Государственная закупка
10014556
1
Период разъяснений
с
07.11.2018 23:35
по 16.11.2018 23:13
по 16.11.2018 23:13
2
Подача предложений
с
16.11.2018 23:13
по 26.11.2018 23:14
по 26.11.2018 23:14
3
Аукцион
27.11.2018 12:53
4
Квалификация
5
Предложения рассмотрены
Статус Предложения рассмотрены
Оценочная стоимость без НДС
125 000 MDL
Период уточнений:
7.11.18 23:35 - 16.11.18 23:13
Период подачи оферт:
16.11.18 23:13 - 26.11.18 23:14
Начало аукциона:
27 ноя 2018 12:53
Техническая служба поддержки для поставщиков:
(+373) 79999801
Подписаться невозможно
в период Предложения рассмотрены
Cerinte față de Sistemul de Evidenta Contabila
Cerinţele funcţionale generale
1. Softul trebuie să fie elaborat Conform ordinelor 208, 215, 216 al Ministrului finanțelor din 28.12.2016)
2. Softul trebuie sa fie adaptat complet pentru procesul de executare a bugetului conform normelor şi legislaţiei în vigoare şi să interacţioneze cu softurile Ministerului de Finanţe.
3. Toate operaţiunile înregistrate să fie atribuite grupei principale şi grupei conform clasificaţiei economice a cheltuielilor bugetare în vigoare.
4. Posibilitatea revizuirii caracteristicilor funcţionale odată cu modificarea cadrului normativ;
5. Interfaţa în limba de stat.
Cerinţele funcţionale specifice
Aplicaţia soft urmează să asigure ţinerea evidenţei contabile depline în instituţiile bugetare şi în special:
1. Nomenclatoare: informaţia nominala despre elementele instanţei (persoane fizice, agenţi economici,materiale,mijloace fixe,conturi bancare).
2. Confirmare ce atestă faptul că Sistemul asigură evidența a 10 de instituții în parte, fiind identități independente și că asigură generarea tuturor rapoartelor generalizatoare pe toate instituțiile – în original;
3. Documente: totalitatea mişcărilor înregistrate în instanţă prin intermediul cărora se înregistrează automat formulele contabile.
4. Nota de contabilitate nr.1 (ordine de plata, ordine de încasare, registru de casa, delegaţie,descifrare la cec).
5. Nota de contabilitate nr.2 (ordine de plată, extrase din cont, export automat a dispoziţiilor de plata către trezorerie, formarea automată a borderoului de plată cu posibilitatea descifrării zilnice de fiecare operaţiune bancară.
6. Nota de contabilitate nr.3(ordine de plata, extrase din cont).
7. Nota de contabilitate nr.5(cerere privind scutirile, introducerea tarifară,evidenţa timpului de munca, calcularea automată a salariului, îndreptarea spre achitare automată a salariului, achitarea automată,export automat spre trezorerie a fişierului cu lista de plată, Formarea automata a IPC18,IALS14).
8. Nota de contabilitate nr.6 (borderoul cumulativ privind decontări cu diferiţi agenţi economici).
9. Nota de contabilitate nr.8 (gestionarii de avans).
10. Notele de contabilitate nr.9,10,11,12,13,14,15,16,17,19.
11. Rapoarte-forme de tipar care automat se formează în baza documentelor înregistrate şi anume:
a. Balanţa de solduri;
b. Balanţa de solduri a conturilor;
c. Analiza contului;
d. Cartela contului;
e. Rulajele contului;
f. Fisa personala Anexa8;
g. Informaţie privind venitul şi impozitul pe venit;
h. Forma IAL14, IAL 18 anuala;
i. Forma IPC18 lunară;
j. Generalizator pe salariu;
k. Nota justificativă;
l. Registru de salariu;
m. Fişele de calcul la salariu;
n. Listele de inventariere;
o. Implementarea barcodurilor și efectuarea inventarierii utilizînd barcodurile mijloacelor fixe
p. Actul de verificare a decontărilor;
Cerinţele funcţionale generale
1. Softul trebuie să fie elaborat Conform ordinelor 208, 215, 216 al Ministrului finanțelor din 28.12.2016)
2. Softul trebuie sa fie adaptat complet pentru procesul de executare a bugetului conform normelor şi legislaţiei în vigoare şi să interacţioneze cu softurile Ministerului de Finanţe.
3. Toate operaţiunile înregistrate să fie atribuite grupei principale şi grupei conform clasificaţiei economice a cheltuielilor bugetare în vigoare.
4. Posibilitatea revizuirii caracteristicilor funcţionale odată cu modificarea cadrului normativ;
5. Interfaţa în limba de stat.
Cerinţele funcţionale specifice
Aplicaţia soft urmează să asigure ţinerea evidenţei contabile depline în instituţiile bugetare şi în special:
1. Nomenclatoare: informaţia nominala despre elementele instanţei (persoane fizice, agenţi economici,materiale,mijloace fixe,conturi bancare).
