Статус Завершен
Оценочная стоимость без НДС 150 000 MDL
Период уточнений: 15 апр 2019, 11:08 - 21 апр 2019, 15:00
Подача предложений: 21 апр 2019, 15:00 - 10 май 2019, 20:00
Начало аукциона: 13 май 2019, 14:18

Техническая служба поддержки для поставщиков:

(+373) 79999801

Participanții la procedura de achiziție pot fi prestatorii de servicii de instruire și formare profesională, publici sau privați, autorizați în conformitate cu actele normative în vigoare, în domeniul prestării serviciilor de învățământ, educație, formare și dezvoltare profesională.
Instruirea angajaților Curții de Conturi se va realiza de către formatorii părții contractate și va include cel mult 40 de ore astronomice.
Instruirea teoretică și cea practică se va realiza realiza în grupuri de minim 20 participanți, pentru total 100 angajați ai Curții de Conturi.
Cerințe față de furnizorii de servicii de formare a angajaților:
- să dispună de programe de formare profesională care să cuprindă tematicile de interes:
1. Prezentarea programei 1C
2. Completarea nomenclatoarelor .
3. Evidenţa operaţiunilor de casă.
4. Evidenţa operaţiunilor bancare.
5. Servicii acordate de instituţiile terţe.
6. Evidenţa decontărilor cu titularii de avans.
7. Evidenţa materialelor.
8. Evidenţa mijloacelor fixe.
9. Evidenţa produselor alimentare.
10. Evidenţii plăţii părinteşti.
12. Evidenţa combustibilului.
13. Evidenţa documentelor băneşti.
14. Retribuirea muncii(nomenclatoare).
15. Introducerea ordinelor.
16. Introducerea tarifierii.
17. Introducerea soldurilor la salariu.
18. Introducerea altor calculări.
19. Calcularea salariului.
20. Formarea rapoartelor privind retribuirea muncii.
21. Documente reglementate.
22. Rapoarte de analiză financiară
23. Rapoarte standarde.
- să elibereze fiecărui participant document confirmativ (certificat) privind participarea în cadrul instruirii;
- să țină evidența frecvenței participanților la instruiri și să prezinte informația respectivă, pe suport de hârtie, Curții de Conturi la finele fiecărui curs de instruire;
- să asigure cu suport logistic și informațional necesar bunei desfășurări a instruirilor.
Cerințe față de formatori:
- certificare/atestare 1C;
- experiență practică în domeniul utilizării platformei 1C: minim 3 ani.

Documente obligatorii anexate la ofertă:
- CV al formatorilor;
- programe de instruiri.

Durata unei sesiuni de instruire: 40 ore astronomice (1 săptămână)
Perioada de desfășurare: iunie-iulie 2019
Numărul participanților: 100 persoane, repartizate în grupuri a câte minim 20 persoane.
Specificații de preț: 150000 MDL
Информация о заказчике
Наименование
Фискальный код/IDNO
Адрес
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd. Stefan cel Mare 69
Веб сайт
---
Контактное лицо
Ф.И.О
Ion Balmuș
Контактный номер
022266050
Эл. адрес
Данные о закупке
Дата создания
15 апр 2019, 10:15
Дата последних изменений
17 май 2019, 11:48
Оценочная стоимость (без НДС)
150 000 MDL
Размер минимального шага понижения цены
2 250 MDL
Achizitii.md ID
21007249
Тип процедуры
Procedură de valoare mică (услуги)
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Адрес поставки
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd. Stefan cel Mare 69
Срок действия контракта
13 май 2019 18:00 - 30 дек 2019 18:00
Список позиций
1)
Название
Servicii de formare profesională în domeniul tehnologii informaționale de calcul: Sistemul Informațional integrat de evidență contabilă în autoritățile publice bazat pe platforma 1C CPV: 80500000-9 - Образовательные услуги
Количество: 1.0
Ед. измерения: Ora
Документы процедуры закупок
caiet de sarcini instruiri_certificare.docx
Техническая спецификация
Documentul conține principalele cerințe înaintate față de obiectul achiziției, corepsunzătoare loturilor.
19.04.19 15:00
documentație standard.docx
Документация к предложению
19.04.19 15:00
duae_cerințele autorității contractante.pdf duae_cerințele autorității contractante.pdf
Документация к предложению
Documentul Unic de Achiziții European completat de către Autoritatea Contractantă.
19.04.19 15:00
duae pentru completare de către ofertanți.doc
Документация к предложению
Documentul Unic de Achiziții European (în format editabil) spre completare și prezentare de către ofertanți.
19.04.19 15:00
anunţul de participare.docx
tenderNotice
ANUNŢ DE PARTICIPARE privind achiziționarea serviciilor de formare profesională a angajaților prin procedura de achiziție: COP
19.04.19 15:00
Документы лота
caiet de sarcini instruiri_certificare.docx
A se vedea specificațiile tehnice specifice lotului.
19.04.19 15:00

Ниже доступны оферты участников, документы к офертам вы можете посмотреть нажав на иконку папки.

На основе Решения рабочей группы для выбора победителя требуется:

1) Выбрать победителя нажав на кнопку признать победителем.

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

3) После выбора победителя нажмите кнопку: “Принять решение”.

Квалификация участников
Наименование участника
Цена предложения
Статус
1
Наименование участника:

Bit Generator

Цена предложения: 136 000 MDL
Статус: Дисквалифицирован

Документы типа "Квалификационная документация", "финансовое предложение" и "иллюстрация" будут доступны всем для просмотра только после перехода оферты в статус "на рассмотрении".

Причина: Заявка не соответствует требованиям тендерной документации
Документы квалификации
Документы, поданные с предложением
2
Наименование участника:

„Centrul de Tehnologii Informaționale în Finanțe”

Тендер завершен
Цена предложения: 139 740 MDL
Статус: Победитель

Документы типа "Квалификационная документация", "финансовое предложение" и "иллюстрация" будут доступны всем для просмотра только после перехода оферты в статус "на рассмотрении".

Причина: A întrunit condițiile anunțului de participare, precum și a câștigat licitația electronică.
Документы квалификации
Документы, поданные с предложением
История аукциона
Просмотр аукциона
Апелляция
Подать апелляцию
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Активный".
Разъяснения