1
Период разъяснений
с 25.04.2019 13:19
по 06.05.2019 12:00
2
Подача предложений
с 06.05.2019 12:00
по 13.05.2019 10:00
3
Аукцион
не будет использоваться
4
Оценка

5
Контракт

Статус Завершен. Подписание контракта
Оценочная стоимость без НДС 1 945 109,38 MDL
Период уточнений: 25 апр 2019, 13:19 - 6 май 2019, 12:00
Подача предложений: 6 май 2019, 12:00 - 13 май 2019, 10:00

Техническая служба поддержки для поставщиков:

(+373) 79999801


Данная процедура проводится без электронного аукциона. Ваша оферта является окончательной и должна содержать весь список необходимых документов.

Conform listei cantităților de lucrări prevăzut în caietul de sarcini.
Condițiile special de care depinde îndeplinirea contractului: a) preţul lucrărilor include toate cheltuielile, inclusiv TVA şi trebuie să fie fix pe toată perioada de executare a contractului; b) preţul ofertei se stabileşte de către ofertant în baza cerinţelor care le-a primit de la organizatorul procedurii de achiziție. Cheltuielile suplimentare, volumul lucrărilor incluse în sarcina de lucru dar care nu au fost luate în considerație de ofertant la prezentarea preţului, nu se acoperă de către Beneficiar; c) Participanţii asigură efectuarea lucrărilor în conformitate cu documentaţia de deviz şi se vor conduce de Legea privind calitatea în construcţii nr.721 din 02.02.1996 şi Legea privind protecţia consumatorilor nr.105 din 13.03.2003; Informației Ministerului Dezvoltării regionale și Construcției nr.864 din 01.05.2017 cu privire la determinarea valorii obiectelor de construcții; MO din 12.05.2017 d) Contractul se încheie între beneficiarul de stat şi ofertantul câștigător în termen de 2 zile de la data la care i-a fost remis spre semnare; e) Lucrările vor începe în decurs de 3 zile de la semnarea contractului si primirii ordinului de începere a execuţiei lucrărilor. f) Termenul de garanţie a lucrărilor prestate este de 6 ani din momentul recepţiei lucrărilor; g) Agentul economic va garanta executarea contractului, depunând o garanţie de asigurare a executării contractului în sumă de 5 % din suma contractului, în timpul încheierii contractului. Garanţia de asigurare a executării contractului se constituie de către ofertant în scopul asigurării autorităţii contractante de îndeplinirea cantitativă, calitativă şi în perioada convenită a contractului.
Dirigintele de șantier autorizat pentru îndeplinirea lucrărilor conform caietului de sarcini.
**** Dacă oferta, inclusiv documentele de calificare care o însoţesc, nu corespund cerinţelor prestabilite în prezentul caiet de sarcini sau acestea nu sunt completate, semnate în modul corespunzător, ea va fi respinsă de către autoritatea contractantă, şi nu poate fi rectificată în scopul corespunderii cerințelor înaintate.
Termenii și condițiile de livrare/prestare/executare solicitați:
I etapă – 15.08.2019
II etapa – 15.08.2020
ÎN CAZ DE NECESITATE LA SOLICITAREA AC OPERATORII ECONOMICI VOR PREZENTA ACTELE SOLICITATE ÎN TERMEN DE O ZI.
Toate documentele menţionate în punctul 12 din ANUNȚ vor fi completate fără nici o modificare sau abatere de la original, spaţiile goale fiind completate cu informaţia solicitată. Completarea defectuoasă a formularelor poate atrage respingerea ofertei ca fiind necorespunzătoare.
Информация о заказчике
Фискальный код/IDNO
Адрес
MD-2060, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd. Traian 21/2
Веб сайт
---
Контактное лицо
Ф.И.О
Inna Frunză
Контактный номер
+37322776711
Данные о закупке
Дата создания
25 апр 2019, 13:19
Дата последних изменений
23 май 2019, 11:09
Achizitii.md ID
21007621
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Тип процедуры
Procedură de valoare mică (работы)
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Источники финансирования
Список лотов
Документы процедуры закупок
fda .doc
Документация к предложению
25.04.19 13:19
lucrari de reparatie elena alistar f1.rtf
Документация к предложению
25.04.19 13:19
duae.doc
Документация к предложению
25.04.19 13:19
doc standart lucrări.docx
Документация к предложению
25.04.19 13:19
informația despre furnizor.doc
Документация к предложению
25.04.19 13:19
Дата:
29 апр 2019, 20:37
Название вопроса:
Garantia de buna executie _ Graficul de executare
Вопрос:
Luind in consideratie ca termenul de executare a lucrarilor este impartit in 2 etape - 3 luni de vara 2019 si trei luni in 2020 (daca am inteles corect), solicitam sa explicati: 1) Cum de alcatuit Graficul de executare a lucrarilor? si 2) pe ce perioada va fi solicitata Garantia de buna executie (sper ca nu pentru o perioada de 2 ani).
Ответ (3 май 2019, 10:20):
Hristos a înviat! Garanția de execuție se va depune eșalonat, pentru anul 2019 (conform sumei), apoi pentru 2020 (conform sumei), proporțional cu volumul lucrărilor efectuate. Graficul de executare se întocmește conform volumului de lucru prioritar necesar, respectând etapele și tehnica de lucru. ( ca ex. ...mai întâi instalăm cablu apoi tencuim pereții).
Вопросы в период разъяснений могут задавать только авторизованные пользователи платформы.