Государственная закупка
21003865
Servicii de asigurare a ordinii publice(2 posturi)
Статус
Отменен
Оценочная стоимость без НДС
400 000 MDL
Период уточнений:
26 дек 2018, 15:25 - 3 янв 2019, 15:00
Подача предложений:
3 янв 2019, 15:00 - 10 янв 2019, 9:30
Начало аукциона:
11 янв 2019, 14:00
Техническая служба поддержки для поставщиков:
(+373) 79999801
Fiecare post trebuie să fie compus din 4 persoane, conform legislaţiei în vigoare. În total 2 posturi * 4 persoane + 1 șef de post = 9 persoane. Prin servicii de asigurare a ordinii publice se subânţelege: 1) în intervalul orelor 0700-2100 va asigura ordinea publică la punctul de acces pentru colaboratori şi vizitatoti în staţionar, va efectua monitorizarea şi înregistrarea vizitatorilor într-un registru de evidenţă. În intervalul 2100-0700 va patrula teritoriului instituţiei cu scopul supravegherii ordinii publice cât în secţia de internare atât şi pe întreg teritoriu, neadmiterea spargerii geamurilor şi a intrărilor în blocurile curative, mai cu seamă în timp de noapte. 2) interzicerea accesului liber a transportului auto pe teritoriul instituţiei în regim non-stop cu ajutorul dispozitivelor mecanizate – poarta şi bara, dispozitivele vor fi preluate, exploatate şi predate în stare lucrativă (conform actului – parte componentă a prezentului contract).Fiecare automobil intrat pe teritoriul instituţiei trebuie sa fie notat nr. de îmatriculare şi direcţia într-un registru de evidenţă. Gardienii urmează a fi instruiţi de către structurile abilitate ale Ministerului de Interne, având legitimaţiile respective, inclusiv certificat de cazier judiciar, certificate de la psihiatru; caracteristica, copia contractului de angajare. Gardienii tuturor posturilor urmează a fi monitorizaţi şi gestionaţi de către un şef de post. Șeful de post urmează să fie prezent pe teritoriul instituţiei începând cu orele 8.00 până la 17.00 obligatoriu; Verificarea gardienilor se va efectua nu mai puţin de 3 ori în 24 ore; Operatorul economic trebuie să dispună de grup operativ mobil, care la solicitarea gardienilor să intervină în cel mult 3 minute de la primirea apelului. De asemenea, operatorul economic trebuie să demonstreze existenţa a cel puţin 2 echipe operative în regiunea sectorului Botanica si/sau Centru dotate cu sistem de navigare GPS, care va contribui la operativitatea intervenţiei echipei mobile. Personalul în funcţie de gardieni urmează a fi selectat în dependenţă de vârstă, nu mai mult de 45 ani, pregătiţi fizic, dotaţi cu uniformă, echipament de protecţie admis de legislaţie, dispozitive de comunicare mobile. De asemenea, echipa de gardieni trebuie să fie dotată cu lanternă. Operatorul economic trebuie să asigure gratuit instalarea și funcţionarea butonului de alarmă Copia ordinului de numire a gardienilor urmează a fi prezentat la semnarea contractului; locul de muncă al gardienilor este la posturile indicate şi amplasate de către IMSP pe teritoriul din subordine, uniforma urmează să fie conform condiţiilor climaterice corespunzătoare.
Информация о заказчике
Наименование
Фискальный код/IDNO
Адрес
2019, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Grenoble 149
Веб сайт
---
Контактное лицо
Данные о закупке
Дата создания
26 дек 2018, 15:17
Дата последних изменений
14 янв 2019, 16:19
Оценочная стоимость (без НДС)
400 000 MDL
Размер минимального шага понижения цены
1 600 MDL
Achizitii.md ID
21003865
MTender ID
Тип процедуры
Procedură de valoare mică (услуги)
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Адрес поставки
2019, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Grenoble 149
Срок действия контракта
21 янв 2019 15:23 - 30 дек 2019 15:23
Список позиций
1)
Название
Servicii de asigurare a ordinii publice(2 posturi)
CPV: 75242000-4 - Услуги обеспечения общественного порядка
Количество: 12.0
Ед. измерения: Luna
Настройки подписки сохранены.
Помните, вы всегда можете вернутся в раздел Подписки и внести изменения в периодичность получения писем, удалить или добавить категории и заказчиков.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Документы процедуры закупок
documentatia_standard_cop (1).pdf
documentatia_standard_cop (1).pdf
Документация к предложению
26.12.18 15:25
documentatia_standard_cop (1).signed.pdf
documentatia_standard_cop (1).signed.pdf
Документация к предложению
28.12.18 13:03
anunt_de_participare (1).signed.pdf
anunt_de_participare (1).signed.pdf
Документация к предложению
28.12.18 13:03
История аукциона
Просмотр аукциона
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Активный".
Разъяснения
Документ успешно подписан
OK