Статус Завершен
Оценочная стоимость без НДС 100 000 MDL
Период уточнений: 15 апр 2019, 11:08 - 21 апр 2019, 15:00
Подача предложений: 21 апр 2019, 15:00 - 10 май 2019, 20:00
Начало аукциона: не будет использоваться

Техническая служба поддержки для поставщиков:

(+373) 79999801

Participanții la procedura de achiziție pot fi prestatorii de servicii de instruire și formare profesională, publici sau privați, autorizați în conformitate cu actele normativeîn vigoare, în domeniul prestării serviciilor de învățământ, educație, formare și dezvoltare profesională.
Instruirea angajaților Curții de Conturi se va realiza de către formatorii părții contractate și va include cel mult 40 de ore astronomice.
Instruirea teoretică și cea practică se va realiza în grupuri de minim 20 participanți, pentru total 100 angajați ai Curții de Conturi.

Cerințe față de furnizorii de servicii de formare a angajaților:
- să dispună de programe de formare profesională care să cuprindă tematicile de interes:
1. Aspecte teoretice privind prevederile: Legii contabilităţii şi raportării financiare Nr.287 din 15.12.2017; Legii contabilităţii Nr. 113 din 27.04.2007
2. Aspecte practice privind aplicarea: Legii contabilităţii şi raportării financiare Nr.287 din 15.12.2017; Legii contabilităţii Nr.l 13 din 27.04.2007
3. Aspecte teoretice şi practice privind Ordinul Ministerului Finanţelor Nr.216 din 28.12.2015 „Cu privire la aprobarea Planului de conturi contabile în sistemul bugetar şi a Normelor metodologice privind evidenţa contabilă şi raportarea financiară în sistemul bugetar”: Principiile contabilităţii. Organizarea atribuţiilor şi răspunderea pentru ţinerea evidenţei contabile. Politica de conturi.; Documentele justificative şi Registrele contabile. Cerinţe faţă de întocmirea lor. Corectarea erorilor contabile. Reguli generale de evaluare. Aprecierea cheltuielilor ulterioare, uzurii pentru mijloace fixe. Clasa „Venituri”, subclasele şi grupurile dc conturi ale acesteia; Clasa „Cheltuieli”, subclasele şi grupurile de conturi acesteia.; Clasificaţia bugetară a cheltuielilor; Clasa „Active nefinanciare”, subclasele şi grupurile de conturi acesteia; Casarea, transmiterea cu titlu gratuit a activelor nefinanciare; Clasa „Active financiare”, subclasele şi conturile acesteia; Clasa „Datorii”, subclasele şi conturile acesteia; Clasa „Mijloace transmise şi primite între conturi", subclasele şi conturile acesteia; Clasa „Rezultate", subclasele şi conturile acesteia; Clasa „Conturi extrabilanţicre”, subclasele şi conturile acesteia; Componenţa rapoartelor financiare a instituţiilor bugetare şi caracteristicile calitative; Sistemele informaţionale utilizate de instituţiile bugetare în prezentarea rapoartelor financiare.
4. Aspecte teoretice privind prevederile Ordinului Ministerului Finanţelor Nr.60 din 29.05.2012 „Cu privire la aprobarea Regulamentului privind inventarierea”
5. Aspecte privind Standardele Naționale de Contabilitate
6. Aspecte privind Standardele Internaționale de Audit
7. Standardele Internaționale de Raportare Financiară - principii generale.
- să elaboreze un test grilă de evaluare a cunoștințelor acumulate în cadrul cursului de instruire, format din 100 de întrebări tematice cu un singur răspuns corect;
- să pună la dispoziția Curții de Conturi setul de materiale teoretice și practice, precum și testul grilă și răspunsurile corecte în format electronic;
- să țină evidența frecvenței participanților la instruiri și să prezinte informația respectivă, pe suport de hârtie, Curții de Conturi la finele fiecărui curs de instruire.

Cerințe față de formatori:
- gradul științific deținut: doctor sau doctor habilitat în economie;
- experiență profesională în domeniu: minim 5 ani
- experiență didactică: minim 3 ani.

Documente obligatorii anexate la ofertă:
- CV al formatorilor;
- programe de instruiri;
Durata unei sesiuni de instruire: 40 ore astronomice (1 săptămână)
Perioada de desfășurare: iunie-iulie 2019
Numărul participanților: 100 persoane, repartizate în grupuri a câte minim 20 persoane.
Specificații de preț: 100000 MDL
Информация о заказчике
Наименование
Фискальный код/IDNO
Адрес
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd. Stefan cel Mare 69
Веб сайт
---
Контактное лицо
Ф.И.О
Ion Balmuș
Контактный номер
022266050
Эл. адрес
Данные о закупке
Дата создания
15 апр 2019, 10:15
Дата последних изменений
17 май 2019, 11:48
Оценочная стоимость (без НДС)
100 000 MDL
Размер минимального шага понижения цены
Achizitii.md ID
21007249
Тип процедуры
Procedură de valoare mică (услуги)
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Адрес поставки
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd. Stefan cel Mare 69
Срок действия контракта
13 май 2019 18:00 - 30 дек 2019 18:00
Список позиций
1)
Название
Servicii de formare profesională în domeniul contabilității și raportării financiare CPV: 80500000-9 - Образовательные услуги
Количество: 1.0
Ед. измерения: Ora
Документы процедуры закупок
caiet de sarcini instruiri_certificare.docx
Техническая спецификация
Documentul conține principalele cerințe înaintate față de obiectul achiziției, corepsunzătoare loturilor.
19.04.19 15:00
documentație standard.docx
Документация к предложению
19.04.19 15:00
duae_cerințele autorității contractante.pdf duae_cerințele autorității contractante.pdf
Документация к предложению
Documentul Unic de Achiziții European completat de către Autoritatea Contractantă.
19.04.19 15:00
duae pentru completare de către ofertanți.doc
Документация к предложению
Documentul Unic de Achiziții European (în format editabil) spre completare și prezentare de către ofertanți.
19.04.19 15:00
anunţul de participare.docx
tenderNotice
ANUNŢ DE PARTICIPARE privind achiziționarea serviciilor de formare profesională a angajaților prin procedura de achiziție: COP
19.04.19 15:00
Документы лота
caiet de sarcini instruiri_certificare.docx
A se vedea specificațiile tehnice specifice lotului.
19.04.19 15:00

Ниже доступны оферты участников, документы к офертам вы можете посмотреть нажав на иконку папки.

На основе Решения рабочей группы для выбора победителя требуется:

1) Выберите победителя нажав на кнопку признать победителем.

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

3) После выбора победителя нажмите кнопку: “Принять решение”.

Квалификация участников
Наименование участника
Цена предложения
Статус
1
Наименование участника:

DAD CONSULTING PLUS SRL

Тендер завершен
Цена предложения: 100 000 MDL
Статус: Победитель

Документы типа "Квалификационная документация", "финансовое предложение" и "иллюстрация" будут доступны всем для просмотра только после перехода оферты в статус "на рассмотрении".

Причина: A întrunit condițiile anunțului de participare, precum și a câștigat licitația electronică.
Документы квалификации
Документы, поданные с предложением
История аукциона
Просмотр аукциона
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Активный".
Разъяснения