Государственная закупка
21008057
Servicii de întremare a elevilor din instituțiile de învățământ din sectorul Buiucani în taberele din afara orașului în perioada estivală 2019 (foi de odihna)
Статус
Отменен
Оценочная стоимость без НДС
406 250 MDL
Период уточнений:
16 май 2019, 1:19 - 28 май 2019, 11:00
Подача предложений:
28 май 2019, 11:00 - 3 июн 2019, 10:00
Начало аукциона:
4 июн 2019, 15:00
Техническая служба поддержки для поставщиков:
(+373) 79999801
1. Experienţa de muncă nu mai puţin de 2 ani;
2. Să presteze servicii pe parcursul sezonului estival al anului 2019 cu organizarea regimului alimentar:
• Dejun - orele 08:30 – 09:30
• Prînzul – orele 12:00-13:00
• Chindii – orele 15:00-16:00
• Cină – orele 19:00 – 20:00 4.
3. Operatorii economici vor respecta preţul pentru alimentarea elevilor nu mai mic de 91,00 lei/zi, cu respectarea legislaţiei ce vizează calculul caloriilor propuse, dar nu mai mici de 2350 kkal/zi, cu organizarea alimentaţiei de 5 ori/zi, stipulate şi în Decizia CMC nr.270-d data 08.05.2019.
4.Durată schimbului este de 10 zile, cu respectarea pauzei de 2 zile între schimburi. Data de 30-31.08.2019 nu va fi inclusă în graficul de schimburi. Tabara va fi cu 2 tururi, turul II si turul III.
5. Vor presta serviciile în strictă conformitate cu prevederile Hotărârii Guvernului nr. 334 din 23.04.2009 cu privire la aprobarea Regulamentului de funcţionare a taberelor de odihnă şi întremare a sănătăţii copiilor şi adolescenţilor.
6. Vor asigura un număr suficient de personal didactic, medical, de administrare şi deservire în strictă conformitate cu prevederile Anexei nr.2 la Hotărîrea Guvernului nr. 334 din 23.04.2009. Personalul de administrare şi deservire tehnic trebuie să dispună de:
• minimul necesar de studii pentru a activa în întreprinderile de alimentaţie publică;
• atestare la minimul sanitar;
• carnete medicale conform cerinţelor.
7. Plasarea copiilor în încăperi va fi cu respectarea unui normativ de 3,5m2 pentru fiecare copil. Teritoriul taberei şi utilajul îngineresc va fi îngrădit integral. Numărul maxim admis pentru cazare într-o odaie va fi de max. 8 copii. Nu vor fi acceptate paturi suprapuse.
8. Operatorii economici printr-o declaraţie pe propria răspundere se vor obliga de a indica pe bilet costul integral.
9. Alimentarea copiilor va avea loc pe teritoriul taberei, într-un singur schimb.
Va fi asigurată alimentaţia echilibrată a copiilor, care să conţină toate substanţele nutritive necesare pentru acoperirea pierderilor de energie şi asigurarea dezvoltării normale a organismului.
Sortimentul de produse alimentare va fi variat. Mesele vor fi servite zilnic, la aceeaşi oră, cu un interval nu mai mare de 4 ore.
Să asigure disponibilitatea de inventar special (veselă, tacâmuri, echipamente, detergenţi şi dezinfectanţi).
Să-şi asume responsabilitatea directă pentru:
*calitatea produselor preparate;
*respectarea termenelor de valabilitate a păstrării, preparării şi livrării produselor alimentare utilizate la alimentarea cu hrană caldă a copiilor;
*asigurarea condiţiilor sanitaro-igienice necesare, înaintate către achiziţionarea, păstrarea, prepararea şi realizarea produselor alimentare şi a producţiei propriu produse, la organizarea alimentaţiei copiilor în conformitate cu specificul şi particularităţile înaintate către alimentarea acestui contingent; * respectarea obligaţiunilor funcţionale ale angajaţilor blocurilor alimentare;
*procurarea detergenţilor, substanţelor dezinfectante, vestimentaţiei de serviciu al lucrătorilor cantinei şi depozitului;
*asigurarea remunerării muncii salariaţilor conform legislaţiei în vigoare.
*pe parcursul executării contractului să asigure aprobarea meniului de perspectivă conform legislaţiei în vigoare.
10. Operatorii economici vor respecta condiţiile sanitar-igienice pe tot parcursul sezonului estival. Vor asigura deratizarea şi dezinfectarea încăperilor până la momentul executării contractului şi pe parcursul prestării serviciilor în mod corespunzător.
