Статус Закупка не состоялась
Оценочная стоимость без НДС 657 000 MDL
Период уточнений: 7 дек 2018, 20:47 - 14 дек 2018, 9:00
Подача предложений: 14 дек 2018, 9:00 - 21 дек 2018, 9:00
Начало аукциона: не будет использоваться

Техническая служба поддержки для поставщиков:

(+373) 79999801


Данная процедура проводится без электронного аукциона. Ваша оферта является окончательной и должна содержать весь список необходимых документов.

1.1. Pază şi protecţie
Serviciul pază asigură:
a) paza proprietăţii contra accesului neautorizat sau a ocupării abuzive a teritoriilor si obiectelor Companiei
b) paza proprietăţii contra furturi, distrugeri, incendii, precum şi altor acţiuni producătoare de pagube materiale;
c) controlul primirii sau expedierii bunurilor materiale ale Companiei la intrare-ieşire din Casa Radio şi Televiziunii inclusiv şi verificarea tuturor unităţilor de transport (salon,compartiment bagaje);
d) evidenţa accesului autorizat al unităţilor de transport la intrare-ieşire pe teritoriul TV.
1.2. Obligaţiile de bază ale prestatorului de servicii pază
- să asigure paza obiectivelor companiei 24/24 ore, 7 zile pe săptămână, 365 zile în an.
- să deţină autorizaţie legală (licenţă) pentru servicii pază valabilă cel puțin pe perioada contractului (31 decembrie 2019).
- să aibă în dotare nu mai puțin de 5 unități de transport pentru executarea intervențiilor operative în mun. Chișinău;
- să asigure paza obiectului cu personal de specialitate atestat şi autorizat conform prevederilor legale (personal apt din punct de vedere al stării sănătății cu certificatul de instruire în instituții specializate pentru fiecare angajat în serviciu, fără antecedente penale şi cazier juridic, echipat în uniformă tip, dotat cu mijloace speciale pentru asigurarea pazei și ordinei publice – (documentele confirmative vor fi anexate la ofertă);
- să păzească obiectul, bunurile primite la pază şi să asigure integritatea lor.
- să poarte responsabilitate materială pentru paguba produsă în cazul sustragerii prin furt, tâlhărie a bunurilor în rezultatul nerespectării de către prestator a condiţiilor contractuale;
- să colaboreze cu Compania în ce privește optimizarea (elaborarea) şi avizarea planurilor de pază;
- să cunoască obiectele predate spre pază, punctele vulnerabile din perimetrul obiectelor pentru a preveni fapte care ar putea prejudicia integritatea materială a Companiei;
- să asigure regimul de trecere la turnichete cu cartelele de acces sau permise autorizate, supravegherea permanentă a obiectelor;
- să controleze primirea şi expedierea bunurilor materiale pe teritoriul şi de pe teritoriul păzit, verificând unităţile de transport, personalul cu permise de scoatere a bunurilor, autorizate de Companie;
- să informeze conducerea unităţii despre producerea oricăror incidente în timpul executării serviciului şi despre măsurile luate;
- în caz de avarii la conducte de apă, reţele electrice şi căldură la obiectele păzite, izbucnirea de incendii şi în orice alte împrejurări care sunt de natură să producă pagube, să ia de urgență măsuri pentru limitarea consecinţelor evenimentului, să informeze imediat responsabilii din Companie.
- sa someze şi să legitimeze persoanele care au pătruns fără autorizare pe teritoriul şi in obiectivele Companiei;
- să rețină persoanele care au un comportament neadecvat și cele care se află în stare de ebrietate.
- serviciul va asigura în timp real monitorizarea semnalelor sistemelor electronice de securitate existente în sediile Companiei (la posturile 1, 2 și 3, anti-furturi, anti-incendii).
- să accepte cazul de forţă majoră ( ca împrejurare constrângătoare) în cazul întârzierii cu plata serviciilor din lipsa finanțării serviciului de către Ministerul de Finanţe

1.3 Posturile de pază şi amplasarea lor
Postul nr.1: post fix - intrarea centrală la TV, punctul de trecere cu permise şi control, acces transport, regim de asigurare 24 / 24 ore, între orele 20.00-08.00 controlează şi accesul transportului.

