Государственная закупка
21002717
Semințe și ouă
Статус
Завершен
Оценочная стоимость без НДС
9 906 MDL
Период уточнений:
10 дек 2018, 10:50 - 17 дек 2018, 0:00
Подача предложений:
17 дек 2018, 0:00 - 24 дек 2018, 0:00
Начало аукциона:
не будет использоваться
Техническая служба поддержки для поставщиков:
(+373) 79999801
Oferta semințe și ouă pentru perioada 01.01.2019-31.06.2019
1. 03111300-5 Semințe de floarea soarelui kg 5 Pachete a câte 0,200 gr,
2. 03111500-7 Semințe de susan kg 2 Pachete a câte 0,200 gr
3. 03111500-7 Semințe de in kg 5 Pachete a câte 0,200 gr
4. 03142500-3 Ouă de găină buc 6000 De masa, dietice, categoria B , cu greutatea nu mai mica de 63 g
Livrarea produselor: de două ori pe săptămână, în fiecare luni și joi, cu transport specializat și autorizat a vânzătorului
1. 03111300-5 Semințe de floarea soarelui kg 5 Pachete a câte 0,200 gr,
2. 03111500-7 Semințe de susan kg 2 Pachete a câte 0,200 gr
3. 03111500-7 Semințe de in kg 5 Pachete a câte 0,200 gr
4. 03142500-3 Ouă de găină buc 6000 De masa, dietice, categoria B , cu greutatea nu mai mica de 63 g
Livrarea produselor: de două ori pe săptămână, în fiecare luni și joi, cu transport specializat și autorizat a vânzătorului
Информация о заказчике
Наименование
Фискальный код/IDNO
Адрес
md 3721, MOLDOVA, Străşeni, s.Lozova, str.Stefan cel Mare 27
Веб сайт
---
Контактное лицо
Данные о закупке
Дата создания
9 дек 2018, 12:04
Дата последних изменений
4 янв 2019, 8:32
Оценочная стоимость (без НДС)
9 906 MDL
Размер минимального шага понижения цены
Achizitii.md ID
21002717
MTender ID
Тип процедуры
Procedură de valoare mică (товары)
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Адрес поставки
md 3721, MOLDOVA, Străşeni, s.Lozova, str.Stefan cel Mare 27
Срок действия контракта
1 янв 2019 08:00 - 30 июн 2019 08:00
Список позиций
1)
Название
Количество: 4.0
Ед. измерения: Bucata
Настройки подписки сохранены.
Помните, вы всегда можете вернутся в раздел Подписки и внести изменения в периодичность получения писем, удалить или добавить категории и заказчиков.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Документы процедуры закупок
documente pentru licitație.pdf
documente pentru licitație.pdf
Документация к предложению
Documentele/cerinţele de calificare/selecție pentru operatorii economici includ
următoarele:
1 Neimplicarea în practici frauduloase și de corupere Documente prin care se dovedeşte îndeplinirea cerinţei
• Declaraţie pe proprie răspundere, completată în conformitate cu Formularul (F 3.4)
2 Dovada înregistrării persoanei juridice Documente edificatoare cum ar fi certificate constatatoare eliberate de autoritatea competentă, în original sau copie legalizată din care să rezulte adresa actuală şi obiectul de activitate al societăţii.
• Certificat/decizie de înregistrare a întreprinderii sau extras În cazul unei persoane juridice non-profit, se vor depune documente care să ateste că persoana semnatară este autorizată se desfăşoare activităţile ce fac obiectul contractului, cum ar fi:
• statutul cu modificările la zi.
• procese verbale relevante, etc.
Pentru a-şi demonstra capacitatea de exercitare a activităţii profesionale, operatorul economic strain va prezenta documente din ţara de origine care dovedesc forma de înregistrare/ atestare ori apartenenţa din punct de vedere profesional. Da
3 Prezentarea actului ce atestă dreptul de a livra/ presta bunuri/servicii Pentru demonstrarea îndeplinirii acestei cerinţe trebuie prezentate următoarele documente:
-Înștiințarea de recepționare a notificării privind inițierea activității de comerț – copie – confirmată prin semnătura şi ştampila Participantului – eliberat de APL de nivelul 1( Primărie)
4 Prezentarea de dovezi privind conformitatea produselor, identificată prin referire la specificaţii sau standarde relevante Certificat de conformitate sau declarație de conformitate eliberat/eliberată de un organizm de ceritificare acreditat
(Autoritatea contractantă poate indica standarde de referință naționale, europene și internțaionale, inclusiv etichete ecologice)
5 Prezentarea de informaţii privind capacitatea tehnică și experiența specifică
Ofertantul va avea minim 5 ani de experienţă specificată în livrarea bunurilor/prestarea serviciilor similare.