2. Confirmare ce atestă faptul că Sistemul asigură evidența a 10 de instituții în parte, fiind identități independente și că asigură generarea tuturor rapoartelor generalizatoare pe toate instituțiile – în original;
3. Documente: totalitatea mişcărilor înregistrate în instanţă prin intermediul cărora se înregistrează automat formulele contabile.
4. Nota de contabilitate nr.1 (ordine de plata, ordine de încasare, registru de casa, delegaţie,descifrare la cec).
5. Nota de contabilitate nr.2 (ordine de plată, extrase din cont, export automat a dispoziţiilor de plata către trezorerie, formarea automată a borderoului de plată cu posibilitatea descifrării zilnice de fiecare operaţiune bancară.
6. Nota de contabilitate nr.3(ordine de plata, extrase din cont).
7. Nota de contabilitate nr.5(cerere privind scutirile, introducerea tarifară,evidenţa timpului de munca, calcularea automată a salariului, îndreptarea spre achitare automată a salariului, achitarea automată,export automat spre trezorerie a fişierului cu lista de plată, Formarea automata a IPC18,IALS14).
8. Nota de contabilitate nr.6 (borderoul cumulativ privind decontări cu diferiţi agenţi economici).
9. Nota de contabilitate nr.8 (gestionarii de avans).
10. Notele de contabilitate nr.9,10,11,12,13,14,15,16,17,19.
11. Rapoarte-forme de tipar care automat se formează în baza documentelor înregistrate şi anume:
a. Balanţa de solduri;
b. Balanţa de solduri a conturilor;
c. Analiza contului;
d. Cartela contului;
e. Rulajele contului;
f. Fisa personala Anexa8;
g. Informaţie privind venitul şi impozitul pe venit;
h. Forma IAL14, IAL 18 anuala;
i. Forma IPC18 lunară;
j. Generalizator pe salariu;
k. Nota justificativă;
l. Registru de salariu;
m. Fişele de calcul la salariu;
n. Listele de inventariere;
o. Implementarea barcodurilor și efectuarea inventarierii utilizînd barcodurile mijloacelor fixe
p. Actul de verificare a decontărilor;
Информация о заказчике
Наименование
Фискальный код/IDNO
Адрес
MD- 2028, Republica Moldova, Chisinau, Chișinău, str. Asachi Gh., 67A
Веб сайт
Контактное лицо
Данные о закупке
Тип процедуры
Закупка малой стоимости
Оценочная стоимость (без НДС)
125 000 MDL
Размер минимального шага понижения цены
500 MDL
Дата последних изменений
26 дек 2018 17:22
ID
db36e47d90de46e49c1ae5ea08ce2e2d
Идентификатор
Список позиций
1)
Название
Instalare, configurare MS SQL Server, Instalare configurare Server 1C
CPV: 72212517-6 - Услуги по разработке IT-программного обеспечения
Адрес поставки: MD- 2028, MD, Chisinau, Chișinău, str. Asachi Gh., 67A
Период доставки: 28 ноя 2018 23:17 - 31 дек 2018 23:18
Адрес поставки: MD- 2028, MD, Chisinau, Chișinău, str. Asachi Gh., 67A
Период доставки: 28 ноя 2018 23:17 - 31 дек 2018 23:18
Количество: 1
Ед. измерения: услуга
2)
Название
Administrarea lunara a serverului bazei de date 1C
CPV: 72212517-6 - Услуги по разработке IT-программного обеспечения
Адрес поставки: MD- 2028, MD, Chisinau, Chișinău, str. Asachi Gh., 67A
Период доставки: 28 ноя 2018 23:18 - 31 дек 2018 23:18
Адрес поставки: MD- 2028, MD, Chisinau, Chișinău, str. Asachi Gh., 67A
Период доставки: 28 ноя 2018 23:18 - 31 дек 2018 23:18
Количество: 2
Ед. измерения: месяц
3)
Название
Serviciu lunar prin abonament de mentenanță SIIECAP pentru 11 instituții pe parcursul 2018
CPV: 72212517-6 - Услуги по разработке IT-программного обеспечения
Адрес поставки: MD- 2028, MD, Chisinau, Chișinău, str. Asachi Gh., 67A
Период доставки: 28 ноя 2018 23:19 - 31 дек 2018 23:19
Адрес поставки: MD- 2028, MD, Chisinau, Chișinău, str. Asachi Gh., 67A
Период доставки: 28 ноя 2018 23:19 - 31 дек 2018 23:19
Количество: 2
Ед. измерения: месяц
4)
Название
Implementarea SIECAP
CPV: 72212517-6 - Услуги по разработке IT-программного обеспечения
Адрес поставки: MD- 2028, MD, Chisinau, Chișinău, str. Asachi Gh., 67A