Postul nr.2: post fix/mobil, - intrarea la TV, regim de asigurare 24 / 24 ore, între
orele 08.00-20.00 asigură regimul de trecere a transportului, în restul turei asigură patrularea periodica la intervale de 40-60 minute pe perimetrul teritoriului TV, a obiectelor predate la pază, asigură funcţia de şef de tură, coordonează şi controlează activitatea celorlalte două posturi.

Postul nr.3: post fix - intrarea în Casa Radio, punct de trecere cu permise şi control, regim de asigurare 24 / 24 ore.
2.Monitorizare şi intervenţie rapidă

- agenții economici participanți la concurs trebuie să dispună de dispecerat propriu pentru monitorizarea serviciului de pază.
- gardienii antrenați în serviciu vor fi obligați să asigure permanent monitorizarea serviciilor acordate de la distanţă sau la faţa locului, prin mijloace de comunicaţii, prin intermediul grupului de intervenţie.
- dispeceratul la recepționarea de la obiectiv a semnalului de alarmă (sunet la telefon)
după situație va alerta şi direcționat cel mai apropiat echipaj de intervenţie.
Timpul de intervenţie va fi de maximum 7 minute.
Информация о заказчике
Наименование
Фискальный код/IDNO
Адрес
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, Chișinău, strada Miorița 1
Веб сайт
---
Контактное лицо
Ф.И.О
Tatiana Sorocean
Контактный номер
068760600
Эл. адрес
Данные о закупке
Дата создания
7 дек 2018, 17:38
Дата последних изменений
21 дек 2018, 17:53
Оценочная стоимость (без НДС)
657 000 MDL
Achizitii.md ID
21002619
Тип процедуры
Licitație deschisă
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Адрес поставки
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, strada Miorița 1
Срок действия контракта
1 янв 2019 17:42 - 30 дек 2019 17:42
Список позиций
1)
Название
Servicii pază: 1.1. Pază şi protecţie Serviciul pază asigură: a) paza proprietăţii contra accesului neautorizat sau a ocupării abuzive a teritoriilor si obiectelor Companiei b) paza proprietăţii contra furturi, distrugeri, incendii, precum şi altor acţiuni producătoare de pagube materiale; c) controlul primirii sau expedierii bunurilor materiale ale Companiei la intrare-ieşire din Casa Radio şi Televiziunii inclusiv şi verificarea tuturor unităţilor de transport (salon,compartiment bagaje); d) evidenţa accesului autorizat al unităţilor de transport la intrare-ieşire pe teritoriul TV. 1.2. Obligaţiile de bază ale prestatorului de servicii pază - să asigure paza obiectivelor companiei 24/24 ore, 7 zile pe săptămână, 365 zile în an. - să deţină autorizaţie legală (licenţă) pentru servicii pază valabilă cel puțin pe perioada contractului (31 decembrie 2019). - să aibă în dotare nu mai puțin de 5 unități de transport pentru executarea intervențiilor operative în mun. Chișinău; - să asigure paza obiectului cu personal de specialitate atestat şi autorizat conform prevederilor legale (personal apt din punct de vedere al stării sănătății cu certificatul de instruire în instituții specializate pentru fiecare angajat în serviciu, fără antecedente penale şi cazier juridic, echipat în uniformă tip, dotat cu mijloace speciale pentru asigurarea pazei și ordinei publice – (documentele confirmative vor fi anexate la ofertă); - să păzească obiectul, bunurile primite la pază şi să asigure integritatea lor. - să poarte responsabilitate materială pentru paguba produsă în cazul sustragerii prin furt, tâlhărie a bunurilor în rezultatul nerespectării de către prestator a condiţiilor contractuale; - să colaboreze cu Compania în ce privește optimizarea (elaborarea) şi avizarea planurilor de pază; - să cunoască obiectele predate spre pază, punctele vulnerabile din perimetrul obiectelor pentru a preveni fapte care ar putea prejudicia integritatea materială a Companiei; - să asigure regimul de trecere la turnichete cu cartelele de acces sau permise autorizate, supravegherea permanentă a obiectelor; - să controleze primirea şi expedierea bunurilor materiale pe