Статус Отменен
Оценочная стоимость без НДС 1 500 000 MDL
Период уточнений: 9 апр 2019, 14:24 - 14 апр 2019, 9:00
Подача предложений: 14 апр 2019, 9:00 - 9 май 2019, 17:00
Начало аукциона: 10 май 2019, 15:00

Техническая служба поддержки для поставщиков:

(+373) 79999801

Lucrări de reparație capitală a încăperilor secțiilor,blocului de operație,sterilizare,blocul alimentar,cazangeria.Lucrări proictare la reconstrucția rețelelor inginerești a spitalului (Gh.Cașu 37
Информация о заказчике
Наименование
Фискальный код/IDNO
Адрес
2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str.Puskin-51
Веб сайт
---
Контактное лицо
Ф.И.О
Pirau Valentina
Контактный номер
069071826
Эл. адрес
Данные о закупке
Дата создания
9 апр 2019, 12:10
Дата последних изменений
10 апр 2019, 8:34
Оценочная стоимость (без НДС)
1 500 000 MDL
Размер минимального шага понижения цены
15 000 MDL
Achizitii.md ID
21007028
Тип процедуры
Procedură de valoare mică (услуги)
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Адрес поставки
2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str.Puskin-51
Срок действия контракта
16 май 2019 14:20 - 30 дек 2019 14:20
Список позиций
1)
Название
Lucrări de reparație capitală a încăperilor secțiilor,blocului de operație,sterilizare,blocul alimentar,cazangeria.Lucrări proictare la reconstrucția rețelelor inginerești a spitalului (Gh.Cașu 37 CPV: 79900000-3 - Различные коммерческие услуги и связанные с ними услуги
Количество: 1.0
Ед. измерения: Unitate
Документы процедуры закупок
documentatia_standard_proiectare.semnat.pdf documentatia_standard_proiectare.semnat.pdf
Оценка предложения
documentatia standart
9.04.19 14:24
_duae_servicii de proiectare-1.semnat.pdf _duae_servicii de proiectare-1.semnat.pdf
Оценка предложения
duae
9.04.19 14:24
anunt_de_participare proiectare.docx
Оценка предложения
Anunt de participare
10.04.19 08:22
caiet de sarcini-reparatia capitala casu 37.pdf caiet de sarcini-reparatia capitala casu 37.pdf
Техническая спецификация
caiet de sarcini
10.04.19 08:22
История аукциона
Просмотр аукциона
Lucrari de proiectare
Дата:
9 апр 2019, 20:57
Название вопроса:
Disparitate pe marginea tipului procedurii de achiziție publică
Вопрос:
Pe pagina tenderului ați indicat tipul procedurii de achiziție publică ca fiind prin COP, însă accesând lotul observăm că procedura dată va fi organizată prin licitație electronică, ceea ce contravine prevederilor art. 60, alin. (1) din Legea nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice. Luând în considerare cele expuse anterior, solicităm să operați modificările necesare, iar în caz contrar, aceasta va deveni obiectul contestației care se va înainta către Agenția Națională pentru Soluționarea Contestațiilor.
Lucrari de proiectare
Дата:
9 апр 2019, 21:21
Название вопроса:
Lipsă de corelație între documentația de atribuire
Вопрос:
Analizând anunțul de participare și caietul de sarcini atașat procedurii de achiziție publică, observăm că termenul solicitat de prestare a serviciilor variază într-un mod totalmente diferit, precum urmează: În anunțul de participare este indicat: 11. Termenii și condițiile de livrare/prestare/executare solicitați – în decurs de 35 zile din momentul semnării contractului 15.6. Termenul de elaborare a proiectului – 60 zile din momentul semnării contractului În caietul de sarcini este indicat: 12. Termenul de elaborare a proiectului de execuție – 120 zile din momentul semnării contractului Luând în considerare cele expuse anterior, solicităm să operați modificările necesare, iar în caz contrar, aceasta va deveni obiectul contestației care se va înainta către Agenția Națională pentru Soluționarea Contestațiilor.
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Активный".
Разъяснения