Pentru demonstrarea îndeplinirii acestei cerinţe opertaorul economic completează formularul (F3.3)
Valoarea unui contract individual îndeplinit, cu anexarea actelor doveditoare conţinând valori, perioade de livrare/prestare, beneficiari, indiferent dacă aceştia din urmă sunt autorităţi contractante sau clienţi privaţi, întocmită conform Formularului (F 3.3)
6 Demonstrarea accesului la infrastructura/mijloacele indicate de autoritatea contractantă, pe care aceasta le consideră strict necesare pentru îndeplinirea corespunzătoare a Contractului Autorefregerator, autovehicole ori autoturizme pentru transportarea produselor alimentare
Documente prin care se dovedeşte îndeplinirea cerinţei:
Documente care atestă faptul că ofertantul se află în posesia echipamentelor indicate de autoritatea contractantă, acestea fiind fie în dotare proprie, fie închiriate prin contracte sau convenţii.
(Trebuie demonstrată inclusiv existenţa agrementelor, autorizațiilor necesare pentru utilizarea acestei infrastructuri, acolo unde legislaţia impune în mod expres)
Se va completa Formularul (F 3.3)
7 Neimplicarea în situațiile descrise în art. 18 al Legii privind achizițiile publice nr. 131 din 03.07.2015 Documente prin care se dovedeşte îndeplinirea cerinţei
• Declaraţie pe proprie răspundere, completată în conformitate cu Formularul (F 3.5)
Documente edificatoare cum ar fi certificate şi/ sau alte documente echivalente emise de autorităţi compentente din ţara de rezidenţă a ofertantului în cazul operatorului economic străin;
• Certificat cu privire la situația contribuabilului – original sau copie – eliberat de Inspectoratul Fiscal sau de organul competent în țara de reședință a operatorului economic străin (valabilitatea certificatului - conform cerinţelor Inspectoratului Fiscal al Republicii Moldova sau al organului competent în țara de reședință a operatorului economic străin);
8 Certificat de efectuare sistematică a plăţii impozitelor, contribuţiilor eliberat de Inspectoratul Fiscal Copie. Confirmata prin aplicarea semnaturii si stampilei participantului.
9 Informatii generale despre ofertant Original. Confirmat prin aplicarea semnaturii si stampilei participantului Formular F 3,3
10 oferta În original . Confirmat prin aplicarea semnaturii si stampilei participantului
Primar Lilian Botnaru
10.12.18 10:50
Документы лота
semințe și ouă (lot 7).docx
Oferta semințe și ouă pentru perioada 01.01.2019-31.06.2019
1. 03111300-5 Semințe de floarea soarelui kg 5 Pachete a câte 0,200 gr,
2. 03111500-7 Semințe de susan kg 2 Pachete a câte 0,200 gr
3. 03111500-7 Semințe de in kg 5 Pachete a câte 0,200 gr
4. 03142500-3 Ouă de găină buc 6000 De masa, dietice, categoria B , cu greutatea nu mai mica de 63 g
Livrarea produselor: de două ori pe săptămână, în fiecare luni și joi, cu transport specializat și autorizat a vânzătorului
10.12.18 10:50
Ниже доступны оферты участников, документы к офертам вы можете посмотреть нажав на иконку папки.
На основе Решения рабочей группы для выбора победителя требуется:
1) Выберите победителя нажав на кнопку признать победителем.
2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.
3) После выбора победителя нажмите кнопку: “Принять решение”.
Квалификация участников
№
Наименование участника
Цена предложения
Статус
1
Наименование участника:
SRL "Lovis Angro"
Тендер завершен
Цена предложения:
8 831,67 MDL
Статус:
Победитель
A întrunit condițiile solicitate
04.01.19 08:32
Документы типа "Квалификационная документация", "финансовое предложение" и "иллюстрация" будут доступны всем для просмотра только после перехода оферты в статус "на рассмотрении".
Причина: A întrunit condițiile solicitate
Документы квалификации
Документы квалификации отсутствуют
Документы, поданные с предложением
Квалификационные документы
Дата загрузки:
20.12.18 20:42
Дата открытия:
26.12.18 12:23
Квалификационные документы
Дата загрузки:
20.12.18 20:42
Дата открытия:
26.12.18 12:23
Документы для представления
Дата загрузки:
20.12.18 20:42
Дата открытия:
26.12.18 12:23
lipsa datoriilor 28.12.2018.pdf
lipsa datoriilor 28.12.2018.pdf
ID: 7de3c113-aefa-4edb-b7ec-5ababc992ad2
Квалификационные документы
Дата загрузки:
20.12.18 20:42
Дата открытия:
26.12.18 12:23
formularul ofertei (f3.1).pdf
formularul ofertei (f3.1).pdf
ID: 86fa2dd8-c8f7-43cc-b75b-a76d31bca8eb
Квалификационные документы
Дата загрузки:
20.12.18 20:42
Дата открытия:
26.12.18 12:23
Финансовое предложение
Дата загрузки:
20.12.18 20:42
Дата открытия:
26.12.18 12:23
Квалификационные документы
Дата загрузки:
20.12.18 20:42
Дата открытия:
26.12.18 12:23
Квалификационные документы
Дата загрузки:
20.12.18 20:42
Дата открытия:
26.12.18 12:23
Квалификационные документы
Дата загрузки:
20.12.18 20:42
Дата открытия:
26.12.18 12:23
История аукциона
Просмотр аукциона
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Активный".
Разъяснения
Документ успешно подписан
OK