Статус Отменен
Оценочная стоимость без НДС 1 500 000 MDL
Период уточнений: 10 апр 2019, 12:49 - 25 апр 2019, 14:46
Подача предложений: 25 апр 2019, 14:46 - 7 май 2019, 9:00

Техническая служба поддержки для поставщиков:

(+373) 79999801


Данная процедура проводится без электронного аукциона. Ваша оферта является окончательной и должна содержать весь список необходимых документов.

Lucrări de reparație capitală a încăperilor secțiilor,blocului de operație sterilizare,blocul alimentar,cazangeria.Lucrări proictare la reconstrucția rețelelor inginerești a spitalului (Gh.Cașu 37)

Информация об отмене
Причина отмены
A fost doar un participant ,lipsa de concurenta, neprezentarea documentatiei solicitate conform punct 15.2 din caietul de sarcini
Дата отмены
14 май 2019, 10:46
Информация о заказчике
Наименование
Фискальный код/IDNO
Адрес
2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str.Puskin-51
Веб сайт
---
Контактное лицо
Ф.И.О
Pirau Valentina
Контактный номер
069071826
Эл. адрес
Данные о закупке
Дата создания
10 апр 2019, 12:49
Дата последних изменений
14 май 2019, 10:46
Achizitii.md ID
21007084
CPV
79900000-3 - Diverse servicii comerciale şi servicii conexe
Тип процедуры
Licitație deschisă
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Источники финансирования
Список лотов
Лот № 1 - Lucrări proictare
Бюджет: 1500000.0 MDL
Отменена
Дата:
10 апр 2019, 15:48
Название вопроса:
Termen de prestare a serviciilor
Вопрос:
Se acordă 120 zile lucrătoare sau calendaristice?
Ответ (11 апр 2019, 08:11):
120 de zile calendaristice
Дата:
11 апр 2019, 08:30
Название вопроса:
Cerinţe de calificare
Вопрос:
Rog să specificați valoarea minimă a contractului pentru executarea proiectării edificiilor medicale și obiectelor medicale de profil, care va reprezenta experiența similară a operatorului economic.
Ответ (12 апр 2019, 08:48):
Cerintele impuse este stipulat in puntul15.5 din anuntul de participare-dovezi privind experienta similara in servicii e proictare ( prezentarea copiilor contractelor minim 3 obiecte)
Дата:
12 апр 2019, 17:37
Название вопроса:
Lipsă de corelație între documentația de atribuire
Вопрос:
Analizând anunțul de participare și caietul de sarcini atașat procedurii de achiziție publică, observăm că cerințele de calificare nu sunt definite în mod expres, precum urmează — în anunțul de participare este indicat: 5. Dovezi privind experiența similar în servicii de proiectare – copiile contractelor de prestări a serviciilor de proiectare (min. 3 obiecte), iar în caietul de sarcini este indicat: 13. Cerințele de calificare a proiectului ofertant: a. Experiența în domeniul proiectării edificiilor medicale minim 10 ani; f. Dovada proiectării minim 10 obiecte medicale de profil. Ca urmare, solicităm să operați modificările necesare sau să interveniți cu o replică aferentă subiectului dat.
Ответ (13 апр 2019, 08:29):
Modificarile sau facut
Дата:
15 апр 2019, 15:57
Название вопроса:
Criteriile de calificare și selecție
Вопрос:
După cum este menționat în pct. 15 alin. (5) al anunțului de participare și pct. 13 lit. a) și f) al caietului de sarcini, ofertantul trebuie să demonstreze experiența sa de proiectare prin prezentarea a min. 10 obiecte medicale de profil și posedarea a min. 10 ani în domeniul proiectării edificiilor medicale, lucru prin care autoritatea contractantă încalcă prevederile art. 17 alin. (9) din Legea nr. 131/15, limitând astfel majoritatea operatorilor economici la participare. Concomitent, cerințele stabilite din speță încalcă principiile de reglementare a relațiilor privind achizițiile publice și anume „transparența achizițiilor publice” și „asigurarea concurenței și combaterea practicilor anticoncurențiale în domeniul achizițiilor publice”, prevăzute la art. 7 lit. b) și c) din Legea nr. 131/15. Astfel, având în vedere dispozițiile legale evocate supra, solicităm să reduceți sau să excludeți cerințele invocate.