teritoriul şi de pe teritoriul păzit, verificând unităţile de transport, personalul cu permise de scoatere a bunurilor, autorizate de Companie; - să informeze conducerea unităţii despre producerea oricăror incidente în timpul executării serviciului şi despre măsurile luate; - în caz de avarii la conducte de apă, reţele electrice şi căldură la obiectele păzite, izbucnirea de incendii şi în orice alte împrejurări care sunt de natură să producă pagube, să ia de urgență măsuri pentru limitarea consecinţelor evenimentului, să informeze imediat responsabilii din Companie. - sa someze şi să legitimeze persoanele care au pătruns fără autorizare pe teritoriul şi in obiectivele Companiei; - să rețină persoanele care au un comportament neadecvat și cele care se află în stare de ebrietate. - serviciul va asigura în timp real monitorizarea semnalelor sistemelor electronice de securitate existente în sediile Companiei (la posturile 1, 2 și 3, anti-furturi, anti-incendii). - să accepte cazul de forţă majoră ( ca împrejurare constrângătoare) în cazul întârzierii cu plata serviciilor din lipsa finanțării serviciului de către Ministerul de Finanţe 1.3 Posturile de pază şi amplasarea lor Postul nr.1: post fix - intrarea centrală la TV, punctul de trecere cu permise şi control, acces transport, regim de asigurare 24 / 24 ore, între orele 20.00-08.00 controlează şi accesul transportului. Postul nr.2: post fix/mobil, - intrarea la TV, regim de asigurare 24 / 24 ore, între orele 08.00-20.00 asigură regimul de trecere a transportului, în restul turei asigură patrularea periodica la intervale de 40-60 minute pe perimetrul teritoriului TV, a obiectelor predate la pază, asigură funcţia de şef de tură, coordonează şi controlează activitatea celorlalte două posturi. Postul nr.3: post fix - intrarea în Casa Radio, punct de trecere cu permise şi control, regim de asigurare 24 / 24 ore. 2.Monitorizare şi intervenţie rapidă - agenții economici participanți la concurs trebuie să dispună de dispecerat propriu pentru monitorizarea serviciului de pază. - gardienii antrenați în serviciu vor fi obligați să asigure permanent monitorizarea serviciilor acordate de la distanţă sau la faţa locului, prin mijloace de comunicaţii, prin intermediul grupului de intervenţie. - dispeceratul la recepționarea de la obiectiv a semnalului de alarmă (sunet la telefon) după situație va alerta şi direcționat cel mai apropiat echipaj de intervenţie. Timpul de intervenţie va fi de maximum 7 minute. CPV: 79713000-5 - Охранные услуги
Количество: 1.0
Ед. измерения: Bucata
Документы процедуры закупок

Ниже доступны оферты участников, документы к офертам вы можете посмотреть нажав на иконку папки.

На основе Решения рабочей группы для выбора победителя требуется:

1) Выберите победителя нажав на кнопку признать победителем.

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

3) После выбора победителя нажмите кнопку: “Принять решение”.

Квалификация участников
Наименование участника
Цена предложения
Статус
1
Наименование участника:

Detașamentul de Paza Paramilitara

Цена предложения: 735 840 MDL
Статус: Дисквалифицирован

Документы типа "Квалификационная документация", "финансовое предложение" и "иллюстрация" будут доступны всем для просмотра только после перехода оферты в статус "на рассмотрении".

Причина: Участник не отвечает экономическим и финансовым возможностям
Документы квалификации
Документы, поданные с предложением
2
Наименование участника:

IS SERVICII PAZA A MAI

Цена предложения: 840 960 MDL
Статус: Дисквалифицирован

Документы типа "Квалификационная документация", "финансовое предложение" и "иллюстрация" будут доступны всем для просмотра только после перехода оферты в статус "на рассмотрении".

Причина: Заявка является нерегулярной
Документы квалификации
Документы, поданные с предложением
История аукциона
Просмотр аукциона
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Активный".
Разъяснения