11. Să asigure dotarea taberei cu utilaj medical
şi medicamente necesare în dependenţă de numărul de copii şi în conformitate cu ordinul Ministrului Sănătăţii şi Ministrului Educaţiei nr. 428/369 din 25.05.2011, în special: *încăperea punctului medical urmează a fi amenajată conform cerinţelor;
*echipamentul medical, medicamentele conform legislaţiei în vigoare;
*să creeze condiţiile necesare pentru respectarea igienei personale a copiilor (asigurarea cu pachete individuale, lingerie de pat, veceu, lavoar, duş etc.)
12. Operatorii economici vor respecta toate prescripţiile antiincendiu confirmate de Serviciul Protecţiei Civile şi Situaţii Excepţionale.
13. Să creeze condiţii pentru desfăşurarea activităţilor cu caracter cognitiv şi distractiv. Să organizeze jocurile şi competiţiile sportive, întremarea copiilor prin diferite metode, desfăşurarea excursiilor, vizionarea filmelor şi emisiunilor TV, pregătirea programelor de agrement, etc. În cazul desfăşurării activităţilor în afara teritoriului taberei de vară, unde sunt necesare servicii de transport, participantul va asigura o unitate de transport specializat, atestat tehnic şi asigurat cu paşaport sanitar. Conducătorii auto antrenaţi în servicii de transport vor fi asiguraţi cu carnet medical.
*Operatorii economici trebuie să dispună obligatoriu de :
*Duş cu apă caldă separat – băieţi, fete *Teren pentru desfăşurarea activităţilor culturale (scenă);
*Terenuri de sport amenajate (fotbal, mini fotbal, tenis de masă, volei, baschet etc) *Inventar sportive
*Bazin la aer liber.
Agentul economic pe durata sezonului estival (respectiv a fiecărui schimb) sa poartă răspundere de viaţa şi sănătatea copiilor.
14. Dacă distanţa taberei este mai mare de 30 km de la Chişinău, administraţia taberei oferă transport gratuit pentru transportarea copiilor.
Conform anexei nr. 1
2. Să presteze servicii pe parcursul sezonului estival al anului 2019 cu organizarea regimului alimentar:
• Dejun - orele 08:30 – 09:30
• Prînzul – orele 12:00-13:00
• Chindii – orele 15:00-16:00
• Cină – orele 19:00 – 20:00 4.
3. Operatorii economici vor respecta preţul pentru alimentarea elevilor nu mai mic de 91,00 lei/zi, cu respectarea legislaţiei ce vizează calculul caloriilor propuse, dar nu mai mici de 2350 kkal/zi, cu organizarea alimentaţiei de 5 ori/zi, stipulate şi în Decizia CMC nr.270-d data 08.05.2019.
4.Durată schimbului este de 10 zile, cu respectarea pauzei de 2 zile între schimburi. Data de 30-31.08.2019 nu va fi inclusă în graficul de schimburi. Tabara va fi cu 2 tururi, turul II si turul III.
5. Vor presta serviciile în strictă conformitate cu prevederile Hotărârii Guvernului nr. 334 din 23.04.2009 cu privire la aprobarea Regulamentului de funcţionare a taberelor de odihnă şi întremare a sănătăţii copiilor şi adolescenţilor.
6. Vor asigura un număr suficient de personal didactic, medical, de administrare şi deservire în strictă conformitate cu prevederile Anexei nr.2 la Hotărîrea Guvernului nr. 334 din 23.04.2009. Personalul de administrare şi deservire tehnic trebuie să dispună de:
• minimul necesar de studii pentru a activa în întreprinderile de alimentaţie publică;
• atestare la minimul sanitar;
• carnete medicale conform cerinţelor.
7. Plasarea copiilor în încăperi va fi cu respectarea unui normativ de 3,5m2 pentru fiecare copil. Teritoriul taberei şi utilajul îngineresc va fi îngrădit integral. Numărul maxim admis pentru cazare într-o odaie va fi de max. 8 copii. Nu vor fi acceptate paturi suprapuse.
8. Operatorii economici printr-o declaraţie pe propria răspundere se vor obliga de a indica pe bilet costul integral.
9. Alimentarea copiilor va avea loc pe teritoriul taberei, într-un singur schimb.
Va fi asigurată alimentaţia echilibrată a copiilor, care să conţină toate substanţele nutritive necesare pentru acoperirea pierderilor de energie şi asigurarea dezvoltării normale a organismului.
Sortimentul de produse alimentare va fi variat. Mesele vor fi servite zilnic, la aceeaşi oră, cu un interval nu mai mare de 4 ore.
Să asigure disponibilitatea de inventar special (veselă, tacâmuri, echipamente, detergenţi şi dezinfectanţi).