Ответ (16 апр 2019, 09:14):
Au fost efectuate modificari in cerinți la participare.
Дата:
15 апр 2019, 15:59
Название вопроса:
Documentația inițială necesară pentru proiectare
Вопрос:
Buna ziua! La momentul semnării contractului vor fi puse la dispozitia proiectantului documentele necesare pentru începerea lucrărilor de proiectare (cum ar fi: Certificat de Urbanism, Fisa de coordonari semnată la toate instituțiile necesare Medicina preventivă, Inspecția Ecologică, Situații excepționale și altele)? Fără aceste documente și avize de la instituțiile vizate, conform legislației în vigoare nu pot fi începute lucrările de proiectare.
Ответ (16 апр 2019, 09:17):
Documentele precum Certificatul de Urbanism coordonat cu instituțiile necesare se perfectează în baza schiței proiectului .
Дата:
17 апр 2019, 14:19
Название вопроса:
Licenta de activitate
Вопрос:
La moment dat , pentru prestarea serviciilor de proiectare nu este necesar de a avea licență. LEGE Nr. 1350 din 02.11.2000 cu privire la activitatea arhitecturală. Art.7 al.(3) abrogat prin LP185 din 21.09.17, MO371-382/27.10.17 art.632; în vigoare 27.10.17
Ответ (18 апр 2019, 08:08):
Neprezentarea licencii nu va fi ca criteriu de descalificare a ofertei
Дата:
17 апр 2019, 20:14
Название вопроса:
Documentația de atribuire
Вопрос:
1. Vă rugăm să țineți cont de faptul că modificările făcute la pct. 13 lit. a) și f) al caietului de sarcini, la fel trebuie fi operate și la pct. 15 alin. (5) al anunțului de participare. 2. Solicităm să clarificați dacă termenul alocat, care din cele afirmate de Dvs. și indicate în documentația de atribuire, constituie 120 de zile calendaristice, include în sine și pct. 9 lit. d) al caietului de sarcini „Verificarea proiectului”.
Ответ (18 апр 2019, 09:36):
Am modificat anuntul de participare ,p 15 (5).Ce se refera la punctul 2 -verificarea proiectului nu se includ in 120 de zile calendaristice.
Дата:
18 апр 2019, 15:49
Название вопроса:
Documentația inițială necesară pentru proiectare
Вопрос:
Vă aducem la cunoștință că schița de proiect se elaborează doar în cazul construcției unui edificiu/obiectiv nou. Din cele menționate în documentația de atribuire a procedurii de achiziție publică în cauză, este o vorba despre o reparație (reconstrucție) care la rândul său presupune intervenții în structura de rezistență, replanificarea încăperilor sau schimbarea destinației acestora. Așadar, de ce e necesară schița de proiect a unei clădiri existente (dimensiunile și aspectul căreia nu se modifică) pentru care se solicită reparația? 2. Cât privește documentația inițială precum certificatul de urbanism și avizele pentru proiectare, acestea se pun la dispoziția operatorului economic de către autoritatea contractantă, ultima fiind capabilă să le obțină prin depunerea cererii la instituțiile respective.
Ответ (22 апр 2019, 17:10):
1.Nu solicităm schița proiectului construcției existente , ci proiectul de executare a reparației capitale a rețelelor inginerești existente, interioare și exterioare . 2.Certificatul de urbanizm cît și avizile pentru proiectari nu se cer.
Дата:
19 апр 2019, 18:30
Название вопроса:
Raportul studiului geotehnic și ridicarea topografică
Вопрос:
Rog să precizați dacă la semnarea contractului, raportul studiului geotehnic și ridicarea topografică se va pune la dispoziția operatorului economic de către autoritatea contractantă. În caz că nu, e necesar ca lucrările de prospecțiuni topo-geodezice şi inginero-geologice să fie incluse în caietul de sarcini.
Ответ (22 апр 2019, 17:09):
. Noi nu solicităm proiectul construcția clădirii noi ,ci reparația capitală a rețelelor inginerești existente, interioare și exterioare,și deci nu se solicită raport geotehnic și topografic
Вопросы в период разъяснений могут задавать только авторизованные пользователи платформы.