Период доставки: 28 ноя 2018 23:20 - 31 дек 2018 23:20
Адрес поставки: MD- 2028, MD, Chisinau, Chișinău, str. Asachi Gh., 67A
Период доставки: 28 ноя 2018 23:20 - 31 дек 2018 23:20
Количество: 10
Ед. измерения: Единица
5)
Название
Servicii de transfer automat a datelor din diferite sisteme informaționale conform structurii la necesitate
CPV: 72212517-6 - Услуги по разработке IT-программного обеспечения
Адрес поставки: MD- 2028, MD, Chisinau, Chișinău, str. Asachi Gh., 67A
Период доставки: 28 ноя 2018 23:21 - 31 дек 2018 23:21
Адрес поставки: MD- 2028, MD, Chisinau, Chișinău, str. Asachi Gh., 67A
Период доставки: 28 ноя 2018 23:21 - 31 дек 2018 23:21
Количество: 1
Ед. измерения: услуга
6)
Название
Crearea arhivei zilnice, arhivei anuale pe suport magnetic Angajamente de nedivulgare a operațiunilor
CPV: 72212517-6 - Услуги по разработке IT-программного обеспечения
Адрес поставки: MD- 2028, MD, Chisinau, Chișinău, str. Asachi Gh., 67A
Период доставки: 28 ноя 2018 23:21 - 31 дек 2018 23:21
Адрес поставки: MD- 2028, MD, Chisinau, Chișinău, str. Asachi Gh., 67A
Период доставки: 28 ноя 2018 23:21 - 31 дек 2018 23:21
Количество: 10
Ед. измерения: Единица
7)
Название
Instruirea personalului privind utilizarea sistemului (zi/om)
CPV: 72212517-6 - Услуги по разработке IT-программного обеспечения
Адрес поставки: MD- 2028, MD, Chisinau, Chișinău, str. Asachi Gh., 67A
Период доставки: 28 ноя 2018 23:25 - 31 дек 2018 23:25
Адрес поставки: MD- 2028, MD, Chisinau, Chișinău, str. Asachi Gh., 67A
Период доставки: 28 ноя 2018 23:25 - 31 дек 2018 23:25
Количество: 50
Ед. измерения: работы
Настройки подписки сохранены.
Помните, вы всегда можете вернутся в раздел Подписки и внести изменения в периодичность получения писем, удалить или добавить категории и заказчиков.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Документы процедуры закупок
Название документа
MSIGN
anunt-invitatie_de_participare_concurs deservfirea IC.pdf
anunt-invitatie_de_participare_concurs deservfirea IC.pdf
Техническая спецификация
8.11.18 12:19
Список участников
Квалификация участников
1
Наименование участника:
lnfoSofteh SRL
Цена предложения: 123 666,67 MDL
Статус:
Победитель
lnfoSofteh SRL
parametrii solicitați corespund cu cei propuși
28.11.18 11:09
lnfoSofteh SRL
parametrii solicitați corespund cu cei propuși
Документы квалификации
Документы квалификации отсутствуют
Документы, поданные с предложением
Квалификационные документы
26.11.18 18:33
Квалификационные документы
26.11.18 18:33
Квалификационные документы
26.11.18 18:33
Квалификационные документы
26.11.18 18:33
Квалификационные документы
26.11.18 18:33
Квалификационные документы
26.11.18 18:33
Квалификационные документы
26.11.18 18:33
Квалификационные документы
26.11.18 18:33
Квалификационные документы
26.11.18 18:33
Квалификационные документы
26.11.18 18:33
Квалификационные документы
26.11.18 18:33
Квалификационные документы
26.11.18 18:33
Квалификационные документы
26.11.18 18:33
Квалификационные документы
26.11.18 18:33
Участники аукциона
1
Наименование участника: lnfoSofteh SRL
Цена предложения: 123 666,67 MDL
Документы, поданные с предложением
Квалификационные документы
26.11.18 18:33
Квалификационные документы
26.11.18 18:33
Квалификационные документы
26.11.18 18:33
Квалификационные документы
26.11.18 18:33
Квалификационные документы
26.11.18 18:33
Квалификационные документы
26.11.18 18:33
Квалификационные документы
26.11.18 18:33
Квалификационные документы
26.11.18 18:33
Квалификационные документы
26.11.18 18:33
Квалификационные документы
26.11.18 18:33
Квалификационные документы
26.11.18 18:33
Квалификационные документы
26.11.18 18:33
Квалификационные документы
26.11.18 18:33
Квалификационные документы
26.11.18 18:33
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Период разъяснений".
Разъяснения
Документ успешно подписан
OK