Servicii de formare profesională în domeniul contabilității și raportării financiare
Техническая служба поддержки для поставщиков:
(+373) 79999801
Instruirea angajaților Curții de Conturi se va realiza de către formatorii părții contractate și va include cel mult 40 de ore astronomice.
Instruirea teoretică și cea practică se va realiza în grupuri de minim 20 participanți, pentru total 100 angajați ai Curții de Conturi.
Cerințe față de furnizorii de servicii de formare a angajaților:
- să dispună de programe de formare profesională care să cuprindă tematicile de interes:
1. Aspecte teoretice privind prevederile: Legii contabilităţii şi raportării financiare Nr.287 din 15.12.2017; Legii contabilităţii Nr. 113 din 27.04.2007
2. Aspecte practice privind aplicarea: Legii contabilităţii şi raportării financiare Nr.287 din 15.12.2017; Legii contabilităţii Nr.l 13 din 27.04.2007
3. Aspecte teoretice şi practice privind Ordinul Ministerului Finanţelor Nr.216 din 28.12.2015 „Cu privire la aprobarea Planului de conturi contabile în sistemul bugetar şi a Normelor metodologice privind evidenţa contabilă şi raportarea financiară în sistemul bugetar”: Principiile contabilităţii. Organizarea atribuţiilor şi răspunderea pentru ţinerea evidenţei contabile. Politica de conturi.; Documentele justificative şi Registrele contabile. Cerinţe faţă de întocmirea lor. Corectarea erorilor contabile. Reguli generale de evaluare. Aprecierea cheltuielilor ulterioare, uzurii pentru mijloace fixe. Clasa „Venituri”, subclasele şi grupurile dc conturi ale acesteia; Clasa „Cheltuieli”, subclasele şi grupurile de conturi acesteia.; Clasificaţia bugetară a cheltuielilor; Clasa „Active nefinanciare”, subclasele şi grupurile de conturi acesteia; Casarea, transmiterea cu titlu gratuit a activelor nefinanciare; Clasa „Active financiare”, subclasele şi conturile acesteia; Clasa „Datorii”, subclasele şi conturile acesteia; Clasa „Mijloace transmise şi primite între conturi", subclasele şi conturile acesteia; Clasa „Rezultate", subclasele şi conturile acesteia; Clasa „Conturi extrabilanţicre”, subclasele şi conturile acesteia; Componenţa rapoartelor financiare a instituţiilor bugetare şi caracteristicile calitative; Sistemele informaţionale utilizate de instituţiile bugetare în prezentarea rapoartelor financiare.
4. Aspecte teoretice privind prevederile Ordinului Ministerului Finanţelor Nr.60 din 29.05.2012 „Cu privire la aprobarea Regulamentului privind inventarierea”
5. Aspecte privind Standardele Naționale de Contabilitate
6. Aspecte privind Standardele Internaționale de Audit
7. Standardele Internaționale de Raportare Financiară - principii generale.
- să elaboreze un test grilă de evaluare a cunoștințelor acumulate în cadrul cursului de instruire, format din 100 de întrebări tematice cu un singur răspuns corect;
- să pună la dispoziția Curții de Conturi setul de materiale teoretice și practice, precum și testul grilă și răspunsurile corecte în format electronic;
- să țină evidența frecvenței participanților la instruiri și să prezinte informația respectivă, pe suport de hârtie, Curții de Conturi la finele fiecărui curs de instruire.
Cerințe față de formatori:
- gradul științific deținut: doctor sau doctor habilitat în economie;
- experiență profesională în domeniu: minim 5 ani
- experiență didactică: minim 3 ani.
Documente obligatorii anexate la ofertă:
- CV al formatorilor;
- programe de instruiri;
Durata unei sesiuni de instruire: 40 ore astronomice (1 săptămână)
Perioada de desfășurare: iunie-iulie 2019
Numărul participanților: 100 persoane, repartizate în grupuri a câte minim 20 persoane.
Specificații de preț: 100000 MDL
-
caiet de sarcini instruiri_certificare.docx
ID: 55613ee7-e649-466e-871f-e137e44efb5d
Техническая спецификация
-
caiet de sarcini instruiri_certificare.docx
ID: 55613ee7-e649-466e-871f-e137e44efb5d
Техническая спецификация
-
caiet de sarcini instruiri_certificare.docx
ID: 55613ee7-e649-466e-871f-e137e44efb5d
Техническая спецификация
-
caiet de sarcini instruiri_certificare.docx
ID: 55613ee7-e649-466e-871f-e137e44efb5d
Техническая спецификация
-
documentație standard.docx
ID: 67624f80-9d2b-47b3-8d41-4b8e964a52fa
Документация к предложению
-
documentație standard.docx
ID: 67624f80-9d2b-47b3-8d41-4b8e964a52fa
Документация к предложению
-
duae_cerințele autorității contractante.pdf
duae_cerințele autorității contractante.pdf
ID: a440e28b-b03b-4f75-97b4-b29cb031f707
Документация к предложению
-
duae.doc
ID: a440e28b-b03b-4f75-97b4-b29cb031f707
Документация к предложению
-
duae pentru completare de către ofertanți.doc
ID: b7ee4d33-be05-41f2-8d49-9b866a816e5c
Документация к предложению
-
anunţul de participare.docx
ID: b7ee4d33-be05-41f2-8d49-9b866a816e5c
tenderNotice
-
anunţul de participare.docx
ID: b7ee4d33-be05-41f2-8d49-9b866a816e5c
tenderNotice
-
anunţul de participare.docx
ID: b7ee4d33-be05-41f2-8d49-9b866a816e5c
tenderNotice
-
caiet de sarcini instruiri_certificare.docx
ID: 31cec5e5-c278-4505-b827-19e103b7cecf19.04.19 15:00Техническая спецификация
-
caiet de sarcini instruiri_certificare.docx
ID: 31cec5e5-c278-4505-b827-19e103b7cecf17.04.19 11:24Техническая спецификация
-
caiet de sarcini instruiri_certificare.docx
ID: 31cec5e5-c278-4505-b827-19e103b7cecf15.04.19 11:08Техническая спецификация
Ниже доступны оферты участников, документы к офертам вы можете посмотреть нажав на иконку папки.
На основе Решения рабочей группы для выбора победителя требуется:
1) Выберите победителя нажав на кнопку признать победителем.
2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.
3) После выбора победителя нажмите кнопку: “Принять решение”.
DAD CONSULTING PLUS SRL
Документы типа "Квалификационная документация", "финансовое предложение" и "иллюстрация" будут доступны всем для просмотра только после перехода оферты в статус "на рассмотрении".