Să-şi asume responsabilitatea directă pentru:
*calitatea produselor preparate;
*respectarea termenelor de valabilitate a păstrării, preparării şi livrării produselor alimentare utilizate la alimentarea cu hrană caldă a copiilor;
*asigurarea condiţiilor sanitaro-igienice necesare, înaintate către achiziţionarea, păstrarea, prepararea şi realizarea produselor alimentare şi a producţiei propriu produse, la organizarea alimentaţiei copiilor în conformitate cu specificul şi particularităţile înaintate către alimentarea acestui contingent; * respectarea obligaţiunilor funcţionale ale angajaţilor blocurilor alimentare;
*procurarea detergenţilor, substanţelor dezinfectante, vestimentaţiei de serviciu al lucrătorilor cantinei şi depozitului;
*asigurarea remunerării muncii salariaţilor conform legislaţiei în vigoare.
*pe parcursul executării contractului să asigure aprobarea meniului de perspectivă conform legislaţiei în vigoare.
10. Operatorii economici vor respecta condiţiile sanitar-igienice pe tot parcursul sezonului estival. Vor asigura deratizarea şi dezinfectarea încăperilor până la momentul executării contractului şi pe parcursul prestării serviciilor în mod corespunzător.
11. Să asigure dotarea taberei cu utilaj medical
şi medicamente necesare în dependenţă de numărul de copii şi în conformitate cu ordinul Ministrului Sănătăţii şi Ministrului Educaţiei nr. 428/369 din 25.05.2011, în special: *încăperea punctului medical urmează a fi amenajată conform cerinţelor;
*echipamentul medical, medicamentele conform legislaţiei în vigoare;
*să creeze condiţiile necesare pentru respectarea igienei personale a copiilor (asigurarea cu pachete individuale, lingerie de pat, veceu, lavoar, duş etc.)
12. Operatorii economici vor respecta toate prescripţiile antiincendiu confirmate de Serviciul Protecţiei Civile şi Situaţii Excepţionale.
13. Să creeze condiţii pentru desfăşurarea activităţilor cu caracter cognitiv şi distractiv. Să organizeze jocurile şi competiţiile sportive, întremarea copiilor prin diferite metode, desfăşurarea excursiilor, vizionarea filmelor şi emisiunilor TV, pregătirea programelor de agrement, etc. În cazul desfăşurării activităţilor în afara teritoriului taberei de vară, unde sunt necesare servicii de transport, participantul va asigura o unitate de transport specializat, atestat tehnic şi asigurat cu paşaport sanitar. Conducătorii auto antrenaţi în servicii de transport vor fi asiguraţi cu carnet medical.
*Operatorii economici trebuie să dispună obligatoriu de :
*Duş cu apă caldă separat – băieţi, fete *Teren pentru desfăşurarea activităţilor culturale (scenă);
*Terenuri de sport amenajate (fotbal, mini fotbal, tenis de masă, volei, baschet etc) *Inventar sportive
*Bazin la aer liber.
Agentul economic pe durata sezonului estival (respectiv a fiecărui schimb) sa poartă răspundere de viaţa şi sănătatea copiilor.
14. Dacă distanţa taberei este mai mare de 30 km de la Chişinău, administraţia taberei oferă transport gratuit pentru transportarea copiilor.
Conform anexei nr. 1
Информация о заказчике
Наименование
Фискальный код/IDNO
Адрес
2069, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Ion Creangă 4/2
Веб сайт
---
Контактное лицо
Данные о закупке
Дата создания
16 май 2019, 1:12
Дата последних изменений
16 май 2019, 15:34
Оценочная стоимость (без НДС)
406 250 MDL
Размер минимального шага понижения цены
2 031,25 MDL
Achizitii.md ID
21008057
MTender ID
Тип процедуры
Procedură de valoare mică (услуги)
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Адрес поставки
2069, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Ion Creangă 4/2
Срок действия контракта
5 июн 2019 08:00 - 29 авг 2019 01:14
Список позиций
1)
Название
Servicii de întremare a elevilor din instituțiile de învățământ din sectorul Buiucani în taberele din afara orașului în perioada estivală 2019
CPV: 55200000-2 - Отдых на природе и другие способы проживания, отличные от гостиниц
Количество: 250.0
Ед. измерения: Bucata
Настройки подписки сохранены.
Помните, вы всегда можете вернутся в раздел Подписки и внести изменения в периодичность получения писем, удалить или добавить категории и заказчиков.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Документы процедуры закупок
documentatia_standard_cop.docx odihna de vara.pdf
documentatia_standard_cop.docx odihna de vara.pdf
Документация к предложению
documentatia_standard_cop.docx odihna de vara.pdf
16.05.19 01:19
anunț de participare odihna de vara (1).pdf
anunț de participare odihna de vara (1).pdf
Документация к предложению
anunț de participare odihna de vara (1).pdf
16.05.19 01:19
Документы лота
История аукциона
Просмотр аукциона
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Активный".
Разъяснения
Документ успешно подписан
OK