 în ultima zi a schimbului (cu condiţia că nu depăşeşte costul maxim acceptabil al unui bilet de odihnă, costul maxim pentru o zi de odihnă este 210,76 lei (HGRM 220 din 03.04.2019,anexa nr.1 publicat în MO la data de 05.04.2019 şi, respectiv costul maxim pentru un schimb 2107,60 lei). Tabăra va asigura cel puţin două schimburi consecutiv.
2. Alimentarea unui copil va corespunde normelor fiziologice pentru 1 copil pe zi conform ordinului Ministerului Sănătății nr.638 din 12.08.2016. Organizarea alimentației de cel puţin 4 ori pe zi. Meniu-model pentru 10 zile pentru odihna copiilor şi întremarea sănătăţii copiilor, aprobat de către Centrul Sănătate Publică: dejun, prânz, chindii, cina 1, cina 2. APĂ POTABILĂ.
3. Respectarea normelor de cazare a copiilor conform Regulilor și normative sanitar-epidemiologice de stat ”igiena taberelor de odihnă și intremarea a sanatății copiilor”,aprobate prin Hotărârea Ministerului Sanătăţii și Protectiei Sociale a RM nr.22 din 29.12.2005 art.6.3 (MO 2016 nr.153-156 art.517) (Utilajul şi mobilierul încăperilor taberelor de odihnă trebuie să corespundă cerinţelor igienice şi pedagogice. Mobila trebuie să corespundă taliei copiilor. În dormitoare se interzice folosirea paturilor suprapuse.). Pentru efectuarea curăţeniei generale şi dezinfecţiei pauza între schimburi trebuie să constituie cel puțin 2 zile.
4. Schema de încadrare a personalului în taberele de odihnă şi întremare a sănătăţii copiilor să corespundă condiţiilor Anexei nr. 2 din HG nr. 334 din 23.04.2009 - un număr suficient de cadre (bucătari, lucrători auxiliari de bucătăre, spălătorese, personal tehnic), care să dispună de minimul necesar de studii; atestare la minimul sanitar; carnete medicale conform cerinţelor. Educatori cu studii superioare, medii de specialitate sau studenţi a instituţiilor pedagogice minim anul 3 UPC. Toţi angajaţii întreprinderii trebuie să dispună de controlul medical.
5. Să creeze condiţii pentru desfăşurarea activităţilor cu caracter cognitiv şi distractiv (a odihnei pasive). Organizarea jocurilor şi competiţiilor sportive, întremarea copiilor prin diferite metode, excursii, dansuri, vizionarea filmelor şi emisiunilor TV (varietatea serviciilor de odihnă şi distracţie).
6. Proiectul programului distractiv-educativ şi sportiv planificat pe parcursul schimbului.
7. Pază 24/24 ore pentru menţinerea ordinei pe teritoriul taberei. Inventar special (veselă, tacâmuri, echipament, detergenţi şi dezinfectanţi). Efectuarea reparaţiilor (cosmetice) a blocurilor alimentare, sălilor de servire a bucatelor în caz de necesitate.
8. Teritoriul va fi cu îngrădire integră și să corespundă cu prevederile Hotărârii Ministerului Sanătăţii și Protectiei Sociale a RM nr.22 din 29.12.2005 art.3.1 (Suprafaţa totală a lotului de pămînt în dependenţă de capacitatea taberei trebuie să fie de 150-200 m2 pentru un elev, 1/2 din această suprafaţă trebuie să fie înverzită)
9. Tabăra urmează a fi dotată cu utilaj medical şi medicamente necesare în dependenţă de numărul de copii şi în corespunderea cu ordinul Ministerului Sănătăţii nr. 106/286 din 01.06.2001: Încăperea punctului medical urmează a fi amenajată conform cerinţelor; Să creeze condiţiile necesare în respectarea igienei personale a copiilor (asigurarea cu lengerie de pat). Deratizarea şi dezinfectarea încăperilor.
10. Amplasarea taberei într-un loc pitoresc (pădure / rîu / lac)
11. Să dispună de 1 unitate de transport autorizat, atestat tehnic.
12. Experienţa de lucru a întreprinderii în sfera dată să fie nu mai mică de 2 ani.
Comodităţi: căsuțe cu odăi pentru 4-6 persoane, duş cu apă caldă, veceu, cantină cu nu mai puţin de 100 locuri, 1 bazin artificial pentru copii de vîrsta 7-15 ani, teatru de vară, terenuri spotrive (de fotbal, volei, baschet, tenis de masă).
Ниже доступны оферты участников, документы к офертам вы можете посмотреть нажав на иконку папки.
На основе Решения рабочей группы для выбора победителя требуется:
1) Выберите победителя нажав на кнопку признать победителем.
2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.
3) После выбора победителя нажмите кнопку: “Принять решение”.
ÎI Ivan Nicolaev
Документы типа "Квалификационная документация", "финансовое предложение" и "иллюстрация" будут доступны всем для просмотра только после перехода оферты в статус "на рассмотрении".
AO CONCEB
Документы типа "Квалификационная документация", "финансовое предложение" и "иллюстрация" будут доступны всем для просмотра только после перехода оферты в статус "на рассмотрении".
OLCRISCOM
Документы типа "Квалификационная документация", "финансовое предложение" и "иллюстрация" будут доступны всем для просмотра только после перехода оферты в статус "на рассмотрении".