1
Период разъяснений
с 18.01.2019 13:47
по 28.01.2019 15:00
2
Подача предложений
с 28.01.2019 15:00
по 01.02.2019 11:00
3
Аукцион
не будет использоваться
4
Оценка

5
Контракт

Статус Завершен. Подписание контракта
Оценочная стоимость без НДС 1 049 094 MDL
Период уточнений: 18 янв 2019, 13:47 - 28 янв 2019, 15:00
Подача предложений: 28 янв 2019, 15:00 - 1 фев 2019, 11:00

Техническая служба поддержки для поставщиков:

(+373) 79999801


Данная процедура проводится без электронного аукциона. Ваша оферта является окончательной и должна содержать весь список необходимых документов.

Echipament şi accesorii pentru computer

Информация о заказчике
Фискальный код/IDNO
Адрес
3121, MOLDOVA, mun.Bălţi, locality, str. Puşkin 38
Веб сайт
---
Контактное лицо
Ф.И.О
Țibuleac Angela
Контактный номер
+37323152473
Эл. адрес
Данные о закупке
Дата создания
18 янв 2019, 11:21
Дата последних изменений
19 фев 2019, 10:05
Achizitii.md ID
21004633
CPV
30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Тип процедуры
Licitație deschisă
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Источники финансирования
Список лотов
Лот № 1 - Router
Бюджет: 7000.0 MDL
Закупка не состоялась
Лот № 2 - Camera Video
Бюджет: 10355.0 MDL
Закупка не состоялась
Лот № 5 - Laptop negru
Бюджет: 5832.5 MDL
Закупка не состоялась
Лот № 6 - Proiector
Бюджет: 40000.0 MDL
Завершена
Лот № 7 - Mouse
Бюджет: 282.5 MDL
Закупка не состоялась
Закупка не состоялась
Документы процедуры закупок
Documentatia_standard_echipament informatic USARB
Техническая спецификация
Anulat
18.01.19 13:47
Anunt Echipament informatic USARB
tenderNotice
Anulat
18.01.19 13:47
DUAE_USARB
Гарантий контракта
Declarație pe proprie răspundere
18.01.19 13:47
Documentatia_standard_echipament informatic modificat
Техническая спецификация
Documentatia standard modificat
22.01.19 11:00
Anunt Echipament informatic modificat
tenderNotice
Anunt modificat
22.01.19 11:00
Дата:
18 янв 2019, 15:09
Название вопроса:
Neconcordanța loturilor în documentație și pe site
Вопрос:
În documentație pentru tender este numai 3 loturi dar în sistema achiziții.md bunuri era împarțiți între loturi altfel. Este un moment împortant dacă compania participă în singur lot. Care varianta este corectă?
Ответ (18 янв 2019, 17:16):
La încarcarea template-ului excel pentru achiziție, loturile s-au plasat în ordine diferită după cum era în excel, dar venim cu explicație necesară: 1) În anunț sunt indicate 3 loturi, dintre care lotul 1 și lotul 2 achiziția este preconizată pe poziții, iar lotul 3 este preconizat pentru întreg lot. 2) Pe platformă este regăsită următoarea informație: - lotul 1 din anunț este lotul 2 și lotul 6; - lotul 2 din anunț este lotul 3, lotul 4, lotul 5, lotul 7, lotul 8; - lotul 3 din anunț este lotul 1.
Дата:
23 янв 2019, 12:05
Название вопроса:
Cerinta restrictiva
Вопрос:
Conform pct. 15.7 din anuntul de participare se solicita ca operatorul economic trebuie sa aiba "minim 3 ani de experienta specifica în livrarea bunurilor similare". Este corect sa se solicite dovada experientei operatorului economic prin prezentarea unor copii de contracte de livrare de bunuri similare. Este normal sa fie solicitata experienta operatorilor economici ca si termen (ani) in cazul executarii de lucrari sau prestari de servicii, insa o atare solicitare pentru livrare de bunuri nu face altceva decat sa limiteze accesul operatorilor economici la procedura, astfel ingradind dreptul la libera concurenta. De altfel operatorul economic poate avea angajat personal cu experienta mare in domeniul dat (livrari de bunuri, sau chiar prestari servicii), chiar daca compania este nou-creata sau are 1-2 ani. Va rugam frumos sa excludeti cerinta ca operatorul economic sa aiba minim 3 ani de experienta in domeniul livrarii de marfuri, lasand solicitarea de prezentare a copiei unui contract individual indeplinit.
Ответ (23 янв 2019, 12:46):
Vă mulțumim pentru interesul manifestat pentru LP anunțată pentru achiziționarea Echipamentului informatic în USARB. Probabil ați atras atenția că echipamentul dat se procură în cadrul proiectelor europene (Erasmus+). De aceea pentru noi este imperios ca operatorii economici să dispună de experiență specifică în livrarea și deservirea echipamentului informatic, recunoscută prin ani de activitate pe piața Republicii Moldova. Suntem convinși că dorința DVS de a participa se va exprima în identificarea formulei perfecte de a prezenta oferta pentru LP anunțată pentru achiziționarea Echipamentului informatic fără a exclude cerința ca operatorul economic să aibă minim 3 ani de experiență în domeniul livrării și deservirii de echipament informatic.
Вопросы в период разъяснений могут задавать только авторизованные пользователи платформы.